Η επίσκεψη στην Κίσαμο είναι μοναδική εμπειρία. Η γνωριμία με την επαρχία δεν έχει να κάνει μονάχα με το ζεστό και φωτεινό ήλιο, την κρυστάλλινη θάλασσα, τα φαράγγια, την παρθένα γη, την μεγάλη χρονική διάρκεια διακοπών σας στην περιοχή. Η γνωριμία με την επαρχία Κισάμου είναι ταυτόχρονα κι ένα ταξίδι στην μακραίωνη ιστορία της, τον πολιτισμό, την παράδοση, τα ήθη και έθιμα, την φιλόξενη ψυχή των ανθρώπων της....Όσοι δεν μπορείτε να το ζήσετε... απλά κάντε μια βόλτα στο ιστολόγιο αυτό και αφήστε την φαντασία σας να σας πάει εκεί που πρέπει...μην φοβάστε έχετε οδηγό.... τις ανεπανάληπτες φωτογραφίες του καταπληκτικού Ανυφαντή.






Πέμπτη 12 Οκτωβρίου 2023

ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ ΕΛΕΝΗΣ ΤΣΑΤΣΑΡΩΝΑΚΗ-ΣΠΗΛΙΩΤΗ

Αγαπημένοι μου φίλοι
Αγαπητοί συμπολίτες
Μόλις χθες, με την επίσημη ανακοίνωση της σταυροδοσίας των δημοτικών εκλογών, ολοκληρώθηκε, ουσιαστικά, ένα μεγάλο «ταξίδι» για εμένα, μαζί με εσάς. 
Ένα ταξίδι στη διάρκεια του οποίου είχα την τύχη και την ευκαιρία να αποθηκεύσω τόσα συναισθήματα στην καρδιά μου, που νιώθω πραγματικά ευλογημένη και σοφότερη. 
Η ζωή μού έχει μάθει ότι όταν σου δίνεται η ευκαιρία να γευτείς την ποικιλία των συναισθημάτων, τότε οφείλεις να την αξιοποιήσεις, να τολμήσεις. Πετώντας στο καλάθι των αχρήστων τα «κάρβουνα» που επιχειρούν να «μολύνουν» την ψυχή σου και κρατώντας τα «διαμάντια», που σε κάνουν να γίνεσαι καλύτερος άνθρωπος, γιατί αυτή είναι η πραγματική μας πορεία στη ζωή.
Θέλω από τα βάθη της ψυχής μου να ευχαριστήσω την οικογένειά μου και ιδιαίτερα τον πατέρα μου, τη λατρεμένη μου μάνα, που μας λείπει αλλά είναι πάντα στην καρδιά και στο μυαλό μας, καθώς και τον αείμνηστο θείο μου Γιώργο, τον καθηγητή. Οι ατελείωτες ιστορίες που μου διηγήθηκαν συμπολίτες μου, τις περασμένες εβδομάδες, για τις πολλές «βουβές» ευεργεσίες τους, τις οποίες δεν γνώριζα, με έκαναν, ξανά, περήφανη, ως κόρη και ανιψιά, αποκαλύπτοντάς μου, για πολλοστή φορά, το μεγαλείο της ψυχής τους. Αυτό είναι το ύψιστο χρέος μας, αυτή είναι η κληρονομιά που οφείλουμε να αφήσουμε στα παιδιά μας. 
Θέλω να ευχαριστήσω από καρδιάς τον σύζυγό μου, τα παιδιά μου και τις αδελφές μου, που για άλλη μία φορά ήταν ακλόνητα στο πλευρό μου, αποτελώντας το ασφαλές «αγκυροβόλιό» μου.
Θέλω να ευχαριστήσω από καρδιάς όλους εσάς, γιατί κάθε σταυρός που βάλατε δίπλα στο ονοματεπώνυμό μου μοσχοβολούσε από αγάπη και εμπιστοσύνη. 
Θέλω να ευχαριστήσω τον Θοδωρή Σταθάκη για την εμπιστοσύνη του και να τον συγχαρώ δημόσια για το ήθος του,  την εργατικότητα του ,και την αγάπη του για το τόπο μας ,όπως θέλω να ευχαριστήσω όλα τα μέλη της εκλεκτής μας ομάδας, με τα οποία συμπορευτήκαμε τίμια, με ανιδιοτέλεια και ειλικρινή διάθεση προσφοράς.
Θέλω να ευχαριστήσω όλους αυτούς που μίλησαν μαζί μου και μου είπαν ότι δεν μπορούν να με ψηφίσουν, καθένας για τους δικούς του λόγους. Τους ευχαριστώ για την ειλικρίνειά τους.
Θέλω να παρακαλέσω όλους αυτούς που στάθηκαν απέναντί μου, υπερβαίνοντας τα όρια, να μαλακώσουν τις ψυχές τους γιατί ο φθόνος και η αχαριστία μόνο τους ίδιους ζημιώνουν.
Θέλω, τέλος, να συγχαρώ τον κ. Γιώργο Μυλωνάκη και την ομάδα του για την επανεκλογή τους. Ελπίζω ότι αυτή τη νέα ευκαιρία που τους έδωσε ο Κισαμίτικος λαός θα την αξιολογήσουν σωστά για να προχωρήσει μπροστά η Κίσαμος «αποκτώντας» αυτά που της αξίζουν.
Η εκλογή μου ως Δημοτική Σύμβουλος Κισάμου με γεμίζει ευθύνη. Αυτή τη θεσμική ευθύνη υπόσχομαι να υπηρετήσω με συνέπεια και με μοναδική μου έγνοια την προκοπή της Κισάμου, με πνεύμα ενότητας, ειλικρίνειας και με σεβασμό προς κάθε πολίτη.

Δεν υπάρχουν σχόλια: