Η επίσκεψη στην Κίσαμο είναι μοναδική εμπειρία. Η γνωριμία με την επαρχία δεν έχει να κάνει μονάχα με το ζεστό και φωτεινό ήλιο, την κρυστάλλινη θάλασσα, τα φαράγγια, την παρθένα γη, την μεγάλη χρονική διάρκεια διακοπών σας στην περιοχή. Η γνωριμία με την επαρχία Κισάμου είναι ταυτόχρονα κι ένα ταξίδι στην μακραίωνη ιστορία της, τον πολιτισμό, την παράδοση, τα ήθη και έθιμα, την φιλόξενη ψυχή των ανθρώπων της....Όσοι δεν μπορείτε να το ζήσετε... απλά κάντε μια βόλτα στο ιστολόγιο αυτό και αφήστε την φαντασία σας να σας πάει εκεί που πρέπει...μην φοβάστε έχετε οδηγό.... τις ανεπανάληπτες φωτογραφίες του καταπληκτικού Ανυφαντή.






Σάββατο 24 Δεκεμβρίου 2022

ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ

 - Το ανεύρυσμα αορτής είναι επικίνδυνο γιατί όσο το τοίχωµα διατείνεται γίνεται πιο εύθραυστο και υπάρχει πιθανότητα ρήξης. Με τη ρήξη του τοιχώµατος προκαλείται σημαντική αιμορραγία. Πρόκειται για µια πολύ σοβαρή επιπλοκή, µε θνητότητα που φτάνει το 90%....αυτά μου είπαν μόλις έφτασα στο Ηράκλειο, λίγο μετά τα μεσάνυχτα της Τρίτης 6 Δεκεμβρίου. Μια ταλαιπωρία 7 ωρών για να αντιμετωπίσουν το ανεύρυσμα που είχε πάθει ρήξη χαμηλά στην κοιλιακή αορτή. Οι πιθανότητες δεν ήταν με το μέρος μου μιας και εκτός απο την 5ωρη ταλαιπωρία υπήρχε και 2ωρη ταλαιπωρια για την μεταφορά μου με ασθενοφόρο στο Ηράκλειο και όλα αυτά λειτουργούσαν αρνητικά. Το μόνο ενθαρρυντικό στην ιστορία ήταν οτι είχα τις αισθήσεις.. αλλά οι πιθανότητες να βγω νικητής απο αυτήν την δοκιμασία λιγόστευαν κάθε λεπτό που περνούσε.
Τελικά τα κατάφερα με την δυναμη του Θεού γιατί όπως μου εξήγησαν την μεθεπόμενη που άνοιξα τα μάτια μου, στην εντατική, έγινε θαύμα.. 
Για να φτάσουμε ως και το θαύμα προηγήθηκαν βέβαια πολλά μικρά θαύματα και θέλω μέσα απο την σελίδα μου να ευχαριστήσω τον αγαπητό ιερέα γιατρό του Κ.Υ Κισάμου, πάτερ Χρύσανθο Τσαχάκη, που απο την πρώτη στιγμή κατάλαβε οτι κάτι σοβαρό συνέβαινε, στέλνοντας με επειγόντος στο Γενικό νοσοκομείο Χανίων. Τεράστιο ευχαριστώ στον γιατρό ουρολόγο κ. Χατζηδάκη Γιώργο που με την σειρά του με έστειλε στο Ηράκλειο για την εγχείρηση, αφού ήταν ο μόνος που αντιλήφθηκε οτι είχα ανεύρυσμα.
Η τύχη για άλλη μια φορά στάθηκε δίπλα μου και εφημερεύον νοσοκομείο ήταν το ΠΑΓΝΗ και ο καθηγητής Αλέξανδρος Καφετζάκης με την ομάδα του που κατάφερε να φέρει σε πέρας μια απο τις ποιο δύσκολες εγχειρήσεις του. Τους ευχαριστώ απο καρδιάς όλους.
Τέλος θέλω να ευχαριστήσω τον αδελφό μου Μανώλη Τουλουπάκη που στάθηκε δίπλα μου καθ' όλη την εγχείρηση, ένας Άνθρωπος που μας κάνει περήφανους καθημερινά όλους εμάς του Κισαμίτες..
Φυσικά ευχαριστώ την οικογένεια μου, τα παιδιά και την γυναίκα μου, αλλά και σας για το ενδιαφέρον σας, που ήταν πρωτόγνωρο.
Σας ευχαριστώ όλους σας ευχομαι υγεία και καλές γιορτές. 

Δεν υπάρχουν σχόλια: