Η επίσκεψη στην Κίσαμο είναι μοναδική εμπειρία. Η γνωριμία με την επαρχία δεν έχει να κάνει μονάχα με το ζεστό και φωτεινό ήλιο, την κρυστάλλινη θάλασσα, τα φαράγγια, την παρθένα γη, την μεγάλη χρονική διάρκεια διακοπών σας στην περιοχή. Η γνωριμία με την επαρχία Κισάμου είναι ταυτόχρονα κι ένα ταξίδι στην μακραίωνη ιστορία της, τον πολιτισμό, την παράδοση, τα ήθη και έθιμα, την φιλόξενη ψυχή των ανθρώπων της....Όσοι δεν μπορείτε να το ζήσετε... απλά κάντε μια βόλτα στο ιστολόγιο αυτό και αφήστε την φαντασία σας να σας πάει εκεί που πρέπει...μην φοβάστε έχετε οδηγό.... τις ανεπανάληπτες φωτογραφίες του καταπληκτικού Ανυφαντή.






Σάββατο 4 Δεκεμβρίου 2010

ΠΑΡΑΞΕΝΑ

Όταν πήγα να ρωτήσω τον παπά της ενορίας μου, πότε μπορώ να βαπτίσω την κόρη μου την μικρή, ο παπάς μου είπε:
-Τι όνομα θα δώσεις στην κόρη σου; 
-Βαλεντίνα του είπα!!
-Αποκλείεται, μου είπε, εγώ δεν βαπτίζω χριστιανούς με ονόματα τέτοια.
Βγήκα από τα ρούχα μου, ευτυχώς δεν έχασα την ψυχραιμία μου και επισκέφτηκα τον Δέσποτα στην Μητρόπολη, όπου του εξήγησα το πρόβλημα μου! Αυτός πάντα ήρεμος και προπαντός σοφός μου είπε:
- Γιάννη αν το εορτολόγιο μας περιλαμβάνει το όνομα Βαλεντίνα δεν βλέπω τον λόγο να μην το βαπτίσεις έτσι. Στο βιβλίο αυτό υπάρχουν 3800 Ελληνικά ονόματα. 
Πράγματι το έψαξε και βρήκε ότι στις 24 Απριλίου γιορτάζει η Οσία Βαλεντίνη!!!
Σήμερα 15 χρόνια μετά έμαθα ότι την γιαγιά του εν λόγου παπά την λέγανε Λεμονιά!!!

Ο Μίκης Θεοδωράκης είναι ένα καταξιωμένος συνθέτης εκπρόσωπος μας στον γνωστό κόσμο, γνώριμος όλων. Αποφάσισε να φτιάξει μια κίνηση, όχι κομματική, αλλά αντιμνημονιακή και να σταθεί απέναντι σε αυτούς που μας ξεπουλούν. Ο παπάς που τον βάπτισε του έδωσε το όνομα Μιχάλης και από εκεί μας προέκυψε το Μίκης. Φυσικά δεν έχει καμιά σχέση με το Μίκυ που κάποιοι φτιαγμένοι λαλίστατοι θέλουν να τον λένε. Μίκυ είναι ο Μάους μόνο .....

Δεν υπάρχουν σχόλια: