Η επίσκεψη στην Κίσαμο είναι μοναδική εμπειρία. Η γνωριμία με την επαρχία δεν έχει να κάνει μονάχα με το ζεστό και φωτεινό ήλιο, την κρυστάλλινη θάλασσα, τα φαράγγια, την παρθένα γη, την μεγάλη χρονική διάρκεια διακοπών σας στην περιοχή. Η γνωριμία με την επαρχία Κισάμου είναι ταυτόχρονα κι ένα ταξίδι στην μακραίωνη ιστορία της, τον πολιτισμό, την παράδοση, τα ήθη και έθιμα, την φιλόξενη ψυχή των ανθρώπων της....Όσοι δεν μπορείτε να το ζήσετε... απλά κάντε μια βόλτα στο ιστολόγιο αυτό και αφήστε την φαντασία σας να σας πάει εκεί που πρέπει...μην φοβάστε έχετε οδηγό.... τις ανεπανάληπτες φωτογραφίες του καταπληκτικού Ανυφαντή.






Πέμπτη 9 Ιανουαρίου 2014

ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΑΡΑΓΕ;

Τελικά όπου και να πάω όλοι λένε πως έχουν στα χέρια τους τα αποτελέσματα του γκάλοπ που έγινε από γνωστή εταιρία των Χανίων για τον δήμο Κισάμου, με τα 4 γνωστά ονόματα της περιοχής μας!!! Μόνο εγώ δεν τα έχω όπως πάει... μήπως λοιπόν τα έχει κανένας εύκαιρα να τα δω και γω; Μάλιστα τις προάλλες κάποιος φίλος μου υπενθύμισε ότι τα έχει αλλά δεν μου τα δίνει γιατί η δημοσιοποίηση των αποτελεσμάτων δημοσκοπήσεων χωρίς συγκεκριμένα στοιχεία, βάσει του νόμου απαγορεύεται και έχει μάλιστα πρόστιμο από 30.000.000 έως 100.000.000 δραχμές, όπως αναφέρει ο σχετικός νόμος του 1998. 
Εγώ πάντως είμαι διατεθειμένος να τ΄αναρτήσω αν μου τα στείλουν .... εδώ κάθε μέρα γίνεται το έλα να δεις με τις κάλπικες δημοσκοπήσεις μεταξύ των κομμάτων, μια μικρή δημοσκόπηση θα τους πειράξει; Εξάλλου ο νόμος λέει ξεκάθαρα οτι το πρόστιμο θα πληρωθεί σε δραχμές...έ κάποτε θα το ξεπληρώσω!!!!!! Για στείλετε τα!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: