ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΚΙΣΑΜΟΥ! ΜΙΑ ΣΕΛΙΔΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΝΕΡΓΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΜΑΣ.
Η επίσκεψη στην Κίσαμο είναι μοναδική εμπειρία. Η γνωριμία με την επαρχία δεν έχει να κάνει μονάχα με το ζεστό και φωτεινό ήλιο, την κρυστάλλινη θάλασσα, τα φαράγγια, την παρθένα γη, την μεγάλη χρονική διάρκεια διακοπών σας στην περιοχή. Η γνωριμία με την επαρχία Κισάμου είναι ταυτόχρονα κι ένα ταξίδι στην μακραίωνη ιστορία της, τον πολιτισμό, την παράδοση, τα ήθη και έθιμα, την φιλόξενη ψυχή των ανθρώπων της....Όσοι δεν μπορείτε να το ζήσετε... απλά κάντε μια βόλτα στο ιστολόγιο αυτό και αφήστε την φαντασία σας να σας πάει εκεί που πρέπει...μην φοβάστε έχετε οδηγό.... τις ανεπανάληπτες φωτογραφίες του καταπληκτικού Ανυφαντή.
Σάββατο 29 Οκτωβρίου 2016
ΣΚΕΨΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ
Όπως περίπου ειπώθηκαν στη εορτή του Λυκείου Κισάμου
Αγαπητοί μαθητές, θα μου επιτρέψετε να μοιραστώ μερικές σκέψεις περί της έννοιας της ελευθερίας, μιας αξίας συνυφασμένης με τους αγώνες του έθνους μας. Θα μπορούσε ίσως κανείς συστηματοποιημένα να ορίσει την ελευθερία ως δύο διαφορετικά είδη: Την ελευθερία του ασκητή, και την ελευθερία του κοσμικού ανθρώπου. Η ελευθερία του ασκητή, ή αλλιώς η ελευθερία του Καζαντζάκη, αν θέλετε, έχει να κάνει περισσότερο με την ευτυχία στην αταραξία και τη γαλήνη που έχει βρει ένας ασκητής ή ένας φιλόσοφος και αυτό σχετίζεται π.χ. με τη γνωστή φράση του Καζαντζάκη «Δεν ελπίζω (δεν επιθυμώ) τίποτα, δεν φοβάμαι τίποτα, είμαι λεύτερος». Αντίθετα, υπάρχει και η ελευθερία του κοσμικού ανθρώπου και με αυτό εννοείται η ευτυχία που επιτυγχάνεται με την ικανοποίηση διάφορων αναγκών και επιθυμιών μας (φιλοδοξίες, υλικά αγαθά,...) μέσα στην κοινωνία. Το μοίρασμα αυτής της ελευθερίας δεν είναι πάντα εύκολη υπόθεση, και πάντα υπάρχουν ανταγωνισμοί.
Το ελληνικό έθνος, ήδη από τον πέμπτο π.Χ αιώνα, έχει πρωτοπορήσει και δοκιμάσει ένα διαφορετικό είδος πολιτεύματος, τη Δημοκρατία, σε μια προσπάθεια να μοιραστεί δικαιότερα η ελευθερία μεταξύ των ανθρώπων. Όπως μπορεί κανείς ίσως να αντιληφθεί, στα πυραμιδικά ολιγαρχικά πολιτεύματα που ίσχυαν έως τότε, η κοσμική ελευθερία μοιραζόταν ανισομερώς. Διότι, οι λίγοι που βρίσκονται ψηλά στην κοινωνική πυραμίδα απολαμβάνουν υψηλά επίπεδα ελευθερίας, αντίθετα με τους πολλούς που βρίσκονται χαμηλά στην πυραμίδα, οι οποίοι και έχουν χαμηλά επίπεδα ελευθερίας. Βεβαίως, μπορεί κανείς πιθανόν να εκφέρει αντίλογο και να ισχυριστεί ότι ακόμα και σε ολιγαρχικά πολιτεύματα ένας φωτισμένος ηγέτης μπορεί πιθανόν να αυξήσει τελικά τη συνολική ελευθερία.
Το ελληνικό έθνος ήταν πάντα ιδιαίτερο ευαίσθητο στην αξία της ελευθερίας, την οποία την έχει κατακτήσει με πολλούς αγώνες και με πολύ αίμα. (Επίσης, το ελληνικό έθνος έχει υπηρετήσει το πρώτο είδος ελευθερίας του ασκητή με την ιδιαίτερη σχέση του με τη φιλοσοφία και τη χριστιανική αρετή). Και φτάνοντας στις προκλήσεις της σύγχρονης εποχής, πρέπει να τονιστεί η ιδιαίτερη σχέση που έχει το χρήμα με την ελευθερία, διότι όπως μπορεί κανείς εύκολα να φανταστεί το ένα μπορεί να επηρεάσει καθοριστικά τα επίπεδα του άλλου. Κατά συνέπεια, υπάρχουν ιδιαίτερες σύγχρονες προκλήσεις σχετικά με το δίκαιο μοίρασμα του χρήματος και της ελευθερίας.
Με αυτές τις λίγες σκέψεις, χαιρετίζω την σημερινή εορτή και θα επιθυμούσα όλοι να κάνουν τις δικές τους σχετικές σκέψεις και κάθε τμήμα του σχολείου να παραδώσει μια μικρή έκθεση σχετική με την έννοια της ελευθερίας, θεωρούμενης υπό αυτών των δύο μορφών, του ασκητή-φιλοσόφου και του κοσμικού ανθρώπου. Σας ευχαριστώ.
Ο διευθυντής, Γεώργιος Ψαράκης
Αγαπητοί μαθητές, θα μου επιτρέψετε να μοιραστώ μερικές σκέψεις περί της έννοιας της ελευθερίας, μιας αξίας συνυφασμένης με τους αγώνες του έθνους μας. Θα μπορούσε ίσως κανείς συστηματοποιημένα να ορίσει την ελευθερία ως δύο διαφορετικά είδη: Την ελευθερία του ασκητή, και την ελευθερία του κοσμικού ανθρώπου. Η ελευθερία του ασκητή, ή αλλιώς η ελευθερία του Καζαντζάκη, αν θέλετε, έχει να κάνει περισσότερο με την ευτυχία στην αταραξία και τη γαλήνη που έχει βρει ένας ασκητής ή ένας φιλόσοφος και αυτό σχετίζεται π.χ. με τη γνωστή φράση του Καζαντζάκη «Δεν ελπίζω (δεν επιθυμώ) τίποτα, δεν φοβάμαι τίποτα, είμαι λεύτερος». Αντίθετα, υπάρχει και η ελευθερία του κοσμικού ανθρώπου και με αυτό εννοείται η ευτυχία που επιτυγχάνεται με την ικανοποίηση διάφορων αναγκών και επιθυμιών μας (φιλοδοξίες, υλικά αγαθά,...) μέσα στην κοινωνία. Το μοίρασμα αυτής της ελευθερίας δεν είναι πάντα εύκολη υπόθεση, και πάντα υπάρχουν ανταγωνισμοί.
Το ελληνικό έθνος, ήδη από τον πέμπτο π.Χ αιώνα, έχει πρωτοπορήσει και δοκιμάσει ένα διαφορετικό είδος πολιτεύματος, τη Δημοκρατία, σε μια προσπάθεια να μοιραστεί δικαιότερα η ελευθερία μεταξύ των ανθρώπων. Όπως μπορεί κανείς ίσως να αντιληφθεί, στα πυραμιδικά ολιγαρχικά πολιτεύματα που ίσχυαν έως τότε, η κοσμική ελευθερία μοιραζόταν ανισομερώς. Διότι, οι λίγοι που βρίσκονται ψηλά στην κοινωνική πυραμίδα απολαμβάνουν υψηλά επίπεδα ελευθερίας, αντίθετα με τους πολλούς που βρίσκονται χαμηλά στην πυραμίδα, οι οποίοι και έχουν χαμηλά επίπεδα ελευθερίας. Βεβαίως, μπορεί κανείς πιθανόν να εκφέρει αντίλογο και να ισχυριστεί ότι ακόμα και σε ολιγαρχικά πολιτεύματα ένας φωτισμένος ηγέτης μπορεί πιθανόν να αυξήσει τελικά τη συνολική ελευθερία.
Το ελληνικό έθνος ήταν πάντα ιδιαίτερο ευαίσθητο στην αξία της ελευθερίας, την οποία την έχει κατακτήσει με πολλούς αγώνες και με πολύ αίμα. (Επίσης, το ελληνικό έθνος έχει υπηρετήσει το πρώτο είδος ελευθερίας του ασκητή με την ιδιαίτερη σχέση του με τη φιλοσοφία και τη χριστιανική αρετή). Και φτάνοντας στις προκλήσεις της σύγχρονης εποχής, πρέπει να τονιστεί η ιδιαίτερη σχέση που έχει το χρήμα με την ελευθερία, διότι όπως μπορεί κανείς εύκολα να φανταστεί το ένα μπορεί να επηρεάσει καθοριστικά τα επίπεδα του άλλου. Κατά συνέπεια, υπάρχουν ιδιαίτερες σύγχρονες προκλήσεις σχετικά με το δίκαιο μοίρασμα του χρήματος και της ελευθερίας.
Με αυτές τις λίγες σκέψεις, χαιρετίζω την σημερινή εορτή και θα επιθυμούσα όλοι να κάνουν τις δικές τους σχετικές σκέψεις και κάθε τμήμα του σχολείου να παραδώσει μια μικρή έκθεση σχετική με την έννοια της ελευθερίας, θεωρούμενης υπό αυτών των δύο μορφών, του ασκητή-φιλοσόφου και του κοσμικού ανθρώπου. Σας ευχαριστώ.
Ο διευθυντής, Γεώργιος Ψαράκης
ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΜΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΑΠΟ....
ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΑ ΣΤΙΣ 17.00 ΚΙΣΣΑΜΙΚΟΣ - ΟΦΗ
Δεν χρειαζεται να μας το λένε είναι υποχρέωση μας. Η ομάδα είναι στα καλύτερα της και άμα θέλουμε να την βλέπουμε σε αυτήν την κατηγορία ή και σε μεγαλύτερη ακόμα πρέπει να την στηρίζουμε ανά πάσα στιγμή. Οι φίλαθλοι του Κισσαμικού πρέπει να δώσουν βροντερό παρόν στο πρώτο κρητικό ντέρμπι της σεζόν... αυτή η ομάδα όπως την είδαμε και προχθές αξίζει να βρίσκεται και σε μεγαλύτερη κατηγορία.
Η ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ ΜΑΡΙΑΣ ΛΙΟΥΔΑΚΙ ΣΤΑ ΕΝΝΙΑ ΧΩΡΙΑ ΚΙΣΑΜΟΥ (1938)
Ανακοίνωση της Πολυμέρου - Καμηλάκη Ακατερίνης* στο 'Α συνέδριο για την Κίσαμο
Η Μαρία Λιουδάκη για την Ανατολική Κρήτη είναι ένας μύθος. H δραστηριότητά της και η ζωή της είναι γνωστή και λίγα νέα στοιχεία μπορεί να προσκομίσει ο ερευνητής, μετά το βιβλίο του Μανόλη Παπαδάκη (Μαρία Λιουδάκι, η ιέρεια της Παιδείας, Αθήνα 1992), γραμμένο με σεβασμό και λατρεία για το πρόσωπό της. Η ανακοίνωσή μας αναφέρεται στην παρουσία της Μ. Λιουδάκι στο Λαογραφικό Αρχείο (Κέντρον Ερεύνης της Ελληνικής Λαογραφίας) και στην προσφορά της στην συγκέντρωση κυρίως υλικού για τον λαϊκό πολιτισμό της Κρήτης. Η Μαρία Λιουδάκι γεννήθηκε στο χωριό Λατσίδα της επαρχίας Μεραμπέλλου σε μια αγροτική πολυμελή οικογένεια. «Εξ απαλών ονύχων» γνώρισε και αγάπησε την καθημερινή ζωή των αγροτών αλλά και κληρονόμησε το πάθος για μόρφωση, προκειμένου να μπορέσει να βελτιώσει τη ζωή της.
Το 1937 η Μαρία Λιουδάκι ανέλαβε υπηρεσία σε θέση επίκουρου ταξινόμου. Καθήκον της η αποδελτίωση και ταξινόμηση χειρογράφων του Αρχείου αλλά και η επιτόπια έρευνα - αποστολή για τη συλλογή λαογραφικού υλικού απευθείας από τον λαό. Και στους δύο τομείς η Μαρία Λιουδάκι εργάσθηκε με επιμέλεια και ζήλο. Επισκέφθηκε πρόσφυγες στην Αθήνα και την Κρήτη και κατέγραψε υλικό από τις χαμένες πατρίδες, κυρίως από την περιοχή της Σινώπης, Ινεπόλεως, της Βιθυνίας και του Ρεϊσδερε της Σμύρνης. Επίσης συγκέντρωσε πλούσιο υλικό από την Ανατολική και Δυτική Κρήτη. Ήδη το 1938 στον πρώτο τόμο του περιοδικού «Επετηρίς Εταιρείας Κρητικών Σπουδών» ο Μανούσος Μανούσακας παρουσιάζει κριτικά τον πρώτο τόμο των Λαογραφικών της Κρήτης. Μαντινάδες, μια συλλογή από 4.500 δίστιχα, ως την «αξιολογωτέραν εις την λαογραφίαν της Κρήτης συμβολήν των τελευταίων ετών» και «απαρχήν καθολικής εκδόσεως του συνειλεγμένου υλικού εις σειράν τόμων υπό τον γενικώτερον τίτλον «Λαογραφικά της Κρήτης».
Τα χειρόγραφα της, που ευρίσκονται στο Κέντρο Λαογραφίας είναι 23. Οκτώ από αυτά προέρχονται από τις αποστολές της στην Ανατολική Κρήτη. Τέσσερα χειρόγραφα, συνολικά 1.352 σελίδων, προέρχονται από την Κεντρική και Δυτική Κρήτη, όπου το 1938 πραγματοποιεί λαογραφική αποστολή για επιτόπια έρευνα. Καταγράφει αξιόλογα στοιχεία για τον λαϊκό πολιτισμό των Εννιά Χωριών - Ινναχώριον (Τοπόλια, Έλος, Αερινός, Κεφάλι, Θοδωριανά, Κούνενι, Παπαδιανά, Περβόλια), της Κισάμου (Δραπανιάς, Σφηνάρι, Παλαιά Ρούματα), του Σελίνου (Τσισκιανά) και Αποκόρωνα (Γαβαλοχώρι, Αποκόρωνας, Μελιδόνι, Πρόβαρμα) και των Σφακίων (Χώρα) αλλά και του Ρεθύμνου (Αρχοντική, Ασώματος, Λευκόγεια, Ροδάκινο, Ρέθυμνον).
Στο πλαίσιο επεξεργασίας του υλικού για την έκδοσή του στη σειρά του Κέντρου Λαογραφίας της Ακαδημίας Αθηνών «Πηγές του Λαϊκού Πολιτισμού» σχολιάζονται στην παρούσα ανακοίνωση οι πληροφορίες που η Μαρία Λιουδάκι συγκέντρωσε κατά την αποστολή της στα Εννιά Χωριά.
Η Μαρία Λιουδάκη ανήκει στους πρωτοπόρους εκείνους εκπαιδευτικούς, που διακρί-νονταν για το εκπαιδευτικό τους όραμα αλλά και την αγάπη τους για την έρευνα. Έζησε σε μια εποχή εξαιρετικά μεγάλων αλλαγών στην ελληνική κοινωνία, αναταράξεων και ανακατατάξεων. Στη δίνη αυτών των αναταράξεων η Μαρία Λιουδάκη υπήρξε θύμα, ένα από τα πολλά, και έτσι πρόωρα σταμάτησε να προσφέρει τις πολύτιμες υπηρεσίες της στην εκπαίδευση, αλλά κυρίως στον λαϊκό πολιτισμό της Κρήτη.
*τ. Διευθύντρια Κέντρου Ελληνικής Λαογραφίας
Η Μαρία Λιουδάκη για την Ανατολική Κρήτη είναι ένας μύθος. H δραστηριότητά της και η ζωή της είναι γνωστή και λίγα νέα στοιχεία μπορεί να προσκομίσει ο ερευνητής, μετά το βιβλίο του Μανόλη Παπαδάκη (Μαρία Λιουδάκι, η ιέρεια της Παιδείας, Αθήνα 1992), γραμμένο με σεβασμό και λατρεία για το πρόσωπό της. Η ανακοίνωσή μας αναφέρεται στην παρουσία της Μ. Λιουδάκι στο Λαογραφικό Αρχείο (Κέντρον Ερεύνης της Ελληνικής Λαογραφίας) και στην προσφορά της στην συγκέντρωση κυρίως υλικού για τον λαϊκό πολιτισμό της Κρήτης. Η Μαρία Λιουδάκι γεννήθηκε στο χωριό Λατσίδα της επαρχίας Μεραμπέλλου σε μια αγροτική πολυμελή οικογένεια. «Εξ απαλών ονύχων» γνώρισε και αγάπησε την καθημερινή ζωή των αγροτών αλλά και κληρονόμησε το πάθος για μόρφωση, προκειμένου να μπορέσει να βελτιώσει τη ζωή της.
Το 1937 η Μαρία Λιουδάκι ανέλαβε υπηρεσία σε θέση επίκουρου ταξινόμου. Καθήκον της η αποδελτίωση και ταξινόμηση χειρογράφων του Αρχείου αλλά και η επιτόπια έρευνα - αποστολή για τη συλλογή λαογραφικού υλικού απευθείας από τον λαό. Και στους δύο τομείς η Μαρία Λιουδάκι εργάσθηκε με επιμέλεια και ζήλο. Επισκέφθηκε πρόσφυγες στην Αθήνα και την Κρήτη και κατέγραψε υλικό από τις χαμένες πατρίδες, κυρίως από την περιοχή της Σινώπης, Ινεπόλεως, της Βιθυνίας και του Ρεϊσδερε της Σμύρνης. Επίσης συγκέντρωσε πλούσιο υλικό από την Ανατολική και Δυτική Κρήτη. Ήδη το 1938 στον πρώτο τόμο του περιοδικού «Επετηρίς Εταιρείας Κρητικών Σπουδών» ο Μανούσος Μανούσακας παρουσιάζει κριτικά τον πρώτο τόμο των Λαογραφικών της Κρήτης. Μαντινάδες, μια συλλογή από 4.500 δίστιχα, ως την «αξιολογωτέραν εις την λαογραφίαν της Κρήτης συμβολήν των τελευταίων ετών» και «απαρχήν καθολικής εκδόσεως του συνειλεγμένου υλικού εις σειράν τόμων υπό τον γενικώτερον τίτλον «Λαογραφικά της Κρήτης».
Τα χειρόγραφα της, που ευρίσκονται στο Κέντρο Λαογραφίας είναι 23. Οκτώ από αυτά προέρχονται από τις αποστολές της στην Ανατολική Κρήτη. Τέσσερα χειρόγραφα, συνολικά 1.352 σελίδων, προέρχονται από την Κεντρική και Δυτική Κρήτη, όπου το 1938 πραγματοποιεί λαογραφική αποστολή για επιτόπια έρευνα. Καταγράφει αξιόλογα στοιχεία για τον λαϊκό πολιτισμό των Εννιά Χωριών - Ινναχώριον (Τοπόλια, Έλος, Αερινός, Κεφάλι, Θοδωριανά, Κούνενι, Παπαδιανά, Περβόλια), της Κισάμου (Δραπανιάς, Σφηνάρι, Παλαιά Ρούματα), του Σελίνου (Τσισκιανά) και Αποκόρωνα (Γαβαλοχώρι, Αποκόρωνας, Μελιδόνι, Πρόβαρμα) και των Σφακίων (Χώρα) αλλά και του Ρεθύμνου (Αρχοντική, Ασώματος, Λευκόγεια, Ροδάκινο, Ρέθυμνον).
Στο πλαίσιο επεξεργασίας του υλικού για την έκδοσή του στη σειρά του Κέντρου Λαογραφίας της Ακαδημίας Αθηνών «Πηγές του Λαϊκού Πολιτισμού» σχολιάζονται στην παρούσα ανακοίνωση οι πληροφορίες που η Μαρία Λιουδάκι συγκέντρωσε κατά την αποστολή της στα Εννιά Χωριά.
Η Μαρία Λιουδάκη ανήκει στους πρωτοπόρους εκείνους εκπαιδευτικούς, που διακρί-νονταν για το εκπαιδευτικό τους όραμα αλλά και την αγάπη τους για την έρευνα. Έζησε σε μια εποχή εξαιρετικά μεγάλων αλλαγών στην ελληνική κοινωνία, αναταράξεων και ανακατατάξεων. Στη δίνη αυτών των αναταράξεων η Μαρία Λιουδάκη υπήρξε θύμα, ένα από τα πολλά, και έτσι πρόωρα σταμάτησε να προσφέρει τις πολύτιμες υπηρεσίες της στην εκπαίδευση, αλλά κυρίως στον λαϊκό πολιτισμό της Κρήτη.
*τ. Διευθύντρια Κέντρου Ελληνικής Λαογραφίας
Παρασκευή 28 Οκτωβρίου 2016
Πέμπτη 27 Οκτωβρίου 2016
ΒΡΕΙΤΕ ΤΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ
Η επίσημη ανακοίνωση του Κισσαμικού....
Με εξαιρετική εμφάνιση, κυρίως στο πρώτο ημίχρονο όπου είχε δύο δοκάρια και πέτυχε το πρώτο γκολ, η ομάδα μας μπήκε με το… δεξί στις υποχρεώσεις της για το Κύπελλο Ελλάδας, επικρατώντας με 2-0 του Πανσερραϊκού στο γήπεδο Σερρών.
Τιάγκο και Κίκε έστειλαν την μπάλα στο οριζόντιο δοκάρι στο 10’ και στο 26’, αλλά το τρίτο δοκάρι αποδείχθηκε και… φαρμακερό, αφού η μπάλα κατέληξε τελικά στα δίχτυα στο σουτ του Κίκε στο 30’. Ο διεθνής με την Ισημερινή Γουινέα παίκτης του Κισσαμικού έκανε εξαιρετική ατομική προσπάθεια την οποία ολοκλήρωσε ψύχραιμα για το 0-1.
Στο δεύτερο ημίχρονο η εικόνα της ομάδας μας δεν ήταν το ίδιο εντυπωσιακή, αλλά με σωστή διαχείριση του παιχνιδιού έγινε το 0-2 στο 75’ με τον Θέο, έπειτα από εξαιρετική προσπάθεια του Κίκε, ενώ υπήρξαν ευκαιρίες και για περισσότερα γκολ.
.... και η αντιγραφή του Zarpa...
Με εξαιρετική εμφάνιση, κυρίως στο πρώτο ημίχρονο όπου είχε δύο δοκάρια και πέτυχε το πρώτο γκολ, η ομάδα του Κισσαμικού μπήκε με το… δεξί στις υποχρεώσεις της για το Κύπελλο Ελλάδας, επικρατώντας με 2-0 του Πανσερραϊκού στο γήπεδο Σερρών.
Τιάγκο και Κίκε έστειλαν την μπάλα στο οριζόντιο δοκάρι στο 10’ και στο 26’, αλλά το τρίτο δοκάρι αποδείχθηκε και… φαρμακερό, αφού η μπάλα κατέληξε τελικά στα δίχτυα στο σουτ του Κίκε στο 30’. Ο διεθνής με την Ισημερινή Γουινέα παίκτης του Κισσαμικού έκανε εξαιρετική ατομική προσπάθεια την οποία ολοκλήρωσε ψύχραιμα για το 0-1.
Στο δεύτερο ημίχρονο η εικόνα της ομάδας των Χανίων δεν ήταν το ίδιο εντυπωσιακή, αλλά με σωστή διαχείριση του παιχνιδιού έγινε το 0-2 στο 75’ με τον Θέο, έπειτα από εξαιρετική προσπάθεια του Κίκε, ενώ υπήρξαν ευκαιρίες και για περισσότερα γκολ.
Ρε συ δεν είμαστε ομάδα των Χανίων ..του Νομού Χανίων είμαστε και φυσικά της Κισάμου. Άντε "κουμπάρο" γιατί μας κουράζεις....με αυτήν την παρατεταμμένη αντικειμενικότητα σου.
Με εξαιρετική εμφάνιση, κυρίως στο πρώτο ημίχρονο όπου είχε δύο δοκάρια και πέτυχε το πρώτο γκολ, η ομάδα μας μπήκε με το… δεξί στις υποχρεώσεις της για το Κύπελλο Ελλάδας, επικρατώντας με 2-0 του Πανσερραϊκού στο γήπεδο Σερρών.
Τιάγκο και Κίκε έστειλαν την μπάλα στο οριζόντιο δοκάρι στο 10’ και στο 26’, αλλά το τρίτο δοκάρι αποδείχθηκε και… φαρμακερό, αφού η μπάλα κατέληξε τελικά στα δίχτυα στο σουτ του Κίκε στο 30’. Ο διεθνής με την Ισημερινή Γουινέα παίκτης του Κισσαμικού έκανε εξαιρετική ατομική προσπάθεια την οποία ολοκλήρωσε ψύχραιμα για το 0-1.
Στο δεύτερο ημίχρονο η εικόνα της ομάδας μας δεν ήταν το ίδιο εντυπωσιακή, αλλά με σωστή διαχείριση του παιχνιδιού έγινε το 0-2 στο 75’ με τον Θέο, έπειτα από εξαιρετική προσπάθεια του Κίκε, ενώ υπήρξαν ευκαιρίες και για περισσότερα γκολ.
.... και η αντιγραφή του Zarpa...
Με εξαιρετική εμφάνιση, κυρίως στο πρώτο ημίχρονο όπου είχε δύο δοκάρια και πέτυχε το πρώτο γκολ, η ομάδα του Κισσαμικού μπήκε με το… δεξί στις υποχρεώσεις της για το Κύπελλο Ελλάδας, επικρατώντας με 2-0 του Πανσερραϊκού στο γήπεδο Σερρών.
Τιάγκο και Κίκε έστειλαν την μπάλα στο οριζόντιο δοκάρι στο 10’ και στο 26’, αλλά το τρίτο δοκάρι αποδείχθηκε και… φαρμακερό, αφού η μπάλα κατέληξε τελικά στα δίχτυα στο σουτ του Κίκε στο 30’. Ο διεθνής με την Ισημερινή Γουινέα παίκτης του Κισσαμικού έκανε εξαιρετική ατομική προσπάθεια την οποία ολοκλήρωσε ψύχραιμα για το 0-1.
Στο δεύτερο ημίχρονο η εικόνα της ομάδας των Χανίων δεν ήταν το ίδιο εντυπωσιακή, αλλά με σωστή διαχείριση του παιχνιδιού έγινε το 0-2 στο 75’ με τον Θέο, έπειτα από εξαιρετική προσπάθεια του Κίκε, ενώ υπήρξαν ευκαιρίες και για περισσότερα γκολ.
Ρε συ δεν είμαστε ομάδα των Χανίων ..του Νομού Χανίων είμαστε και φυσικά της Κισάμου. Άντε "κουμπάρο" γιατί μας κουράζεις....με αυτήν την παρατεταμμένη αντικειμενικότητα σου.
ΠΑΝΣΕΡΡΑΙΚΟΣ-ΚΙΣΣΑΜΙΚΟΣ 0-2
3 δοκάρια 1-0 με τον Κίκε και 2-0 με τον Θέο...τι πράγματα κάνει αυτός ο Κίκε.....
Η εντεκάδα....Λαζαρίδης, Παγώνης, Σταθάκης, Παντελάκης, Κουρέλλας, Σελινιωτάκης, Γκούμας, Τιάγκο Σίλβα, Βλάχος (Θέος), Κίκε, Μάντζης
Σήμερα Πέμπτη 27/10 ξεκινά το πρώτο επίσημο παιχνίδι για τη φετινή χρονιά ο Κισσαμικός, με αντίπαλο τον Πανσερραικό στις Σέρρες, στα πλαίσια του Κυπέλλου Ελλάδας.
Το παιχνίδι θα ξεκινήσει στις 3.00 μ.μ. στο Δημοτικό γήπεδο Σερρών και θα το δείξει το OTETV2.
Nα θυμίσω οτι έχουμε βρεθεί αντιμέτωποι τρεις φορές, μια στο Κύπελλο 0-0, και δυο για το πρωτάθλημα 2015, στο πρώτο παιχνίδι χάσαμε 1-0 στις Σέρρες και στην Κρήτη νικήσαμε 2-0.
Η εντεκάδα....Λαζαρίδης, Παγώνης, Σταθάκης, Παντελάκης, Κουρέλλας, Σελινιωτάκης, Γκούμας, Τιάγκο Σίλβα, Βλάχος (Θέος), Κίκε, Μάντζης
Σήμερα Πέμπτη 27/10 ξεκινά το πρώτο επίσημο παιχνίδι για τη φετινή χρονιά ο Κισσαμικός, με αντίπαλο τον Πανσερραικό στις Σέρρες, στα πλαίσια του Κυπέλλου Ελλάδας.
Το παιχνίδι θα ξεκινήσει στις 3.00 μ.μ. στο Δημοτικό γήπεδο Σερρών και θα το δείξει το OTETV2.
Nα θυμίσω οτι έχουμε βρεθεί αντιμέτωποι τρεις φορές, μια στο Κύπελλο 0-0, και δυο για το πρωτάθλημα 2015, στο πρώτο παιχνίδι χάσαμε 1-0 στις Σέρρες και στην Κρήτη νικήσαμε 2-0.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)