Η επίσκεψη στην Κίσαμο είναι μοναδική εμπειρία. Η γνωριμία με την επαρχία δεν έχει να κάνει μονάχα με το ζεστό και φωτεινό ήλιο, την κρυστάλλινη θάλασσα, τα φαράγγια, την παρθένα γη, την μεγάλη χρονική διάρκεια διακοπών σας στην περιοχή. Η γνωριμία με την επαρχία Κισάμου είναι ταυτόχρονα κι ένα ταξίδι στην μακραίωνη ιστορία της, τον πολιτισμό, την παράδοση, τα ήθη και έθιμα, την φιλόξενη ψυχή των ανθρώπων της....Όσοι δεν μπορείτε να το ζήσετε... απλά κάντε μια βόλτα στο ιστολόγιο αυτό και αφήστε την φαντασία σας να σας πάει εκεί που πρέπει...μην φοβάστε έχετε οδηγό.... τις ανεπανάληπτες φωτογραφίες του καταπληκτικού Ανυφαντή.






Πέμπτη 29 Μαΐου 2014

ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ

Φίλες και φίλοι,
Στις αυτοδιοικητικές εκλογές με τη στήριξή σας εκλέχτηκα Δημοτικός Σύμβουλος στον Δήμο Κισάμου με τον συνδυασμό «Νέα Κίσαμος – Νέα εποχή». Νιώθω καταρχήν την ανάγκη να εκφράσω ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους όσους στήριξαν την πρωτοβουλία του επικεφαλής του συνδυασμού μας, νεοεκλεγέντος Δημάρχου Σταθάκη Θεοδώρου. Ιδιαίτερα επιθυμώ να ευχαριστήσω τον ίδιο, που μου έκανε την τιμή να συμμετέχω στο ψηφοδέλτιο του συνδυασμού του. Επιτρέψτε μου να επισημάνω ότι του αξίζουν πολλά συγχαρητήρια και το αποτέλεσμα της εκλογικής διαδικασίας ήταν επιβράβευση του ήθους και της προσωπικής του προσπάθειας.
Επίσης ευχαριστώ από τα βάθη της καρδιάς μου όλους όσους με εμπιστεύτηκαν προσωπικά δίνοντας μου το σταυρό προτίμησης στο ψηφοδέλτιο του συνδυασμού και στήριξαν την προοπτική συμμετοχής μου στο Δημοτικό Συμβούλιο. Δεσμεύομαι να επιτελέσω στο ακέραιο και με αίσθημα πλήρους ευθύνης τον ρόλο μου και να φανώ αντάξιος της εμπιστοσύνης που μου έδειξαν συμβάλλοντας με τις θέσεις και τις πράξεις μου στη λήψη επωφελών για τον τόπο αποφάσεων.
Τέλος θα ήθελα να ευχαριστήσω την οικογένειά μου και τους φίλους μου για την συμπαράσταση τους. Καθώς και όλους τους συνυποψήφιους για τον πολύ δύσκολο αλλά και πολύ έντιμο αγώνα τον οποίον δώσαμε.
Με εκτίμηση,
Μανώλης Φουρναράκης
Δημοτικός Σύμβουλος Κισάμου

Δεν υπάρχουν σχόλια: