Η επίσκεψη στην Κίσαμο είναι μοναδική εμπειρία. Η γνωριμία με την επαρχία δεν έχει να κάνει μονάχα με το ζεστό και φωτεινό ήλιο, την κρυστάλλινη θάλασσα, τα φαράγγια, την παρθένα γη, την μεγάλη χρονική διάρκεια διακοπών σας στην περιοχή. Η γνωριμία με την επαρχία Κισάμου είναι ταυτόχρονα κι ένα ταξίδι στην μακραίωνη ιστορία της, τον πολιτισμό, την παράδοση, τα ήθη και έθιμα, την φιλόξενη ψυχή των ανθρώπων της....Όσοι δεν μπορείτε να το ζήσετε... απλά κάντε μια βόλτα στο ιστολόγιο αυτό και αφήστε την φαντασία σας να σας πάει εκεί που πρέπει...μην φοβάστε έχετε οδηγό.... τις ανεπανάληπτες φωτογραφίες του καταπληκτικού Ανυφαντή.





Πέμπτη 28 Αυγούστου 2008

ΘΑΛΑΣΣΟΡΕΖΙΛΕΜΑΤΑ

ΑΝΕΝ-ΟΧΛΗΤΟΙ !! Σε όλους μας είναι γνωστό ότι ηλικιακά το καράβι (τους) Μυρτιδιώτισσα βρίσκεται κοντά στον βιολογικό του «θάνατο» μιας και κλείνει τα ...άντα και βάλε θαλασσινής ζωής, αλλά δεν περίμενα ένα ολόκληρο Δ.Σ να μην τους καίγεται καρφί για το μέλλον της εταιρείας.
«ΑΝΕΝ-όχλητους», σαν να μην τρέχει εντελώς τίποτα τους ξαναφήσαμε να αλωνίζουν και αυτοί μάλιστα βγήκαν και από πάνω !!!!
Έτσι κάτι που ήταν πολύ δικό μας έγινε συν το χρόνο μόνο δικό τους.
Αν κάποιος θέλει να βρει τι έγινε και η μεγάλη ιδέα ναυάγησε, τι έγινε και κάποιοι φωνάζουν για τα λεφτά τους (αυτό ισχύει όθε την Καλαμάτα), τι έγινε που ακόμα και οι ίδιοι οι διοικούντες δεν γνωρίζουν που έχει φτάσει το χρέος, δεν έχουν άλλη λύση από το να φωνάξουν τους καλύτερους ντετέκτιβ του κόσμου και μιλάω για τα τρανταχτά ονόματα της παγκόσμιας αστυνομικής ιστορίας όπως ο Πουαρό, η Αγκάθα Κρίστι, ο αστυνόμος Σαΐνης, ο περίφημος Κλουζό, ώστε να λύσουν το μυστηριώδες σχέδιο που υλοποιήθηκε και εκτελέστηκε με μαεστρία και είχε για πρωταγωνιστές κάμποσους αυλικούς από την πέρα γειτονιά.
Φυσικά επειδή όλοι σας έχετε λίγο αστυνομικό δαιμόνιο μέσα σας, σας παραθέτω μερικά στοιχεία, μήπως κατορθώσετε να βρείτε εσείς πρώτοι τι έφταιξε όλα αυτά τα χρόνια και φτάσαμε στο ........ έγκλημα.
19 Μάρτιος 1998. Πληροφορίες αναφέρουν πως η ΑΝΕΚ πρόσφατα υπέβαλλε αίτηση στο Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας (ΓΕΑΣ) για την αποδρομολόγηση του επιβατικού - οχηματαγωγού πλοίου "ΚΑΝΤΙΑ". Η αρμόδια επιτροπή (ΓΕΑΣ) απέρριψε τη σχετική αίτηση και απεφάνθη ότι η απόσυρση του πλοίου δεν είναι δυνατή γιατί εξυπηρετεί τη σύνδεση των Κυθήρων με τον Πειραιά και την Κρήτη. Βέβαια στόχος της ΑΝΕΚ είναι η δρομολόγηση ενός άλλου Ο/Γ - Ε/Γ πλοίου για την μόνιμη εξυπηρέτηση της γραμμής με τη δημιουργία της νέας Ναυτιλιακής Εταιρείας ;;;;;; Εφημερίδα ΚΥΘΗΡΑΙΚΗ ΙΔΕΑ
Τελικά ποιανού ήταν η ιδέα βρε παιδιά για να γίνει η ΑΝΕΝ;
*********************
14 Ιουλίου 2000. Συνεχίζεται η διάθεση μετοχών της Ανώνυμης Ναυτιλιακής Εταιρίας Νοτίου Ελλάδος (ΑΝΕΝ Α.Ε.) με δημόσια εγγραφή. Ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΑΝΕΝ θεωρεί πως η νέα εταιρία έχει ευνοϊκές προοπτικές, η ΑΝΕΚ θα στηρίξει όσο μπορεί τη νέα εταιρία με την εμπειρία της και τα μέσα που έχει στην διάθεσή της για τουλάχιστον 3 χρόνια και παράλληλα θα συμμετάσχει στο μετοχικό της κεφάλαιο με 20 - 30%. Από την ΑΝΕΝ προγραμματίζεται ν' αγοραστεί έναντι 1,5 δισεκατομμυρίου δρχ. πλοίο ηλικίας έως 10 ετών, που θα κινείται στην γραμμή Κίσσαμος - Αντικύθηρα - Κύθηρα - Γύθειο - Καλαμάτα και ενδεχομένως Πειραιά. Εφημ. ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ
Τα τρία χρόνια που έγιναν εννιά και πάμε για δέκα, όσο και η ηλικία του πλοίου που θέλαμε να αγοράσουμε!!!
*******************
29 Ιανουαρίου2001 ολοκληρώνεται η αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου της Ανωνύμου Ναυτιλιακής Εταιρείας Νότου (ΑΝΕΝ), με στόχο τη συγκέντρωση 900 εκατομμυρίων δρχ. . Όπως επισημάνθηκε τα χρήματα της αύξησης θα διατεθούν ως εξής: 1) Περίπου 225 εκατομμύρια δρχ. θα δοθούν για την αποπληρωμή του πλοίου «Μυρτιδιώτισσα» και την προσαρμογή του στις απαιτήσεις Eurosolas. 2) Το υπόλοιπο ποσό των 675 εκατομμυρίων δρχ. βάσει του επενδυτικού σχεδιασμού της εταιρείας, θα αποτελέσει προκαταβολή για την απόκτηση δεύτερου πλοίου, μικρότερης χωρητικότητας, το οποίο θα είναι είτε νεότευκτο είτε μικρής ηλικίας -κάτω των δέκα ετών- για την εκτέλεση τοπικών δρομολογίων, όπως από Γύθειο προς Κύθηρα και Αντικύθηρα. Η αγορά νέου σκάφους κρίνεται αναγκαία, διότι το υπάρχον «Μυρτιδιώτισσα» δεν επαρκεί για την εκτέλεση της γραμμής Κίσσαμος - Αντικύθηρα - Κύθηρα - Γύθειο - Καλαμάτα - Πειραιάς.. Εφημ ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ
Κουβέντες διευθύνων συμβούλου και μάλιστα Κισαμίτη. Κουβέντες του αέρα ; Μήπως θυμάστε και μια μακέτα που κυκλοφόρησε με το νέο καράβι; Λέω μήπως!!!!
*******************
Το καράβι που πήραμε είναι το γνωστό «ΑΝΕΜΟΣ» ηλικίας σήμερα 32 χρονών, τότε 25, καλοτάξιδο έναντι 1.620.000.000 δρχ όταν την ίδια εποχή, απόφασης αριθμ. 5/204/14.11.2000 της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς, πουλήθηκαν δυο καλύτερα και μεγαλύτερα πλοία της ΑΝΕΚ το «ΚΑΝΤΙΑ» και το «ΡΕΘΥΜΝΟ» στην τιμή του 1.300.000.000 δρχ. μαζί ή 2.150.000 ντόλαρς για το καθένα δηλ. 645.000.000 δρχ το έκαστο
Ανακοίνωση ΧΡΗΜ. ΑΞΙΩΝ ΑΘΗΝΩΝ
Καράβι.......άσπρο και παχύ της μάνας του καμάρι!!!
Αχ Μοναχοκάραβο –Μοσχοακριβοπληρωμένο που λένε και οι φίλοι και οι οχτροί μας !!!
*********************
- Και τώρα θα πω μια σκέψη μου σχετικά με την υπόθεση μήπως και σας βοηθήσω λίγο στην λύση:
Η ΑΝΕΚ ίσως δεν ενδιαφέρεται πλέον για την ΑΝΕΝ, ίσως να θέλει να απεμπλακεί από την εταιρεία, και από μια μπάντα καλά κάνει αν σκεφτούμε ότι με πλοίο ηλικίας 33 ετών ούτε επιδοτούμενες γραμμές δεν θα μπορεί να πάρει, για να μας καλοπιάσει μάλιστα μας χαρίζει 400.000 Ε που μας έχει δανείσει ως και σήμερα. -Πάρτε και μια επιβεβλημένη απορία :
Ο Νομός Χανίων έχει ή δεν έχει 4 βουλευτές, αν ναι !!! ενδιαφέρετε κανείς για τις τύχες μας; Αντιθέτως διαβάζω ότι ο μόνος που πάει να κινηθεί λίγο είναι ο Δραγασάκης του ΣΥΝ (βουλευτής Β΄Αθηνών), ο οποίος είναι μεν Κρητικός στην καταγωγή, αλλά δεν είναι βουλευτής Χανίων. Οι βουλευτές Χανίων, άραγε νοιάζονται για την ΑΝΕΝ, την «θυγατρική» της ΑΝΕΚ ;
Μπαααααααααααα!!!!!!
- Και μια ερώτηση !
Αξίζει άραγε για μας να μπούμε σε διαδικασίες αντικατάστασης του πλοίου ; Ποιος θα τολμήσει να μας ξαναζητήσει τον οβολό μας; Υπάρχει κανείς ; Αλλά και να το τολμήσει θα ξαναδώσει κανείς ;

Υ.Σ Το μέρισμα παιδιά της ΑΝΕΝ πότε το δίνετε;

Δεν υπάρχουν σχόλια: