ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΚΙΣΑΜΟΥ! ΜΙΑ ΣΕΛΙΔΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΝΕΡΓΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΜΑΣ.
Η επίσκεψη στην Κίσαμο είναι μοναδική εμπειρία. Η γνωριμία με την επαρχία δεν έχει να κάνει μονάχα με το ζεστό και φωτεινό ήλιο, την κρυστάλλινη θάλασσα, τα φαράγγια, την παρθένα γη, την μεγάλη χρονική διάρκεια διακοπών σας στην περιοχή. Η γνωριμία με την επαρχία Κισάμου είναι ταυτόχρονα κι ένα ταξίδι στην μακραίωνη ιστορία της, τον πολιτισμό, την παράδοση, τα ήθη και έθιμα, την φιλόξενη ψυχή των ανθρώπων της....Όσοι δεν μπορείτε να το ζήσετε... απλά κάντε μια βόλτα στο ιστολόγιο αυτό και αφήστε την φαντασία σας να σας πάει εκεί που πρέπει...μην φοβάστε έχετε οδηγό.... τις ανεπανάληπτες φωτογραφίες του καταπληκτικού Ανυφαντή.
Δευτέρα 19 Ιουνίου 2017
ΟΙ ΦΩΤΟ ΤΟΥ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΟΥ
Σάββατο 17 Ιουνίου 2017
Η ΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΓΙΑΝΝΗ
ΑΑΔΕ: Εντοπισμός ανασφάλιστων οχημάτων
Σημαντική Αυτοκρατορική αυθαιρεσία και απροκάλυπτος κοινός εκβιασμός του Πιτσιλή. Σαν να είναι ο νταβατζής αυτός και εμείς οι πουτάνες του που απλά και μόνο φαντάζεται ότι κυκλοφορήσαμε χωρίς την άδειά του και ας μην κυκλοφορήσαμε. Ακόμα μια από το πλήθος των διοικητικών αξεδιάντροπων και βρώμικων αυθαιρεσιών στις δημοκρατικές ημέρες μας. Αν θέλεις σήμερα να ασφαλίσεις και να ταξιδέψεις δεν σου επιτρέπει χωρίς το παράβολο 250 €, το οποίο όμως μετά 20 μέρες διπλασιάζεται και πηγαίνει και χρεώνεται στον ΑΦΜ του κατόχου. Δηλαδή για 20 μέρες σου απαγορεύει την χρήση του οχήματος ενασφάλιστου. Οι ακρότητες αυτές είναι το σύνδρομο της Αυτοκρατορικότητας της παρούσας κοινοβουλευτικής ομάδας αλλά και των 300 ολόκληρης της βουλής, αφού κανένας από τους 300 ούτε κανένα κόμμα δεν το πρόσβαλλε, αυτόν το εντελώς απαράδεκτο όρο.
Βέβαια ο Διοικητής και όχι Διευθυντής Πιτσιλής μπορεί αν θεωρεί ότι τα ανασφάλιστα βρίσκονται σε πλήρη αδυναμία - ακινησία, οπότε τι θεές να ταξιδέψεις, λογικό μεν αλλά, έτσι υποπίπτει σε ποιο ακραία και χυδαία Αυτοκρατορικότητα βάζοντας ποινές για ανασφάλιστα που βρίσκονται σε αδυναμία κίνησης - πλήρη ακινησία, χωρίς να δίνει δικαίωμα απαλλαγής με αποδεικτικά χρόνιας αδυναμίας κίνησης - πλήρη ακινησία. Το ότι πληρώνουν τέλη, είναι επειδή αποτελούν ιστορικότητα του ιδιοκτήτη και για να μην τα αποσύρει ο Δήμος. Κάθε διαδικασία αντίκρουσης αυτής και κάθε χυδαία και τέτοιας αυθαιρεσίας επάγεται δικαστική δαπάνη και χρόνια απασχόληση. Αυτό είναι το τέχνασμα ο απόλυτος εκβιασμός, που δεν αρμόζει καθόλου στην Δημόσια Διοίκηση ούτε την παρούσα ούτε και καμία πριν και μετά. Την συνείδηση την αφήνουν στο σπίτι για να μην τους ενοχλεί. Ο βρώμικος και ανήθικος στόχος που έχουν είναι να λένε στον κάθε Σόιμλε ότι, να χρεώσαμε 1.151.000 Έλληνες με 250 € τον κάθε έναν δηλαδή να που έχουμε 288.000.000 € από σήμερα περισσότερα για τις απαιτήσεις σου. Δεν επιτρέπει αντίκρουση στο : "Ευρέθη σε κυκλοφορία" και ας μην έχει κυκλοφορήσει. Το λυπάμαι περισσεύει ή και αλλιώς πάει χαμένο.
Σημαντική Αυτοκρατορική αυθαιρεσία και απροκάλυπτος κοινός εκβιασμός του Πιτσιλή. Σαν να είναι ο νταβατζής αυτός και εμείς οι πουτάνες του που απλά και μόνο φαντάζεται ότι κυκλοφορήσαμε χωρίς την άδειά του και ας μην κυκλοφορήσαμε. Ακόμα μια από το πλήθος των διοικητικών αξεδιάντροπων και βρώμικων αυθαιρεσιών στις δημοκρατικές ημέρες μας. Αν θέλεις σήμερα να ασφαλίσεις και να ταξιδέψεις δεν σου επιτρέπει χωρίς το παράβολο 250 €, το οποίο όμως μετά 20 μέρες διπλασιάζεται και πηγαίνει και χρεώνεται στον ΑΦΜ του κατόχου. Δηλαδή για 20 μέρες σου απαγορεύει την χρήση του οχήματος ενασφάλιστου. Οι ακρότητες αυτές είναι το σύνδρομο της Αυτοκρατορικότητας της παρούσας κοινοβουλευτικής ομάδας αλλά και των 300 ολόκληρης της βουλής, αφού κανένας από τους 300 ούτε κανένα κόμμα δεν το πρόσβαλλε, αυτόν το εντελώς απαράδεκτο όρο.
Βέβαια ο Διοικητής και όχι Διευθυντής Πιτσιλής μπορεί αν θεωρεί ότι τα ανασφάλιστα βρίσκονται σε πλήρη αδυναμία - ακινησία, οπότε τι θεές να ταξιδέψεις, λογικό μεν αλλά, έτσι υποπίπτει σε ποιο ακραία και χυδαία Αυτοκρατορικότητα βάζοντας ποινές για ανασφάλιστα που βρίσκονται σε αδυναμία κίνησης - πλήρη ακινησία, χωρίς να δίνει δικαίωμα απαλλαγής με αποδεικτικά χρόνιας αδυναμίας κίνησης - πλήρη ακινησία. Το ότι πληρώνουν τέλη, είναι επειδή αποτελούν ιστορικότητα του ιδιοκτήτη και για να μην τα αποσύρει ο Δήμος. Κάθε διαδικασία αντίκρουσης αυτής και κάθε χυδαία και τέτοιας αυθαιρεσίας επάγεται δικαστική δαπάνη και χρόνια απασχόληση. Αυτό είναι το τέχνασμα ο απόλυτος εκβιασμός, που δεν αρμόζει καθόλου στην Δημόσια Διοίκηση ούτε την παρούσα ούτε και καμία πριν και μετά. Την συνείδηση την αφήνουν στο σπίτι για να μην τους ενοχλεί. Ο βρώμικος και ανήθικος στόχος που έχουν είναι να λένε στον κάθε Σόιμλε ότι, να χρεώσαμε 1.151.000 Έλληνες με 250 € τον κάθε έναν δηλαδή να που έχουμε 288.000.000 € από σήμερα περισσότερα για τις απαιτήσεις σου. Δεν επιτρέπει αντίκρουση στο : "Ευρέθη σε κυκλοφορία" και ας μην έχει κυκλοφορήσει. Το λυπάμαι περισσεύει ή και αλλιώς πάει χαμένο.
ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΤΗΝ ΓΡΑΜΒΟΥΣΑ
Ρίψη στεφάνων στη μνήμη των αγωνιστών, ανάβαση στο κάστρο, δοξολογία, ομιλία για την ιστορία του νησιού απο την Βιβή Αποστολάκη, περιήγηση του κάστρου.
Επιστροφή 17.45
ΒΛΑΒΗ ΩΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΑ...
Την μαδάμε την μαργαρίτα και σιγοτραγουδάμε... ταξιδεύει-δεν ταξιδεύει ταξιδεύει -δεν ταξιδεύει.... καλοκαιριάτικα. Τι πράγματα είναι αυτά. Ήδη γίναμε παγκοσμίως περίγελοι με το να μισθώνουν επιβάτες ψαροκάικα για να πάνε στο σπίτι τους.....Τελικά αυτή η γραμμή θέλει αγιασμό... εκτός αν εσκεμμένα σαμποτάρετε.
Ερώτηση άνευ ουσίας...το Μυρτιδιώτισσα που δεν παθαίνει εύκολα βλάβες που είναι;
Μάλιστα ένας από τους άμεσα ενδιαφερόμενους ο Δήμαρχος Κυθήρων κ. Στρατής Χαρχαλάκης είπε για το πρόβλημα που έχει δημιουργηθεί...
"Με αφορμή τα τεχνικά προβλήματα του πλοίου Βιτσέντσος Κορνάρος, λέγονται και γράφονται πολλά, τόσο από αιρετούς, όσο και από δημότες. Παρά το γεγονός ότι το συγκεκριμένο θέμα αφορά πρωτίστως τις αρμοδιότητες του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, η Περιφέρεια και ο Δήμος σε διαρκή συνεργασία, πράττουν ό,τι είναι καθηκόντως δυνατό ώστε να περιορίσουν τις συνέπειες των τεχνικών βλαβών του πλοίου, παρά το γεγονός ότι αυτό δεν εμπίπτει στις άμεσες αρμοδιότητές τους, εκ του Καλλικράτη. Φυσικά κάθε πρόβλημα που προκύπτει και επηρεάζει άμεσα ή έμμεσα το νησί, μας αφορά και μας ενδιαφέρει. Λόγια όπως «τι κάνει ο Δήμος» και άλλα τέτοια, δεν έχουν κανένα νόημα αφού κανένας Δήμος και καμία Περιφέρεια δεν διαθέτουν δικά τους πλοία, ούτε έχουν τη δυνατότητα να επισκευάζουν βλάβες! Δουλειά μας είναι να προσπαθούμε να λύνουμε πολιτικά τα προβλήματα αυτά, όταν βέβαια αυτό είναι εφικτό, καθώς ένα αμιγώς μηχανικό πρόβλημα όπως εν προκειμένω, λύνεται μόνο με επέμβαση εξειδικευμένων συνεργείων και όχι με εξώδικα ή με καταλήψεις. Και για όσους συγκρίνουν το 2013 με το σήμερα, θυμίζω ότι τότε η ΛΑΝΕ επεδίωξε πρόωρη διακοπής της οκταετούς σύμβασής της και συνεπώς ορθώς κάναμε τόσο μεγάλες κινητοποιήσεις γιατί είχε αντισυμβατική συμπεριφορά. Καμία σύμβαση όμως δεν περιλαμβάνει όρο ότι ένα πλοίο 40 ετών δεν θα πάθει βλάβες, προβλεπτές ή απρόβλεπτες. Είναι φυσικά δεδομένο ότι δικαίωμα (μάλλον υποχρέωση) να ζητήσουν αποζημιώσεις έχουν όλοι όσοι χάνουν λεφτά από τις ακυρώσεις των δρομολογίων, όπως ξενοδόχοι, ιδιοκτήτες δωματίων και εστιάτορες. Όμως ειλικρινά πιστεύετε ότι με λόγια παρορμητισμού και εκνευρισμού θα λυθεί το πρόβλημα; Διαβάζω π.χ. «να καταργηθεί η γραμμή του Πειραιά»! Αλίμονο εάν υποστηρίζουμε κάτι τέτοιο! Αυτό είναι της λογικής «πονάει χέρι κόψε χέρι»! Δεν είναι έτσι τα πράγματα όμως. Δώσαμε μεγάλο αγώνα πριν 1 χρόνο όχι μόνο για να διατηρηθούν οι επιδοτούμενες γραμμές, αλλά και για να αυξηθεί η επιδότηση της Καλαμάτας στους 4 μήνες καθώς και να παραμείνει ο διαχωρισμός των γραμμών σε τοπική και περιφερειακή, με διπλάσια μάλιστα επιδότηση για το μικρό πλοίο, και όλα αυτά μέσα σε συνθήκες τεράστιας κρίσης και τραγικών περικοπών σε άλλες γραμμές! Το τι θα αποφασίσει η Κυβέρνηση για τη διασύνδεση των νησιών είναι ένα μεγάλο θέμα και θεωρούμε ότι η δέσμευση της Κυβέρνησης ότι θα εισακουστούν οι τοπικές κοινωνίες θα γίνει και πράξη. Όμως με αφορμή την ακύρωση 3 ή 4 δρομολογίων (που και αυτά ΚΑΚΩΣ ακυρώθηκαν) του περιφερειακού πλοίου, δεν είναι δυνατόν να υποστηρίζουμε την κατάργηση μιας επιδοτούμενης γραμμής για τη διατήρηση της οποίας έδωσαν μάχη διαχρονικά όλες οι Δημοτικές Αρχές και οι φορείς του νησιού μας......
Ερώτηση άνευ ουσίας...το Μυρτιδιώτισσα που δεν παθαίνει εύκολα βλάβες που είναι;
Μάλιστα ένας από τους άμεσα ενδιαφερόμενους ο Δήμαρχος Κυθήρων κ. Στρατής Χαρχαλάκης είπε για το πρόβλημα που έχει δημιουργηθεί...
"Με αφορμή τα τεχνικά προβλήματα του πλοίου Βιτσέντσος Κορνάρος, λέγονται και γράφονται πολλά, τόσο από αιρετούς, όσο και από δημότες. Παρά το γεγονός ότι το συγκεκριμένο θέμα αφορά πρωτίστως τις αρμοδιότητες του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, η Περιφέρεια και ο Δήμος σε διαρκή συνεργασία, πράττουν ό,τι είναι καθηκόντως δυνατό ώστε να περιορίσουν τις συνέπειες των τεχνικών βλαβών του πλοίου, παρά το γεγονός ότι αυτό δεν εμπίπτει στις άμεσες αρμοδιότητές τους, εκ του Καλλικράτη. Φυσικά κάθε πρόβλημα που προκύπτει και επηρεάζει άμεσα ή έμμεσα το νησί, μας αφορά και μας ενδιαφέρει. Λόγια όπως «τι κάνει ο Δήμος» και άλλα τέτοια, δεν έχουν κανένα νόημα αφού κανένας Δήμος και καμία Περιφέρεια δεν διαθέτουν δικά τους πλοία, ούτε έχουν τη δυνατότητα να επισκευάζουν βλάβες! Δουλειά μας είναι να προσπαθούμε να λύνουμε πολιτικά τα προβλήματα αυτά, όταν βέβαια αυτό είναι εφικτό, καθώς ένα αμιγώς μηχανικό πρόβλημα όπως εν προκειμένω, λύνεται μόνο με επέμβαση εξειδικευμένων συνεργείων και όχι με εξώδικα ή με καταλήψεις. Και για όσους συγκρίνουν το 2013 με το σήμερα, θυμίζω ότι τότε η ΛΑΝΕ επεδίωξε πρόωρη διακοπής της οκταετούς σύμβασής της και συνεπώς ορθώς κάναμε τόσο μεγάλες κινητοποιήσεις γιατί είχε αντισυμβατική συμπεριφορά. Καμία σύμβαση όμως δεν περιλαμβάνει όρο ότι ένα πλοίο 40 ετών δεν θα πάθει βλάβες, προβλεπτές ή απρόβλεπτες. Είναι φυσικά δεδομένο ότι δικαίωμα (μάλλον υποχρέωση) να ζητήσουν αποζημιώσεις έχουν όλοι όσοι χάνουν λεφτά από τις ακυρώσεις των δρομολογίων, όπως ξενοδόχοι, ιδιοκτήτες δωματίων και εστιάτορες. Όμως ειλικρινά πιστεύετε ότι με λόγια παρορμητισμού και εκνευρισμού θα λυθεί το πρόβλημα; Διαβάζω π.χ. «να καταργηθεί η γραμμή του Πειραιά»! Αλίμονο εάν υποστηρίζουμε κάτι τέτοιο! Αυτό είναι της λογικής «πονάει χέρι κόψε χέρι»! Δεν είναι έτσι τα πράγματα όμως. Δώσαμε μεγάλο αγώνα πριν 1 χρόνο όχι μόνο για να διατηρηθούν οι επιδοτούμενες γραμμές, αλλά και για να αυξηθεί η επιδότηση της Καλαμάτας στους 4 μήνες καθώς και να παραμείνει ο διαχωρισμός των γραμμών σε τοπική και περιφερειακή, με διπλάσια μάλιστα επιδότηση για το μικρό πλοίο, και όλα αυτά μέσα σε συνθήκες τεράστιας κρίσης και τραγικών περικοπών σε άλλες γραμμές! Το τι θα αποφασίσει η Κυβέρνηση για τη διασύνδεση των νησιών είναι ένα μεγάλο θέμα και θεωρούμε ότι η δέσμευση της Κυβέρνησης ότι θα εισακουστούν οι τοπικές κοινωνίες θα γίνει και πράξη. Όμως με αφορμή την ακύρωση 3 ή 4 δρομολογίων (που και αυτά ΚΑΚΩΣ ακυρώθηκαν) του περιφερειακού πλοίου, δεν είναι δυνατόν να υποστηρίζουμε την κατάργηση μιας επιδοτούμενης γραμμής για τη διατήρηση της οποίας έδωσαν μάχη διαχρονικά όλες οι Δημοτικές Αρχές και οι φορείς του νησιού μας......
ΜΙΑ ΑΝΑΚΑΤΩΜΕΝΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ
ΔΑΚΟΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΒΟΥΛΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ
Ακόμα και αυτοί της περιφέρειας σηκώνουν τα χέρια ....ψηλά!!!
Κύριε Υπουργέ,
Το πρόγραμμα δακοκτονίας του 2017 διατρέχει δυστυχώς σοβαρό κίνδυνο να μην υλοποιηθεί, στην Κρήτη τουλάχιστον, χωρίς αυτό να οφείλεται σε υπαιτιότητα των υπηρεσιών των Περιφερειών. Οι λόγοι της κατάστασης που έχει δημιουργηθεί είναι δύο:
1ον, παρατηρούνται μεγάλες καθυστερήσεις στη διαδικασία προμήθειας των υλικών δακοκτονίας που διενεργεί το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης. Ο σχετικός διαγωνισμός είναι ακόμη στη φάση της κατάθεσης δικαιολογητικών κατακύρωσης και, με βάση το ανελαστικό χρονοδιάγραμμα για τις προθεσμίες άσκησης τυχόν προσφυγών, ελέγχου από το Ελεγκτικό Συνέδριο και επικαιροποίησης τυχόν δικαιολογητικών που έχουν λήξει, δεν προβλέπεται οι εν λόγω συμβάσεις να έχουν υπογραφεί πριν το τέλος Αυγούστου. Αυτό έχει ως συνέπεια η Περιφέρεια Κρήτης και ιδίως το Ηράκλειο να μην έχει αυτή τη στιγμή στη διάθεσή της τα αναγκαία φάρμακα για την πραγματοποίηση ούτε καν του πρώτου ψεκασμού, ενώ τα ίδια προβλήματα αντιμετωπίζει το σύνολο των Περιφερειών της Χώρας.
2ον ακόμη δεν έχει ψηφιστεί η αναγκαία νομοθετική ρύθμιση που ίσχυσε τα έτη 2015 και 2016 και έδινε τη δυνατότητα στις Περιφέρειες να προχωρούν νομίμως στην υλοποίηση των αναγκαίων ψεκασμών με τους εργολάβους που έχουν ανακηρυχθεί προσωρινοί ανάδοχοι.
Εν όψει των παραπάνω είναι αναγκαία η άμεση και αποφασιστική παρέμβαση του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης. Στο σημείο που έχει οδηγηθεί η κατάσταση μόνη λύση είναι η υιοθέτηση νομοθετικής ρύθμισης που να δίνει τη δυνατότητα τόσο στο Υπουργείο να προμηθευτεί τα φάρμακα, όσο και στις Περιφέρειες να πραγματοποιήσουν τις αναγκαίες εργασίες για τη δακοκτονία μέσω των προσωρινών αναδόχων. Προς αυτή την κατεύθυνση η Περιφέρεια Κρήτης, υποκαθιστώντας στην ουσία άλλες υπηρεσίες που όφειλαν να ενεργήσουν και υπερβαίνοντας τις αρμοδιότητές της, έχει ήδη αποστείλει σχέδιο διατάξεων προς τον αρμόδιο Γενικό Γραμματέα του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης. Ας μην υπάρξει άλλη χρονοτριβή. Η χώρα και οι παραγωγοί δεν έχουν την πολυτέλεια , λόγω της αδιαφορίας και της ανικανότητας κάποιων, να χάσουν την ελαιοπαραγωγή μιας ολόκληρης χρονιάς.
Επισυνάπτω το κείμενο των σχετικών διατάξεων, προσβλέποντας στις δικές σας, άμεσες ενέργειες.
Με εκτίμηση,
Ευριπίδης Κουκιαδάκης
Κύριε Υπουργέ,
Το πρόγραμμα δακοκτονίας του 2017 διατρέχει δυστυχώς σοβαρό κίνδυνο να μην υλοποιηθεί, στην Κρήτη τουλάχιστον, χωρίς αυτό να οφείλεται σε υπαιτιότητα των υπηρεσιών των Περιφερειών. Οι λόγοι της κατάστασης που έχει δημιουργηθεί είναι δύο:
1ον, παρατηρούνται μεγάλες καθυστερήσεις στη διαδικασία προμήθειας των υλικών δακοκτονίας που διενεργεί το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης. Ο σχετικός διαγωνισμός είναι ακόμη στη φάση της κατάθεσης δικαιολογητικών κατακύρωσης και, με βάση το ανελαστικό χρονοδιάγραμμα για τις προθεσμίες άσκησης τυχόν προσφυγών, ελέγχου από το Ελεγκτικό Συνέδριο και επικαιροποίησης τυχόν δικαιολογητικών που έχουν λήξει, δεν προβλέπεται οι εν λόγω συμβάσεις να έχουν υπογραφεί πριν το τέλος Αυγούστου. Αυτό έχει ως συνέπεια η Περιφέρεια Κρήτης και ιδίως το Ηράκλειο να μην έχει αυτή τη στιγμή στη διάθεσή της τα αναγκαία φάρμακα για την πραγματοποίηση ούτε καν του πρώτου ψεκασμού, ενώ τα ίδια προβλήματα αντιμετωπίζει το σύνολο των Περιφερειών της Χώρας.
2ον ακόμη δεν έχει ψηφιστεί η αναγκαία νομοθετική ρύθμιση που ίσχυσε τα έτη 2015 και 2016 και έδινε τη δυνατότητα στις Περιφέρειες να προχωρούν νομίμως στην υλοποίηση των αναγκαίων ψεκασμών με τους εργολάβους που έχουν ανακηρυχθεί προσωρινοί ανάδοχοι.
Εν όψει των παραπάνω είναι αναγκαία η άμεση και αποφασιστική παρέμβαση του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης. Στο σημείο που έχει οδηγηθεί η κατάσταση μόνη λύση είναι η υιοθέτηση νομοθετικής ρύθμισης που να δίνει τη δυνατότητα τόσο στο Υπουργείο να προμηθευτεί τα φάρμακα, όσο και στις Περιφέρειες να πραγματοποιήσουν τις αναγκαίες εργασίες για τη δακοκτονία μέσω των προσωρινών αναδόχων. Προς αυτή την κατεύθυνση η Περιφέρεια Κρήτης, υποκαθιστώντας στην ουσία άλλες υπηρεσίες που όφειλαν να ενεργήσουν και υπερβαίνοντας τις αρμοδιότητές της, έχει ήδη αποστείλει σχέδιο διατάξεων προς τον αρμόδιο Γενικό Γραμματέα του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης. Ας μην υπάρξει άλλη χρονοτριβή. Η χώρα και οι παραγωγοί δεν έχουν την πολυτέλεια , λόγω της αδιαφορίας και της ανικανότητας κάποιων, να χάσουν την ελαιοπαραγωγή μιας ολόκληρης χρονιάς.
Επισυνάπτω το κείμενο των σχετικών διατάξεων, προσβλέποντας στις δικές σας, άμεσες ενέργειες.
Με εκτίμηση,
Ευριπίδης Κουκιαδάκης
ΑΠΟΨΗ
Γραφει ο Κώστας Ντουντουλάκης
«Ο πιο αποτελεσματικός τρόπος για να καταστήσεις ακίνδυνους τους φτωχούς είναι να τους εκπαιδεύσεις να θέλουν να μιμούνται τους πλούσιους.»
Carlos Ruiz Zafón, 1964 -, Ισπανός συγγραφέας.
Ανέκαθεν έβλεπα ως μελετημένη, συστηματικά κατευθυνόμενη, ψυχολογική επιχείρηση μαζικής πλύσης εγκεφάλων τις τελευταίες δυο τρεις δεκαετίες,ειδικά από τον καιρό των made in usa φαντεζί τηλεοπτικών σκουπιδιών τύπου "τόλμης και γοητείας", να γεμίζει η τηλεόραση και ο κινηματογράφος με σήριαλ και ταινίες όπου οι πρωταγωνιστές είναι καλοζωισμένοι μεγαλοαστοί, επιτυχημένοι μπίζνεσμαν, βιομήχανοι, μεγάλοι γαιοκτήμονες, δίπλα τους πόρνες "πολυτελείας".
Χαζοχαρούμενα "λάιφ στάιλ" θηλυκά κι αρσενικά, επιτήδεια εξωραϊζόμενα...
Γέμισε η τηλεόραση με τους ...καημούς, τις ίντριγκες και τα βίτσια της αμερικάνικης, τούρκικης, αργεντίνικης, ελληνικής, βραζιλιάνικης πλουτοκρατίας και των γύρω απ΄αυτήν παρασίτων της!
Θυμόμαστε όλοι υποθέτω, τις παλιές ελληνικές (μα και πολλές ξένες) ταινίες που, εντελώς αντίθετα, έδειχναν συνήθως τους καημούς, τα πάθη, τις αξίες, τα όνειρα, τα αισθήματα, τον τρόπο ζωής και σκέψης της φτωχολογιάς, των λαϊκών στρωμάτων. Ταινίες που επίσης συχνά στηλίτευαν ή γελοιοποιούσαν τον κούφιο και κοινωνικά επιζήμιο τρόπο ζωής και σκέψης του κηφηναριού,την κοινωνική αδικία, την μεγαλομανία, την προσπάθεια να αγοραστεί με χρήμα το αίσθημα. Ταινίες που ανέδιδαν, έστω και με αφελή τρόπο, μια ρομαντική λαϊκότητα, μια ξεχασμένη ανθρωπιά...
Πώς και γιατί λοιπόν συνέβη τόσο ριζική ανατροπή του περιεχομένου, των σεναρίων, των εικόνων, των προτύπων και αξιών ζωής (πλην ελαχίστων, σπανιότατων εξαιρέσεων) στον ελληνικό και παγκόσμιο κινηματογράφο και σε όλα, προπαντός στα εισαγόμενα χαζοσήριαλ;
Την πιο σαφή και ολοκληρωμένη απάντηση δίνει σε δυο γραμμές παραπάνω ο εν λόγω Ισπανός συγγραφέας.
«Ο πιο αποτελεσματικός τρόπος για να καταστήσεις ακίνδυνους τους φτωχούς είναι να τους εκπαιδεύσεις να θέλουν να μιμούνται τους πλούσιους.»
Carlos Ruiz Zafón, 1964 -, Ισπανός συγγραφέας.
Ανέκαθεν έβλεπα ως μελετημένη, συστηματικά κατευθυνόμενη, ψυχολογική επιχείρηση μαζικής πλύσης εγκεφάλων τις τελευταίες δυο τρεις δεκαετίες,ειδικά από τον καιρό των made in usa φαντεζί τηλεοπτικών σκουπιδιών τύπου "τόλμης και γοητείας", να γεμίζει η τηλεόραση και ο κινηματογράφος με σήριαλ και ταινίες όπου οι πρωταγωνιστές είναι καλοζωισμένοι μεγαλοαστοί, επιτυχημένοι μπίζνεσμαν, βιομήχανοι, μεγάλοι γαιοκτήμονες, δίπλα τους πόρνες "πολυτελείας".
Χαζοχαρούμενα "λάιφ στάιλ" θηλυκά κι αρσενικά, επιτήδεια εξωραϊζόμενα...
Γέμισε η τηλεόραση με τους ...καημούς, τις ίντριγκες και τα βίτσια της αμερικάνικης, τούρκικης, αργεντίνικης, ελληνικής, βραζιλιάνικης πλουτοκρατίας και των γύρω απ΄αυτήν παρασίτων της!
Θυμόμαστε όλοι υποθέτω, τις παλιές ελληνικές (μα και πολλές ξένες) ταινίες που, εντελώς αντίθετα, έδειχναν συνήθως τους καημούς, τα πάθη, τις αξίες, τα όνειρα, τα αισθήματα, τον τρόπο ζωής και σκέψης της φτωχολογιάς, των λαϊκών στρωμάτων. Ταινίες που επίσης συχνά στηλίτευαν ή γελοιοποιούσαν τον κούφιο και κοινωνικά επιζήμιο τρόπο ζωής και σκέψης του κηφηναριού,την κοινωνική αδικία, την μεγαλομανία, την προσπάθεια να αγοραστεί με χρήμα το αίσθημα. Ταινίες που ανέδιδαν, έστω και με αφελή τρόπο, μια ρομαντική λαϊκότητα, μια ξεχασμένη ανθρωπιά...
Πώς και γιατί λοιπόν συνέβη τόσο ριζική ανατροπή του περιεχομένου, των σεναρίων, των εικόνων, των προτύπων και αξιών ζωής (πλην ελαχίστων, σπανιότατων εξαιρέσεων) στον ελληνικό και παγκόσμιο κινηματογράφο και σε όλα, προπαντός στα εισαγόμενα χαζοσήριαλ;
Την πιο σαφή και ολοκληρωμένη απάντηση δίνει σε δυο γραμμές παραπάνω ο εν λόγω Ισπανός συγγραφέας.
Παρασκευή 16 Ιουνίου 2017
ΛΙΜΝΟΔΕΞΑΜΕΝΗ ΠΛΑΤΑΝΟΥ
Τελευταίο θέμα στο προχθεσινό δημοτικό συμβούλιο με τις γνωστές πλευρές να εμμένουν για άλλη μια φορά στις θέσεις τους. Μάλιστα αυτή την φορά δίχως να παρευρίσκονται και πολλοί ενδιαφερόμενοι απο τους παραγωγούς. Η θέση της πλειοψηφίας δεν άλλαξε, απλά τώρα στην πρόταση που κατατέθηκε προς ψήφιση και πέρασε κατά πλειοψηφία έγινε αλλαγή της 5ης παραγράφου... η οποία έλεγε:
"Ο Δήμος Κισάμου ζητά να προχωρήσει η διαδικασία κατασκευής λιμνοδεξαμενής στην θέση Χαλαριά- Ξηροκάμπια στην θέση οικισμού Σφηναρίου." η οποία αντικαταστήθηκε σε....
" Ο Δήμος Κισάμου αναλαμβάνει την ευθύνη κατασκευής και ολοκλήρωσης της χωροθέτησης, μελέτης, κατασκευής, της λιμνοδεξαμενή Πλατάνου."
Οι υπόλοιποι παράγραφοι της πρότασης παραμένουν ως έχουν.
Με απλά λόγια, κι αν το ερμηνεύω σωστά, η πρόταση τώρα λέει ότι την λιμνοδεξαμενή Πλατάνου την αναλαμβάνει εξ ολοκλήρου ο δήμος και δεν χρειάζεται βοήθεια από κανένα.... πράγμα που φαίνεται και από την πρώτη παράγραφο της πρότασης, που αναφέρει:
"Διαπιστώνει από την μέχρι σήμερα πορεία ότι κανένας θεσμικός φορέας δεν κατανόησε ούτε ασχολήθηκε όπως έπρεπε με το θέμα "Ερημοποίηση υφαλμύρωση Δυτικής Κισάμου" προβαίνοντας σε ουσιαστικές ενέργειες και υλοποίηση έργων για να προστατεύσουν την περιοχή και τους
παραγωγούς από αυτό το φαινόμενο".
Στο συμβούλιο βέβαια ακούστηκαν και άλλες φωνές που δυστυχώς ως και αυτήν την ώρα δεν έχουν απομαγνητοφωνηθεί να μπορέσουμε να αναρτήσουμε και την γνώμη τους.
"Ο Δήμος Κισάμου ζητά να προχωρήσει η διαδικασία κατασκευής λιμνοδεξαμενής στην θέση Χαλαριά- Ξηροκάμπια στην θέση οικισμού Σφηναρίου." η οποία αντικαταστήθηκε σε....
" Ο Δήμος Κισάμου αναλαμβάνει την ευθύνη κατασκευής και ολοκλήρωσης της χωροθέτησης, μελέτης, κατασκευής, της λιμνοδεξαμενή Πλατάνου."
Οι υπόλοιποι παράγραφοι της πρότασης παραμένουν ως έχουν.
Με απλά λόγια, κι αν το ερμηνεύω σωστά, η πρόταση τώρα λέει ότι την λιμνοδεξαμενή Πλατάνου την αναλαμβάνει εξ ολοκλήρου ο δήμος και δεν χρειάζεται βοήθεια από κανένα.... πράγμα που φαίνεται και από την πρώτη παράγραφο της πρότασης, που αναφέρει:
"Διαπιστώνει από την μέχρι σήμερα πορεία ότι κανένας θεσμικός φορέας δεν κατανόησε ούτε ασχολήθηκε όπως έπρεπε με το θέμα "Ερημοποίηση υφαλμύρωση Δυτικής Κισάμου" προβαίνοντας σε ουσιαστικές ενέργειες και υλοποίηση έργων για να προστατεύσουν την περιοχή και τους
παραγωγούς από αυτό το φαινόμενο".
Στο συμβούλιο βέβαια ακούστηκαν και άλλες φωνές που δυστυχώς ως και αυτήν την ώρα δεν έχουν απομαγνητοφωνηθεί να μπορέσουμε να αναρτήσουμε και την γνώμη τους.
ΜΑΝΩΛΗΣ ΘΕΟΔΟΣΑΚΗΣ
Ένας απο τους μεγαλύτερους αγιογράφους της πόλης μας που γεννήθηκε το 1884 και πέθανε το 1984. Έργα του κοσμούν τις περισσότερες εκκλησίες της περιοχής και όχι μόνο.
Για τον Θεοδοσάκη έχει γράψει ένα υπέροχο άρθρο ο Νίκος Γιαννακάκης απο τους δασκάλους της αγιογραφίας στην εποχής μας.
Γράφει λοιπόν....
"Υπηρέτησε με θρησκευτικό φανατισμό την τεχνική της απεικόνισης και της παραστατικότητας η οποία διέπει σε όλο το φάσμα το έργο του. Ορθολογιστής, φίλος της γνώσης, της τάξης, της μάθησης, λάτρεψε την ζωγραφική και τις έντονες χρωματικές ισορροπίες σ' ένα αριστοτεχνικό παίξιμο του φωτός, σ ένα δέσιμο της σύνθεσης που θυμίζει συναυλία Αγγέλων.
και συνεχίζει ο Νίκος Γιαννακάκης ...
Τα έργα του θυμίζουν τον El GRECO.
Η αφαίρεση της σάρκας, η επιμήκυνση της φιγούρας, η εξαΰλωση της μορφής, η εντονη χρωματική γκάμα, η απότομη μετάβαση, χαρακτηριστικά γνωρίσματα του Θεοτοκόπουλου, τα συναντούμε διάσπαρτα στα έργα του Θεοδοσάκη αρχές του 1950.
Συγχρόνως κάνει μια προσπάθεια επαναφοράς της Βυζαντινής τέχνης στον εκκλησιαστικό χώρο, αλλά δεν του αρέσει το αποτέλεσμα και επανέρχεται στα κλασσικά αναγεννησιακά πορτραίτα.
Δημιουργεί την δική του σχολή και δεν μπορούσε να δεχτεί οτι μια Παναγία που είχε μακριά μύτη, θλιμμένο ύφος και κοκαλιάρικα χέρια γέννησε ένα Χριστό. Η Παναγιά που γέννησε τον Χριστό, έλεγε, πρέπει να είναι όμορφη. Έτσι όλα του τα έργα έχουν μια ομορφιά στα πρόσωπα. Μια ομορφιά που φαίνεται όταν κοιτάζεις τις πάμπολλες εικόνες, γιατί μόνο εικόνες ζωγράφισε ο Θεοδοσάκης, στις εκκλησίες της περιοχής μας.
Πέθανε την Άνοιξη του 1984 αλλά άφησε τεράστιο έργο που κάποτε θα πρέπει να καταγραφεί και να φυλαχτεί.
Για τον Θεοδοσάκη έχει γράψει ένα υπέροχο άρθρο ο Νίκος Γιαννακάκης απο τους δασκάλους της αγιογραφίας στην εποχής μας.
Γράφει λοιπόν....
"Υπηρέτησε με θρησκευτικό φανατισμό την τεχνική της απεικόνισης και της παραστατικότητας η οποία διέπει σε όλο το φάσμα το έργο του. Ορθολογιστής, φίλος της γνώσης, της τάξης, της μάθησης, λάτρεψε την ζωγραφική και τις έντονες χρωματικές ισορροπίες σ' ένα αριστοτεχνικό παίξιμο του φωτός, σ ένα δέσιμο της σύνθεσης που θυμίζει συναυλία Αγγέλων.
και συνεχίζει ο Νίκος Γιαννακάκης ...
Τα έργα του θυμίζουν τον El GRECO.
Η αφαίρεση της σάρκας, η επιμήκυνση της φιγούρας, η εξαΰλωση της μορφής, η εντονη χρωματική γκάμα, η απότομη μετάβαση, χαρακτηριστικά γνωρίσματα του Θεοτοκόπουλου, τα συναντούμε διάσπαρτα στα έργα του Θεοδοσάκη αρχές του 1950.
Συγχρόνως κάνει μια προσπάθεια επαναφοράς της Βυζαντινής τέχνης στον εκκλησιαστικό χώρο, αλλά δεν του αρέσει το αποτέλεσμα και επανέρχεται στα κλασσικά αναγεννησιακά πορτραίτα.
Δημιουργεί την δική του σχολή και δεν μπορούσε να δεχτεί οτι μια Παναγία που είχε μακριά μύτη, θλιμμένο ύφος και κοκαλιάρικα χέρια γέννησε ένα Χριστό. Η Παναγιά που γέννησε τον Χριστό, έλεγε, πρέπει να είναι όμορφη. Έτσι όλα του τα έργα έχουν μια ομορφιά στα πρόσωπα. Μια ομορφιά που φαίνεται όταν κοιτάζεις τις πάμπολλες εικόνες, γιατί μόνο εικόνες ζωγράφισε ο Θεοδοσάκης, στις εκκλησίες της περιοχής μας.
Πέθανε την Άνοιξη του 1984 αλλά άφησε τεράστιο έργο που κάποτε θα πρέπει να καταγραφεί και να φυλαχτεί.
ΦΡΟΥΤΑ.......
Δωρεάν διανομή φρούτων σε Υπηρεσίες, Αννουσάκειο Ίδρυμα και άπορους, πολύτεκνους και τρίτεκνους.
Ο Δήμος Κισάμου ανακοινώνει ότι τη Δευτέρα 19 Ιουνίου 2017 και ώρα 11.30 το πρωί, θα μοιράσει δωρεάν φρούτα, στα πρώην σφαγεία της πόλης της Κισάμου, κατά σειρά προτεραιότητος, στους παρακάτω:
1. Πρόεδροι Τοπικών Κοινοτήτων του Δήμου Κισάμου, οι οποίοι θα τα μοιράσουν στους άπορους - τρίτεκνους - πολύτεκνους της περιοχής τους.
2. Αννουσάκειο Θεραπευτήριο.
3. Πολύτεκνοι (Υπεύθυνος κ. Λιουδάκης Δημήτριος - Τηλ. Επικοινωνίας: 6974117031)
4. Τρίτεκνοι (Υπεύθυνη κα. Αλεξανδράκη Ειρήνη - Τηλ. Επικοινωνίας: 6986606098)
5. Παιδικοί Σταθμοί - Δημόσιες Υπηρεσίες Δήμου Κισσάμου
*Αρμόδιος διανομής των φρούτων: Γλαμπεδάκης Βασίλειος (Δημοτικός Σύμβουλος του Δήμου Κισάμου)
Ο Δήμος Κισάμου ανακοινώνει ότι τη Δευτέρα 19 Ιουνίου 2017 και ώρα 11.30 το πρωί, θα μοιράσει δωρεάν φρούτα, στα πρώην σφαγεία της πόλης της Κισάμου, κατά σειρά προτεραιότητος, στους παρακάτω:
1. Πρόεδροι Τοπικών Κοινοτήτων του Δήμου Κισάμου, οι οποίοι θα τα μοιράσουν στους άπορους - τρίτεκνους - πολύτεκνους της περιοχής τους.
2. Αννουσάκειο Θεραπευτήριο.
3. Πολύτεκνοι (Υπεύθυνος κ. Λιουδάκης Δημήτριος - Τηλ. Επικοινωνίας: 6974117031)
4. Τρίτεκνοι (Υπεύθυνη κα. Αλεξανδράκη Ειρήνη - Τηλ. Επικοινωνίας: 6986606098)
5. Παιδικοί Σταθμοί - Δημόσιες Υπηρεσίες Δήμου Κισσάμου
*Αρμόδιος διανομής των φρούτων: Γλαμπεδάκης Βασίλειος (Δημοτικός Σύμβουλος του Δήμου Κισάμου)
ΤΟ ΚΙΤΡΙΝΟ ΜΑΣ ΚΑΘΥΣΤΕΡΕΙ
Πρόβλημα στα φανάρια στο όμορφο φαράγγι των Τοπολίων ...σύνηθες φαινόμενο ειδικά όταν περνούν πάνω απο 1000 αμάξια καθημερινά και ο σηματοδότης έχει και το κίτρινο χρώμα.... που απλά σημαίνει οτι ο ξένος δεν το παραβιάζει οπότε αντί να περνούν 40 αυτοκίνητα κάθε φορά περνούν μόνο 10.
Λύση υπάρχει και έχει εφαρμοστεί τα προηγούμενα χρόνια με επιτυχία δυο συμβασιούχοι για ένα δίμηνο ή τρίμηνο που θα ρυθμίζουν την κυκλοφορία. Αυτό μόνο μπορούμε να κάνουμε και το ξέρουν όλοι, γιατί για δούμε όλα τα αποδέλοιπα να λειτουργούν (πχ η παράκαμψη του χωριού) θα περάσουν πάνω απο 10 χρόνια ακόμα.
Λύση υπάρχει και έχει εφαρμοστεί τα προηγούμενα χρόνια με επιτυχία δυο συμβασιούχοι για ένα δίμηνο ή τρίμηνο που θα ρυθμίζουν την κυκλοφορία. Αυτό μόνο μπορούμε να κάνουμε και το ξέρουν όλοι, γιατί για δούμε όλα τα αποδέλοιπα να λειτουργούν (πχ η παράκαμψη του χωριού) θα περάσουν πάνω απο 10 χρόνια ακόμα.
Η ΠΛΑΤΕΙΑ ΜΕ ΤΑ LEGΟ*
Ήδη πέρασε το πρώτο δίμηνο της δοκιμαστικής διαμόρφωσης των πεζοδρομίων στην πλατεία Τζανακάκη και Ελευθερίου Βενιζέλου... δίχως να ξέρουμε αν αυτό είναι το έργο ή θα αλλάξει με την πάροδο του χρόνου. Η αμμοδόχος, συγνώμη η πλατεία, όπως είναι τώρα δεν δέχεται και πολλές παρεμβάσεις φυσικά, αφού τα lego (λέγκο αυτό είναι ωραίο όνομα και προτιμότερο από το μακρόσερτο κρασπεδόρειθρα) είναι πλέον βιδωμένα στην άσφαλτο και όσο περνά ο καιρός μάλλον ας τα συνηθίσουμε. Μετά το flashnews και το zarpa μας έβγαλαν στον αέρα σαν ζαρπάκι μάλιστα. Καλό απο δω και πέρα να υπάρχει κάποιος στις πλατείες εκ μέρους του Δήμου, για να εξηγεί τι θα γίνει μιας και είναι καθημερινή ερώτηση όλων όσων βρίσκονται για λίγο ή πολύ στην πόλη μας.
- Η εκκλησία του Αστράτηγου Μιχαήλ θα τελειώσει γρηγορότερα και θα είναι στολίδι .. το μουσείο απο μόνο του είναι, οπότε ανάμεσα σε δυο στολίδια κάτι καλό να περιμένουμε; .....
Άντε να το δούμε και τελειωμένο, η απορία μου βέβαια είναι αυτές οι διαβάσεις γιατί τις αφήσαμε ανά 3 μέτρα για να μπαίνουν τα μηχανάκια ή για τα καροτσάκια με τα μωρά;
* Δανεισμένος ο τίτλος
- Η εκκλησία του Αστράτηγου Μιχαήλ θα τελειώσει γρηγορότερα και θα είναι στολίδι .. το μουσείο απο μόνο του είναι, οπότε ανάμεσα σε δυο στολίδια κάτι καλό να περιμένουμε; .....
Άντε να το δούμε και τελειωμένο, η απορία μου βέβαια είναι αυτές οι διαβάσεις γιατί τις αφήσαμε ανά 3 μέτρα για να μπαίνουν τα μηχανάκια ή για τα καροτσάκια με τα μωρά;
* Δανεισμένος ο τίτλος
ΟΜΙΛΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΚΑΣΤΑΝΙΑΣ
Ο Πολιτιστικός Σύλλογος
Έλους – Λίμνης – Λουχίου
«Η ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ»
και η Αναπτυξιακή Εταιρία ‘Εννιά Χωριών Α.Ε.’
ΔΙΟΡΓΑΝΩΝΟΥΝ
Σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Ελιάς, Υποτροπικών Φυτών και Αμπέλου (ΙΕΛΥΑ), την Τετάρτη 21 Ιουνίου 2017 και ώρα 19:30μμ στην Αίθουσα του Πολιτιστικού Συλλόγου στο Έλος (παραπλεύρως ΚΕΠ) εσπερίδα με τα εξής θέματα:
Προβλήματα στην καλλιέργεια της Καστανιάς στην ορεινή ζώνη των Χανίων. (Ομιλητής: Χαράλαμπος Ανουσάκης - Γεωπόνος, Διευθύνων Σύμβουλος της Αναπτυξιακής).
Εντομολογικοί εχθροί της Καστανιάς (Ομιλήτρια: Αργυρώ Καλαϊτζάκη – Γεωπόνος, Εντομολόγος, ερευνητής του ΙΕΛΥΑ).
Φυτόφθωρα (μελάνωση) δενδρωδών καλλιεργειών (Ομιλητής: Νεκτάριος Καβρουλάκης – Γεωπόνος, μικροβιολόγος, ερευνητής του ΙΕΛΥΑ).
Ορθολογική χρήση γεωργικών φαρμάκων (Ομιλητής: Αναστάσιος Μαλανδράκης - Γεωπόνος, φυτοπαθολόγος, ερευνητής του Γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθηνών και Επιστημονικός συνεργάτης του ΙΕΛΥΑ).
Οι ομιλίες θα έχουν διάρκεια 15 λεπτών και μετά το πέρας των ομιλιών θα ακολουθήσει διεξοδική συζήτηση.
Παρακαλείστε να τιμήσετε με την παρουσία σας την εκδήλωση αυτή και είμαστε σίγουροι ότι το όφελος που θα αποκομίσετε θα είναι σημαντικό.
Πληροφορίες στο τηλ του Συλλόγου: 698.105.7573
ΓΙΑ ΤΟ ΔΣ
ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ: ΓΕΩΡΓΙΟΣ Κ. ΤΖΑΝΑΚΑΚΗΣ
Ο Γ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ: ΝΙΚΟΛΑΟΣ Ι. ΚΥΡΙΤΣΑΚΗΣ
Έλους – Λίμνης – Λουχίου
«Η ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ»
και η Αναπτυξιακή Εταιρία ‘Εννιά Χωριών Α.Ε.’
ΔΙΟΡΓΑΝΩΝΟΥΝ
Σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Ελιάς, Υποτροπικών Φυτών και Αμπέλου (ΙΕΛΥΑ), την Τετάρτη 21 Ιουνίου 2017 και ώρα 19:30μμ στην Αίθουσα του Πολιτιστικού Συλλόγου στο Έλος (παραπλεύρως ΚΕΠ) εσπερίδα με τα εξής θέματα:
Προβλήματα στην καλλιέργεια της Καστανιάς στην ορεινή ζώνη των Χανίων. (Ομιλητής: Χαράλαμπος Ανουσάκης - Γεωπόνος, Διευθύνων Σύμβουλος της Αναπτυξιακής).
Εντομολογικοί εχθροί της Καστανιάς (Ομιλήτρια: Αργυρώ Καλαϊτζάκη – Γεωπόνος, Εντομολόγος, ερευνητής του ΙΕΛΥΑ).
Φυτόφθωρα (μελάνωση) δενδρωδών καλλιεργειών (Ομιλητής: Νεκτάριος Καβρουλάκης – Γεωπόνος, μικροβιολόγος, ερευνητής του ΙΕΛΥΑ).
Ορθολογική χρήση γεωργικών φαρμάκων (Ομιλητής: Αναστάσιος Μαλανδράκης - Γεωπόνος, φυτοπαθολόγος, ερευνητής του Γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθηνών και Επιστημονικός συνεργάτης του ΙΕΛΥΑ).
Οι ομιλίες θα έχουν διάρκεια 15 λεπτών και μετά το πέρας των ομιλιών θα ακολουθήσει διεξοδική συζήτηση.
Παρακαλείστε να τιμήσετε με την παρουσία σας την εκδήλωση αυτή και είμαστε σίγουροι ότι το όφελος που θα αποκομίσετε θα είναι σημαντικό.
Πληροφορίες στο τηλ του Συλλόγου: 698.105.7573
ΓΙΑ ΤΟ ΔΣ
ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ: ΓΕΩΡΓΙΟΣ Κ. ΤΖΑΝΑΚΑΚΗΣ
Ο Γ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ: ΝΙΚΟΛΑΟΣ Ι. ΚΥΡΙΤΣΑΚΗΣ
Πέμπτη 15 Ιουνίου 2017
ΓΙΟΡΤΕΣ ΡΟΚΚΑΣ 2017 15 ΜΕΡΕΣ ΓΕΜΑΤΕΣ ΕΚΠΛΗΞΕΙΣ...
Οι εκπλήξεις που σας λέγαμε οτι ετοιμάζουν φέτος στην Ρόκκα... αλλά περιμέναμε να το ανακοινώσουν πρώτα οι διοργανωτές....
Αναλυτικό Πρόγραμμα:
24 Ιουλίου - 7 Αυγούστου 2017 (κύκλος νέας σελήνης)
Δευτέρα 24 Ιουλίου/ Πλατεία Ρόκκας / Μουσική
20:00 / Επίσημη έναρξη Γιορτών Ρόκκας με τη συμμετοχή ντόπιων καλλιτεχνών. Παρουσίαση προγράμματος και εργαστηρίων. Έκθεση τοπικών προϊόντων.
21:30 / Μουσική έναρξη με παραδοσιακά τραγούδια από την Τζωρτζίνα Τσοντάκη και το Νικόλαο Σταματάκη.
Μουσική βραδιά με τον Ψαραντώνη και τον Ψαρογιώργη. Μαζί τους ο Γιάννης Παπατζανής κι ο Γιάννης Πολυχρονάκης.
Ο Ψαραντώνης κι ο Ψαρογιώργης, οι δυο αυτοί κορυφαίοι μουσικοί παγκόσμιας εμβέλειας συμπράττουν επί σκηνής σε μια ιστορικής σημασίας περιοχή για την Κρήτη και τη μουσική της. Ερμηνεύουν με τον χαρακτηριστικό και ιδιαίτερο τρόπο τους, δικές τους συνθέσεις και επιλογές από την μουσική παράδοση. Μαζί τους ο Γιάννης Παπατζανής στα κρουστά και ο Γιάννης Πολυχρονάκης στο κόντρα μπάσο.
23:30 / Στο τέλος της βραδιάς ο Σύλλογος Φίλων Αστρονομίας Κρήτης θα διοργανώσει παρατήρηση του νέου φεγγαριού και τ’ουρανού με τηλεσκόπια στον αρχαιολογικό χώρο της Ρόκκας.
Τετάρτη 26 Ιουλίου / Κερά / Θέατρο
19:00 / Δράσεις για παιδιά. Έναρξη και εγγραφές παιδικών εικαστικών εργαστηρίων με τον συντονισμό της Σχολικής Συμβούλου Μαρίας Δρακάκη.
20:30 / Χορωδία του Μουσικού Σχολείου Χανίων
Το Μουσικό Σχολείο Χανίων έχει κατακτήσει υψηλές θέσεις σε διεθνείς διαγωνισμούς, έχει εκπροσωπήσει την Ελλάδα σε διεθνείς συναντήσεις και έχει συμμετάσχει σε εθνικά και ευρωπαϊκά προγράμματα τεχνών και επιστημών. Αναπτύσσει επίσης έντονη καλλιτεχνική δραστηριότητα στην περιοχή.
21:30 / Όνειρο Καλοκαιρινής Νύχτας του William Shakespeare από την Εταιρεία Θεάτρου Θέση
Το κλασικό έργο του William Shakespeare, μεταφράζεται και διασκευάζεται από την ομάδα. Οι πέντε ηθοποιοί, χρησιμοποιώντας ελάχιστα σκηνικά αντικείμενα, μάσκες, ζωντανή μουσική, στοιχεία παντομίμας και αυτοσχεδιασμούς υποδύονται όλους τους ρόλους του έργου. Με χιούμορ, απλότητα, ευθύτητα και σεβασμό στη γλώσσα του ποιητή συνθέτουν μια παράσταση γεμάτη έρωτα, κωμικοτραγικές καταστάσεις, μαγεία, ξωτικά και ανθρώπινη αφέλεια. Το Όνειρο Καλοκαιρινής Νύχτας είναι ένα έργο που εύκολα γοητεύει ανθρώπους κάθε ηλικίας. Ο συγγραφέας συμπλέκει έντεχνα τον κόσμο του παραμυθιού με τον αληθινό κόσμο. Νεράιδες και ξωτικά συνομιλούν με τους ανθρώπους της καθημερινής ζωής και τα μπερδέματα δεν αργούν να συμβούν…
Δευτέρα 31 Ιουλίου / Πλατεία Ρόκκας / Μουσική
20:00 / Ξενάγηση στον αρχαιολογικό χώρο και στα γραφικά στενά της Ρόκκας
21:00 / Το χωριό τραγουδάει παρέα με τους «Καθ’ ώδων»
Οι Καθ’ωδών είναι μια μικτή μουσική παρέα, που ιδρύθηκε στα Χανιά το 2015, από τον Χανιώτη μουσικό Ιωάννη Γιαννακάκη, με έδρα το -κατ’ ευγενική παραχώρηση φιλοξενίας- κτίριο του ιστορικού 2ου Γυμνασίου Χανίων. Σήμερα η μουσική παρέα αριθμεί 54 ενήλικα μέλη, τραγουδιστές και μουσικούς (κατά συντριπτική πλειοψηφία καθηγητές/τριες μέσης εκπαίδευσης) και 6 ανήλικα μέλη. Οι μουσικές γνώσεις δεν είναι προαπαιτούμενο, αντίθετα με την αγάπη για τη μουσική, τη διάθεση για συνεργασία και το όραμα για πολιτιστική προσφορά στο σύνολο μουσικούς (κατά συντριπτική πλειοψηφία καθηγητές/τριες μέσης εκπαίδευσης) και 6 ανήλικα μέλη. Η ονομασία «καθ’ ωδών» προέκυψε ως μία φυσική σύνθεση των στοιχείων την υπαίθριας μουσικής δράσης στην οποία στοχεύουν αλλά και του ομαδικού τραγουδιού το οποίο υπηρετούν. Στις Γιορτές Ρόκκας θα παρουσιάσουν τα τραγούδια του δίσκου «Ο Δρόμος» των Μίμη Πλέσσα -Λευτέρη Παπαδόπουλου.
Τετάρτη 2 Αυγούστου / Κερά / Θέατρο
Έκθεση τοπικών προϊόντων
21:30 / Η Ομάδα Θεάτρου Ιδέα την παράσταση «Το Δέντρο του Οιδίποδα».
Ένα μεθυστικό πανηγύρι πάνω στην υπέροχη ιστορία του Οιδίποδα. Μια μυσταγωγία που αναζητά τις βαθιές, χοϊκές, αιμάτινες ρίζες. Τις δικές μας ρίζες. Οι ηθοποιοί για ένα μεγάλο μέρος της παράστασης αιωρούνται σε πανιά, καταβροχθίζουν άπληστα τον εναέριο χώρο του θεάτρου. Πίσω από αυτές τις εναέριες δράσεις κρύβεται μια απλή αρχή: ο τραγικός ήρωας δεν είναι τίποτα άλλο παρά μια μαριονέτα στα χέρια των θεών... Επτά ηθοποιοί και ο σκηνοθέτης, ως μουσικός επί σκηνής, σκαρφαλώνουν το δέντρο του Οιδίποδα ξεκινώντας απ' την εποχή του Κάδμου, την ίδρυση της Θήβας, την αρχή του Ανθρώπου. Ένας 7μελής χορός σε μια αρχέγονη μοναξιά, σ' έναν ου-τόπο, σκαρώνει μια αφηγηματική τελετή προσκαλώντας όλους τους ήρωες να περιπλανηθούν μαζί με το τραγικό τους φορτίο άλλοτε σε ερήμους, άλλοτε στα ερείπια του Οίκου τους, άλλοτε σε κάποιο ρημαγμένο τσίρκο κι άλλοτε σ' αυτήν την ίδια τη θεατρική αίθουσα.
Σάββατο 5 Αυγούστου / Ρόκκα & Κερά / Εικαστικά
9:00 / Οργανωμένη εξόρμηση στο φαράγγι της Ρόκκας
21:00 Παρουσίαση Γλυπτών και Στεφάνων από τους συμμετέχοντες στο εργαστήρια της γλύπτριας Ασπασίας Παπαδοπεράκη.
Η Ασπασία Παπαδοπεράκη είναι γλύπτρια. Γεννήθηκε το 1942 στην περιοχή της Κνωσσού. Σπούδασε γλυπτική στην ΑΣΚΤ 1966-72 με πρώτη υποτροφία του ΙΚΥ και καθηγητές τους: Καλαμαρά, και σκηνογραφία με τον Βασιλειάδη. Από το 1975 μέχρι το 1978 με υποτροφία του ΕΟΜΜΕΧ φοίτησε στην Beaux Arts του Παρισιού, με δασκάλους τους Gilli και Cesar και σκηνογραφία στο Θέατρο της Vencennes. Χρησιμοποιεί για τη Γλυπτική της στοιχεία από τις μελέτες της στην ανθρώπινη φιγούρα και από την αιγαιοπελαγίτικη λαϊκή αρχιτεκτονική και την αρχαϊκή γλυπτική. Μελέτες της έχουν δημοσιευτεί σε βιβλία, εφημερίδες και περιοδικά (Αρχαιολογία, Εικαστικά, Διπλή Εικόνα, Τέχνη και Λόγος κ.α.) και έχει λάβει μέρος σε Παγκόσμια και Πανελλήνια Συμπόσια και Συνέδρια. Έχει κάνει σκηνικά, μάσκες και κοστούμια για θεατρικές παραστάσεις. Στο θέατρο έχει συνεργαστεί με τον Γιάννη Τσαρούχη, Β. Νικολαΐδη, τον Γ. Χατζηδάκη, την Θ. Κίττου, το Λύκειο Ελληνίδων Ηρακλείου. Έχει υπό έκδοση τα βιβλία: "Ο θησαυρός των Σιφνίων", "Η ιστορία της ανθρώπινης φιγούρας", "Τα μέτρα μέτρησης και το ανθρώπινο σώμα".
Δευτέρα 7 Αυγούστου Πανσέληνος / Αρχαιολογικός χώρος Ρόκκας / Μουσική
Από νωρίς το απόγευμα θα στηθεί στην πλατεία της Ρόκκας μια μεγάλη γιορτή για την υποδοχή των θεατών και ταυτόχρονη προβολή των μέχρι εκείνη τη μέρα δράσεων και προετοιμασιών. Οι θεατές θα έχουν την ευκαιρία να περιπλανηθούν στα στενά του χωριού, να παρατηρήσουν τα εικαστικά έργα, να γνωρίσουν τα τοπικά προϊόντα.
21:00 / Κορύφωση εκδηλώσεων
Συμφωνική Συναυλία με την Σοπράνο Myrtò Papatanasiu και τον Μπάσο Christophoros Stamboglis. ΑΣΟΝ - Αθηναϊκή Συμφωνική Ορχήστρα Νέων. Διευθύνει ο Παύλος Σεργίου. Θα παρουσιαστούν Άριες από Όπερες και η 3η συμφωνία Μπετόβεν (Eroica).
Αθηναϊκή Συμφωνική Ορχήστρα Νέων – ΑΣΟΝ. Αποκλειστικός της σκοπός η εκπαίδευση των νέων μουσικών. Ο ομώνυμος, μη κερδοσκοπικός, ανεξάρτητος σύλλογος-φορέας της ιδρύθηκε το 1998 από μέλη της ΚΟΑ, γονείς, καθηγητές Ωδείων, συνθέτες και πανεπιστημιακούς. Στην ΑΣΟΝ παίζουν μαθητές και μαθήτριες από σχεδόν όλα τα Ωδεία του Λεκανοπεδίου και από Λουτράκι, Κόρινθο, Λαμία, Σύρο, Πάτρα κ.λ.π. Μουσικός της διευθυντής είναι από την ίδρυσή της ο Παύλος Σεργίου. ΄Επαιξε στα Μέγαρα Μουσικής Αθηνών και Θεσσαλονίκης, στην ΕΛΣ, στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά, στο Κέντρο Πολιτισμού ΄Ιδρυμα Σταύρος Νιάρχος, στα Παν/μια Αθηνών, Πατρών και Αριστοτέλειο, σε πολλά σχολεία και σε δημοτικούς χώρους σε όλη την Ελλάδα περισσότερες από 220 συναυλίες (Μάϊος 2017). Παρουσίασε σε πρώτη εκτέλεση πολλά ελληνικά και ξένα έργα σε διάφορα, συχνά «μη οικεία» μουσικά ιδιώματα και συνεργάστηκε συχνά με επιφανείς έλληνες σολίστες. Δεκάδες νέες και νέοι μουσικοί που στελεχώνουν σήμερα τις επαγγελματικές Ορχήστρες της Αθήνας «έμαθαν την δουλειά» στα αναλόγια της ΑΣΟΝ.
Αναλυτικό Πρόγραμμα:
24 Ιουλίου - 7 Αυγούστου 2017 (κύκλος νέας σελήνης)
Δευτέρα 24 Ιουλίου/ Πλατεία Ρόκκας / Μουσική
20:00 / Επίσημη έναρξη Γιορτών Ρόκκας με τη συμμετοχή ντόπιων καλλιτεχνών. Παρουσίαση προγράμματος και εργαστηρίων. Έκθεση τοπικών προϊόντων.
21:30 / Μουσική έναρξη με παραδοσιακά τραγούδια από την Τζωρτζίνα Τσοντάκη και το Νικόλαο Σταματάκη.
Μουσική βραδιά με τον Ψαραντώνη και τον Ψαρογιώργη. Μαζί τους ο Γιάννης Παπατζανής κι ο Γιάννης Πολυχρονάκης.
Ο Ψαραντώνης κι ο Ψαρογιώργης, οι δυο αυτοί κορυφαίοι μουσικοί παγκόσμιας εμβέλειας συμπράττουν επί σκηνής σε μια ιστορικής σημασίας περιοχή για την Κρήτη και τη μουσική της. Ερμηνεύουν με τον χαρακτηριστικό και ιδιαίτερο τρόπο τους, δικές τους συνθέσεις και επιλογές από την μουσική παράδοση. Μαζί τους ο Γιάννης Παπατζανής στα κρουστά και ο Γιάννης Πολυχρονάκης στο κόντρα μπάσο.
23:30 / Στο τέλος της βραδιάς ο Σύλλογος Φίλων Αστρονομίας Κρήτης θα διοργανώσει παρατήρηση του νέου φεγγαριού και τ’ουρανού με τηλεσκόπια στον αρχαιολογικό χώρο της Ρόκκας.
Τετάρτη 26 Ιουλίου / Κερά / Θέατρο
19:00 / Δράσεις για παιδιά. Έναρξη και εγγραφές παιδικών εικαστικών εργαστηρίων με τον συντονισμό της Σχολικής Συμβούλου Μαρίας Δρακάκη.
20:30 / Χορωδία του Μουσικού Σχολείου Χανίων
Το Μουσικό Σχολείο Χανίων έχει κατακτήσει υψηλές θέσεις σε διεθνείς διαγωνισμούς, έχει εκπροσωπήσει την Ελλάδα σε διεθνείς συναντήσεις και έχει συμμετάσχει σε εθνικά και ευρωπαϊκά προγράμματα τεχνών και επιστημών. Αναπτύσσει επίσης έντονη καλλιτεχνική δραστηριότητα στην περιοχή.
21:30 / Όνειρο Καλοκαιρινής Νύχτας του William Shakespeare από την Εταιρεία Θεάτρου Θέση
Το κλασικό έργο του William Shakespeare, μεταφράζεται και διασκευάζεται από την ομάδα. Οι πέντε ηθοποιοί, χρησιμοποιώντας ελάχιστα σκηνικά αντικείμενα, μάσκες, ζωντανή μουσική, στοιχεία παντομίμας και αυτοσχεδιασμούς υποδύονται όλους τους ρόλους του έργου. Με χιούμορ, απλότητα, ευθύτητα και σεβασμό στη γλώσσα του ποιητή συνθέτουν μια παράσταση γεμάτη έρωτα, κωμικοτραγικές καταστάσεις, μαγεία, ξωτικά και ανθρώπινη αφέλεια. Το Όνειρο Καλοκαιρινής Νύχτας είναι ένα έργο που εύκολα γοητεύει ανθρώπους κάθε ηλικίας. Ο συγγραφέας συμπλέκει έντεχνα τον κόσμο του παραμυθιού με τον αληθινό κόσμο. Νεράιδες και ξωτικά συνομιλούν με τους ανθρώπους της καθημερινής ζωής και τα μπερδέματα δεν αργούν να συμβούν…
Δευτέρα 31 Ιουλίου / Πλατεία Ρόκκας / Μουσική
20:00 / Ξενάγηση στον αρχαιολογικό χώρο και στα γραφικά στενά της Ρόκκας
21:00 / Το χωριό τραγουδάει παρέα με τους «Καθ’ ώδων»
Οι Καθ’ωδών είναι μια μικτή μουσική παρέα, που ιδρύθηκε στα Χανιά το 2015, από τον Χανιώτη μουσικό Ιωάννη Γιαννακάκη, με έδρα το -κατ’ ευγενική παραχώρηση φιλοξενίας- κτίριο του ιστορικού 2ου Γυμνασίου Χανίων. Σήμερα η μουσική παρέα αριθμεί 54 ενήλικα μέλη, τραγουδιστές και μουσικούς (κατά συντριπτική πλειοψηφία καθηγητές/τριες μέσης εκπαίδευσης) και 6 ανήλικα μέλη. Οι μουσικές γνώσεις δεν είναι προαπαιτούμενο, αντίθετα με την αγάπη για τη μουσική, τη διάθεση για συνεργασία και το όραμα για πολιτιστική προσφορά στο σύνολο μουσικούς (κατά συντριπτική πλειοψηφία καθηγητές/τριες μέσης εκπαίδευσης) και 6 ανήλικα μέλη. Η ονομασία «καθ’ ωδών» προέκυψε ως μία φυσική σύνθεση των στοιχείων την υπαίθριας μουσικής δράσης στην οποία στοχεύουν αλλά και του ομαδικού τραγουδιού το οποίο υπηρετούν. Στις Γιορτές Ρόκκας θα παρουσιάσουν τα τραγούδια του δίσκου «Ο Δρόμος» των Μίμη Πλέσσα -Λευτέρη Παπαδόπουλου.
Τετάρτη 2 Αυγούστου / Κερά / Θέατρο
Έκθεση τοπικών προϊόντων
21:30 / Η Ομάδα Θεάτρου Ιδέα την παράσταση «Το Δέντρο του Οιδίποδα».
Ένα μεθυστικό πανηγύρι πάνω στην υπέροχη ιστορία του Οιδίποδα. Μια μυσταγωγία που αναζητά τις βαθιές, χοϊκές, αιμάτινες ρίζες. Τις δικές μας ρίζες. Οι ηθοποιοί για ένα μεγάλο μέρος της παράστασης αιωρούνται σε πανιά, καταβροχθίζουν άπληστα τον εναέριο χώρο του θεάτρου. Πίσω από αυτές τις εναέριες δράσεις κρύβεται μια απλή αρχή: ο τραγικός ήρωας δεν είναι τίποτα άλλο παρά μια μαριονέτα στα χέρια των θεών... Επτά ηθοποιοί και ο σκηνοθέτης, ως μουσικός επί σκηνής, σκαρφαλώνουν το δέντρο του Οιδίποδα ξεκινώντας απ' την εποχή του Κάδμου, την ίδρυση της Θήβας, την αρχή του Ανθρώπου. Ένας 7μελής χορός σε μια αρχέγονη μοναξιά, σ' έναν ου-τόπο, σκαρώνει μια αφηγηματική τελετή προσκαλώντας όλους τους ήρωες να περιπλανηθούν μαζί με το τραγικό τους φορτίο άλλοτε σε ερήμους, άλλοτε στα ερείπια του Οίκου τους, άλλοτε σε κάποιο ρημαγμένο τσίρκο κι άλλοτε σ' αυτήν την ίδια τη θεατρική αίθουσα.
Σάββατο 5 Αυγούστου / Ρόκκα & Κερά / Εικαστικά
9:00 / Οργανωμένη εξόρμηση στο φαράγγι της Ρόκκας
21:00 Παρουσίαση Γλυπτών και Στεφάνων από τους συμμετέχοντες στο εργαστήρια της γλύπτριας Ασπασίας Παπαδοπεράκη.
Η Ασπασία Παπαδοπεράκη είναι γλύπτρια. Γεννήθηκε το 1942 στην περιοχή της Κνωσσού. Σπούδασε γλυπτική στην ΑΣΚΤ 1966-72 με πρώτη υποτροφία του ΙΚΥ και καθηγητές τους: Καλαμαρά, και σκηνογραφία με τον Βασιλειάδη. Από το 1975 μέχρι το 1978 με υποτροφία του ΕΟΜΜΕΧ φοίτησε στην Beaux Arts του Παρισιού, με δασκάλους τους Gilli και Cesar και σκηνογραφία στο Θέατρο της Vencennes. Χρησιμοποιεί για τη Γλυπτική της στοιχεία από τις μελέτες της στην ανθρώπινη φιγούρα και από την αιγαιοπελαγίτικη λαϊκή αρχιτεκτονική και την αρχαϊκή γλυπτική. Μελέτες της έχουν δημοσιευτεί σε βιβλία, εφημερίδες και περιοδικά (Αρχαιολογία, Εικαστικά, Διπλή Εικόνα, Τέχνη και Λόγος κ.α.) και έχει λάβει μέρος σε Παγκόσμια και Πανελλήνια Συμπόσια και Συνέδρια. Έχει κάνει σκηνικά, μάσκες και κοστούμια για θεατρικές παραστάσεις. Στο θέατρο έχει συνεργαστεί με τον Γιάννη Τσαρούχη, Β. Νικολαΐδη, τον Γ. Χατζηδάκη, την Θ. Κίττου, το Λύκειο Ελληνίδων Ηρακλείου. Έχει υπό έκδοση τα βιβλία: "Ο θησαυρός των Σιφνίων", "Η ιστορία της ανθρώπινης φιγούρας", "Τα μέτρα μέτρησης και το ανθρώπινο σώμα".
Δευτέρα 7 Αυγούστου Πανσέληνος / Αρχαιολογικός χώρος Ρόκκας / Μουσική
Από νωρίς το απόγευμα θα στηθεί στην πλατεία της Ρόκκας μια μεγάλη γιορτή για την υποδοχή των θεατών και ταυτόχρονη προβολή των μέχρι εκείνη τη μέρα δράσεων και προετοιμασιών. Οι θεατές θα έχουν την ευκαιρία να περιπλανηθούν στα στενά του χωριού, να παρατηρήσουν τα εικαστικά έργα, να γνωρίσουν τα τοπικά προϊόντα.
21:00 / Κορύφωση εκδηλώσεων
Συμφωνική Συναυλία με την Σοπράνο Myrtò Papatanasiu και τον Μπάσο Christophoros Stamboglis. ΑΣΟΝ - Αθηναϊκή Συμφωνική Ορχήστρα Νέων. Διευθύνει ο Παύλος Σεργίου. Θα παρουσιαστούν Άριες από Όπερες και η 3η συμφωνία Μπετόβεν (Eroica).
Αθηναϊκή Συμφωνική Ορχήστρα Νέων – ΑΣΟΝ. Αποκλειστικός της σκοπός η εκπαίδευση των νέων μουσικών. Ο ομώνυμος, μη κερδοσκοπικός, ανεξάρτητος σύλλογος-φορέας της ιδρύθηκε το 1998 από μέλη της ΚΟΑ, γονείς, καθηγητές Ωδείων, συνθέτες και πανεπιστημιακούς. Στην ΑΣΟΝ παίζουν μαθητές και μαθήτριες από σχεδόν όλα τα Ωδεία του Λεκανοπεδίου και από Λουτράκι, Κόρινθο, Λαμία, Σύρο, Πάτρα κ.λ.π. Μουσικός της διευθυντής είναι από την ίδρυσή της ο Παύλος Σεργίου. ΄Επαιξε στα Μέγαρα Μουσικής Αθηνών και Θεσσαλονίκης, στην ΕΛΣ, στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά, στο Κέντρο Πολιτισμού ΄Ιδρυμα Σταύρος Νιάρχος, στα Παν/μια Αθηνών, Πατρών και Αριστοτέλειο, σε πολλά σχολεία και σε δημοτικούς χώρους σε όλη την Ελλάδα περισσότερες από 220 συναυλίες (Μάϊος 2017). Παρουσίασε σε πρώτη εκτέλεση πολλά ελληνικά και ξένα έργα σε διάφορα, συχνά «μη οικεία» μουσικά ιδιώματα και συνεργάστηκε συχνά με επιφανείς έλληνες σολίστες. Δεκάδες νέες και νέοι μουσικοί που στελεχώνουν σήμερα τις επαγγελματικές Ορχήστρες της Αθήνας «έμαθαν την δουλειά» στα αναλόγια της ΑΣΟΝ.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)