Η πρόταση του Δήμου Κισάμου για το πόσο κόσμος θα πρέπει να υπάρχει στον Μπάλο ημερησίως....
“Μελέτη φέρουσας ικανότητας επισκεπτών στο Μπάλο” η αναφορά ότι στην παραλία του Μπάλου θα πρέπει να υπάρχουν 700 άτομα οποιαδήποτε στιγμή δεν στηρίζεται σε υλοποιημένη μελέτη φέρουσας ικανότητας, όπως άλλωστε είναι και ο τίτλος του διαχειριστικού μέτρου. Μέχρι την υλοποίηση της μελέτης φέρουσας ικανότητας προτείνεται σε τρία 4ωρα ή τέσσερα 3ωρα να γίνεται η διασπορά των επισκεπτών και έως 1.500 άτομα οποιαδήποτε στιγμή σε ήμερη Γραμβούσα και Μπάλο. Καθορισμός ανώτατου αριθμού επίσκεψης μικρών ημερόπλοιων (ταχύπλοων) από Χανιά."
Ο δήμος μας λοιπόν δια του ειδικού συμβούλου του μάλλον δεν θεωρεί υλοποίηση την μελέτη που έχει γίνει πριν χρόνια, αλλά προτείνει και θεωρεί ότι σηκώνει η περιοχή 1500 ημερησίως τουρίστες έως ότου υλοποιηθεί η πρωταρχική μελέτη που δεν παραδέχεται.
Με απλά λόγια ώσπου να υλοποιηθεί που δεν θα υλοποιηθεί ας πηγαίνουν 1500 ημερησίως ... έτσι όλοι θα είμαστε μια χαρά... και στην οικονομία.
Αυτός είναι και ο λόγος που φτιάχνουν και μεγαλύτερη καντίνα αλλά και χώρους στάθμευσης.
Το ζητούμενο βέβαια είναι πόσοι θα πηγαίνουν με τα καραβάκια και πόσοι από τον δρόμο; Εκεί θα υπάρχει όριο ή θα το φτιάξουν και αυτό την ύστατη ώρα αφού ρωτήσουν για τα "αντισταθμικά" . Φυσικά ούτε λόγος για την Ήμερη Γραμβούσα που σαφώς ειναι αλληλεξαρτώμενη με τον Μπάλο και τον θαλάσσιο τουρισμό, κι αν σηκώνει καθημερινά 1500 άτομα δίχως τουαλέτες και τα στοιχειώδη. Προχειροδουλειά μόνο και μόνο για να λένε ότι έκαναν κάτι μετά και τον τρυγητό.
Βέβαια ενδιαφέρον και στο ότι θα υπάρχει περιορισμένος αριθμός σκαφών από Χανιά. Που και αυτό δεν σημαίνει τίποτα αφού "πλύστρες" υπάρχουν παντού εδώ στην Κίσαμο και όλοι θα συνωστίζονται εδώ αφού για τους ντόπιους δεν υπάρχει περιορισμός ...
Δασαρχείο, Λιμενικούς Σταθμούς, ΥΠΠΟ άραγε τους ρωτήσατε, ή νομίζεται ότι όλα αυτά σας ανήκουν δικαιωματικά;
“Μελέτη φέρουσας ικανότητας επισκεπτών στο Μπάλο” η αναφορά ότι στην παραλία του Μπάλου θα πρέπει να υπάρχουν 700 άτομα οποιαδήποτε στιγμή δεν στηρίζεται σε υλοποιημένη μελέτη φέρουσας ικανότητας, όπως άλλωστε είναι και ο τίτλος του διαχειριστικού μέτρου. Μέχρι την υλοποίηση της μελέτης φέρουσας ικανότητας προτείνεται σε τρία 4ωρα ή τέσσερα 3ωρα να γίνεται η διασπορά των επισκεπτών και έως 1.500 άτομα οποιαδήποτε στιγμή σε ήμερη Γραμβούσα και Μπάλο. Καθορισμός ανώτατου αριθμού επίσκεψης μικρών ημερόπλοιων (ταχύπλοων) από Χανιά."
Ο δήμος μας λοιπόν δια του ειδικού συμβούλου του μάλλον δεν θεωρεί υλοποίηση την μελέτη που έχει γίνει πριν χρόνια, αλλά προτείνει και θεωρεί ότι σηκώνει η περιοχή 1500 ημερησίως τουρίστες έως ότου υλοποιηθεί η πρωταρχική μελέτη που δεν παραδέχεται.
Με απλά λόγια ώσπου να υλοποιηθεί που δεν θα υλοποιηθεί ας πηγαίνουν 1500 ημερησίως ... έτσι όλοι θα είμαστε μια χαρά... και στην οικονομία.
Αυτός είναι και ο λόγος που φτιάχνουν και μεγαλύτερη καντίνα αλλά και χώρους στάθμευσης.
Το ζητούμενο βέβαια είναι πόσοι θα πηγαίνουν με τα καραβάκια και πόσοι από τον δρόμο; Εκεί θα υπάρχει όριο ή θα το φτιάξουν και αυτό την ύστατη ώρα αφού ρωτήσουν για τα "αντισταθμικά" . Φυσικά ούτε λόγος για την Ήμερη Γραμβούσα που σαφώς ειναι αλληλεξαρτώμενη με τον Μπάλο και τον θαλάσσιο τουρισμό, κι αν σηκώνει καθημερινά 1500 άτομα δίχως τουαλέτες και τα στοιχειώδη. Προχειροδουλειά μόνο και μόνο για να λένε ότι έκαναν κάτι μετά και τον τρυγητό.
Βέβαια ενδιαφέρον και στο ότι θα υπάρχει περιορισμένος αριθμός σκαφών από Χανιά. Που και αυτό δεν σημαίνει τίποτα αφού "πλύστρες" υπάρχουν παντού εδώ στην Κίσαμο και όλοι θα συνωστίζονται εδώ αφού για τους ντόπιους δεν υπάρχει περιορισμός ...
Δασαρχείο, Λιμενικούς Σταθμούς, ΥΠΠΟ άραγε τους ρωτήσατε, ή νομίζεται ότι όλα αυτά σας ανήκουν δικαιωματικά;
Μια απάντηση για την Ήμερη Γραμβούσα έδωσε ο επίτιμος έφορος Βυζαντινών Αρχαιοτήτων Μιχάλης Ανδριανάκης,...
- Η Ήμερη Γραμβούσα είχε και τουαλέτες με ηλεκτρικό ρεύμα, νερό και αποχέτευση και κυλικείο, που έφτιαξε το ΤΑΠΑ και δόθηκαν με την εισήγησή μου πριν από πολλά χρόνια στον Δήμο Κισάμου έναντι συμβολικού ενοικίου 500 Ευρώ το μήνα. Ο Δήμος αρνήθηκε να δεχτεί και προσέφυγε στα δικαστήρια για να προστατέψει τις κατσίκες που έβοσκαν πάνω, αφού με νόμο του Ελ. Βενιζέλου η χερσόνησος και η νησίδα είχαν παραχωρηθεί στην Κοινότητα Γραμβούσας για βοσκότοποι!!!!, αντί να συνεργαστεί και να οργανωθεί, όπως κάναμε για τη Σπιναλόγκα τα ίδια χρόνια, σε επισκέψιμο αρχαιολογικό χώρο. Οι υποδομές και οι εγκαταστάσεις καταστράφηκαν (δεν ξέρω τι γίνεται τώρα), ο χώρος είχε τα χάλια του, η νησίδα παρέμεινε στις κατσίκες και την ιδιωτική εκμετάλλευση και ο Δήμος Κισάμου και το ΥΠΠΟΑ είχαν μια τεράστια απώλεια σε σίγουρα έσοδα. Την ίδια εποχή η συνεργασία με τον Δήμο Αγίου Νικολάου, εκεί που γίνεται η μαρίνα που λέτε, συνέβαλε στη σωστή ανάδειξη της Σπιναλόγκας με τεράστια έσοδα και για τους δυο και για την τοπική οικονομία. Αυτά γιατί παραπονιέστε συνεχώς πως φταίνε οι άλλοι για την υποανάπτυξη. Μήπως καμιά φορά, εκτός από τους πολίτες, θα πρέπει να αναζητά ευθύνες και κανένας εισαγγελέας;