Η επίσκεψη στην Κίσαμο είναι μοναδική εμπειρία. Η γνωριμία με την επαρχία δεν έχει να κάνει μονάχα με το ζεστό και φωτεινό ήλιο, την κρυστάλλινη θάλασσα, τα φαράγγια, την παρθένα γη, την μεγάλη χρονική διάρκεια διακοπών σας στην περιοχή. Η γνωριμία με την επαρχία Κισάμου είναι ταυτόχρονα κι ένα ταξίδι στην μακραίωνη ιστορία της, τον πολιτισμό, την παράδοση, τα ήθη και έθιμα, την φιλόξενη ψυχή των ανθρώπων της....Όσοι δεν μπορείτε να το ζήσετε... απλά κάντε μια βόλτα στο ιστολόγιο αυτό και αφήστε την φαντασία σας να σας πάει εκεί που πρέπει...μην φοβάστε έχετε οδηγό.... τις ανεπανάληπτες φωτογραφίες του καταπληκτικού Ανυφαντή.






Πέμπτη 13 Φεβρουαρίου 2014

ΧΑΘΗΚΕ ΤΟ ΠΛΟΙΟ ΤΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ

Νέα εμπλοκή στην ακτοπλοϊκή σύνδεση των Κυθήρων-Αντικυθήρων. Αγνωστο πότε και εάν θα ξαναδούν οι κάτοικοι καράβι στα νησιά τους
Σε εκκρεμότητα παραμένει το πολύ σοβαρό ζήτημα που απασχολεί τους κατοίκους των Κυθήρων και των Αντικυθήρων τους τελευταίους τέσσερις μήνες και δεν είναι άλλο από την ακτοπλοϊκή τους σύνδεση.
Τουλάχιστον μέχρι τα τέλη Φεβρουαρίου τα νησιά θα παραμείνουν χωρίς σύνδεση με Πειραιά και Κρήτη, καθώς η εμπλοκή που έχει σημειωθεί με τη ναυτιλιακή εταιρεία ΛΑΝΕ, το πλοίο της οποίας «Βιτσέντσος Κορνάρος» εξυπηρετεί τη γραμμή Πειραιάς-Κύθηρα-Αντικύθηρα-Καστέλι, είναι μεγάλη.
Η εταιρεία στα τέλη Ιανουαρίου ζήτησε και έλαβε από το ΥΝΑ παράταση της ακινησίας του πλοίου της για άλλες 20 μέρες, λόγω εκτεταμένης βλάβης διωστήρα (μπιέλας) της κύριας μηχανής, όπως δήλωσε. Λογικά λοιπόν γύρω στα τέλη Φεβρουαρίου η γραμμή θα έπρεπε να ξεκινήσει και πάλι τη λειτουργία της, όχι όμως με το «Βιτσέντσος Κορνάρος», .........
...... αφού μέσα στις υποχρεώσεις της επιδοτούμενης σύμβασης (η γραμμή είναι άγονη και επιδοτείται) η οποία έχει ισχύ μέχρι το 2016, η ΛΑΝΕ θα έπρεπε να αντικαταστήσει το «Βιτσέντσος Κορνάρος» (38 ετών) με νεότερο και μεγαλύτερης ταχύτητας πλοίο.
Σύμφωνα όμως με πληροφορίες, δεν προτίθεται να κάνει κάτι τέτοιο, καθώς πριν από λίγες ημέρες έστειλε επιστολή στο ΥΝΑ και ζητούσε να της δοθεί παράταση ενός χρόνου προκειμένου να αντικαταστήσει το πλοίο και μέσα σ' αυτόν τον χρόνο να εκτελεί κανονικά τα δρομολόγια.
Οι πληροφορίες λένε ότι το υπουργείο δεν πρόκειται να κάνει δεκτό το αίτημα της εταιρείας, αφού η αντικατάσταση του πλοίου θα έπρεπε να είχε γίνει από το καλοκαίρι του 2012, αλλά τότε το ΥΝΑ βάσει του νόμου, λόγω της οικονομικής κρίσης, έδωσε παράταση-διευκόλυνση σε όλες τις ακτοπλοϊκές εταιρείες για δύο χρόνια.
Τα αιτήματα της εταιρείας
Είχε προηγηθεί το καλοκαίρι ένα ακόμα αίτημα της εταιρείας προς το ΥΝΑ για λύση της πολυετούς σύμβασης ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας, το οποίο όμως απορρίφθηκε από την αρμόδια υπηρεσία του υπουργείου με το σκεπτικό ότι βάσει του νόμου δεν μπορεί να λυθεί η συγκεκριμένη σύμβαση.
Πηγές του υπουργείου έλεγαν στην «Εφ.Συν.» ότι θα περιμένουν μέχρι τις 28 Φεβρουαρίου για να δουν τι στοιχεία θα καταθέσει η ΛΑΝΕ και από κει και μετά θα ληφθούν οι αποφάσεις. Γεγονός είναι πάντως ότι οι κάτοικοι των δύο νησιών πάρα πολύ δύσκολα, απ' ό,τι φαίνεται, θα δουν και πάλι πλοίο να περνάει από τα νησιά τους.
ΚΥΘΗΡΑΪΚΑ ΝΕΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια: