Η επίσκεψη στην Κίσαμο είναι μοναδική εμπειρία. Η γνωριμία με την επαρχία δεν έχει να κάνει μονάχα με το ζεστό και φωτεινό ήλιο, την κρυστάλλινη θάλασσα, τα φαράγγια, την παρθένα γη, την μεγάλη χρονική διάρκεια διακοπών σας στην περιοχή. Η γνωριμία με την επαρχία Κισάμου είναι ταυτόχρονα κι ένα ταξίδι στην μακραίωνη ιστορία της, τον πολιτισμό, την παράδοση, τα ήθη και έθιμα, την φιλόξενη ψυχή των ανθρώπων της....Όσοι δεν μπορείτε να το ζήσετε... απλά κάντε μια βόλτα στο ιστολόγιο αυτό και αφήστε την φαντασία σας να σας πάει εκεί που πρέπει...μην φοβάστε έχετε οδηγό.... τις ανεπανάληπτες φωτογραφίες του καταπληκτικού Ανυφαντή.







Δευτέρα 11 Σεπτεμβρίου 2023

ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑΣ

Περιφέρεια και Αντιπεριφέρεια Χανίων, αρωγοί και δίπλα στον δήμο μας, ανταποκρίνονταν θετικά σε όλα τα αιτήματά μας.

Φίλες και φίλοι μου,
Πρώτη φορά το 2019, με όρεξη και ενέργεια να προσφέρω στο τόπο μου, δέχτηκα με τιμή και χαρά την πρόταση του Περιφερειάρχη κ. Αρναουτάκη Σταύρου να είμαι υποψήφια στο συνδυασμό του.
Σήμερα 4 χρόνια μετά, υπηρετώντας το διάστημα αυτό ως Γενική Γραμματέας στο Δήμο Κισσάμου, η εκ νέου τιμητική πρόταση να είμαι υποψήφια, με βρίσκει πιο έτοιμη, πιο ώριμη αυτοδιοικητικά,  με περισσότερη εμπειρία και γνώσεις. 
Λόγω της θέσης μου στο Δήμο, όλο αυτό το διάστημα είχα διαρκή και αγαστή συνεργασία με την Περιφέρεια Κρήτης, τόσο με τις υπηρεσίες και τα στελέχη αυτών όσο και με θεματικούς Περιφερειακούς Συμβούλους, τον Αντιπεριφερειάρχη Χανίων καθώς και τον ίδιο τον κ. Περιφερειάρχη, οι οποίοι πάντα αρωγοί δίπλα μας ανταποκρίνονταν θετικά σε όλα τα αιτήματά μας. 
Επίσης, λόγω της ιδιότητάς μου ως Γεωπόνος με πεδίο γνώσεων κυρίως σε θέματα πρωτογενούς τομέα και περιβάλλοντος  και γνωρίζοντας εκ των έσω τους τομείς και τους άξονες προτεραιότητας της Περιφέρειας Κρήτης, θεωρώ ότι μπορώ να συμβάλω στις στρατηγικές ανάπτυξης του πρωτογενούς και δευτερογενούς τομέα.
Ο Σταύρος Αρναουτάκης έχει αποδείξει ότι ανταποκρίνεται στα μεγάλα αιτήματα της κοινωνίας προχωρώντας στην ολοκλήρωση έργων δεκάδων εκατομμυρίων και ειδικά στον τόπο μου την Κίσσαμο (με πιο πρόσφατα παραδείγματα την ανακοίνωση χρηματοδότησης των αναπλάσεων του ιστορικού κέντρου Κισσάμου και του σχολικού κτιριακού συγκροτήματος  ΓΕΛ-ΕΠΑΛ Κισσάμου), ενώ έχει θέσει σε τροχιά ταχείας ανάπτυξης και εξωστρέφειας ολόκληρη την Κρήτη. 
Ευχαριστώ τον κ. Περιφερειάρχη που για άλλη μία φορά με επιλέγει να συμπορευτώ μαζί του και με αίσθημα υπευθυνότητας, ειλικρίνειας, συνεργασίας και προσφοράς για τον τόπο μου, συμμετέχω ως υποψήφια Περιφερειακή Σύμβουλος  στις εκλογές στις 8 Οκτώβρη με το συνδυασμό του «Για την Κρήτη μας, συνεχίζουμε» ζητώντας την στήριξή σας.
Για την Κρήτη μας, για τα Χανιά μας ….συνεχίζουμε!!!
#MeTonStavro
#giatinkritimas
ΣΥΝΤΟΜΟ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ
Γεννήθηκα στα Χανιά και μεγάλωσα στο Καστέλι Κισσάμου όπου και αποφοίτησα από το Γενικό Λύκειο Κισσάμου. Οι γονείς μου είναι ο Σάββας και η Δήμητρα Καπετανάκη-Καστανάκη.
Σπούδασα στο Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, τμήμα Φυτικής Παραγωγής με ειδικότητα στην Αρχιτεκτονική Τοπίου.
Ως Γεωπόνος έχω εργασθεί στον ΕΛΓΑ, στην ΔΑΟΚ-Δ/νση Αγροτικής Οικονομίας και Κτηνιατρικής, στο Περιφερειακό κέντρο Προστασίας Φυτών και Ποιοτικού Ελέγχου Ηρακλείου, ως Σύμβουλος Γεωπόνος σε ομάδα παραγωγών ελαιοκαλλιέργειας και ως μελετήτρια σε προγράμματα αγροτικών ενισχύσεων. 
Για δύο χρόνια 2003-2004 εργάσθηκα στο ΚΕΘΙ-Κέντρο Ερευνών για Θέματα Ισότητας ως Σύμβουλος γυναικείας επιχειρηματικότητας και υπεύθυνη  γυναικείων συνεταιρισμών όλης της Κρήτης. 
Μετά από ένα κύκλο σπουδών και επαγγελματικών εμπειριών σε Αθήνα και Ηράκλειο, επέστρεψα στον τόπο μου στα Χανιά.
Από το 2007 έως το 2010 εργάσθηκα στο ΚΕΠ του Δήμου Μηθύμνης ενώ στη συνέχεια έως και το 2014 υπηρέτησα ως Ειδικός Συνεργάτης του Δημάρχου Κισσάμου, υπεύθυνη αγροτικών θεμάτων, προγραμμάτων ενίσχυσης και Γαλάζιων Σημαιών.
Από το 2019 έως και σήμερα υπηρετώ ως Γενική Γραμματέας στο Δήμο Κισσάμου. 
Είμαι μέλος του ΓΕΩΤΕΕ από το 2002 και της Πανελλήνιας Ένωσης Γενικών Γραμματέων Τοπικής Αυτοδιοίκησης «Κλεισθένης» από το 2020.
Είμαι παντρεμένη με τον Παναγιώτη Μαρτσάκη επίσης Γεωπόνο ο οποίος δραστηριοποιείται στο χώρο των τουριστικών επιχειρήσεων και έχουμε μία κόρη 13 χρονών τη Τζωρτζίνα.
ΠΟΠΗ ΚΑΠΕΤΑΝΑΚΗ
Υποψ. Περιφερειακή Σύμβουλος Π.Ε. Χανίων

Δεν υπάρχουν σχόλια: