Η επίσκεψη στην Κίσαμο είναι μοναδική εμπειρία. Η γνωριμία με την επαρχία δεν έχει να κάνει μονάχα με το ζεστό και φωτεινό ήλιο, την κρυστάλλινη θάλασσα, τα φαράγγια, την παρθένα γη, την μεγάλη χρονική διάρκεια διακοπών σας στην περιοχή. Η γνωριμία με την επαρχία Κισάμου είναι ταυτόχρονα κι ένα ταξίδι στην μακραίωνη ιστορία της, τον πολιτισμό, την παράδοση, τα ήθη και έθιμα, την φιλόξενη ψυχή των ανθρώπων της....Όσοι δεν μπορείτε να το ζήσετε... απλά κάντε μια βόλτα στο ιστολόγιο αυτό και αφήστε την φαντασία σας να σας πάει εκεί που πρέπει...μην φοβάστε έχετε οδηγό.... τις ανεπανάληπτες φωτογραφίες του καταπληκτικού Ανυφαντή.







Παρασκευή 3 Μαΐου 2019

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑΣ ΕΛΕΝΗΣ ΠΑΡΤΣΑΛΑΚΗ ΚΑΚΑΟΥΝΑΚΗ

Αγαπητοί συνδημότες
Ονομάζομαι Παρτσαλάκη Ελένη και εργάζομαι ως δασκάλα στο 1ο Δημοτικό σχολείο  Κισάμου στο οποίο διετέλεσα διευθύντρια κατά τα σχολικά έτη 2015-2016 και 2016 -2017. Έχω επίσης εργαστεί στα γραφεία της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Είμαι παντρεμένη με τον Νίκο Κακαουνάκη με τον οποίον έχουμε αποκτήσει τρία παιδιά.
Με εκτίμηση και σεβασμό προς όλους, θα ήθελα να ανακοινώσω την απόφαση μου να συμμετέχω ως υποψήφια δημοτική σύμβουλος στην Εκλογική Περιφέρεια Μυθήμνης με τον συνδυασμό του κ. Σταθάκη Θοδωρή
Είναι τιμή μου να συμπορευτώ με τον κ. Σταθάκη Θοδωρή διότι είναι ένας άνθρωπος με όραμα για την Κίσαμο. Ένας άνθρωπος ο οποίος έχει διάθεση να εργαστεί σκληρά προκειμένου να αλλάξει και να βελτιώσει τα δεδομένα του τόπου μας, κάνοντας καλύτερη την καθημερινή ζωή των πολιτών.
Πρόθεση μου είναι να βοηθήσω όσο μπορώ για ένα καλύτερο μέλλον. Ένα μέλλον το οποίο μας αξίζει. Θέτω, λοιπόν, την υποψηφιότητα μου με ευσυνειδησία και όραμα.
Με εκτίμηση 
Παρτσαλάκη Κακαουνάκη Ελένη
Υποψήφια Δημοτική σύμβουλος

Δεν υπάρχουν σχόλια: