Σε αυτόν τον τόπο δεν έχουμε μάθει να κάνουμε προτάσεις είναι απο τα μειονεκτήματα μας, και όταν βρεθεί κάποιος να κάνει έστω μια, δεν κοιτάζουμε την πρόταση, αλλά ξεκινάμε από το.....
- Ποιος είναι αυτός που έκανε την πρόταση;
Δεν μας ενδιαφέρει καθόλου αν η πρόταση είναι σωστή, αν περιέχει βάσιμα επιχειρήματα, αν είναι συζητήσιμη, αν είναι υλοποιήσιμη, αν είναι προς το γενικό συμφέρον..... και πολλά ακόμα αν, αλλά ασχολιούμαστε ποιος έκανε την πρόταση, τι συμφέρον έχει να την κάνει, γιατί την έκανε τώρα, και χιλιάδες κατινίστικες υπεκφυγές και δικαιολογίες για να μην συζητηθεί η πρόταση.
Μαθημένοι να ζούμε στη σκιά των κακών αποφάσεων, βάζουμε πάντα τον φόβο υπεράνω των πάντων, με αστείες δικαιολογίες και αστήριχτα επιχειρήματα νομίζουμε οτι λειτουργούμε για το κοινό καλό. Τα χειρότερα δεν έχουν έλθει ακόμα, ούτε δυστυχώς έχουν τελειωμό στην μικρή μας κοινωνία. Παραδείγματα πολλά.
Κακώς βέβαια που δεν έχουμε αντιληφθεί οτι με τον έναν ή τον άλλο τρόπο χάνονται ολόκληρες εκπαιδευτικές χρονιές, εξαιτίας της ανευθυνότητας μας. Κακώς βέβαια που πιστεύουμε πλάνους ανθρώπους. Κακώς που περιμένουμε ως και την τελευταία στιγμή και ξυπνάμε "θορυβημένοι" όταν έχει συμβεί το μοιραίο, τρέχοντας απο πίσω του για να προλάβουμε δήθεν να διορθώσουμε οτι μπορούμε, άνευ σχεδιασμού και πρακτικής και εντελώς πρόχειρα. Μας χαρακτηρίζει αυτό.
Φυσικά αν κάποιος θα έπρεπε να αντιληφθεί όλα αυτά τα παραπάνω δεν θα ήταν ένας γονέας, ούτε ένας άτυπος πρόεδρος, ούτε καν ολάκερος ο δήμος μας.... αλλά σίγουρα η εκπαιδευτική κοινότητα που εν μέρη σιωπά.
Ωστόσο, εκτός από την πλήρη απαξίωση όλων των παραπάνω, κανείς δεν υπολογίσει το ψυχολογικό πρόβλημα των μαθητών των Λυκείων, των οικογενειών τους, οι οποίες επιπλέον επωμίζονται και το οικονομικό βάρος εκτός της χαμένης χρονιάς και των φροντιστηρίων. (για όσους κάνουν)
Τα σχολεία ανήκουν στους μαθητές.. οι καθηγητές τους ακολουθούν... δεν συμβαίνει το αντίθετο, σε κανένα μέρος της Ελλάδος. Φυσικά το τραγικό σε μας είναι οτι ξεσηκώνουμε τον κόσμο, όχι για να ακούσει και δει αν μια πρόταση για την παιδεία στον τόπο μας είναι καλή και συμφέρουσα.. αλλά γιατί να ταλαιπωρηθούν οι λίγοι .... και δεν κρύβομαι οτι ενδεχομένως αν και εγώ ήμουν εκπαιδευτικός που θα έπρεπε να μεταστεγαστώ να είχα τα ίδια καπρίτσια και δικαιολογίες με αυτά που έχουν και σήμερα κάποιοι. Όμως κάποτε θα πρέπει να κοιτάξουμε και το συμφέρον των μαθητών, του Λυκείου στην προκειμένη περίπτωση, αυτών που δεν έχουν πλέον άλλες επιλογές.... και δεν θα έχουν ούτε στα επόμενα 10 χρόνια. Εκεί φαίνεται η μαγκιά... να παραδεχθείς αυτό που δεν σε συμφέρει αλλά συμφέρει το κοινό καλό.
Κανείς δεν κέρδισε... λοιπόν στο σημερινό Δημοτικό συμβούλιο, μάλιστα κάποιοι περισσότερο εκτέθηκαν... με τις αστείες δικαιολογίες τους. Και είναι κρίμα να παίζεις παλαμάκια στις πλάτες των τελειόφοιτων μαθητών.... που αν συνεχιστεί αυτή η κατάσταση θα είναι καταστροφική για την περιοχή μας.
Παπαδάκης Ιωάννης
Πρόεδρος συλλόγου γονέων Γενικού Λυκείου Κισάμου
- Ποιος είναι αυτός που έκανε την πρόταση;
Δεν μας ενδιαφέρει καθόλου αν η πρόταση είναι σωστή, αν περιέχει βάσιμα επιχειρήματα, αν είναι συζητήσιμη, αν είναι υλοποιήσιμη, αν είναι προς το γενικό συμφέρον..... και πολλά ακόμα αν, αλλά ασχολιούμαστε ποιος έκανε την πρόταση, τι συμφέρον έχει να την κάνει, γιατί την έκανε τώρα, και χιλιάδες κατινίστικες υπεκφυγές και δικαιολογίες για να μην συζητηθεί η πρόταση.
Μαθημένοι να ζούμε στη σκιά των κακών αποφάσεων, βάζουμε πάντα τον φόβο υπεράνω των πάντων, με αστείες δικαιολογίες και αστήριχτα επιχειρήματα νομίζουμε οτι λειτουργούμε για το κοινό καλό. Τα χειρότερα δεν έχουν έλθει ακόμα, ούτε δυστυχώς έχουν τελειωμό στην μικρή μας κοινωνία. Παραδείγματα πολλά.
Κακώς βέβαια που δεν έχουμε αντιληφθεί οτι με τον έναν ή τον άλλο τρόπο χάνονται ολόκληρες εκπαιδευτικές χρονιές, εξαιτίας της ανευθυνότητας μας. Κακώς βέβαια που πιστεύουμε πλάνους ανθρώπους. Κακώς που περιμένουμε ως και την τελευταία στιγμή και ξυπνάμε "θορυβημένοι" όταν έχει συμβεί το μοιραίο, τρέχοντας απο πίσω του για να προλάβουμε δήθεν να διορθώσουμε οτι μπορούμε, άνευ σχεδιασμού και πρακτικής και εντελώς πρόχειρα. Μας χαρακτηρίζει αυτό.
Φυσικά αν κάποιος θα έπρεπε να αντιληφθεί όλα αυτά τα παραπάνω δεν θα ήταν ένας γονέας, ούτε ένας άτυπος πρόεδρος, ούτε καν ολάκερος ο δήμος μας.... αλλά σίγουρα η εκπαιδευτική κοινότητα που εν μέρη σιωπά.
Ωστόσο, εκτός από την πλήρη απαξίωση όλων των παραπάνω, κανείς δεν υπολογίσει το ψυχολογικό πρόβλημα των μαθητών των Λυκείων, των οικογενειών τους, οι οποίες επιπλέον επωμίζονται και το οικονομικό βάρος εκτός της χαμένης χρονιάς και των φροντιστηρίων. (για όσους κάνουν)
Τα σχολεία ανήκουν στους μαθητές.. οι καθηγητές τους ακολουθούν... δεν συμβαίνει το αντίθετο, σε κανένα μέρος της Ελλάδος. Φυσικά το τραγικό σε μας είναι οτι ξεσηκώνουμε τον κόσμο, όχι για να ακούσει και δει αν μια πρόταση για την παιδεία στον τόπο μας είναι καλή και συμφέρουσα.. αλλά γιατί να ταλαιπωρηθούν οι λίγοι .... και δεν κρύβομαι οτι ενδεχομένως αν και εγώ ήμουν εκπαιδευτικός που θα έπρεπε να μεταστεγαστώ να είχα τα ίδια καπρίτσια και δικαιολογίες με αυτά που έχουν και σήμερα κάποιοι. Όμως κάποτε θα πρέπει να κοιτάξουμε και το συμφέρον των μαθητών, του Λυκείου στην προκειμένη περίπτωση, αυτών που δεν έχουν πλέον άλλες επιλογές.... και δεν θα έχουν ούτε στα επόμενα 10 χρόνια. Εκεί φαίνεται η μαγκιά... να παραδεχθείς αυτό που δεν σε συμφέρει αλλά συμφέρει το κοινό καλό.
Κανείς δεν κέρδισε... λοιπόν στο σημερινό Δημοτικό συμβούλιο, μάλιστα κάποιοι περισσότερο εκτέθηκαν... με τις αστείες δικαιολογίες τους. Και είναι κρίμα να παίζεις παλαμάκια στις πλάτες των τελειόφοιτων μαθητών.... που αν συνεχιστεί αυτή η κατάσταση θα είναι καταστροφική για την περιοχή μας.
Παπαδάκης Ιωάννης
Πρόεδρος συλλόγου γονέων Γενικού Λυκείου Κισάμου
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου