Είναι γνωστό ότι όταν κάποιο τον ρίξουν στο βούρκο, όσο και αν προσπαθεί να σωθεί, το μόνο που καταφέρνει είναι να βουλιάζει ακόμα περισσότερο μέχρι να πάει στον πάτο.
Το 2019 μετά το σεισμό ο υφυπουργός παιδείας κ. Β. Διγαλάκης σε συνεννόηση με το Υπουργείο Παιδείας έσπρωξαν το δήμο Κισάμου στο βούρκο του παραμυθιού για νέο κτηριακό συγκρότημα ΓΕΛ - ΕΠΑΛ
Το παραμύθι κράτησε εδώ και τριάμιση χρόνια και κάθε φορά που προσπαθούσε ο δήμος να βρει σημείο σωτηρίας ο υφυπουργός παιδείας κ. Β. Διγαλάκης σε συνεννόηση με το Υπουργείο Παιδείας τον έσπρωχναν ακόμα ποιο βαθιά.
Το παραμύθι λεγόταν: Κατεδαφίζουμε τα παλαιά κτίρια και σε τρία έως πέντε χρόνια θα έχουμε νέα. ( σε ποιο παιδί θα έλεγαν ότι θα του δώσουν καινούργιο κοστούμι και δεν θα το δεχόταν )
Ας δούμε κύριε Διγαλάκη και κύριοι του Υπουργείου Παιδείας τις προσπάθειες με τις οποίες σπρώχνατε όλο και ποιο βαθιά το δήμο στο βούρκο του παραμυθιού σας.
Το 2019 μετά το σεισμό ο υφυπουργός παιδείας κ. Β. Διγαλάκης σε συνεννόηση με το Υπουργείο Παιδείας έσπρωξαν το δήμο Κισάμου στο βούρκο του παραμυθιού για νέο κτηριακό συγκρότημα ΓΕΛ - ΕΠΑΛ
Το παραμύθι κράτησε εδώ και τριάμιση χρόνια και κάθε φορά που προσπαθούσε ο δήμος να βρει σημείο σωτηρίας ο υφυπουργός παιδείας κ. Β. Διγαλάκης σε συνεννόηση με το Υπουργείο Παιδείας τον έσπρωχναν ακόμα ποιο βαθιά.
Το παραμύθι λεγόταν: Κατεδαφίζουμε τα παλαιά κτίρια και σε τρία έως πέντε χρόνια θα έχουμε νέα. ( σε ποιο παιδί θα έλεγαν ότι θα του δώσουν καινούργιο κοστούμι και δεν θα το δεχόταν )
Ας δούμε κύριε Διγαλάκη και κύριοι του Υπουργείου Παιδείας τις προσπάθειες με τις οποίες σπρώχνατε όλο και ποιο βαθιά το δήμο στο βούρκο του παραμυθιού σας.
Με δική σας καθοδήγηση
• ΔΕΝ πραγματοποιήθηκε δευτεροβάθμιος έλεγχος για να αποδειχτεί σε ποια κατάσταση βρίσκονται τα κτίρια
• ΔΕΝ πραγματοποιήθηκε τεχνοοικονομική μελέτη η οποία να καταδεικνύει την τεχνική και οικονομική αναγκαιότητα κατεδάφισης ή επισκευής των κτιρίων
• Αποφασίστηκε η κατεδάφιση του κτηριακού συγκροτήματος των δυο σχολείων στην Κίσαμο χωρίς να υπάρχει καμία προοπτική ή έμπρακτη δέσμευση ότι τα κτίρια αυτά θα ξανακτιστούν
• Αγοράστηκαν πρόχειρα μεταλλικά καταλύματα για αίθουσες των μαθητών χωρίς κανένα μέτρο ασφάλειας την περίοδο του κορονοϊού
• Δεν συμπεριλάβατε στη πρώτη παράδοση των κτιρίων εργαστήρια στο ΕΠΑΛ λες και δεν γνωρίζατε την αναγκαιότητα τους για την εκπαίδευση των μαθητών.
• μέχρι σήμερα "στη μεταβατική περίοδο μέχρι να κτιστούν τα νέα κτίρια" έχουν καταναλωθεί σχεδόν 4 εκατομμύρια ευρώ, ενώ με το ποσό αυτό θα μπορούσαν να γινόταν στατικές και αισθητικές παρεμβάσεις ( σύμφωνα με το πρωτογενή έλεγχο των μηχανικών ) στο υπάρχον σχολείο και να μην υπήρχε η ανάγκη νέου σχολείου.
• για τέταρτη σχολική χρονιά οι μαθητές του ΕΠΑΛ ΚΙΣΑΜΟΥ φεύγουν από το σχολείο χωρίς καμία τεχνολογική γνώση ή δεξιότητα. Τεχνολογικά αγράμματοι.
• λέτε ψέματα στους πολίτες του νομού με την ίδρυση Πρότυπου Επαγγελματικού Λυκείου (Π.ΕΠΑ.Λ.), στο Ακρωτήρι. Ενώ το Πρότυπο Πειραματικό σχολείο είναι το ΕΠΑΛ ΚΙΣΑΜΟΥ γιατί εδώ και τέσσερα χρόνια ζητάτε από τους καθηγητές και τους μαθητές να κάνουν μαθήματα χωρίς εργαστήρια, χωρίς εξοπλισμό, χωρίς χώρους άθλησης.
• καταργήθηκε μετά από 40 χρόνια συνεχούς λειτουργίας η ειδικότητα των μηχανολόγων η οποία κάθε χρονιά ήταν το πολυπληθέστερο τμήμα του σχολείου.
• Λέτε συνεχώς ψέματα για το χρόνο ολοκλήρωσης των μελετών για το σχέδιο του νέου κτηριακού συγκροτήματος.
• Ζητάτε έντονα την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών, των μαθητών από ένα σχολείο τρίτης κατηγορίας.
• ΔΕΝ πραγματοποιήθηκε δευτεροβάθμιος έλεγχος για να αποδειχτεί σε ποια κατάσταση βρίσκονται τα κτίρια
• ΔΕΝ πραγματοποιήθηκε τεχνοοικονομική μελέτη η οποία να καταδεικνύει την τεχνική και οικονομική αναγκαιότητα κατεδάφισης ή επισκευής των κτιρίων
• Αποφασίστηκε η κατεδάφιση του κτηριακού συγκροτήματος των δυο σχολείων στην Κίσαμο χωρίς να υπάρχει καμία προοπτική ή έμπρακτη δέσμευση ότι τα κτίρια αυτά θα ξανακτιστούν
• Αγοράστηκαν πρόχειρα μεταλλικά καταλύματα για αίθουσες των μαθητών χωρίς κανένα μέτρο ασφάλειας την περίοδο του κορονοϊού
• Δεν συμπεριλάβατε στη πρώτη παράδοση των κτιρίων εργαστήρια στο ΕΠΑΛ λες και δεν γνωρίζατε την αναγκαιότητα τους για την εκπαίδευση των μαθητών.
• μέχρι σήμερα "στη μεταβατική περίοδο μέχρι να κτιστούν τα νέα κτίρια" έχουν καταναλωθεί σχεδόν 4 εκατομμύρια ευρώ, ενώ με το ποσό αυτό θα μπορούσαν να γινόταν στατικές και αισθητικές παρεμβάσεις ( σύμφωνα με το πρωτογενή έλεγχο των μηχανικών ) στο υπάρχον σχολείο και να μην υπήρχε η ανάγκη νέου σχολείου.
• για τέταρτη σχολική χρονιά οι μαθητές του ΕΠΑΛ ΚΙΣΑΜΟΥ φεύγουν από το σχολείο χωρίς καμία τεχνολογική γνώση ή δεξιότητα. Τεχνολογικά αγράμματοι.
• λέτε ψέματα στους πολίτες του νομού με την ίδρυση Πρότυπου Επαγγελματικού Λυκείου (Π.ΕΠΑ.Λ.), στο Ακρωτήρι. Ενώ το Πρότυπο Πειραματικό σχολείο είναι το ΕΠΑΛ ΚΙΣΑΜΟΥ γιατί εδώ και τέσσερα χρόνια ζητάτε από τους καθηγητές και τους μαθητές να κάνουν μαθήματα χωρίς εργαστήρια, χωρίς εξοπλισμό, χωρίς χώρους άθλησης.
• καταργήθηκε μετά από 40 χρόνια συνεχούς λειτουργίας η ειδικότητα των μηχανολόγων η οποία κάθε χρονιά ήταν το πολυπληθέστερο τμήμα του σχολείου.
• Λέτε συνεχώς ψέματα για το χρόνο ολοκλήρωσης των μελετών για το σχέδιο του νέου κτηριακού συγκροτήματος.
• Ζητάτε έντονα την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών, των μαθητών από ένα σχολείο τρίτης κατηγορίας.
Η Αλήθεια είναι ότι μετά από τριάμισι χρόνια αντί να μιλάμε για τα νέα σχολικά κτίρια μιλάμε για την ολοκλήρωση των εργαστηρίων του ΕΠΑΛ !!??
Για όλα τα παραπάνω είστε υπεύθυνος, εσείς κύριε Διγαλάκη και το Υπουργείο Παιδείας.
Επίσης το ίδιο υπεύθυνη είναι και η κυρία Ντόρα Μπακογιάννη (κυβερνητική βουλευτής Ν.Δ. στο νομό Χανίων), διότι με την αφωνία και απραξία της παρακολουθούσε από μακριά και προφανώς συμφωνούσε με τη πορεία των "έργων" στη Κίσαμο. Βεβαίως οι ευθύνες της κυρίας Μπακογιάννη είναι ακόμα ποιο σοβαρές διότι είναι αδερφή του Χανιώτη πρωθυπουργού και μέλος (έχοντας και την πρωτοκαθεδρία) της μίας εκ των τριών οικογενειών που κυβερνούν την Ελλάδα τα τελευταία 40 χρόνια.
Επίσης το ίδιο υπεύθυνη είναι και η κυρία Ντόρα Μπακογιάννη (κυβερνητική βουλευτής Ν.Δ. στο νομό Χανίων), διότι με την αφωνία και απραξία της παρακολουθούσε από μακριά και προφανώς συμφωνούσε με τη πορεία των "έργων" στη Κίσαμο. Βεβαίως οι ευθύνες της κυρίας Μπακογιάννη είναι ακόμα ποιο σοβαρές διότι είναι αδερφή του Χανιώτη πρωθυπουργού και μέλος (έχοντας και την πρωτοκαθεδρία) της μίας εκ των τριών οικογενειών που κυβερνούν την Ελλάδα τα τελευταία 40 χρόνια.
Τέλος για να σας δώσω να καταλάβετε πως βλέπει η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας τη δημόσια παιδεία θα σας παρουσιάσω την παρακάτω είδηση σε ημερίδα που πραγματοποιήθηκε στις 17/03/2023
"... Παρά την ανοιχτή και χωρίς προσχήματα στήριξη της κυβέρνησης στους σχολάρχες, δύσκολα θα μπορούσε να φανταστεί κανείς μέχρι πριν λίγα χρόνια, πως η ίδια η Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση Πειραιά, θα οργάνωνε ημερίδα με θέμα «Η προσφορά των ιδιωτικών σχολείων στην εκπαίδευση -Παρόν και μέλλον» με κεντρικό ομιλητή πρύτανη ιδιωτικού κολλεγίου και χορηγούς εφτά ιδιωτικά ιδρύματα...."
Να σας θυμίσω επίσης ότι το 2020
"Το Αυτοτελές Τμήμα Εφαρμογής της Ευρωπαϊκής Νομοθεσίας (Α.Τ.Ε.Ε.Ν),του υπουργείου Παιδείας αντιστοίχησε πτυχίο από ιδιωτικό κολέγιο με διάρκεια φοίτησης πέντε εξαμήνων με πτυχίο από ελληνικό ΑΕΙ με διάρκεια φοίτησης πέντε ετών."
Κι όπως λένε οι αφίσες στην φωτογραφία με τον πρωθυπουργό και την υπουργό παιδείας, "ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΡΑΞΗ ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ",
"... Παρά την ανοιχτή και χωρίς προσχήματα στήριξη της κυβέρνησης στους σχολάρχες, δύσκολα θα μπορούσε να φανταστεί κανείς μέχρι πριν λίγα χρόνια, πως η ίδια η Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση Πειραιά, θα οργάνωνε ημερίδα με θέμα «Η προσφορά των ιδιωτικών σχολείων στην εκπαίδευση -Παρόν και μέλλον» με κεντρικό ομιλητή πρύτανη ιδιωτικού κολλεγίου και χορηγούς εφτά ιδιωτικά ιδρύματα...."
Να σας θυμίσω επίσης ότι το 2020
"Το Αυτοτελές Τμήμα Εφαρμογής της Ευρωπαϊκής Νομοθεσίας (Α.Τ.Ε.Ε.Ν),του υπουργείου Παιδείας αντιστοίχησε πτυχίο από ιδιωτικό κολέγιο με διάρκεια φοίτησης πέντε εξαμήνων με πτυχίο από ελληνικό ΑΕΙ με διάρκεια φοίτησης πέντε ετών."
Κι όπως λένε οι αφίσες στην φωτογραφία με τον πρωθυπουργό και την υπουργό παιδείας, "ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΡΑΞΗ ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ",
"αναβαθμίζουμε το σχολείο, δημιουργούμε προοπτικές ζωής για κάθε παιδί",
" Διαλύοντας τη δημόσια δωρεάν παιδεία "
γιατί αγαπητοί συμπολίτες εμείς στην Κίσαμο ζούμε την διάλυση του δημόσιου σχολείου.
Ευθύνες προφανώς υπάρχουν και στο δήμο Κισάμου και στην περιφέρεια Κρήτης αλλά αυτά θα τα συζητήσουμε σε επόμενη φάση.
Σήμερα συζητάμε εν όψη των επικείμενων βουλευτικών εκλογών για τη νέα διακυβέρνηση της χώρας και τις υποσχέσεις των υποψηφίων κομμάτων και πολιτευτών.
Φιλικά
Ψωματάκης Μανόλης
γιατί αγαπητοί συμπολίτες εμείς στην Κίσαμο ζούμε την διάλυση του δημόσιου σχολείου.
Ευθύνες προφανώς υπάρχουν και στο δήμο Κισάμου και στην περιφέρεια Κρήτης αλλά αυτά θα τα συζητήσουμε σε επόμενη φάση.
Σήμερα συζητάμε εν όψη των επικείμενων βουλευτικών εκλογών για τη νέα διακυβέρνηση της χώρας και τις υποσχέσεις των υποψηφίων κομμάτων και πολιτευτών.
Φιλικά
Ψωματάκης Μανόλης