Η επίσκεψη στην Κίσαμο είναι μοναδική εμπειρία. Η γνωριμία με την επαρχία δεν έχει να κάνει μονάχα με το ζεστό και φωτεινό ήλιο, την κρυστάλλινη θάλασσα, τα φαράγγια, την παρθένα γη, την μεγάλη χρονική διάρκεια διακοπών σας στην περιοχή. Η γνωριμία με την επαρχία Κισάμου είναι ταυτόχρονα κι ένα ταξίδι στην μακραίωνη ιστορία της, τον πολιτισμό, την παράδοση, τα ήθη και έθιμα, την φιλόξενη ψυχή των ανθρώπων της....Όσοι δεν μπορείτε να το ζήσετε... απλά κάντε μια βόλτα στο ιστολόγιο αυτό και αφήστε την φαντασία σας να σας πάει εκεί που πρέπει...μην φοβάστε έχετε οδηγό.... τις ανεπανάληπτες φωτογραφίες του καταπληκτικού Ανυφαντή.






Τρίτη 4 Ιουλίου 2017

ΜΕ ΥΔΡΟΦΟΡΕΣ

Ως τον Ιούνιο έβρεχε αλλά όπως λένε στον Κατσοματάδω δεν έχουν νερό και το κουβαλούν με τις υδροφόρες. Τι συμβαίνει; 

ΑΓΩΝΕΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΚΡΗΤΗΣ

Την τελευταία τους εμφάνιση σε αγώνες εντός Κρήτης για την τρέχουσα αγωνιστική περίοδο έκαναν οι αθλητές του Α.Ο Κισάμου στους αγώνες "Δυτικής Κρήτης" που διεξήχθησαν το Σάββατο 1 Ιουλίου στο Εθνικό Στάδιο Χανίων.
Για την ομάδα της Κισάμου σπουδαία εμφάνιση πραγματοποίησε ο Γιώργος Πόπα στα 400μ ανδρών ο οποίος με χρόνο 51.60 τερμάτισε στη δεύτερη θέση σημειώνοντας ατομικό ρεκόρ επιστρέφοντας στα ταρτάν μετά από ένα χρόνο λόγω του πολύμηνου τραυματισμού στο γόνατο που τον ταλαιπωρούσε αλλά και λόγω της προσπάθειας του στις Πανελλήνιες εξετάσεις όπου αρίστευσε αποδεικνύοντας ότι ψήλος αθλητισμός και διάβασμα μπορούν να συνυπάρξουν.
Πολύ καλή εμφάνιση για την Μέλπω Μελάκη στα 80μ πανκορασίδων α΄ η οποία με χρόνο 10.50 τερμάτισε πρώτη, για την Ευαγγελίνα Ξανθουδάκη όπου στο μήκος πκα με άλμα στα 4.71 κατέκτησε την τρίτη θέση αλλά και για τον Στέφανο Χαρτζουλάκη όπου ...

Δευτέρα 3 Ιουλίου 2017

Η ΠΡΩΤΗ ΣΤΗΝ ΚΙΣΑΜΟ

Τα αποτελέσματα των Πανελλαδικών βγήκαν, δίνοντας τέλος στην αγωνία χιλιάδων μαθητών, με μοναδικό μήνυμα "όλοι θα πρέπει να παλεύουν για τα όνειρά τους".
Όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος το Λύκειο Κισάμου είναι ανάμεσα στα καλά σχολεία και οι καθηγητές του θα αισθάνονται περήφανοι καθώς είχαμε και μια μεγάλη επιτυχία, απο την Λυδία Τζουγανάκη που με 19.315 μόρια βρίσκεται ανάμεσα στους πρώτους της Ιατρικής Αθηνών.
Αξίζουν βέβαια συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά μας, που έδωσαν το δικό τους αγώνα, και κέρδισαν... και για όσους δεν είχαν την τύχη της εισαγωγής, με ψυχραιμία και χωρίς άγχος, ας κάνουν την επόμενη προσπάθειά τους, έχοντας πάντα στο μυαλό ότι η ζωή επιφυλάσσει πολλές δοκιμασίες αλλά και εκπλήξεις.

Η ΦΩΤΟ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ

Μια Δευτέρα.... συνηθισμένη.

ΤΑΡΣΑΝΑΣ

Όλοι τον έχουμε δει απο μακρυά αλλά ελάχιστοι τον έχουμε επισκεφτεί, μιας και είναι αρκετά δύσκολο να πας με τα πόδια, ειδικά τώρα που κάνει ζέστες, πάντως είναι μια απίθανη εμπειρία να βρεθείς σε αυτόν τον τεράστιο σπήλιο στα ανατολικά του ακρωτηρίου της Γραμβούσας. 
Το όνομα του Ταρσανάς σημαίνει καρνάγιο, άγνωστης εποχής βέβαια, ενώ σήμερα βρίσκεται ψηλότερα από την επιφάνεια της θάλασσας γύρω στα 15 μέτρα, που όμως λόγω της ανύψωσης της ξηράς από τον τον σεισμό του 365 μ.Χ δικαιολογείται.. 
Είναι γεμάτος απο άγρια περιστέρια και αρτένες (θαλασσοπούλια).

ΤΑ ΨΕΜΜΑΤΑ ΤΕΛΕΙΩΣΑΝΕ ΜΕ ΤΟ ΚΟΡΝΑΡΟΣ.....

Σύμφωνα με δημοσιογραφική έρευνα της σελίδας μας και κατόπιν επαφής με τεχνικούς και ασφαλιστικούς κύκλους είμαστε σε θέση να πληροφορήσουμε τους αναγνώστες και αναγνώστριες μας για την απόλυτη αλήθεια που αφορά την κατάσταση του πλοίου "Βιτσέντζος Κορνάρος", οι οποίες δυστυχώς είναι άκρως απογοητευτικές και δυσοίωνες για την περαιτέρω λειτουργία και δρομολόγηση του πλοίου.
Στο πλοίο λοιπόν, κατα την διάρκεια του πλού του την 19η Ιουνίου, συνέβη βλάβη στην μεσαία κυρία μηχανή του η οποία αφορούσε υπερθέρμανση των κουζινέτων βάσεως 6 και 7 της μηχανής. Από πιθανή αμέλεια πληρώματος {crew negligence }, η κατάσταση δεν ελέγθηκε επαρκώς και η βλάβη δεν περιορίστηκε στην καταστροφή και απώλεια μόνο των εν λόγω μετάλλων των τριβέων {ως είθισται} αλλά δυστυχώς επεκτάθηκε και στα αντίστοιχα κομβία του στροφαλοφόρου άξονα τα οποία υπερθερμάνθηκαν σε πολύ υψηλό σημείο {μελάνιασαν κοινώς}, με αποτέλεσμα να επέλθει μεταβολή της υφής τους από 300 σε 600 brinell.
Αυτό σημαίνει ότι ουσιαστικά ο στροφαλοφόρος αυτός άξονας είναι πλέον μάλλον ακατάλληλος για περαιτέρω χρήση και λειτουργία (ουσιαστικά οιοιδήποτε καινούργιοι τριβείς κανονικοί η undersized τοποθετηθούν στην πρώτη η δεύτερη λειτουργία θα υποστούν ζημία λόγω της διάφορης σκληρότητας του συγκεκριμμένου άξονα στα επίμαχα σημεία). Φυσικά δε είναι μη αποδεκτός από οιανδήποτε επιθεώρηση νηογνώμονα και ελεγκτικής αρχής.
Δηλαδή με δύο λόγια η μοναδική λύση είναι η άμεση αντικατάσταση του στροφαλοφόρου άξονα της μηχανής με ανταλλακτικό καινούργιο.
Το πλοίο μόνο με τις δύο μηχανές του μπορεί να ταξιδέψει έως 13 περίπου μίλια αλλά ατυχώς έχει τεράστιο πρόβλημα με τις λεπτές μανούβρες που χρειάζονται για τις προσεγγίσεις του στα λιμάνια προορισμού του (Διακόφτι-Αντικύθηρα-Κίσαμος).
Όλα αυτά σημαίνουν ότι το πλοίο δεν είναι δυνατόν να εκτελέσει πλέον ασφαλείς πλόες και από ότι πληροφορηθήκαμε θα ακολουθήσει και σχετική ανακοίνωση και δελτίο τύπου από την πλοικτήτρια εταιρεία εντός των προσεχών ωρών.
Παρόλα αυτά το πλοίο σήμερα ακολούθησε το προαναγγελθέν πρόγραμμα του (περάτωση της άρμωσης της μηχανής και προσπάθεια επανεκίνησης και δοκιμής της μηχανής. Κατά την διάρκεια της δοκιμής "ξανακτύπησε το Νο 6 κουζινέτο και η μηχανή σταμάτησε και πάλι). Φημολογείται δε ότι δεν έγινε άμεσα γνωστή η κατάσταση στην γέφυρα με αποτέλεσμα να μεταβεί ο πλοίαρχος επί τόπου όπου διαπίστωσε το γεγονός και κατόπιν αυτού έληξε η δοκιμή και ο Πλοίαρχος έφυγε από το πλοίο.
Περαιτέρω πληροφορίες αναφέρουν ότι μετά την απαραίτητη ανακοίνωση από την πλοιοκτήτρια εταιρεία το αρμόδιο τμήμα του Υ.Ε.Ν. θα κηρύξει την εταιρεία έκπτωτη από την άγονη ακτοπλοϊκή γραμμή και θα επανακηρύξει την μίσθωση της από άλλο πλοίο. {Πράγμα πολύ δύσκολο λόγω της κορύφωσης της τουριστικής περιόδου και της ανυπαρξίας καταλλήλου πλοίου για την γραμμή}.
Ίσως πλέον θα πρέπει να παρθεί η απόφαση ότι το πλοίο δεν θα επιστρέψει πλέον αυτό το καλοκαίρι στην ενεργό δράση, καθώς και ότι δεν θα εξευρεθεί άλλο κατάλληλο πλοίο για την γραμμή χωρίς αυτό να σημαίνει ότι επέρχεται κατάργηση της γραμμής εφόσον θα είναι εν ενεργεία η σχετική προκήρυξη η οποία πιθανόν δεν θα τύχει ανταπόκρισης.
Τουλάχιστον λοιπόν για εφέτος μάλλον ο Δήμος και οι επαγγελματίες του νησιού θα πρέπει να συγκεντρώσουν τις προσπάθειες τους σε εναλλακτικές λύσεις όπως: 
α) Πύκνωση και πολλαπλότητα αεροπορικών δρομολογίων
β) Πολλαπλασιασμός δρομολογίων από Νεάπολη
γ) Δυνατότητα σύνδεσης με ημερόπλοιο με Κίσσαμο, Καλαμάτα και Γύθειο (το οποίο θα πάρει και τμήμα της επιδότησης η οποία θα εκπέσει από την Λ.Α.Ν.Ε.)
δ) Διαφοροποίηση της πληροφόρησης τουριστικών πρακτόρων και επισκεπτών με συνεννόηση Δημοτικής αρχής και επαγγελματιών του νησιού.
Φυσικά όλα αυτά δεν σημαίνουν ότι θα καταργηθεί η σύνδεση με Πειραιά έως ότου φυσικά εξευρεθεί κατάλληλο πλοίο που θα διεκδικήσει την κυριότητα της γραμμής.
Οπωσδήποτε τα ερωτηματικά είναι πολλά σε όλη αυτή την ιστορία και μερικά από αυτά είναι;
α) Πότε ακριβώς συνέβη η αρχική ζημιά φέτος η ίσως είχε ξεκινήσει από περίσυ και απεκρύβη επιμελώς;;;
β) Εφόσον το πρόβλημα συνέβη στις 19 Ιουνίου γιατί δεν πληροφορήθηκε αρμόδια ο κόσμος έτσι ώστε να προβεί σε διαφορετικές ενέργειες προκειμένου να μην απωλέσει τόσο χρόνο και να φτάσει στις αρχές Ιουλίου όντας εντελώς ξεκρέμαστος και έχοντας ήδη απωλέσει μεγάλο τμήμα των κρατήσεων και των επισκεπτών του;;;
γ) Εφόσον διαπιστώθηκε ότι επρόκειτο για μόνιμη βλάβη του στροφαλοφόρου (crankshaft) γιατί δεν αναζητήθηκε η δυνατότητα αντικατάστασης του στροφαλοφόρου (που θα έλυνε οριστικά το θέμα της συγκεκριμένης μηχανής). {σ.σ. σε πρόχειρη αναζήτηση στο διαδίκτυο ευρέθησαν τουλάχιστον 10 πηγές με ετοιμοπαράδοτους στροφαλοφόρους για Werkspoor Stork 8TM410 με τιμή 150.000~175.000, - βέβαια χωρίς να γνωρίζουμε το serial No. της μηχανής που θα μας έδινε την πραγματική τιμή και δυνατότητα παραλαβής)
Σε όλα τα ανωτέρω διατηρούμε την επιφύλαξη έως ότου εκδοθεί το επίσημο δελτίο τύπου της Λ.Α.Ν.Ε. το οποίο ελπίζουμε θα μας πληροφορεί επίσημα για την αδυναμία περαιτερω εκτέλεσης δρομολογίων του πλοίου για αυτό το καλοκαίρι.
ΤΑ ΨΕΜΜΑΤΑ ΤΕΛΕΙΩΣΑΝΕ......
Αντώνης Λαμπρινίδης

ΒΟΥΤΙΕΣ ΣΕ ΜΠΑΛΟ-ΕΛΑΦΟΝΗΣΙ ΚΑΙ ΦΑΛΑΣΑΡΝΑ

 Αφιέρωμα 6σελιδο για τα Χανιά και τις καλύτερες παραλίες της Κρήτης, έκανε το Travel του Ελεύθερου Τύπου όπου σύμβουλος έκδοσης είναι ο δικός μας Χάρης Ντιγριντάκης.
 Μπάλος - Γραμβούσα - Ελαφονήσι - Μηλιά - Φαλάσαρνα είναι στις πρώτες επιλογές για τα "Άλλα Χανιά" που είναι και ο τίτλος του αφιερώματος.

ΤΟ ΠΑΘΗΜΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΑΘΗΜΑ

Συγκλονιστικό το μήνυμα, που μάλλον πρέπει να γίνει μάθημα σε όλα τα νέα παιδιά που ανεβαίνουν σε μηχανάκια χωρίς κράνο που έγραψαν οι φίλοι και γνωστοί για τον 15χρονο που έχασε την ζωή του σε τροχαίο τις προάλλες στην Παλαιόχωρα δημοσίευσε το zarpa.

«Κράνος να πάρεις», αυτά είναι τα τελευταία λόγια που άκουσες από την μάνα σου. Φυσικά και δεν πήρες ή ακόμα και να το πήρες το κρατούσες.
Ναι για σένα λέω, εσένα που τελικά κατάφερες να πείσεις τους δικούς σου να σου πάρουν το γαμημένο μηχανάκι, εσένα που σήμερα ήσουν τυχερός και γύρισες σπίτι σου, αύριο θα είσαι όμως;
Εσένα που νομίζεις ότι επειδή είσαι πάνω σε δύο ρόδες και πας με 100, σου ανήκει όλος ο κόσμος. Εσύ όμως ανήκεις στην οικογένεια σου και δεν έχεις δικαίωμα να σε στερήσεις από αυτούς.
Όλοι λέτε «στ’ αρχίδια μου η ζωή μου», ε' ναι βέβαια δεν κουράστηκες εσύ για να σε μεγαλώσεις, ούτε εσύ θα κλαις όταν πεθάνεις, εσύ θα κάνεις την καύλα σου εκείνη την ώρα οι δικοί σου θα κλαίνε μια ζωή μετά.
Καλό ταξίδι να προσέχεις εκεί πάνω και θα είσαι πάντα στης καρδιές όλων μας».

ΜΙΑ ΓΡΗΓΟΡΗ ΑΝΑΔΡΟΜΗ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΙΣΑΜΟΥ

..και οτι έχει γραφτεί στο SADENTREPESE.

21 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2009
ΛΥΚΕΙΟ ΚΙΣΑΜΟΥ
Άρχισαν οι εργασίες στον χώρο που θα γίνει το νέο Λύκειο Κισάμου και προχθές έγιναν έρευνες για την ποιότητα του υπεδάφους. Καλή αρχή και καλή συνέχεια!!
Πιστεύουμε να γίνει τελικά το έργο και να μην μείνει όπως έχουν μείνει στα θεμέλια τόσα άλλα στην Κίσαμο.

26 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ 2010
ΤΟ ΝΕΟ ΜΑΣ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΙ ΟΙ ΑΠΟΧΩΡOYΝΤΕΣ
Δεν θέλουν να γίνει το Λύκειο στην Κίσαμο, αυτό είναι το συμπέρασμα που βγαίνει, από αυτά που ακούω κι από αυτά που βλέπω. 
Το ποιοι είναι αυτοί και γιατί γίνεται αυτό δεν χρειάζεται ψάξιμο, είναι ολοφάνερο!
Μιας και δύσκολα θα δούμε φέτος Λύκειο, καλό είναι οι νυν υποψήφιοι δήμαρχοι, να το συμπεριλάβουν στις προγραμματικές τους δηλώσεις. Θα παίξει σίγουρα πολύ, μιας και μας αρέσουν τα δύσκολα, αυτά που βρίσκονται κοντά στην σφαίρα της φαντασίας, Περιφερειακός- Λιμάνι- ανάπλαση του κόλπου, κλειστά γυμναστήρια…. το Λύκειο ίσως είναι ο μόνος εφικτός στόχος της επόμενης δεκαετίας.
Κάθε δέκα χρόνια γίνεται και ένα μεγάλο έργο στην Κίσαμο… ψάξτε το!
Για να πούμε βέβαια και την αλήθεια όλο αυτόν τον καιρό, δυο άνθρωποι πάλεψαν και παλεύουν για να γίνει το σχολείο στην πόλη μας.
Ο αποχωρών Νομάρχης Χανίων κ. Αρχοντάκης, που από ότι φαίνεται το πήρε προσωπικά  και ο συνταξιούχος πλέον διευθυντής του Λυκείου, κ. Παπαδοπεράκης, που φώναζε για τις καθυστερήσεις και τις ατέλειες. Όλοι οι υπόλοιποι ήταν λόγια, εξαγγελίες και πρασινομπλέ λουλουδάκια. 
Δεν θα έγραφα τίποτα μιας και πλησιάζει προεκλογική περίοδο, αλλά έτυχαν δυο πράγματα. 1ον έπεσε ένα χαρτί στα χέρια μου από τον ΟΣΚ και το άλλο ήταν η συνταξιοδότηση του αγαπητού φίλου Νίκου Παπαδοπεράκη!
Έτσι το έγγραφο που έπεσε στα χέρια μου από τον ΟΣΚ, με έκανε να ανατριχιάσω, μιας και αναφέρει σαν προβλήματα, την αδυναμία απομάκρυνσης των όμβριων;;;;;; (Τον Σημαντηρά θέλετε μου φαίνεται.) αλλά και το ανήκουστο και απίστευτο, ότι δεν εξασφαλίζεται ο ελάχιστος φυσικός φωτισμός των αιθουσών διδασκαλίας.
Τελικά αν κάποιος διαβάσει αυτά, θα νομίσει ότι το οικόπεδο είναι κάτω από την επιφάνεια της θάλασσας και μάλλον βλέπει δυτικά, αλλιώς δεν μπορεί να καταλάβει ποιοι είναι αυτοί που βρίσκουν τέτοια "πατήματα" για να κωλυσιεργούν το έργο με τελικό στόχο να μην γίνει το Λύκειο!!! 
Είναι δυνατόν;
Τον τελευταίο χρόνο νοιώσαμε πίκρα που πολλά πράγματα χάθηκαν σχεδόν μέσα από τα χέρια μας, άλλα αγνοήθηκαν, πολλά παραμελήθηκαν, ίσως έφταιγαν βέβαια και οι συγκυρίες, πολιτική και οικονομική κρίση, αλλά να υπάρχουν τα χρήματα και να μην μπορούμε να βγάλουμε τα όμβρια ή ο ήλιος δεν φωτίζει καλά στην Κίσαμο, μάλλον πρέπει να αναθεωρήσουμε για το τι είμαστε τελικά ή τι νομίζουν ότι είμαστε εμείς εδώ!!!
Δεν ξέρω σε εσάς τι προκαλεί αυτή η παρατεταμένη νωχελικότητα, πάντως μην μάθετε τι προκαλεί σε μένα! Επιτέλους κάποιοι υπεύθυνοι ας ασχοληθούν με την νεολαία μας και τα παιδιά μας, ας σταματήσουν πλέον να κοκορεύονται μόνο για τα μικροπανυγηράκια τους!!

28 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2011
ΕΝΙΑΙΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΙΣΑΜΟΥ
Ο περιφερειάρχης ανακοίνωσε χθες, σε συνάντηση που είχε με τον διευθύνοντα σύμβουλο του Οργανισμού σχολικών κτηρίων, ότι από το 2012 θα μπουν σε τροχιά υλοποίησης 13 νέα σχολικά συγκροτήματα σε ολόκληρη την Κρήτη. Ανάμεσα σε αυτά που ανακοίνωσε ότι θα δημοπρατηθούν, τον Ιούνιο του 2011, θα είναι επιτέλους και το Ενιαίο Λύκειο Κισάμου, το οποίο θα είναι μόλις 9θέσιο. Μάλιστα ήταν τόσο αισιόδοξος, ο περιφερειάρχης, ότι θα γίνουν πολύ γρήγορα τα 13 νέα συγκροτήματα, επειδή πιστεύει οτι θα καλυφθούν οι όποιες οικονομικές εκκρεμότητες που θα προκύψουν, με δανεισμό από την Ευρωπαϊκή τράπεζα Επενδύσεων. 
Τι να πούμε άλλο εμείς από την χαρά μας......βέβαια καταλάβαμε και για ποιο λόγο τώρα έπρεπε να παραχωρηθούν στον ΟΣΚ για πενήντα χρόνια τα εν λόγω οικόπεδα...για ενέχυρο....μάλλον!

16 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2012
ΛΥΚΕΙΟ ΚΙΣΑΜΟΥ
Προκειμένου να προχωρήσουν οι διαδικασίες ένταξης του έργου "Ανέγερση του Ενιαίου Λυκείου Κισάμου" στο Προγραμματισμό έργων ΣΔ ΙΤ Κρήτης που υλοποιεί η Ανώνυμη Εταιρεία Οργανισμός Σχολικών Κτιρίων (ΟΣΚΑ.Ε), απαιτείται τροποποίηση της Επέκτασης Σχ. Πόλεως Κισάμου στο Ο.Τ Γ 259 με αριθμό οικοπέδου 05Ν. Συγκεκριμένα πρέπει να χαρακτηρισθεί ο προαναφερθείς χώρος ως Σχολικός.......... 
Το Δημοτικό Συμβούλιο μετά τα παραπάνω έχοντας υπόψη του την υπ.αρ.80/2011 απόφασή του και διαλογική συζήτηση
Αποφασίζει κατά πλειοψηφία
Εγκρίνει την τροποποίηση του Σχεδίου Πόλεως Κισάμου και χαρακτηρίζει το οικόπεδο της Τράπεζας Γης του Σχ. Πόλεως του Δήμου που βρίσκεται στο ΟΤ Γ.259 με ΚΑ 05Ν και έχει εμβαδόν 3.187,51 τ.μ.., ως σχολικό χώρο για την ανέγερση του Ενιαίου Λυκείου Κισάμου.

Το τι έχει γίνει απο το 2013 και μετά το ξέρετε..το οικόπεδο υπάρχει και έχει τους καλύτερους χοχλιούς της πόλης.
Αυτά ....

ΕΣΠΕΡΙΔΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΛΑΙΟΥΡΓΟΥΣ ΣΤΑ ΧΑΝΙΑ

Μια σημαντική εσπερίδα για το "Νέο Νομοθετικό Πλαίσιο για την αδειοδότηση των ελαιουργείων" οργανώνει ο Πανελλήνιος Σύνδεσμος Ελαιουργείων (ΠΑ.Σ.ΕΛ.), μαζί με τον σύλλογο ιδιοκτήτων ελαιουργείων Νομού Χανίων, σήμερα  Δευτέρα 3-7-2017 στις 18.00 στο Εμπορικό Επιμελητήριο Χανίων με την παρουσία του Γεν. Γραμματέα του Υπ. Περιβάλλοντος κ. Στ. Ζαφείρη.
Στόχος της εσπερίδας είναι η επίσημη ενημέρωση των ελαιουργών για το νομικό πλαίσιο και τα προβλήματα για την εφαρμογή της ΚΥΑ σε επίπεδο ελαιουργείου και τις αναγκαίες τροποποιήσεις που πρέπει να γίνουν.
Στην εσπερίδα θα μιλήσει και ο δικός μας Κώστας Χαρτζουλάκης για τα υγρά απόβλητα των ελαιουργείων και την καλύτερη διαχείριση τους.

Σάββατο 1 Ιουλίου 2017

ΠΑΠΑΛΑ......

Δυο αναρτήσεις με πολύ νόημα...είχαμε χθες
"Δεν σου άξιζε τέτοιο τέλος" έγραψε ένας Αγιονικολιώτης και
"Τελείωσε το πλοίο...πάει για κόψιμο τους απέλυσαν όλους! Πάει και αυτό".
Τελικά και οι δυο βγήκαν αληθινές 
Σε επικοινωνία με τον Δήμαρχο Κυθήρων κ. Στρατή Χαρχαλάκη ήρθε και η επιβεβαίωση. Η ΛΑΝΕ σήμερα απέλυσε όλο το προσωπικού του πλοίου Βιτζέντζος Κορνάρος οπότε η ζημιά είναι μεγάλη (ακούγεται ότι η κύρια μηχανή έχει πάρει στρόφαλο). Ήδη στην εταιρεία ψάχνουν για το πλοίο που θα αντικαταστήσει το Κορνάρος μιας και αν κηρυχθεί έκπτωτη χάνει και την εγγυητική των 450.000Ε.
Που είναι το Μυρτιδιώτισσα λέω εγώ.


ΟΛΑ ΚΑΛΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΒΑΣΙΛΗΔΕΣ

«Με δάκρυα στα μάτια θα ήθελα να πω σε όλους ένα μεγάλο ευχαριστώ… Να είστε όλοι καλά για την αγάπη και την συμπαράσταση σας.. Μιλήσαμε με τον γιο μου ΒΑΣΙΛΗ και το βασικό είναι ότι είναι καλά. Ευχαριστώ πολύ και πάλι για την αγάπη και την συμπαράσταση σας».
Με αυτόν τον τρόπο ο πατέρας του Βασίλη μας έδωσε τα ευχάριστα νέα.
Όλα καλά λοιπόν.

ΤΡΑΧΗΛΑΣ 2017

 Όπως κάθε χρόνο ο καλλιτέχνης της παραλίας του Τράχηλα ξανακτύπησε. Όλοι σταματάνε και τραβάνε και μια φωτο απο τα έργα του καθηγητή, που μπορεί σε πολλούς να είναι άγνωστος αλλά σ εμάς πασίγνωστος.

ΣΟΥΗΔΗ ΠΑΡΑΘΕΡΙΣΤΡΙΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΕΙ

Σουηδέζα τουρίστρια, μέσω του ξενοδοχείου της, ευχαριστεί το Κέντρο Υγείας Κισάμου, τους γιατρούς, αλλά και τον οδηγό του ασθενοφόρου, για την ταχεία μεταφορά της στο Γ.Ν Χανίων. 
Η 60χρονη παραθερίστρια έχασε χθες τα μεσάνυχτα τις αισθήσεις της, έπεσε κτύπησε στο κεφάλι και έσπασε και τον καρπό της. Σε 10' λεπτά το ασθενοφόρο με γιατρό (τονίζει η κυρία οτι μιλούσε και καλά Αγγλικά ο γιατρός) βρέθηκε στο ξενοδοχείο που βρίσκεται στην Καλυβιανή και αφού της παρείχαν τις πρώτες βοήθειες, την μετέφεραν στα Χανιά για περαιτέρω. 
Είπαμε είναι λίγοι αλλά κάνουν την δουλειά τους... το θέμα είναι ότι πρέπει να ξεκουράζονται που και που... οπότε κ. Πολάκη ακόμα περιμένουμε τους διορισμούς. 

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΩΝ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΡΥΘΡΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥ

100 περίπου, Σαμαρείτες Διασώστες και Ναυαγοσώστες του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού ανάμεσα τους και δυο δυο Σαμαρείτες του τμήματος Κισάμου, η Χρύσα Παντελάκη, και ο Γιάννης Κατσικογιάννης, φιλοξενήθηκαν από το Δήμο Καλαβρύτων, όπου έγινε η Πανελλήνια Εκπαίδευση Εκπαιδευτών του Τομέα Σαμαρειτών, Διασωστών και Ναυαγοσωστών του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού.
Κατά τη διάρκεια της πενθήμερης Εκπαίδευσης η οποία είχε σκοπό την ανάδειξη νέων Εκπαιδευτών με ειδικότητα την Εκπαίδευση στις Πρώτες Βοήθειες, την Καρδιοαναπνευστική Αναζωογόνηση και τη χρήση Αυτόματου Εξωτερικού Απινιδιστή, οι υποψήφιοι Εκπαιδευτές εκπαιδεύτηκαν στη διδακτική των ενηλίκων προσαρμοσμένη στις ιδιαίτερες ανάγκες της εκπαίδευσης των ανωτέρω αντικειμένων. Ειδικότερα, παρακολουθώντας ένα πλήρες πρόγραμμα Εκπαίδευσης από Εκπαιδευτές Εκπαιδευτών του Ελληνικού και του Γερμανικού Ερυθρού Σταυρού, διδάχθηκαν τεχνικές διδασκαλίας, κατάρτισης σχεδίων μαθήματος με βάση τους εκπαιδευτικούς στόχους, την κατάρτιση αληθοφανών σεναρίων για την εκπαίδευση των Πρώτων Βοηθειών κ.α. Η Εκπαίδευση ολοκληρώθηκε με τις εξετάσεις των υποψηφίων Εκπαιδευτών.
Μπράβο στα παιδιά που πήραν το δίπλωμα του εκπαιδευτή και σ΄ανώτερα.

ΜΙΑ ΠΑΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ

1983 Όρθιοι από αριστερά: Θανάσης Σγουρομάλλης, Κώστας Τσιμπογιάννης, Τάκης Χοχλάκης, Γιάννης Παπαδάκης, Γρηγόρης Μακράκης, Μανώλης Αλευράκης, Γιώργος Περράκης, Μιχάλης Μανωλουδάκης.
Καθήμενοι από αριστερά: Μανώλης Φαραγγιτάκης, Γιάννης Σγουρομάλλης, Βασίλης Τζουγανάκης, Τάκης Τόλιας, Ηλίας Καρλάκης, Θέμης Σεϊτανίδης, Αντώνης Μουντάκης.

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΣ ΕΝΑ ΩΡΙΜΟ ΕΡΓΟ...

Από το 2013 είχε αρχίσει να ωριμάζει ( δεν θέλω γέλια έτσι λέγονται τα έργα που είναι κοντά σε υλοποίηση, άσχετο που πολλές φορές απο το πολύ ωρίμασμα σαπίζουν και δεν γίνονται ποτέ) η μελέτη του Περιφερειακού (Παράκαμψη Κισάμου) στην πόλη της Κισάμου, μάλιστα αν θα γινόταν θα άλλαζαν εκτός των άλλων και την μορφή της πόλης. Δεν ξέρω αν θα το φέρουν στην επιφάνεια ή θα το κρατήσουν κρυμμένο στα συρτάρια για άλλη μια τετραετία, αλλά είναι θέμα ζωτικής σημασίας για την πόλη. Η κατάσταση στο κέντρο έχει φτάσει στο απροχώρητο και όποιες σπασμωδικές κινήσεις κάνουμε οι περισσότερες μας έρχονται μπούμερανγκ. Είναι καιρός να ιεραρχήσουμε τις ανάγκες μας, μια πόλη δεν μπορεί να υποκύπτει σε μικροπολιτικά παιχνίδια βιωσιμότητας. Σε όλα κάνουμε πίσω, όλα προσπαθούμε να τα μεταφέρουμε σε μελλοντικό χρόνο με αποτέλεσμα εμείς να έχουμε γεράσει, να έρχεται μια νέα γενιά και να μην έχει ούτε αυτή τα απαραίτητα. Θεωρώ οτι αν κάνουμε τα επόμενα χρόνια ένα περιφερειακό η επισκεψιμότητα στην πόλη θα είναι μεγαλύτερη... τώρα περνάει και δεν θέλει να ξαναγυρίσει κι άμα ξαναγυρίσει βρίσκει κλειστούς τους δρόμους οπότε φεύγει. 
Δείτε παρακάτω το 2015 σε ερώτησεις κρητικού βουλευτή για τον ΒΟΑΚ τι απαντήσεις πήρε:
α) Πόσες είναι οι ώριμες μελέτες που έχουν στην διάθεσή τους οι υπηρεσίες σας σήμερα, σε πόσα χιλιόμετρα συνολικά αντιστοιχούν και ποιος είναι ο Π/Υ τους;
β) Πόσες είναι οι μελέτες που βρίσκονται σε εξέλιξη, σε πόσα χιλιόμετρα αντιστοιχούν και ποιος είναι ο Π/Υ τους; Υπάρχει εκτίμηση χρόνου ολοκλήρωσης αυτών;
γ) για πόσα χιλιόμετρα του οδικού δικτύου του ΒΟΑΚ δεν έχει ξεκινήσει καν η εκπόνηση μελετών και για πόσους κόμβους ή συνδέσεις με τον κεντρικό οδικό άξονα διαθέτουμε αυτή την ώρα ολοκληρωμένες μελέτες;
Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Αναφορικά με την ωριμότητα των μελετών στα οδικά υποτμήματα του ΒΟΑΚ, στέλνουμε συνημμένα αναλυτικό πίνακα. Σύμφωνα με αυτόν:
α) Ωριμότητα για κατασκευή υπάρχει μόνο στον Ημικόμβο Μοχού (Ν. Ηρακλείου) με Προϋπολογισμό δημοπράτησης 3,5 εκατ. €.
β) Μέση ωριμότητα από πλευράς μελετών παρουσιάζουν έξι οδικά τμήματα με συνολικά μήκη 21χλμ. αυτοκινητόδρομου (Καλύβες – Αγ.Πάντες 7χλμ,, Εσταυρωμένος – Πάνορμος 7 χλμ., Μάλια – Νεάπολη 7 χλμ.) και 11χλμ. μονού κλάδου (Παράκαμψη Κισσάμου 6,5 χλμ., Καλό Χωριό – Γέφυρα Φρουζή 5 χλμ.). Η συνολική εκτιμώμενη δαπάνη κατασκευής τους είναι 291,5 εκατ. € (Ως μέση ωριμότητα θεωρείται όταν υπάρχει εγκεκριμένη Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων ΜΠΕ ή εκτιμώμενη άμεση έγκρισή της)
Υπενθυμίζεται ότι κατασκευασμένα ή υπό κατασκευή τμήματα είναι τα ακόλουθα:
Κίσσαμος – Χανιά, παράκαμψη Χανίων (Χανιά – Σούδα), Ατσιπόπουλο – Αμάρι, Πάνορμος – Εξάντης, Λινοπεράματα – Γούρνες (παράκαμψη Ηρακλείου), Αγ. Νικόλαος – Καλό Χωριό, Αυχένας Αγκαθιάς – Σητεία, Σύνολο 110 χλμ.

Πάω ανάποδα.... κατασκευασμένα τμήματα Κίσαμος- Χανιά, ΟΚ το ξέρουμε. Και μέση ωριμότητα το 2015 για την παράκαμψη της πόλης της Κισάμου, λόγια υπουργού. Έχουμε 2017, νομίζω φέτος άντε του χρόνου, είναι ώρα να πάμε για "τρύγισμα" γιατί αν την αφήσουμε κι άλλο μάλλον θα σαπίσει.


ΤΟ ΣΥΜΒΟΛΟ ΤΗΣ ΚΙΣΑΜΟΥ

Έτσι έχει χαρακτηριστεί απο τους αρχαιολόγους το υπέροχο ψηφιδωτό που βρίσκεται σήμερα στον πρώτο όροφο του Μουσείου Κισάμου. Το "σύμβολο" της Κισάμου είναι ένα ψηφιδωτό που απεικονίζει την τριάδα των μυθολογικών Ωρών σε συνδυασμό με τις προσωποποιήσεις των τεσσάρων εποχών. Οι Ώρες, πιθανότατα αντίγραφο χαμένου ελληνιστικού ζωγραφικού έργου, χορεύουν γύρω από αναμμένο βωμό ένα τελετουργικό χορό που συμβολίζει την κυκλική επανεμφάνιση των φυσικών φαινομένων, συμβολίζοντας οι ίδιες τις τρεις κύριες εποχές της αρχαίας ελληνικής αντίληψης. Την άνοιξη με πράσινο χιτώνα και λουλούδια στα μαλλιά, το θέρος με γυμνή πλάτη και καφετιά ενδύματα και τον χειμώνα με βαριά ενδύματα και καλυμμένο το κεφάλι.
Η φωτογραφία είναι απο την στιγμή της μεταφοράς του, στο Μουσείο σε 9 κομμάτια, απο το οικόπεδο που είχε βρεθεί.

ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΜΟΡΦΑ


Δείτε εικόνα, μόλις σε μια βδομάδα που έχουν στερεώσει τα κρασπεδόρειθρα στην πλατεία και ήδη κάποια έχουν μετακινηθεί και άλλα έχουν σπάσει.
Αστυνόμευση δεν υπάρχει και το παρκάρισμα είναι φυσιολογικό να γίνεται δίπλα σε αυτά, πάνω σε αυτά, μέσα σε αυτά, άραγε τι κερδίσαμε; Τα ίδια χάλια και σε περισσή στενάδα τώρα.
Το να φωνάζουμε για αστυνόμευση την ίδια ώρα που οι μισοί και παραπάνω κάνουμε του κεφαλιού μας, δεν είναι και ότι καλύτερο, αλλά γενικώς κάτι πρέπει να γίνει. 
Το μόνο που καταφέραμε είναι να έχουμε -στην πλατεία Τζανακάκη- όλα τα γύρω στενά κατειλημμένα από αυτοκίνητα πάνω στα πεζοδρόμια και μια πλατεία άχαρη που παρκάρουν κάθε βράδυ μηχανάκια. Το προσωρινό ποτέ δεν είναι καλό, γιατί αν ήταν καλό και ωραίο, θα λεγόταν ή θα γινόταν αμέσως μόνιμο.... τώρα απλά συντηρούμε μια κατάσταση περιμένοντας να δούμε αν έχει και τέλος αυτός ο σχεδιασμός.




ΚΑΙ ΤΟ ΜΑΡΤΥΡΙΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ

H ΛΑΝΕ ενημερώνει το επιβατικό κοινό ότι το Ε/Γ-Ο/Γ ΒΙΤΣΕΝΤΖΟΣ ΚΟΡΝΑΡΟΣ, παραμένει στην περιοχή του λιμένα Πειραιά σε κατάσταση απαγόρευσης απόπλου λόγω μη αποκατάστασης τεχνικής βλάβης.
Ως εκ τούτου τα δρομολόγια του πλοίου από 30/06/2017 έως 03/07/2017 πρωί θα παραμείνουν ανεκτέλεστα.
-Έλα βρε υπουργέ πάρε μια απόφαση και αντικατέστησε το με ένα που να σέρνει τα "πόδια του". Είναι δυνατόν τόσο καιρό να κοροϊδεύεται 5 περιοχές που κατά παράδοση ζουν απο τον τουρισμό; Τι δεν καταλαβαίνετε; Στείλετε κάτω το Μυρτιδιώτισσα μα καλύτερο είναι, εξάλλου αυτές οι 5 περιοχές ήταν ο λόγος που υπάρχει ακόμα άγονη γραμμή.

Παρασκευή 30 Ιουνίου 2017

ΕΞΑΦΑΝΙΣΗ...

Σε πλήρη εξέλιξη το θρίλερ της εξαφάνισης του 17χρονου Βασίλη Σφακιανάκη με την αγωνία της οικογένειάς του να έχει χτυπήσει κόκκινο. Η αδερφή του μίλησε στο NewsIt.gr και ζητάει από όσους γνωρίζουν στοιχεία που μπορούν να βοηθήσουν να ενημερώσουν την αστυνομία. Η ίδια περιγράφει το χρονικό της υπόθεσης που ξεκίνησε πριν από δύο 24ωρα:  ''Ο Βασίλης έφυγε από το σπίτι τον απόγευμα της περασμένης Τετάρτης. Έφυγε στις 18.00 επέστρεψε σπίτι μετά από λίγες ώρες και ο πατέρας μας τον ρώτησε που είχε πάει. Εκείνος απάντησε πως ήταν σε ένα φίλο του για να τον ρωτήσει κάτι. Μετά έφυγε λέγοντας πως θα πάει μία βόλτα. Τρεις ώρες αργότερα άρχισε να τον παίρνει τηλέφωνο ο πατέρας μου αλλά δεν τον έβρισκε. Από τότε έχει εξαφανιστεί. Την τελευταία φορά μας είπε ότι θα πάει σε ένα μαγαζί φίλου του, που όμως Τετάρτη απόγευμα ήταν κλειστό. Δεν το σκεφτήκαμε όμως και ο Βασίλης έφυγε''.Τα ξημερώματα της Πέμπτης σήκωσε το τηλέφωνο και απαντούσε μονολεκτικά. Λίγες ώρες αργότερα διέγραψε τη σελίδα του στο facebook. Πριν από λίγο μάθαμε ότι το βράδυ της Τετάρτης ταξίδεψε με πλοίο της ΑΝΕΚ* για Αθήνα.
* Οι νεώτερες πληροφορίες λένε οτι έφυγε με αεροπλάνο.