Μετά από πολυετή προσπάθεια, μια κατάσταση που κάλλιστα μπορεί να θεωρηθεί μη φυσιολογική, αποκαθίσταται. Με το άρθρο 214 του πολυνομοσχέδιου του ΥΠΕΝ, η χερσαία ζώνη λιμένα, εφεξής εξαιρείται της δασικής νομοθεσίας με νόμο του κράτους. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι λιμάνια του νομού Χανίων που λειτουργούν επί δεκαετίας προσφέροντας τα μέγιστα στις τοπικές κοινωνίες, δεν θεωρούνται πλέον δασικά, γεγονός που θα συνδράμει ώστε να αναπτυχθούν περαιτέρω, μιας και ανοίγει ο δρόμος για την έγκριση μελετών και άλλων ενεργειών, προς αυτή την κατεύθυνση.
Τα λιμάνια που αφορούν τα Χανιά είναι εκείνα της Χώρας Σφακίων, της Παλαιόχωρας, του Καβονησίου Κισάμου, της Σούγιας, της Αγίας Ρουμέλης και άλλα πολλά μικρότερα.
Το γεγονός χαιρετίζει ο πρόεδρος του Λιμενικού Ταμείου Χανίων Δημήτρης Βιριράκης που, αφού ευχαριστεί τη βουλευτή Χανίων Ντόρα Μπακογιάννη που συνέδραμε προς την επίλυση του προβλήματος, τονίζει ότι “μάταια προσπαθούσαμε με δημόσια έγγραφα, ΦΕΚ και άδειες λειτουργίας να αποδείξουμε το αυτονόητο”.
Όπως επισημαίνει κλείνοντας ο κ. Βιριράκης, “στο πολυνομοσχέδιο αυτό ψηφίστηκε μεταξύ άλλων ότι οι παλαιόθεν εκχερσωμένες (αγροτικές σήμερα) εκτάσεις, θα συνεχίσουν να είναι αγροτικές και όχι δημόσιες, λύνοντας ένα τεράστιο πρόβλημα στους αγρότες και τους κτηνοτρόφους όλης της Ελλάδος”.
Τα λιμάνια που αφορούν τα Χανιά είναι εκείνα της Χώρας Σφακίων, της Παλαιόχωρας, του Καβονησίου Κισάμου, της Σούγιας, της Αγίας Ρουμέλης και άλλα πολλά μικρότερα.
Το γεγονός χαιρετίζει ο πρόεδρος του Λιμενικού Ταμείου Χανίων Δημήτρης Βιριράκης που, αφού ευχαριστεί τη βουλευτή Χανίων Ντόρα Μπακογιάννη που συνέδραμε προς την επίλυση του προβλήματος, τονίζει ότι “μάταια προσπαθούσαμε με δημόσια έγγραφα, ΦΕΚ και άδειες λειτουργίας να αποδείξουμε το αυτονόητο”.
Όπως επισημαίνει κλείνοντας ο κ. Βιριράκης, “στο πολυνομοσχέδιο αυτό ψηφίστηκε μεταξύ άλλων ότι οι παλαιόθεν εκχερσωμένες (αγροτικές σήμερα) εκτάσεις, θα συνεχίσουν να είναι αγροτικές και όχι δημόσιες, λύνοντας ένα τεράστιο πρόβλημα στους αγρότες και τους κτηνοτρόφους όλης της Ελλάδος”.