Η επίσκεψη στην Κίσαμο είναι μοναδική εμπειρία. Η γνωριμία με την επαρχία δεν έχει να κάνει μονάχα με το ζεστό και φωτεινό ήλιο, την κρυστάλλινη θάλασσα, τα φαράγγια, την παρθένα γη, την μεγάλη χρονική διάρκεια διακοπών σας στην περιοχή. Η γνωριμία με την επαρχία Κισάμου είναι ταυτόχρονα κι ένα ταξίδι στην μακραίωνη ιστορία της, τον πολιτισμό, την παράδοση, τα ήθη και έθιμα, την φιλόξενη ψυχή των ανθρώπων της....Όσοι δεν μπορείτε να το ζήσετε... απλά κάντε μια βόλτα στο ιστολόγιο αυτό και αφήστε την φαντασία σας να σας πάει εκεί που πρέπει...μην φοβάστε έχετε οδηγό.... τις ανεπανάληπτες φωτογραφίες του καταπληκτικού Ανυφαντή.






Τρίτη 3 Ιουνίου 2014

ΣΤΟΝ ΑΠΟΗΧΟ ΤΩΝ ΕΚΛΟΓΩΝ

Στον απόηχο των εκλογών σίγουρα τα συναισθήματα όλων μας, τόσο των συνυποψηφίων μου όσο και των πολιτών είναι ανάμεικτα...
  Κάποιοι είναι χαρούμενοι και κάποιοι όχι, αυτό που σίγουρα θα πρέπει να μας ενδιαφέρει όλους είναι η επόμενη μέρα στην Κίσαμο και πως θα κάνουμε πράξη όλα αυτά που λέγαμε κάποιοι προεκλογικά και κάποιοι χρόνια τώρα...
  Για μένα αυτό που έχει σημασία δεν είναι να αναλωθούμε σε μικροπολιτικές για ίδιον όφελος αλλά σε συμμαχίες και πρωτοβουλίες οι οποίες θα έχουν μοναδικό στόχο να φέρουν την Κίσαμο στην θέση που της αξίζει και όχι να είναι ίσως ο πιο φτωχός συγγενής της περιφέρειας Κρήτης...
  Θέλω να ευχαριστήσω όλους αυτούς που πιστεύουν σε εμένα και την ομάδα μου για μια καλύτερη Κίσαμο και με εξέλεξαν πρώτο σε σταυρούς, επιβραβεύοντας έτσι την σταθερή μου πορεία στα δημοτικά δρώμενα της Κισάμου, παραμένοντας πιστός και χωρίς καμία έκπτωση σ αυτά που πιστεύω και ονειρεύομαι για την Κίσαμο μας.
  Να ευχαριστήσω και την οικογένεια μου αλλά και τους συνεργάτες μου στην δουλειά οι οποίοι με στήριξαν και συνεχίζουν να με στηρίζουν με όλες τους τις δυνάμεις..
  Αυτό που μπορώ να υποσχεθώ έναντι της κοινωνίας της Κισάμου είναι, ότι οπλισμένος με την προηγούμενη εμπειρία μου στο δημοτικό συμβούλιο θα κάνω αυτό που ορίζει η θέση της ελάσσονος αντιπολίτευσης ..
Οτιδήποτε κινείται προς την θετική πλευρά και εξυπηρετεί  τα συμφέροντα των πολλών και της κοινωνίας της Κισάμου θα είμαι δίπλα, ακόμα και μπροστάρης στην δημοτική αρχή...
Οτιδήποτε όμως αντιτίθεται στο δημόσιο συμφέρον και εξυπηρετεί τους λίγους και υποσκάπτει την Κίσαμο μας τότε θα είμαι απέναντι με όλες μου τις δυνάμεις...
  Σας ευχαριστώ από καρδιάς και να είστε σίγουροι ότι θα τα ξαναπούμε όσες φορές χρειαστεί....
Με τιμή 
Μιχάλης Στ. Χαιρετάκης
Δημοτικός Σύμβουλος Κισάμου

1 σχόλιο:

Unknown είπε...

Μπράβο ρε Μιχαλάκι!Αφού κατάφερες να διαλύσεις την ομάδα μας και να δημιουργήσεις νέα με τον Κο Κούκου και ύστερα από πολύ κλάμα τη βραδιά των εκλογών,σκέφτεσαι την Κίσσαμο...Κάτι από Μάρθα Βούρτση μου θυμίζεις!Μήπως κάπου αποβλέπεις??? Μπάλο...Ελαφονήσι...Η μήπως να γυρνούσες στο χωριό σου???...