Η επίσκεψη στην Κίσαμο είναι μοναδική εμπειρία. Η γνωριμία με την επαρχία δεν έχει να κάνει μονάχα με το ζεστό και φωτεινό ήλιο, την κρυστάλλινη θάλασσα, τα φαράγγια, την παρθένα γη, την μεγάλη χρονική διάρκεια διακοπών σας στην περιοχή. Η γνωριμία με την επαρχία Κισάμου είναι ταυτόχρονα κι ένα ταξίδι στην μακραίωνη ιστορία της, τον πολιτισμό, την παράδοση, τα ήθη και έθιμα, την φιλόξενη ψυχή των ανθρώπων της....Όσοι δεν μπορείτε να το ζήσετε... απλά κάντε μια βόλτα στο ιστολόγιο αυτό και αφήστε την φαντασία σας να σας πάει εκεί που πρέπει...μην φοβάστε έχετε οδηγό.... τις ανεπανάληπτες φωτογραφίες του καταπληκτικού Ανυφαντή.






Δευτέρα 2 Ιουνίου 2014

ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ

Θέλω να εκφράσω ένα μεγάλο ευχαριστώ από τα βάθη της καρδιάς μου για την τιμή που μου κάνατε να με ψηφίσετε στις πρόσφατες δημοτικές εκλογές. Η ανάδειξη μου ως δημοτικό σύμβουλο αποτελεί για μένα ύψιστη τιμή και ταυτόχρονα υποχρέωση ώστε να ανταποκριθώ στο ακέραιο στα καθήκοντα μου. Θα συνεχίσω τον αγώνα μου για ένα καλλίτερο Δήμο, μαχόμενος για τη διασφάλιση της καθημερινότητας, με την ελπίδα πως δεν θα διαψεύσω τις προσδοκίες σας.
Θα είμαι πάντα κοντά σας, πάντα στη διάθεσή σας.
Μαυροδημητράκης Σπύρος