Οριστικό, γράφουν τα ΜΜΕ της Κρήτης, πρόκειται να κατασκευαστεί το τμήμα Χανιά-Ηράκλειο ακολουθώντας την μέθοδο της παραχώρησης.
Το μήκος του νέου αυτοκινητόδρομου θα είναι περίπου 142 χλμ. Ενδιαφέρον έχει και το γεγονός πως στο συγκεκριμένο τμήμα, τα 91 χλμ αφορούν την κατασκευή νέου αυτοκινητόδρομου ενώ τα υπόλοιπα έχουν κατασκευαστεί ως δημόσια έργα στο παρελθόν.
Όπως ξέρετε στην γειτονιά μας ο ΒΟΑΚ είναι έτοιμος και παραδομένος εδώ και χρόνια.. άσχετο αν σε πολλά σημεία θυμίζει αγροτικό.
Οριστικό... όπως φαίνεται ότι το κράτος δεν μας λογαριάζει αφού δεν έλαβε υπόψιν του ούτε την εισήγηση του ΤΕΕ Τμήμα Δυτικής Κρήτης, που έλεγε...ότι κάθε σχεδιασμός θα πρέπει να αφορά στην κατασκευή αυτοκινητόδρομου (δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση και ΛΕΑ, με ενδιάμεση διαχωριστική νησίδα, και πλήρες δίκτυο παράλληλων δρόμων) από τα όρια του Νομού Ρεθύμνου έως την Κίσαμο, ούτε μπήκε σε κόπο να έρθει να δει τα χάλια μας.
Ας υπομονευτούμε λοιπόν με τον υπάρχων ΒΟΑΚ και ο Θεός βοηθός.
Το μήκος του νέου αυτοκινητόδρομου θα είναι περίπου 142 χλμ. Ενδιαφέρον έχει και το γεγονός πως στο συγκεκριμένο τμήμα, τα 91 χλμ αφορούν την κατασκευή νέου αυτοκινητόδρομου ενώ τα υπόλοιπα έχουν κατασκευαστεί ως δημόσια έργα στο παρελθόν.
Όπως ξέρετε στην γειτονιά μας ο ΒΟΑΚ είναι έτοιμος και παραδομένος εδώ και χρόνια.. άσχετο αν σε πολλά σημεία θυμίζει αγροτικό.
Οριστικό... όπως φαίνεται ότι το κράτος δεν μας λογαριάζει αφού δεν έλαβε υπόψιν του ούτε την εισήγηση του ΤΕΕ Τμήμα Δυτικής Κρήτης, που έλεγε...ότι κάθε σχεδιασμός θα πρέπει να αφορά στην κατασκευή αυτοκινητόδρομου (δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση και ΛΕΑ, με ενδιάμεση διαχωριστική νησίδα, και πλήρες δίκτυο παράλληλων δρόμων) από τα όρια του Νομού Ρεθύμνου έως την Κίσαμο, ούτε μπήκε σε κόπο να έρθει να δει τα χάλια μας.
Ας υπομονευτούμε λοιπόν με τον υπάρχων ΒΟΑΚ και ο Θεός βοηθός.