Ο Υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Κώστας Σκρέκας, δήλωσε: «Με την υπογραφή της Απόφασης Έγκρισης Περιβαλλοντικών Όρων για το μεγαλύτερο μέρος του Βόρειου Οδικού Άξονα της Κρήτης, κάνουμε ένα σημαντικό βήμα για την υλοποίηση του μεγαλύτερου νέου αυτοκινητόδρομου που κατασκευάζεται αυτήν τη στιγμή στην Ευρώπη. Το εμβληματικό έργο υποδομής του ΒΟΑΚ που αποτελεί προσωπική δέσμευση του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη, θα έχει πολλαπλά οφέλη για τους κατοίκους, τους επισκέπτες, αλλά και την τοπική οικονομία. Θα συμβάλλει σημαντικά στη μείωση του αριθμού των τροχαίων ατυχημάτων, αλλά και στην αναβάθμιση της οδικής ασφάλειας της περιοχής. Παράλληλα, πρόκειται να δημιουργήσει χιλιάδες νέες θέσεις εργασίας και να μειώσει το κόστος μεταφοράς εμπορευμάτων και προϊόντων στο οδικό δίκτυο του νησιού. Η Κρήτη σύντομα θα αποκτήσει έναν υπερσύγχρονο οδικό άξονα, όπως της αξίζει».
-Σημειώνεται ότι εντός του φθινοπώρου θα υποβληθεί η Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων για το τμήμα της προαίρεσης της σύμβασης, Κίσσαμος – Χανιά, ενώ σε διαβούλευση βρίσκεται η ΜΠΕ για τις τρεις παρακάμψεις, Χανίων, Ηρακλείου και Ρεθύμνου.
Κατά το Γρηγοριανό ημερολόγιο φθινόπωρο στο ημισφαίριο μας έχουμε απο τον Σεπτέμβριο -Οκτώβριο - Νοέμβριο.... άντε με το καλό λοιπόν.
Η κατάσταση στους δρόμους της Κρήτης ειναι ανυπόφορή ένα σε μας που οι δρόμοι μας ειναι κατά πολύ στενότεροι αλλά με περισσότεροι κίνηση απ' όλους τους άλλους της Κρήτης.
Μάλιστα έχει καταντήσει και αστείο κάθε φορά που θα έχουμε, και δυστυχώς έχουμε σχεδόν κάθε βδομάδα, ένα θανατηφόρο τροχαίο, να βγαίνουν οι υπεύθυνοι και να μας λένε τα νεα και που βρισκόμαστε σε έργα στο νέο αυτοκινητόδρομο....
Αν λοιπόν το φθινόπωρο δούμε ΜΠΕ στην Κίσαμο τότε καλώς εχόντων των πραγμάτων και εφόσον δεν αλλάξουμε και χάραξη το 2030 θα έχουμε ένα αυτοκινητόδρομο εφόσον ξεκινήσουν απο δω...αν ξεκινήσουν απο Χανιά μάλλον πάλι ως το Κολυμβάρι θα φτάσουν. Όσο για την παράκαμψη το 2100 θα ειναι έτοιμη αλλά μιας και χτίζουμε σπίτια συνέχεια στην υποτιθέμενη χάραξη αυτή θα περάσει κάπου απο το Σηρικάρι.