Η επίσκεψη στην Κίσαμο είναι μοναδική εμπειρία. Η γνωριμία με την επαρχία δεν έχει να κάνει μονάχα με το ζεστό και φωτεινό ήλιο, την κρυστάλλινη θάλασσα, τα φαράγγια, την παρθένα γη, την μεγάλη χρονική διάρκεια διακοπών σας στην περιοχή. Η γνωριμία με την επαρχία Κισάμου είναι ταυτόχρονα κι ένα ταξίδι στην μακραίωνη ιστορία της, τον πολιτισμό, την παράδοση, τα ήθη και έθιμα, την φιλόξενη ψυχή των ανθρώπων της....Όσοι δεν μπορείτε να το ζήσετε... απλά κάντε μια βόλτα στο ιστολόγιο αυτό και αφήστε την φαντασία σας να σας πάει εκεί που πρέπει...μην φοβάστε έχετε οδηγό.... τις ανεπανάληπτες φωτογραφίες του καταπληκτικού Ανυφαντή.






Σάββατο 11 Οκτωβρίου 2008

ΑΥΤΟΝΟΜΗ ΚΡΗΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΕΙΑ

Τα παρακάτω τα αλίευσα από Ηρακλειώτικες εφημερίδες.
Στη Βουλή έφτασαν με τη σημαία της Κρητικής Πολιτείας οι μαθητές σχολείου από το Ηράκλειο, το οποίο επισκέφτηκε χθες το πρωί το ελληνικό Κοινοβούλιο και είχαν σταμπαρισμένη στις μπλούζες τους τη σημαία της Κρητικής Πολιτείας!!!!

Στο Παγκρήτιο Στάδιο, στη διάρκεια διεξαγωγής του τελικού της Ε.Π.Σ Ηρακλείου μεταξύ ΠΑΝΟΜ και ΑΕΚ, νεαροί από τα Μάλια ανάρτησαν ένα τεράστιο πανό της Κρητικής Πολιτείας, στο οποίο ανέγραφαν «Ανεξαρτησία 2012»!!!!!!

Ολοένα και περισσότερες σημαίες “φιγουράρουν” σε σπίτια, ενώ δεκάδες είναι πλέον τα αυτοκίνητα - ακόμη και επιφανών Κρητικών - στα οποία είναι τοποθετημένο το σύμβολο της Κρητικής Πολιτείας στις πινακίδες. Το φαινόμενο είναι εντονότερο στο Ηράκλειο, όπου εκατοντάδες περιπτώσεις ανθρώπων έχουν κάνει κεντρικό τους σύνθημα την “Κρητική Πολιτεία” και το όραμα της “αυτόνομης Κρήτης” !!!!!!
Τελικά από ανατολάς είναι μάλλον ο αποσταθεροποιητικός παράγων και παρ’ όλο που μας είναι γνωστός, αδυνατούμε, όχι να τον συνετίσουμε, αλλά ακόμα και να τον κατανοήσουμε. Περιστατικά παρόμοια γίνονται πολλά στην νεώτερη πρωτεύουσα της Κρήτης, που από ότι φαίνεται έχει βαλθεί να γίνει και πρωτεύουσα αυτόνομου κράτους !!!! Και το παράδοξο είναι ότι πλην ελαχίστων εξαιρέσεων, δηλαδή 2-3 βολευτών, που εξ ανάγκης δυσανασχετούν, δεν υπήρξε άλλη αντίδραση ή έστω καταδίκη του θέματος, απλά μια κάλυψη έγινε, ένα εσωτερικό κουκούλωμα.
Τα τελευταία χρόνια όλοι μας ζούμε την δημόσια λεηλασία που οι εξ ανατολάς γείτονες κάνουν και μάλιστα όπως φαίνεται και με τα παραπάνω με σχέδιο και χρονοδιάγραμμα.
.........................................
Οι Μεγάλες Δυνάμεις, που πάντοτε ενδιαφέρονταν για την Κρήτη λόγω της στρατηγικής της σημασίας, προχώρησαν σε οριστική λύση του κρητικού ζητήματος, με τη διεθνή κατοχή του νησιού και την ανακήρυξή της σε αυτόνομη Πολιτεία στις 20 Μαρτίου 1897, και χώρισαν το νησί σε διεθνείς τομείς. Οι Άγγλοι διοικούσαν το νομό Ηρακλείου, οι Ρώσοι το νομό Ρεθύμνου, οι Γάλλοι το νομό Λασιθίου και οι Ιταλοί τους νομούς Χανίων και Σφακιών. Μάλλον κάτι τέτοιο έχουν κατά νου και θέλουν πάλι κηδεμονία, αλλά αν σκέφτονται αυτό τουλάχιστον να μας πουν ποιανού κηδεμονία θα έχουμε ;
Βενιζέλο ούτε γέννησαν αλλά ούτε θα γεννήσουν και αυτό εκτός από τεράστιο κόμπλεξ, τους σπρώχνει και σε ακραίες ιδέες. Από τότε αδυνατούν να κατανοήσουν οι πρωτευουσιάνοι, όχι μόνο τον συγκρητισμό αλλά και τους απλούς κανόνες καλής γειτονίας (Βλέπε Κτελ- Εφετείο- αεροδρόμιο-υπηρεσίες ποδόσφαιρο). Βέβαια για του στραβού του δίκιο, δεν είναι όλοι έτσι αλλά συν το χρόνο θα αποχαβλωθούν και οι υπόλοιποι.
.......................................
Στην συγκεκριμένη πρωτεύουσα, που σε αρχοντοχωριατιά ξεπερνά τις υπόλοιπες πόλεις ή χωριά της Κρήτης, όλοι την έχουν δει πολιτισμένοι και βάλλουν κατά των "υπανάπτυκτων". Τρανό παράδειγμα το παρακάτω κείμενο που βρήκα σε ένα φανταστικό «μπλοκ» που το υπογράφει ο Ρεθεμνιώτης Yannis.
Κλασσική Ηρακλειώτισα, μοντέλο σούπερ κιτς με ομιλία γεμάτη αγγλικούς χαζογκομενο-όρους (πχ "helloουυυ!) συνδυάζοντας την βαριά κρητική προφορά μπαίνει σε καφετέρια στο Ρέθεμνος !!!!!
Με το που μπουκάρει η μουσκάρα με το συμπάθιο, αρχίζει να ωρύεται:
-"Μα ίντα νε ετούτο να το μέρος;;;; Εμείς στο Ηράκλειο έχουμε ναααα τσε μεγάλες καφετέριες! Τσε ίντα μουσική είναι αυτή που παίζει; Στο Ρέθεμνο δεν έχουν φτάσει ακόμη οι επετυχίες ;;; Ααααχ άντε μπρε να ζυρίσω στο Ηράκλειο άπου είναι τσε ο πολιτισμός!!!"

Το καταλάβατε στο Ηράκλειο είναι ο πολιτισμός !!!!!! Εντάξει τοπικιστής αλλά να μην περνάς και τα όρια, βέβαια αν κάποιος τους προτρέπει να συσπειρωθούν για το μεγάλο όραμα, που για αυτούς λέγετε ανεξαρτησία της Κρήτης, ευκαιρία είναι να μας το πουν και εμάς, μπας και συμφωνήσουμε. Γιατί αν είναι από τις επιλογές που είχαν τα προηγούμενα χρόνια! Ε΄τσε άστα βράστα.
Υ.Σ «Κάλλιο να σε βαστά η μάνα σου και ας είναι να σε βαστά από τους αστραγάλους με το κεφάλι ίσια κάτω» είπε ο Μπαντουβάς και συμπληρώνω εγώ
« Που είναι και η μοναδική περίπτωση (γι’ αυτούς) να ανέβει λίγο αίμα και στην απάνω κεφαλή».

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Το θέμα είναι κατά πόσο πιστεύεις ότι είσαι αντικειμενικός ή όχι...
Νοιώθω ότι προσπαθείς να βρείς διαφορές και να δημιουργήσεις εντυπώσεις και ρεύματα...
Με τη Κρητική Πολιτεία όπως λες, δεν ασχολείται κανείς στα σοβαρά.
ότι ακούγεται κινείται στα πλαίσια του εντυπωσιασμού και της προπαγάνδας ατόμων με συμφέροντα.
είμαι περήφανος που είμαι Κρητικός, συνεχιστής της παράδοσης, φιλοξενίας, τιμής, ήθους, αξιοπρέπειας, λεβεντιάς, περηφάνιας. Δεν έχουμε να χωρίσουμε τίποτα Δυση και Ανατολή..
Τα μόνα μου μας χωρίζουν είναι ίσως τα χιλιόμετρα.

Ιωάννης Παπαδάκης είπε...

Κρατάω μόνο "είμαι περήφανος που είμαι Κρητικός, συνεχιστής της παράδοσης, φιλοξενίας, τιμής, ήθους, αξιοπρέπειας, λεβεντιάς, περηφάνιας. Δεν έχουμε να χωρίσουμε τίποτα Δυση και Ανατολή.."
Αλλά για τα υπόλοιπα είναι μεγάλη η κουβέντα φυσικά σεβαστή η γνώμη σου !

Ανώνυμος είπε...

ΒΑΖΟΝΤΑΣ ΧΕΡΙ ΣΤΗΝ ΚΡΗΤΗ...

Το ενδιαφέρον που επιδείκνυαν ανέκαθεν οι εβραίοι για την παρουσίαση της Κρήτης ως κέντρο του «Ιουδαϊκού Πολιτισμού» είναι πασίγνωστο. Για την ενίσχυση αυτών των ανυπόστατων θεωριών τους, οι σιωνιστές μετέρχονται διάφορα μέσα, ανάμεσα στα οποία εντάσσεται και η ρίψη προκηρύξεων με εμπρηστικό περιεχόμενο σε κάθε γωνιά του νησιού (Αύγουστος 1977).

Η εκδήλωση ενός ενεργού ενδιαφέροντος για την προσάρτηση της Κρήτης από οργανωμένα σιωνιστικά κέντρα, γίνεται ολοφάνερη κατά την μεταπολεμική περίοδο, σε μία μεταιχμιακή δηλαδή εποχή, κατά την οποία συντελείται η οριστική μετάβαση της Ελλάδας στη σφαίρα επιρροής των Ηνωμένων Πολιτειών. Το 1975 η αθηναϊκή εφημερίδα «Αθηναϊκή» (26-6-1975) απεκάλυπτε σε δημοσίευμά της ότι από το 1963 οι ισραηλινές μυστικές υπηρεσίες, επιδίδονταν στη δημιουργία σεναρίων, τα οποία στόχευαν στη συγκρότηση αυτονομιστικών κινήσεων στην Κρήτη.

Η απόπειρα της διεισδύσεως των σιωνιστικών κεφαλαίων, στην Κρήτη είχε γίνει ήδη ορατή με την προσπάθεια της εβραϊκής εταιρείας «Λίττον», να αναλάβει την οικονομική ανάπτυξη της νήσου. Παρά την προσωρινή αποτυχία τους να επιτύχουν έναν τόσο εμφανή στόχο, οι σιωνιστές δεν πτοήθηκαν.

Αργότερα η επίσης εβραϊκή εταιρεία «Ακριτέθ» θα επιτύχει την επιζητούμενη διείσδυση, αναλαμβάνοντας σχεδόν το μονοπώλιο των κρητικών χαρουπιών και κρασιών. Εδώ αξίζει να γίνει μνεία και στην αυτονομιστική δραστηριότητα που ανέπτυξε μεταπολιτευτικά ομάδα 6 εβραίων στα Χανιά, λόγος ο οποίος έγινε και η αιτία της απελάσεώς τους, ενώ άπλετο φως στις σιωνιστικές ραδιουργίες ρίχθηκε το 1976, όταν ο καταδικασθείς από δικαστήριο του Ηρακλείου αυτονομιστής Ε. Ράμελ, αποφυλακίσθηκε κατά τρόπο ανεξιχνίαστο, για να γίνει αργότερα γνωστό ότι επρόκειτο για αξιωματικό της εβραϊκής μυστικής υπηρεσίας Μοσάντ.

Κατ' αυτό τον τρόπο έθεταν σε εφαρμογή τα σιωνιστικά σχέδια που απέβλεπαν στην αυτονόμηση της Μακεδονίας και της Κρήτης, σχέδια τα οποία είχαν δει το φως της δημοσιότητας ύστερα από μία σειρά δημοσιευμάτων της εφημερίδας «Αθηναϊκή» σύμφωνα με τα οποία το Ισραήλ είχε συστήσει από το 1971 έναν οργανισμό με διεθνείς προεκτάσεις, στον οποίον είχε ανατεθεί η υλοποίηση ακριβώς αυτών των αποτρόπαιων ανθελληνικών σχεδίων.

Όταν οι εβραίοι προπαρασκεύαζαν ποικιλότροπα, την επίθεση του Αττίλα το 1974 στην Κύπρο, κάποιος μη γνώστης της πραγματικότητας, δεν θα μπορούσε να φανταστεί την συμβολή του Ισραήλ στην διάπραξη των τουρκικών θηριωδιών, η οποία αποτελούσε μία έμμεση μορφή προβολής διεκδικητικών αξιώσεων στην Κύπρο. Οι υπουργοί Εξωτερικών Αμύνης των ΗΠΑ Κίσινγκερ και Σίσκο αντίστοιχα, οι οποίοι γνώριζαν τις κινήσεις των Τούρκων ήταν εβραίοι. Επίσης κατά τη διεξαγωγή της τουρκικής αποβάσεως (Αττίλας Ι) τις επιχειρήσεις συντόνιζε ισραηλινό πολεμικό πλοίο εφοδιασμένο με τέλειο ηλεκτρονικό εξοπλισμό.

Ακόμη και το 2000 όλοι όσοι ασχολούνταν με το κυπριακό ζήτημα ήταν εβραϊκής καταγωγής. Αυτό ανέφερε, μεταξύ άλλων, ο πρέσβης της Κύπρου στο Τελ-Αβίβ Π. Ευθυμίου. Συγκεκριμένα, κατά τον πρέσβη, ο υπουργός εξωτερικών της Αγγλίας Ρίκφιντ, ο ειδικός απεσταλμένος του ΟΗΕ Φαϊσάλ, ο πρώην υφυπουργός εξωτερικών των ΗΠΑ Χόλμπρουκ, η πρώην προϊσταμένη του Μ. Ολμπράϊτ, αλλά και ο πρώην υφυπουργός εξωτερικών Χ. Ροζάκης είναι εβραϊκής καταγωγής. 'Όπως άλλωστε και οι Σίσκο, Κίσινγκερ κ.ά.

Τα προηγούμενα χρόνια την ίδια ακριβώς τακτική υιοθέτησαν οι εβραίοι και στο θέμα της Κρήτης. Είναι δε βέβαιο, ότι σε ανύποπτο χρόνο, οι σιωνιστικές επιβουλές κατά της Κρήτης, θα εκδηλωθούν εκ νέου, δεδομένου ότι οι σιωνιστές εργάζονται θέτοντας μακροπρόθεσμους στόχους.

Η Κύπρος για να επικαλεσθούμε ένα απτό παράδειγμα το οποίο συμβάλλει στην πληρέστερη κατανόηση αυτής της τακτικής, είχε τεθεί στο στόχαστρο από το 1896-97, οπότε επέρχεται η χρεοκοπία της Ελλάδος και η υπαγωγή της στον Διεθνή Οικονομικό Έλεγχο.

Από τότε έχουν παρέλθει εκατό περίπου χρόνια και ακόμη η κατάσταση γύρω από αυτό το ζήτημα παραμένει ασαφής και ρευστή. Το μόνο βέβαιο στην προκειμένη περίπτωση είναι ότι η Ελληνική αυτή νήσος χάνεται βαθμιαία, εξαιτίας της ορατής πλέον αμερικανοεβραϊκής επιβολής. Δεν αποκλείεται λοιπόν, ανάλογη έκβαση να λάβουν αργότερα το Μακεδονικό ή το Κρητικό ζήτημα, στα πλαίσια ενός εδαφικού διαμελισμού της Ελλάδος, ο οποίος προβλέπεται από τους σιωνιστές.

'Ηδη οι εβραίοι, μεταπολεμικά και εντεύθεν, καταβάλουν διαρκείς προσπάθειες, για να πείσουν ότι η Κρήτη αποτελεί πανάρχαιη ιουδαϊκή εστία. Η επιδίωξη αυτή εστιάζεται σε μία προπαγανδιστική διαδικασία ψευδεπίγραφων επιστημονικών ερευνών, στα πλαίσια των οποίων εντάχθηκε και η κυκλοφορία του βιβλίου «Ιουδαϊκή Κρήτη». Η συγγραφή του ήταν έργο του εβραίου καθηγητή και στελέχους της Μοσάντ Ανκόρι, η δε έκδοσή του εξυπηρετούσε προφανείς σκοπιμότητες.

Παράλληλα με το σιωνιστικό αυτό σύγγραμμα που πλαστογραφούσε βάναυσα τις ιστορικές καταβολές του κρητικού πολιτισμού, προκειμένου να εδραιώσει τα ψευδώς υποστηριζόμενα από τους εβραίους, πραγματοποιήθηκαν αλλεπάλληλες μυστικές επισκέψεις εβραϊκών πλοίων στο θαλάσσιο χώρο της Κρήτης. Οι επισκέψεις αυτές είχαν τον χαρακτήρα ερευνητικών ταξιδίων και αποσκοπούσαν στην δήθεν πραγματοποίηση υποθαλάσσιων ερευνών, με σκοπό την ανακάλυψη αρχαιολογικών ευρημάτων τα οποία θα καταδείκνυαν την εβραϊκή ιστορία της Κρήτης.

Ο Τζβη Ανκόρι, προκειμένου να ενισχύσει την ανυπόστατη αυτή θεωρία του, συμμετείχε σε όλα τα κρητολογικά συνέδρια, στα πλαίσια των οποίων πραγματοποιούσε επιστημονικές ανακοινώσεις.

Αρχικά επιδίωξή του ήταν να καταστήσει αποδεκτό το ιστορικό ψεύδος ότι ο Μινωικός όσο και ο Μυκηναϊκός Πολιτισμός προήλθαν από εβραίους. Στην πορεία της ιστορικής παραχαράξεως και πλαστογραφίας όμως, καθώς διαπίστωνε ότι οι επιστημονικοφανείς ανακοινώσεις του ετύγχαναν μία γενικής ανοχής, διεύρυνε το αρχικό σχέδιο εβραιοποιήσεως των νησιών του Αιγαίου πελάγους και της Κρήτης, συμπεριλαμβάνοντας σε αυτό και την Σπάρτη. Η ασέβεια μάλιστα και το θράσος του Ανκόρι δεν είχαν όρια, αφού δεν δίστασε να καταφύγει στην επίκληση κίβδηλων επιχειρημάτων, ανάμεσα στα οποία ήταν και το εξωφρενικό ότι ο Γεώργιος Πλήθων ήταν εβραίος!

Ασφαλώς και το διαστρεβλωτικό έργο του Ανκόρι δεν διεξαγόταν σε άγονο έδαφος. Οι ευνοϊκές συνθήκες για την παρουσίαση αυτής της ανυπόστατης θεωρίας, είχαν διαμορφωθεί ήδη από το 1965 με μία σειρά άρθρων του εβραίου αρχαιολόγου Σάϋρους Γκόρντον, ο οποίος υποστήριζε αντιεπιστημονικά τη σημιτική προέλευση του Μινωικού Πολιτισμού.

Η ανάμειξη του Ανκόρι στο «ερευνητικό» αυτό θέμα κατά τρόπο διαστρεβλωτικό, γίνεται κατανοητό ότι δεν ήταν πρόσκαιρη. Αποτελούσε αναπόσπαστη πτυχή ενός ευρύτερου ανθελληνικού σχεδίου το οποίο υφίσταται και προβλέπει, μεταξύ των άλλων, την απόσπαση της Κρήτης, μόλις οι συγκυρίες το επιτρέψουν, από τον Ελλαδικό χώρο.

'Ηδη έχουν εκδηλωθεί και άλλες συναφείς κινήσεις. Ειδικότερα έχει παρατηρηθεί από τον ελεγχόμενο από τον σιωνισμό βρετανικό τύπο, η παρουσίαση της Κρήτης ως ανεξάρτητης από την Ελλάδα. Χαρακτηριστική επ' αυτού είναι η περίπτωση της εβραϊκής ιδιοκτησίας αγγλικής εφημερίδας «Sunday Times», η οποία σε αγαστή σύμπνοια με το ευρωπαϊκό κανάλι EURONEWS, σε πίνακα που δημοσιεύει καθημερινά παρουσιάζοντας τις θερμοκρασίες που επικρατούν στις πρωτεύουσες των μεσογειακών κρατών, παρουσιάζει την Κρήτη ως ανεξάρτητη χώρα. Ανάλογη είναι και η κατάσταση που παρουσιάζεται στον τομέα των συγκοινωνιών (λόγου χάρη «Κρητικές Αερογραμμές»).

Λόγω της σοβαρότητας της σημασίας του εν λόγω θέματος, το οποίο ούτε λίγο ούτε πολύ εκδηλώνεται ως αξίωση των εβραίων να διεκδικούν την προέλευση του Kρητικού πολιτισμού αλλά ακόμη και να υποστηρίζουν τη σημιτική προέλευση των Kρητών, γεγονότα τα οποία αμφότερα είναι ψευδή, ανιστόρητα αλλά και προσβλητικά για τον Ελληνισμό, θα πραγματοποιήσουμε μία σύντομη ιστορική αναφορά η οποία καταδεικνύει την ανθελληνική δράση των εβραίων (και) επί του κρητικού ζητήματος, πέραν των όσων ανεφέρθησαν στην εισαγωγή αυτού του κειμένου.

Aνέκαθεν οι εβραίοι τηρούσαν ανθελληνική στάση, κανόνας από τον οποίο βέβαια δεν εξαιρούνταν οι εν Κρήτη ευρισκόμενοι Σήμιτες. Από το 1204 μ.Χ. η Κρήτη τελούσε υπό ενετική κατοχή. Κατά την χρονική περίοδο 1204-1669, πολλές φορές οι Κρήτες επεδίωξαν την απελευθέρωση της νήσου δια της εξεγέρσεως, επαναστατικές κινήσεις οι οποίες πάντοτε κατεπνίγησαν στο αίμα με τη συμβολή των Λατίνων ιερέων αλλά και των εβραίων κατοίκων του Ηρακλείου.

Ο Β. Ψιλάκης στο βιβλίο του «Ιστορία της Κρήτης» (Χανιά, 1909, σελ. 160), επ΄ αυτού μεταξύ των άλλων αναφέρει: "η πολυάριθμη τότε των εβραίων εν Χάνδακι κοινωνία δυσμενώς διακείμενη προς τους ορθοδόξους Χριστιανούς, επηύξανε την σύγχυσιν, ραδιουργούσα, ωτακουστούσα και προδίδουσα και συνετέλει και αυτή ου μικρόν εις την δείνωσιν των πραγμάτων".

Ο A. Haudecoeur (Εισαγωγή στο ‘Hippolyte Noiret’, σελ. 12 κ.ο.κ.) αναφέρει περί των εβραίων τα ακόλουθα: ‘έχοντες δική τους συνοικία, ιδιαίτερες συνθήκες ζωής και περιβολή, οφείλαν να φέρουν στο εξωτερικό τους ένδυμα σήμα όμοιο με το Ο, σε μέγεθος άρτου. Αυτοί ήσαν τοκογλύφοι και έμποροι, συχνά δε η Ενετική Γερουσία εψήφιζε νόμους εναντίον τους περιστέλλοντας τον τόκο των δανείων, απαγορεύοντας τα αθέμιτα κέρδη και βοηθώντας τους οφειλέτες'.

Ακόμη και αυτοί οι Ενετοί είχαν εκπλαγεί από την δολιότητα των εβραίων, σε σημείο μάλιστα το Μέγα Ενετικό Συμβούλιο να απαγορεύσει στους εβραίους (1423 μ.Χ.) να διαμένουν στην Ενετία για διάστημα περισσότερο των 25 ημερών, όπως επίσης απαγόρευσε στους εβραίους να δανείζουν με τόκο χρήματα στους Ενετούς. Οι εβραίοι ωστόσο, κατά πάγια τακτική τους, συνήψαν καλές σχέσεις με τους Ενετούς, ώστε να έχουν το ελεύθερο να εκμεταλλεύονται τους υπόδουλους ΄Έλληνες, όπως άλλωστε έπρατταν και καθ΄ όλη τη διάρκεια της τουρκοκρατίας.

Επανερχόμενοι στη σημερινή κατάσταση, είναι γνωστό ότι οι εβραίοι προσπαθούν να μεταβάλλουν το ιδιοκτησιακό καθεστώς μεγάλων εκτάσεων στην Κρήτη, αγοράζοντας τεράστια κτήματα, προκειμένου να διεισδύσουν αποτελεσματικότερα και να επηρεάσουν τη ζωή της Κρήτης. 'Όμως οι όποιες μεθοδεύσεις τους, θα έχουν την κατάληξη εκείνης του πράκτορα της Μοσάντ Ε. Ράμελ, καθώς θα προσκρούσουν στην σθεναρή αντίθεση των Ελληνοπρεπών κατοίκων της Κρήτης, όλων εκείνων που υπερήφανοι για την Ελληνική καταγωγή τους, δεν ανέχονται να διαχέονται σενάρια περί δήθεν σημιτικής καταγωγής του κρητικού πολιτισμού.

http://truth.freeforums.org/topic-t585.html