Γράφει ο Παντελής Γαϊτσης
Δύο χιλιάδες ευρώ από την τσέπη τους έδωσαν οι αιρετοί στη Γαύδο, προκειμένου να ναυλώσουν το πλοίο "Σαμαριά" της ΑΝΕΝΔΥΚ και να πάει χθες στο ακριτικό νησί. Το ποσό αυτό ήταν ουσιαστικά τα καύσιμα που χρειάστηκε το πλοίο για να κάνει το δρομολόγιο και να μεταφέρει στη Γαύδο τρόφιμα, είδη πρώτης ανάγκης και καύσιμα......Το κράτος σε πλήρη αποσύνθεση...
Στο πλοίο επέβαιναν και συνεργεία της ΔΕΗ -ούτε αυτοί είχαν χρήμα- για να ελέγξουν το δίκτυο της Γαύδου, ωστόσο, δεν έγινε μεταφορά της αλληλογραφίας, στην οποία περιλαμβάνονται και οι συντάξεις πολλών κατοίκων του νησιού.
Κατά την επιστροφή του "Σαμαριά" στα Σφακιά μεταφέρθηκαν και αρκετά ΙΧ που ήταν αποκλεισμένα στο νησί από την 1η Νοεμβρίου, όταν και έληξε η σχετική σύμβαση και αποκλείστηκε συγκοινωνιακά η Γαύδος.
Να σημειωθεί πως, λόγω των πολιτικών εξελίξεων, δεν έχουν υπογραφεί ακόμη οι πλόες από τον αρμόδιο υπουργό Μιχάλη Χρυσοχοΐδη, ενώ εκκρεμεί και το ζήτημα κάλυψης της γραμμής, καθώς παραμένει μετέωρο το γραφειοκρατικό θέμα του πλοίου "Δασκαλογιάννης".
Πάντως.....οι βουλευτές του νομού μας ετοιμάζουν νέα επερώτηση -αριθμός 34 αν δεν κάνω λάθος- στον νέο υπουργό .....έ ρε γλέντια που θα κάνουμε αν δούμε το πρόβλημα να λύνεται; Έ ρε γλέντια!!
Δύο χιλιάδες ευρώ από την τσέπη τους έδωσαν οι αιρετοί στη Γαύδο, προκειμένου να ναυλώσουν το πλοίο "Σαμαριά" της ΑΝΕΝΔΥΚ και να πάει χθες στο ακριτικό νησί. Το ποσό αυτό ήταν ουσιαστικά τα καύσιμα που χρειάστηκε το πλοίο για να κάνει το δρομολόγιο και να μεταφέρει στη Γαύδο τρόφιμα, είδη πρώτης ανάγκης και καύσιμα......Το κράτος σε πλήρη αποσύνθεση...
Στο πλοίο επέβαιναν και συνεργεία της ΔΕΗ -ούτε αυτοί είχαν χρήμα- για να ελέγξουν το δίκτυο της Γαύδου, ωστόσο, δεν έγινε μεταφορά της αλληλογραφίας, στην οποία περιλαμβάνονται και οι συντάξεις πολλών κατοίκων του νησιού.
Κατά την επιστροφή του "Σαμαριά" στα Σφακιά μεταφέρθηκαν και αρκετά ΙΧ που ήταν αποκλεισμένα στο νησί από την 1η Νοεμβρίου, όταν και έληξε η σχετική σύμβαση και αποκλείστηκε συγκοινωνιακά η Γαύδος.
Να σημειωθεί πως, λόγω των πολιτικών εξελίξεων, δεν έχουν υπογραφεί ακόμη οι πλόες από τον αρμόδιο υπουργό Μιχάλη Χρυσοχοΐδη, ενώ εκκρεμεί και το ζήτημα κάλυψης της γραμμής, καθώς παραμένει μετέωρο το γραφειοκρατικό θέμα του πλοίου "Δασκαλογιάννης".
Πάντως.....οι βουλευτές του νομού μας ετοιμάζουν νέα επερώτηση -αριθμός 34 αν δεν κάνω λάθος- στον νέο υπουργό .....έ ρε γλέντια που θα κάνουμε αν δούμε το πρόβλημα να λύνεται; Έ ρε γλέντια!!