Στα σχέδια λοιπόν του ΛΤΝΧ είναι να φτιαχτεί μια νέα προβλήτα για να μπορούν στο μέλλον να δένουν και κάποια μικρά κρουαζιερόπλοια, το υδατοδρόμιο που θα γίνει εντός του λιμανιού (εκεί που υπάρχει σήμερα ο γερανός) με προκάτ αίθουσα και μια μικρή προβλήτα, η ενεργοποίηση του καρνάγιου και φυσικά μια νέα μελέτη για την μαρίνα που θα είναι ελαφρώς μικρότερη όχι σε διαφορετικό χώρο απο την αρχική της τοποθέτηση, αλλά βορειότερα ώστε να αποφύγει τα αρχαία ναυάγια (Βυζαντινά) που βρίσκονται ανοικτά του Ντάμιαλη. Μια νέα μελέτη που αν όλα πάνε καλά θα χρειαστούν περίπου 20 μήνες, ευτυχώς στο ίδιο γραφείο που έκανε και την αρχική (Ρογκάν). Φυσικά στα σχέδια του ΛΤΝΧ είναι και η ατμοπλοϊκή σύνδεση της πόλης της Κισάμου με την Καλαμάτα, όπως και η κατασκευή του χώρου στάθμευσης στην χερσαία ζωνη δεξιά και αριστερα της εκκλησίας του Λιμανιού. (έσοδα που θα μοιράζονται απο κοινού ΛΤΝΧ και Δήμος)
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΚΙΣΑΜΟΥ! ΜΙΑ ΣΕΛΙΔΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΝΕΡΓΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΜΑΣ.
Η επίσκεψη στην Κίσαμο είναι μοναδική εμπειρία. Η γνωριμία με την επαρχία δεν έχει να κάνει μονάχα με το ζεστό και φωτεινό ήλιο, την κρυστάλλινη θάλασσα, τα φαράγγια, την παρθένα γη, την μεγάλη χρονική διάρκεια διακοπών σας στην περιοχή. Η γνωριμία με την επαρχία Κισάμου είναι ταυτόχρονα κι ένα ταξίδι στην μακραίωνη ιστορία της, τον πολιτισμό, την παράδοση, τα ήθη και έθιμα, την φιλόξενη ψυχή των ανθρώπων της....Όσοι δεν μπορείτε να το ζήσετε... απλά κάντε μια βόλτα στο ιστολόγιο αυτό και αφήστε την φαντασία σας να σας πάει εκεί που πρέπει...μην φοβάστε έχετε οδηγό.... τις ανεπανάληπτες φωτογραφίες του καταπληκτικού Ανυφαντή.
Σάββατο 23 Οκτωβρίου 2021
ΤΟ ΛΙΜΑΝΙ .... ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΛΙΜΑΝΙ..
Στα μελλοντικά σχέδια του ΛΤΝ Χανίων είναι η αξιοποίηση του λιμανιού της Κισάμου μιας και όπως ειπώθηκε στο χθεσινό Δημοτικό συμβούλιο παρουσία του προέδρου του ΛΤΝΧ κ. Βιριράκη αυτήν την στιγμή το λιμάνι δεν πληροί τις προϋποθέσεις για πολλά πράγματα. Είναι μικρό λόγο της βόρειας προβλήτας που κάποτε εσκεμμένα γύρισαν προς τον νοτιά κλείνοντας την είσοδο του, και ειναι πολύ αβαθές. Κατάπεσε και η μελέτη Ρογκάν, που και εγώ έχω μια αμφιβολία αν κατάπεσε για όλο το λιμάνι ή απλά για την μαρίνα... και φυσικά κανείς τόσα χρόνια απο το 2008 έως το 2019 δεν έκανε κάτι ώστε να ενεργοποιήσει έστω την περιβαλλοντική μελέτη... με αποτέλεσμα ακόμα και σήμερα να μιλάμε για κάτι που δεν ξέρουμε αν θα περάσει απο την αποκεντρωμένη.
Με απλά λόγια ευτυχώς που έγινε μια ενημέρωση για να μάθουμε τι σχεδιάζουν οι άλλοι για μας, μιας και όπως φάνηκε ούτε ο δήμος μας ήξερε και πολλά απο τα σχέδια του ΛΤΝΧ πλην των βασικών, δηλαδή του υδατοδρομίου που η αλήθεια έχει πολλούς πολέμιους στην πόλη μας. Βέβαια κατά την άποψη μου είναι απαράδεκτο το λιμάνι Καβονησίου, το δεύτερο στην τάξη μετά της Σούδας, απο αυτά που ανήκουν στο ΛΤΝΧ, να μην έχει ένα εκπρόσωπο έστω και απο τον Δήμο ... είναι παράλογο, και καλό θα ήταν να δούμε πως θα μπορέσουμε να βάλουμε ένα μέλος ώστε να ξέρουμε τι γίνεται ....
Τέλος καλά όλα αυτά και με την ευχή μας να γίνουν, αλλά τα περισσότερα είναι αλληλένδετα και με την παράκαμψη της πόλης αλλά και την προϋπόθεση ο νέος ΒΟΑΚ να αρχίζει απο το λιμάνι Καβονησίου... αλλιώς δεν θα έχουμε κερδίσει τίποτα.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου