Αυξήθηκαν τα θανατηφόρα τροχαία μέσα στο 2021 στην Κρήτη, με την πλειοψηφία τους να συναντάται σε συγκεκριμένους δήμους του νησιού, σύμφωνα με τα όσα δήλωσε στον Περιφερειακό Τηλεοπτικό Σταθμό CRETA και την εκπομπή Live με την Αντιγόνη, ο Γιάννης Λιονάκης, Πρόεδρος Εθελοντικού Συλλόγου Πρόληψης Τροχαίων Ατυχημάτων.
Σύμφωνα με τον ίδιο, αυτή την περίοδο στο νησί, κινούνται πάρα πολλά οχήματα, δεδομένου ότι με την έλευση των τουριστών έχουν αυξηθεί και τα ενοικιαζόμενα ΙΧ και μηχανάκια. «Σκεφτείτε ότι όσα δωμάτια έχουμε για τους τουρίστες, έχουμε και άλλα τόσα διαθέσιμα οχήματα, τα οποία προστίθενται στα 400.000 που υπάρχουν ήδη στην Κρήτη».
Ο κ. Λιονάκης, θέλοντας να τονίσει τη προσοχή που απαιτείται κατά την οδήγηση στο Βόρειο Οδικό Άξονα της Κρήτης (ΒΟΑΚ), ανέφερε ότι αφού καταμέτρησε το κομμάτι από Χανιά έως Ρέθυμνο, διαπίστωσε ότι νόμιμη και ασφαλής προσπέραση μπορεί να γίνει μόνο σε 6.700 μέτρα. «Στο υπόλοιπο κομμάτι του δρόμου, ή υπάρχει διαχωριστική γραμμή ή θα έπρεπε να υπάρχει», πρόσθεσε ο ίδιος.
Μάλιστα, δε δίστασε να κατηγοριοποιήσει τους δήμους της Κρήτης, στους οποίους σημειώνονται τα περισσότερα τροχαία ατυχήματα τα τελευταία χρόνια. «Πρώτος στη λίστα βρίσκεται ο δήμος Πλατανιά, όπου τα τελευταία πέντε χρόνια σημειώνονται τα περισσότερα τροχαία. Εκεί ο δήμαρχος, ο κ. Γιάννης Μαλανδράκης, αλλά η Τροχαία της περιοχής πρέπει να δείξουν ιδιαίτερη προσοχή, το ίδιο και η Τροχαία ΒΟΑΚ για το ύψος πάνω από τον δήμο. Ο δήμος Πλατανιά από τους 30 νεκρούς θύματα τροχαίων φέτος, έχει τους 5, δηλαδή το 1/6».
Στη συνέχεια ακολουθεί ο δήμος Ιεράπετρας, όπου σύμφωνα με τον κ. Λιονάκη τα περισσότερα τροχαία σημειώνονται με μηχανές, και αφορούν σε οδηγούς από 26 έως 40 χρονών.
Τρίτος στη λίστα βρίσκεται ο δήμος Φαιστού, με τον ίδιο να απευθύνει έκκληση στους κατοίκους των Μοιρών και της Μεσαράς, προκειμένου να «προσέξουν επιτέλους».
Τουναντίον, ο δήμος με το χαμηλότερο ποσοστό τροχαίων για φέτος και για πέρυσι είναι ο δήμος Ηρακλείου. «Αυτό οφείλεται στη χρήση κράνους κατά 93%, καθώς βγήκε η Τροχαία στους δρόμους και ξεκίνησε να γράφει. Έτσι ο δήμος Ηρακλείου έχει μόλις 1 νεκρό τα τελευταία δύο χρόνια».
creta24.gr
Σύμφωνα με τον ίδιο, αυτή την περίοδο στο νησί, κινούνται πάρα πολλά οχήματα, δεδομένου ότι με την έλευση των τουριστών έχουν αυξηθεί και τα ενοικιαζόμενα ΙΧ και μηχανάκια. «Σκεφτείτε ότι όσα δωμάτια έχουμε για τους τουρίστες, έχουμε και άλλα τόσα διαθέσιμα οχήματα, τα οποία προστίθενται στα 400.000 που υπάρχουν ήδη στην Κρήτη».
Ο κ. Λιονάκης, θέλοντας να τονίσει τη προσοχή που απαιτείται κατά την οδήγηση στο Βόρειο Οδικό Άξονα της Κρήτης (ΒΟΑΚ), ανέφερε ότι αφού καταμέτρησε το κομμάτι από Χανιά έως Ρέθυμνο, διαπίστωσε ότι νόμιμη και ασφαλής προσπέραση μπορεί να γίνει μόνο σε 6.700 μέτρα. «Στο υπόλοιπο κομμάτι του δρόμου, ή υπάρχει διαχωριστική γραμμή ή θα έπρεπε να υπάρχει», πρόσθεσε ο ίδιος.
Μάλιστα, δε δίστασε να κατηγοριοποιήσει τους δήμους της Κρήτης, στους οποίους σημειώνονται τα περισσότερα τροχαία ατυχήματα τα τελευταία χρόνια. «Πρώτος στη λίστα βρίσκεται ο δήμος Πλατανιά, όπου τα τελευταία πέντε χρόνια σημειώνονται τα περισσότερα τροχαία. Εκεί ο δήμαρχος, ο κ. Γιάννης Μαλανδράκης, αλλά η Τροχαία της περιοχής πρέπει να δείξουν ιδιαίτερη προσοχή, το ίδιο και η Τροχαία ΒΟΑΚ για το ύψος πάνω από τον δήμο. Ο δήμος Πλατανιά από τους 30 νεκρούς θύματα τροχαίων φέτος, έχει τους 5, δηλαδή το 1/6».
Στη συνέχεια ακολουθεί ο δήμος Ιεράπετρας, όπου σύμφωνα με τον κ. Λιονάκη τα περισσότερα τροχαία σημειώνονται με μηχανές, και αφορούν σε οδηγούς από 26 έως 40 χρονών.
Τρίτος στη λίστα βρίσκεται ο δήμος Φαιστού, με τον ίδιο να απευθύνει έκκληση στους κατοίκους των Μοιρών και της Μεσαράς, προκειμένου να «προσέξουν επιτέλους».
Τουναντίον, ο δήμος με το χαμηλότερο ποσοστό τροχαίων για φέτος και για πέρυσι είναι ο δήμος Ηρακλείου. «Αυτό οφείλεται στη χρήση κράνους κατά 93%, καθώς βγήκε η Τροχαία στους δρόμους και ξεκίνησε να γράφει. Έτσι ο δήμος Ηρακλείου έχει μόλις 1 νεκρό τα τελευταία δύο χρόνια».
creta24.gr