Ανύπαρκτη η συντήρηση του οδικού δικτύου
Πλέον, έχουμε μπει στην καλοκαιρινή περίοδο και η κατάσταση δεν αναμένεται να βελτιωθεί. Την Κρήτη επισκέπτονται χιλιάδες άνθρωποι που δε γνωρίζουν την κατάσταση του οδικού δικτύου και οι κίνδυνοι θα πολλαπλασιαστούν για όλους. Αυτό γίνεται εμφανές και από τα στοιχεία που μας έδωσε ο κ. Λιονάκης:
«Στον κόμβο της Σούδας η μέση διέλευση φέτος το καλοκαίρι θα ξεπεράσει τα 12.000 οχήματα ανά ημέρα. Δηλαδή θα είναι ένας από τους δρόμους με την πιο πυκνή διέλευση οχημάτων στην Ελλάδα. Κι όμως, αυτό το σημαντικό στοιχείο δε φαίνεται να το λαμβάνει κανείς υπόψη. Το ερώτημα που τίθεται είναι: υπάρχουν οι υποδομές για να υποστηρίξουν ένα τέτοιο φόρτο μετακινήσεων; Υπάρχουν οι δρόμοι;»
Για να αντιληφθούμε για τι μεγέθη μιλάμε η μέση κυκλοφοριακή πυκνότητα της Εγνατίας Οδού με εξαίρεση την περιοχή των Μεγάρων σε καμία ημέρα του χρόνου δεν ξεπερνά τα 4.000 οχήματα. Στη Σούδα έχουμε τριπλάσια πυκνότητα κυκλοφορίας.
Γ. Λιονάκης
Πλέον, έχουμε μπει στην καλοκαιρινή περίοδο και η κατάσταση δεν αναμένεται να βελτιωθεί. Την Κρήτη επισκέπτονται χιλιάδες άνθρωποι που δε γνωρίζουν την κατάσταση του οδικού δικτύου και οι κίνδυνοι θα πολλαπλασιαστούν για όλους. Αυτό γίνεται εμφανές και από τα στοιχεία που μας έδωσε ο κ. Λιονάκης:
«Στον κόμβο της Σούδας η μέση διέλευση φέτος το καλοκαίρι θα ξεπεράσει τα 12.000 οχήματα ανά ημέρα. Δηλαδή θα είναι ένας από τους δρόμους με την πιο πυκνή διέλευση οχημάτων στην Ελλάδα. Κι όμως, αυτό το σημαντικό στοιχείο δε φαίνεται να το λαμβάνει κανείς υπόψη. Το ερώτημα που τίθεται είναι: υπάρχουν οι υποδομές για να υποστηρίξουν ένα τέτοιο φόρτο μετακινήσεων; Υπάρχουν οι δρόμοι;»
Για να αντιληφθούμε για τι μεγέθη μιλάμε η μέση κυκλοφοριακή πυκνότητα της Εγνατίας Οδού με εξαίρεση την περιοχή των Μεγάρων σε καμία ημέρα του χρόνου δεν ξεπερνά τα 4.000 οχήματα. Στη Σούδα έχουμε τριπλάσια πυκνότητα κυκλοφορίας.
Γ. Λιονάκης
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου