Θρυλικά σκαπτικά, δεν γνωρίζω αν και κατά πόσο διαδεδομένα ήταν σε άλλα διαμερίσματα της χώρας αλλά στην Κρητική ύπαιθρο κυρίως μετά την δεκαετία του '50-60 ήταν το βασικότερο μέσο μεταφοράς για τους αγρότες της Κρήτης.
Ένα απαραίτητο εργαλείο για όλες της αγροτικές εργασίες αφού εκτός από μεταφορικό μέσον, στα πρώτα χρόνια της ύπαρξης τους, μετατρέπονταν και σε σκαπτικό για τα χωράφια.
Στα τρίκυκλα που κυκλοφορούσαν τότε στο πίσω μέρος της καρότσας τους αναγράφονταν υπερήφανα η μάρκα του εργοστασίου κατασκευής τους (MINOTAYROS – CANDIA – MINOS - RECOR -CRONOS…).
Πρόκειται για τοπικές μικρές βιοτεχνίες που τα συναρμολογούσαν, τα πατενταρίζαν ή κατασκεύαζαν διάφορα μέρη τους.
Με τα χρόνια τα τρίκυκλα είχαν την δική τους μικρή εξελικτική διαδρομή, τους πρόσθεσαν μηχανή αυτοκινήτου, μίζα, λεβιέ ταχυτήτων, πεντάλ, απέκτησαν τιμόνι, κουβούκλιο, παρμπρίζ, πόρτες, φανάρια, φλας (πάντα σε αχρηστία ). Μπορούσες να βρεις διάφορα τέτοια μοντέλα σε οικονομική έκδοση ή σε full extra !
Σπουδαιότερα πρόσθετα τους υπήρξαν τα κομματικά λάβαρα και οι σημαίες, που ανέμιζαν με παρρησία και μέγιστη Κρητική περηφάνια πάνω στις σαραβαλιασμένες καρότσες τους τριγυρίζοντας ανάμεσα στους ταλαίπωρους δρόμους της μεγαλονήσου.
Το πόσο πολύ αξιόπιστα οικονομικά και αποτελεσματικά υπήρξαν τα τρίκυκλα, το διαπιστώνεις και σήμερα από το γεγονός ότι εύκολα μπορείς να τα συναντήσεις και να τα κυκλοφορήσεις στους δρόμους της Κρήτης.
ΠΗΓΗ
Ένα απαραίτητο εργαλείο για όλες της αγροτικές εργασίες αφού εκτός από μεταφορικό μέσον, στα πρώτα χρόνια της ύπαρξης τους, μετατρέπονταν και σε σκαπτικό για τα χωράφια.
Στα τρίκυκλα που κυκλοφορούσαν τότε στο πίσω μέρος της καρότσας τους αναγράφονταν υπερήφανα η μάρκα του εργοστασίου κατασκευής τους (MINOTAYROS – CANDIA – MINOS - RECOR -CRONOS…).
Πρόκειται για τοπικές μικρές βιοτεχνίες που τα συναρμολογούσαν, τα πατενταρίζαν ή κατασκεύαζαν διάφορα μέρη τους.
Με τα χρόνια τα τρίκυκλα είχαν την δική τους μικρή εξελικτική διαδρομή, τους πρόσθεσαν μηχανή αυτοκινήτου, μίζα, λεβιέ ταχυτήτων, πεντάλ, απέκτησαν τιμόνι, κουβούκλιο, παρμπρίζ, πόρτες, φανάρια, φλας (πάντα σε αχρηστία ). Μπορούσες να βρεις διάφορα τέτοια μοντέλα σε οικονομική έκδοση ή σε full extra !
Σπουδαιότερα πρόσθετα τους υπήρξαν τα κομματικά λάβαρα και οι σημαίες, που ανέμιζαν με παρρησία και μέγιστη Κρητική περηφάνια πάνω στις σαραβαλιασμένες καρότσες τους τριγυρίζοντας ανάμεσα στους ταλαίπωρους δρόμους της μεγαλονήσου.
Το πόσο πολύ αξιόπιστα οικονομικά και αποτελεσματικά υπήρξαν τα τρίκυκλα, το διαπιστώνεις και σήμερα από το γεγονός ότι εύκολα μπορείς να τα συναντήσεις και να τα κυκλοφορήσεις στους δρόμους της Κρήτης.
ΠΗΓΗ