Η επίσκεψη στην Κίσαμο είναι μοναδική εμπειρία. Η γνωριμία με την επαρχία δεν έχει να κάνει μονάχα με το ζεστό και φωτεινό ήλιο, την κρυστάλλινη θάλασσα, τα φαράγγια, την παρθένα γη, την μεγάλη χρονική διάρκεια διακοπών σας στην περιοχή. Η γνωριμία με την επαρχία Κισάμου είναι ταυτόχρονα κι ένα ταξίδι στην μακραίωνη ιστορία της, τον πολιτισμό, την παράδοση, τα ήθη και έθιμα, την φιλόξενη ψυχή των ανθρώπων της....Όσοι δεν μπορείτε να το ζήσετε... απλά κάντε μια βόλτα στο ιστολόγιο αυτό και αφήστε την φαντασία σας να σας πάει εκεί που πρέπει...μην φοβάστε έχετε οδηγό.... τις ανεπανάληπτες φωτογραφίες του καταπληκτικού Ανυφαντή.





Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου 2014

ΕΠΙΣΤΟΛΗ

ΠΕΡΙ ΩΡΩΝ ΚΟΙΝΗΣ ΗΣΥΧΙΑΣ
«Αγάπα τον πλησίον σου» ή αλλιώς «Άφησε τον πλησίον σου στην ησυχία του». Και ακριβώς αυτή η λεπτομέρεια της αρετής συνδέεται με τις μεγαλύτερες δυσκολίες... Νίτσε
Κάποιος στην γειτονιά μου νομίζει ότι επειδή έχει ένα φράγκο στην τσέπη μπορεί να κάνει ότι θέλει, κατατροπώνοντας νόμους και αρετές!!! .... Λάθος
Οι ώρες κοινής ησυχίας δεν είναι απλά ένας νόμος, είναι προπαντός η αρετή του να σέβεσαι στους γύρω σου και ιδιαίτερα στους γειτόνους σου.... αλλά αυτά είναι ψιλά γράμματα ιδιαίτερα για κάποιον που δεν τον ενδιαφέρει τι γίνεται έξω από την πόρτα του!!
30 χρόνια έχεις μαγαζί...και εγώ 55 χρόνια σπίτι.... αγαπητέ Γιώργο..όμως και εδώ υπερισχύει η ΔΙΚΗ σου λογική "στα παλιά μου τα παπούτσια σας γράφω όλους"...για να μην πω καμιά βαρύτερη κουβέντα.
Φυσικά δεν περιμένω να με κατανοήσεις, ούτε ελπίζω ότι θα βρω το δίκιο μου από κάποιον που για κάθε πράγμα βάζει πρώτο γνώμονα την δουλειά του αδιαφορώντας αν αυτή ενοχλεί ......πειράζει ...κουράζει.
Είναι νόμιμα τα ντεσιμπέλ σου, μας λες..... αλλά δεν αποδέχεσαι την πρόσκληση μου να έρθεις να σε φιλοξενήσω ένα βράδυ και να πάω εγώ στην θέση σου, να κατακόβω το κρέας ως τα ξημερώματα κάνοντας τον ίδιο μονότονο θόρυβο λες και από κάτω μου είναι μια ντισκοτέκ του 80!!!
Σε πείραξε η έκφραση "θα φάεις τον κόσμο" ..μα δεν έχω δίκιο;...365 μέρες τον χρόνο από 6 το πρωί ως 1 τα μεσάνυχτα....ποια οικογένεια μπορεί να ζήσει μες στον θόρυβο τόσες ώρες, να μεγαλώσει παιδιά, να βρει μια στιγμή χαλάρωσης μέσα στο ίδιο της σπίτι; Μάλλον αρκετά άντεξα τόσα χρόνια αρκετά....
Θα μου πεις βέβαια... τόσα χρόνια δεν το συνήθισες ..το συνήθισα και εγώ και τα παιδιά μου, που δεν έχουν κοιμηθεί ποτέ μεσημέρι, αναγκάζονται να κοιμούνται αργά το βράδυ και ξυπνούν με τα κοκόρια, από τις 6 το πρωί λες και είναι υποχρεωμένα σε σένα... που θέλεις να λέγεσαι νόμιμος....
- Όχι κύριε μου η νομιμότητα είναι και αυτή αρετή και έχει δυο ποδάρια σεβασμός και προς άλλους και σεβασμό προς τους νόμους!!! 
Φυσικά θέλω να σου πω ότι από το λεξιλόγιο σου λείπει και η λέξη παρακαλώ .... αντίθετα με μένα που σε παρακάλεσα, 20 φορές, να έχουμε 2 ώρες κοινής ησυχίας ..από τις 3μιση ως τις 5μιση κάθε απόγευμα (το λέει άλλωστε και ο νόμος, Αστυνομική Διάταξη 3 του 1996) ....και ποια η απάντηση σου;
-Αν σε ενοχλώ να πας στην αστυνομία!!
Τελικά μια πρόταση μου μένει να κάνω ακόμα ..... 
Μήπως ενδιαφέρεσαι καλέ μου γείτονα να αγοράσεις το σπίτι μου για να βρω την ησυχία μου και να μην σε ενοχλώ;
Γιάννης Παπαδάκης

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Αν θέλεις απόλυτη ησυχία πήγαινε στο βουνό. Από πότε ένα σπίτι 1ου ορόφου απαιτεί ησυχία από τον μπαλτά (όχι το κομπρεσέρ) ενός κρεοπωλείου που βρίσκεται στο ισόγειο και δίπλα και μέσα σε εμπορική αγορά; Ζεις μέσα στο κέντρο της πόλης και σε ενοχλεί ο μπαλτας; Στο βουνό μεγάλε... στο βουνό. Με όσα περιγράφεις εσύ είσαι ο παράλογος.

Ιωάννης Παπαδάκης είπε...

Δηλαδή αυτό κατάλαβες εσύ..ότι με ενοχλεί ο μπαλτάς; Το θέμα είναι οτι είσαι ανώνυμος και δεν μπορώ ούτε εσένα να σε προσκαλέσω για μια ολονυχτία.... Το ρεζουμε όμως είναι αυτό.... ναι με πειράζει ο μπαλτάς όταν αυτός ακούγεται σε ακατάλληλες ώρες...λόγου χάρη στις 2 τα ξημερώματα..κουφός δεν είμαι! Το ότι είμαι παράλογος αυτό είναι σίγουρο.... για να δούμε όμως πόσοι θα βρεθούν να πάρουν το δίκιο σου...

Ανώνυμος είπε...

Δηλαδή θα σε ενοχλούσε και ο ήχος του ταψιού ή η φασαρία του φούρναρη στις 5 το πρωί; Ζεις μέσα στο κέντρο και τέτοιοι μικροθορύβοι είναι φυσιολογικοί και... νόμιμοι. Καλά σου είπε ότι να πας να μετρήσεις τα ντεσιμπελ του. Αυτός είναι νόμιμος κι εσύ παράλογος. Να πας σε κάνα χωριό΄, αλλά κι εκεί θα σε ενοχλούν οι... κότες του γείτονα.

Ιωάννης Παπαδάκης είπε...

Δεν με ενοχλεί τίποτα ..διάβασε ξανά την επιστολή και θα καταλάβεις...με ενοχλεί οτι με κοροιδεύουν....και γράψε ένα όνομα μα δεν θα πάθεις και τίποτα!!
Ώρες κοινής ησυχίας μετά από 30 χρόνια δικαιούμαι...απλά και ωραία και μάλιστα δίχως φασαρία με το παρακαλώ