ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΚΙΣΑΜΟΥ! ΜΙΑ ΣΕΛΙΔΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΝΕΡΓΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΜΑΣ.
Σάββατο 22 Μαΐου 2021
ΘΥΡΑΝΟΙΞΙΑ ΙΕΡΟΥ ΝΑΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΚΑΙ ΕΛΕΝΗΣ ΣΤΟΝ ΠΛΑΤΑΝΟ
Παρασκευή 21 Μαΐου 2021
ΣΤΗΝ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ Ο ΚΩΣΤΑΣ
Τελείωσε τον δεύτερο από τους 10 μαραθώνιους σήμερα Παρασκευή 21 Μαΐου ο αθλητής του τριάθλου, Κώστας Βαρουχάκης. Η σημερινή διαδρομή περιλάμβανε την διαδρομή Λιθίνες - Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. Ιεράπετρας.
Σήμερα, ανήμερα τις ονομαστικής του εορτής, ο Κώστας επέλεξε να γιορτάσει τρέχοντας για τους μαθητές του Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. Ιεράπετρας: Κωνσταντίνο Τ., Ιωάννη Κ., Εμμανουήλ Τ., Κωνσταντίνο Ζ., Νικόλαο Μ., Εμμανουήλ Α., Γεώργιο Φ., Θανάση Λ., Μιλένα Α., Μαρία Μ., Μάγχη Μ., Βαλεντίνα Κ., Χρυσοβαλάντω Φ.
ΕΓΓΡΑΦΕΣ – ΕΠΑΝΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΟΥΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥΣ ΠΑΙΔΙΚΟΥΣ ΣΤΑΘΜΟΥΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΚΙΣΑΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2021-2022
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΣΥΡΙΖΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΤΟΥΡΚΙΚΑ ΑΛΙΕΥΤΙΚΑ ΣΤΗΝ ΚΡΗΤΗ
Κοινή δήλωση Τομεαρχών, Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Νεκτάριου Σαντορινιού, Εθνικής Άμυνας Θοδωρή Δρίτσα και Αναπληρωτή Τομεάρχη Εθνικής Άμυνας Γιώργου Τσίπρα, της Κ.Ο. του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία
Σύμφωνα με δημοσιεύματα, ορισμένα των οποίων επικαλούνται και απεικόνιση ραντάρ ναυτικής κυκλοφορίας, το τελευταίο διάστημα παρατηρείται μαζική παρουσία τουρκικών αλιευτικών στο κεντρικό Αιγαίο.
Ρωτάμε τους αρμόδιους υπουργούς Εθνικής Άμυνας και Εμπορικής Ναυτιλίας:
1. Είναι αληθές ότι παρατηρείται μαζική παρουσία τουρκικών αλιευτικών στο κεντρικό Αιγαίο και Κρήτη;
2. Αν ναι πώς αξιολογείται; Ασκούν τα σκάφη αυτά μόνον αλιευτικές δραστηριότητες;
3. Τι μέτρα έχουν ληφθεί και από ποιους φορείς, ώστε αφενός να αποφευχθούν τυχόν ανεπιθύμητες ενέργειες, αφετέρου να διασφαλιστεί η νόμιμη αλιεία και τα συμφέροντα των Ελλήνων αλιέων;
ένας τέτοιο είχε ξεβράσει η θάλασσα πριν κάμποσα χρόνια στον Μπάλο δίχως να ξέρει κανείς τι είναι!!
ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΣΑ ΕΚΘΕΣΗ
Ενδιαφέρον παρουσιάζουν -φωτο κάτω- κομμάτια απο το αεροπλάνο της Κεραμωτής που βρίσκονται στην συλλογή του Στέλιου, ο οποίος δεν σταματάει να βρίσκει υλικό απο την περίοδο αυτή.
ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΝΑ Η ΩΡΑ
-Δύο χρόνια πριν από τη διεξαγωγή των Δημοτικών Εκλογών, το φθινόπωρο του 2023, άρχισαν ήδη οι πρώτες “ζυμώσεις” για τους υποψήφιους και τα σχήματα που θα διεκδικήσουν τη ψήφο των Χανιωτών, στο Δήμο. Το επιτυχημένο, όπως εκ του εκλογικού αποτελέσματος αποδείχτηκε, εγχείρημα, των εκλογών του 2019, από το νυν Δήμαρχο Παναγιώτη Σημανδηράκη, έχει σίγουρα δημιουργήσει νέα δεδομένα, αυξάνοντας το βαθμό δυσκολίας, σε όσους αποφασίσουν να σταθούν απέναντί του, το φθινόπωρο του 2023.
Αυτό που θεωρείται δεδομένο, είναι πως θα αλλάξει εν πολλοίς και το προφίλ των υποψηφίων, που θα λάβουν τελικά την απόφαση, να διεκδικήσουν το μεγαλύτερο δήμο του Νομού.
ΣΠΑΝΙΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
Στις 28 του μηνός την άλλη Παρασκευή δηλαδή, στο Β' μέρος των εκδηλώσεων για την Μάχη της Κρήτης στην περιοχή μας, που θα γίνει στο προαύλιο του Δημαρχείου, μετά την ομιλία της ημέρας θα γίνει προβολή σπάνιων φωτογραφιών καθώς και βίντεο της περιόδου αυτής.
ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΒΙΡΙΡΑΚΗ ΣΤΟΝ ΔΗΜΑΡΧΟ ΚΙΣΑΜΟΥ
Να σημειωθεί ότι τελευταίο δρομολόγιο στη γραμμή Καλαμάτα - Κρήτη έγινε το 2017 από το πλοίο “Βιτσέντζος Κορνάρος”, με τα ελάχιστα τότε δρομολόγια να διακόπτονται μεσούσης της θερινής περιόδου.
Συμπληρώνοντας ο δημοσιογράφος της εφημερίδας το εξής ωραίο "Αυτό που έχει το δικό του ενδιαφέρον πάντως είναι η θετική στάση του Νέου Εμπορικού Συλλόγου Κισσάμου για… αναβίωση της γραμμής Καλαμάτα - Κρήτη."
Πέμπτη 20 Μαΐου 2021
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΛΑΙΟΡΑΒΔΙΣΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΩΝ ΣΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΣΚΟΡΔΥΛΑΚΗ
Οι ακριβείς ώρες και τοποθεσίες θα είναι οι παρακάτω:
- Σάββατο πρωί 10:00 – 13:00, στο Καστέλι Κισσάμου, στο κατάστημα του κ. Βασίλη Σκορδυλάκη
- Σάββατο απόγευμα 5:00 – 21:00, στην περιοχή Ρεθύμνου, στην είσοδο του χωριού Σπήλι
- Κυριακή πρωί 10:00 – 13:00, στο Τυμπάκι, στο πάρκινγκ του super market Χαλκιαδάκη
- Κυριακή απόγευμα 16:00 – 19:00, στο Αρκαλοχώρι, στην είσοδο της πόλης
Τηλέφωνο επικοινωνίας: 6977 905789
Θα χαρούμε να σας δούμε και να συζητήσουμε από κοντά για τα μηχανήματά μας.
ΣΗΤΕΙΑ -ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ Η ΠΡΩΤΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΤΟΥ ΚΩΣΤΑ
ΜΑΧΗ ΚΑΛΛΕΡΓΙΑΝΩΝ 20 ΜΑΙΟΥ 1941
Η πρώτη μάχη στην Κρήτη και αποδεδειγμένα και η πρώτη ήττα του Χίτλερ.
ΝΕΑ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΔΗΛΩΣΗ "ΜΑΧΗΣ ΚΡΗΤΗΣ" ΔΗΜΟΥ ΚΙΣΣΑΜΟΥ
Μετά τιμής
Γεώργιος Μυλωνάκης
Τετάρτη 19 Μαΐου 2021
ΨΗΦΙΣΜΑ
Το διοικητικό συμβούλιο του Πνευματικού μας Κέντρου συνήλθε εκτάκτως σήμερα μετά το άγγελμα του θανάτου του Ιωάννη Μάντακα στενού συνεργάτη, επί σειρά ετών, του Πνευματικού μας Κέντρου, και αποφάσισε τα παρακάτω:
1. Δεν θα παραστεί αντιπροσωπεία του συμβουλίου στην εξόδιο ακολουθία στα Χανιά λόγω των μέτρων για τον covid-19
2. Να εκφράσει τα θερμά συλλυπητήρια στην οικογένεια του.
3. Να καταθέσει χρηματικό ποσό στα συσσίτια της Ιεράς Μητροπόλεως Κυδωνιάς και Αποκορώνου.
4. Να δημοσιευτεί το παρόν στον τοπικό τύπο.
Ο μακαριστός Ιωάννης Μάντακας υπήρξε πρότυπο ανθρώπου που εργάστηκε πάρα πολύ, αθόρυβα και με αξιοπρέπεια στην εργασία του αλλά και στην προσφορά του στην παράδοση και την ιστορία του τόπου μας.
Ο Πρόεδρος Ο Γραμματέας
Νικόλαος Παπαγιαννάκης Ιωάννης Μπικάκης
Ο ΔΡΟΜΟΣ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΙΣΤΟΡΙΑ
Για παράδειγμα στον ΒΟΑΚ. Η κυβέρνηση θορυβεί ότι το νερό μπήκε στ’ αυλάκι και το έργο προχωράει. Στην πραγματικότητα, απλώς αλλάζει οριστικοποιημένους σχεδιασμούς, με τις αλλαγές να δυσαρεστούν τις τοπικές κοινωνίες. Πιο μεγάλη παραπληροφόρηση όμως γίνεται για το τμήμα Χανιά – Καστέλλι το οποίο υποτίθεται παρέλειψε η προηγούμενη κυβέρνηση και το εντάσσει τώρα η ΝΔ. Μια απλή ανάγνωση της πορείας του έργου δείχνει άλλα πράγματα. Από την Α΄φάση του διαγωνισμού προβλεπόταν το δικαίωμα του κράτους να αναθέσει τα επιπλέον 36 χιλιόμετρα, τα οποία θα εξειδικεύονταν στην Γ΄ φάση. Από το 2017 είχαν εξασφαλιστεί τα χρήματα (5.000.000 € ) για τις μελέτες. Από τον Μάρτιο του 2019 ο τότε υπουργός κος Σπίρτζης ανακοίνωσε με τον πιο επίσημο τρόπο τρόπο την ένταξη του τμήματος Χανιά – Καστέλλι στο έργο. Κι όμως, αυτά τα 36 χιλιόμετρα τα ανακαλύπτει εκ νέου δύο χρόνια μετά και εντάσσει τα… ενταγμένα. Μένει να τα φτιάξει βέβαια, αλλά ας μην ζητάμε πολλά.
Δεύτερο παράδειγμα η αντιμετώπιση των κατολισθήσεων στη θέση Μαυρομούστακο. Από το 2008 σερνόταν οι μελέτες και τίποτε δε γινόταν. Τα ακραία καιρικά φαινόμενα και η πίεση της διοίκησης του ΟΑΚ επιτάχυναν τα πράγματα. Εξασφαλίζεται πλήρης χρηματοδότηση και δίνεται εντολή επικαιροποίησης των μελετών οι οποίες ολοκληρώθηκαν τον Ιούλιο του 2019. Τότε αναλαμβάνει η ΝΔ και χρειάζεται (με έτοιμη την μελέτη) δέκα μήνες (!) για να την κάνει σύμβαση. Μαζί με τις παρατάσεις χρειάζονται άλλοι δέκα μήνες (!) για να υλοποιηθεί. Τώρα η ΝΔ καμαρώνει για το έργο της, έργο στο οποίο βρήκε στο συρτάρι έτοιμες μελέτες και λεφτά.
Πέρα όμως από επικοινωνιακά κόλπα, κάθε «δρόμος έχει την δική του ιστορία» την οποία καλό είναι να γνωρίζουν άπαντες. Γιατί στην Κίσαμο ευδοκιμούν πολλά αλλά όχι και… οι λωτοί.
ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία Κισάμου
ΕΟΡΤΗ ΑΓΙΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ & ΕΛΕΝΗΣ
ΜΙΑ ΠΑΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ
ΓΙΑ ΑΔΕΙΑ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΡΑΜΜΗ ΚΑΛΑΜΑΤΑ - ΚΙΣΑΜΟΣ
Τα οφέλη από οικονομικής και τουριστικής πλευράς θα είναι μεγάλα, καθώς θεωρούμε ότι το λιμάνι της Καλαμάτας ως νότια πύλη εξόδου, μετά την ολοκλήρωση τη αυτοκινητοδρόμων της Βόρειας και Δυτικής Ελλάδας θα παίξει σημαντικό ρόλο τόσο στην αύξηση της επισκεψιμότητας όσο και στη μεταφορά προϊόντων.
Ως εκ τούτου θα πρέπει να συμβάλλουμε όλοι οι φορείς στην άμεση δρομολόγηση του πλοίου και παράλληλα στην προβολή του δρομολογίου, ευελπιστώντας φυσικά να υπάρξει σύντομα εκδήλωση ενδιαφέροντος από πλοιοκτήτριες εταιρείες.
Η Κίσαμος τα τελευταία χρόνια διαγράφει μια μεγάλη ανοδική πορεία και εμείς παραμένουμε σταθεροί στην άποψη ότι, με συλλογική προσπάθεια και επιμονή, θα καταφέρουμε να καταστεί κορυφαίος ανταγωνιστικός τουριστικός προορισμός.
ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΝΑ Η ΩΡΑ
Όταν, άμα, το σχεδιάζουμε, το έχουν υπόψιν μας, το μελετάμε.... όλα αυτά είναι δικαιολογίες της στιγμής....χιλιοειπωμένες. Η Κίσαμος έχει ελλείψεις σε υποδομές και έργα, δεν ειναι κρυφό ούτε το λέμε, ούτε το ακούμε για πρώτη φορά, (μάλιστα υπάρχει και παραδοχή απο τους ίδιους τους εκλεγμένους μας) θέλει έργα τα οποία είναι γνωστά χρόνια τώρα, έργα που θα την ξεμπλοκάρουν και θα της δώσουν την ώθηση που χρειάζεται. Έργα που έχουν κοινό παρονομαστή άσχετο αν δεν το καταλαβαίνουμε. Είναι έργα που είναι για το γενικό καλό και χρήσιμα και δεν είναι ατομικά, ούτε της στιγμής. Εδώ λοιπόν αντί οι υπεύθυνοι, που έχουν βγει με την ψήφο μας, για να μας καλυτερέψουν την ζωή, να καθίσουν στο ίδιο τραπέζι και να ιεραρχήσουν αυτά που χρειαζόμαστε, τα θέλω μας ... σχεδιάζουν τα δικά τους αγνοώντας την συνέχεια που χαρακτηρίζει ένα δήμο. Δεν υπάρχει λοιπόν συνέχεια σε τίποτα, οπότε φυσιολογικότατο να μην υπάρχει και έργο...