Η επίσκεψη στην Κίσαμο είναι μοναδική εμπειρία. Η γνωριμία με την επαρχία δεν έχει να κάνει μονάχα με το ζεστό και φωτεινό ήλιο, την κρυστάλλινη θάλασσα, τα φαράγγια, την παρθένα γη, την μεγάλη χρονική διάρκεια διακοπών σας στην περιοχή. Η γνωριμία με την επαρχία Κισάμου είναι ταυτόχρονα κι ένα ταξίδι στην μακραίωνη ιστορία της, τον πολιτισμό, την παράδοση, τα ήθη και έθιμα, την φιλόξενη ψυχή των ανθρώπων της....Όσοι δεν μπορείτε να το ζήσετε... απλά κάντε μια βόλτα στο ιστολόγιο αυτό και αφήστε την φαντασία σας να σας πάει εκεί που πρέπει...μην φοβάστε έχετε οδηγό.... τις ανεπανάληπτες φωτογραφίες του καταπληκτικού Ανυφαντή.







Παρασκευή 8 Ιουλίου 2011

ΟΛΑ ΕΔΩ ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ...

Ο  καθένας θα κριθεί από το αποτέλεσμα τής δουλειάς του ανέφερε ο αντιπεριφερειάρχης κ. Απ. Βουλγαράκης, κληθείς να σχολιάσει τις αντιρρήσεις που εξέφρασε ο σύμβουλος της παράταξής του, κ. Σημαντηράκης για την τοποθέτηση στη θέση του ειδικού συμβούλου του, κ. Δ. Βενιανάκη.
"Κάθε σύμβουλος έχει το δικαίωμα να έχει τις απόψεις του. Εγώ έχοντας υπόψη μου τον "Καλλικράτη" εφαρμόζω το νόμο και είναι δικαίωμά μου να επιλέξω τον συνεργάτη μου. Ο καθένας θα φανεί από το αποτέλεσμα και εγώ θα κριθώ από το αποτέλεσμα μου στη δουλειά μου, και οι συνεργάτες μου και η Περιφέρεια".
Mάλιστα λοιπόν .....έχει δικαίωμα να επιλέγει τους συνεργάτες του....μόνο που έχασε ποιος είναι ο διορισμένος και ποιος ο εκλεγμένος. Α' ρε πότε θα σας βουτήξει ο λαός από το λαιμό, για να δείτε πως πρέπει να συμπεριφέρεστε στους ψηφοδόχους σας;
Παναγιώτη μην τους κάνεις την χάρη....αυτό θέλουν. Μείνε εκεί με φωνή και κρίνε τους, αλλιώς θα αλωνίζουν καθημερινά.....

Δεν υπάρχουν σχόλια: