Η πρόταση μου, που όπως είδα κατατέθηκε και θα γίνει συζήτηση στο επόμενο Δημοτικό συμβούλιο απο την αντιπολίτευση, για προσωρινή εγκατάσταση των μαθητών του Γενικού Λυκείου στο 2ο Γυμνάσιο, και συστέγαση των γυμνασίων της πόλης, όσο καιρό θα χρειαστεί για την δημιουργία των Νέων Λυκείων Κισάμου, βρήκε τους αντίθετους να φωνάζουν με ένα και μοναδικό επιχείρημα ...
- Αν πάνε τα Γυμνάσια μαζί θα το δει η υπουργός Κεραμέως και θα τα κάνει ένα και αντί για συστέγαση θα έχουμε συνένωση... θα χαθούν οργανικές θέσεις, θα ξαναγυρίσουμε σε εποχές '80 κλπ.
Η κα Κεραμέως λοιπόν κοιτάζει κάθε μέρα και κάθε βράδυ την Κίσαμο.. να δει πότε θα πάνε τα γυμνάσια το ένα δίπλα στο άλλο, ώστε να βγει την επομένη και να αναγγείλει την συνένωση τους, αλλά και των υπολοίπων ανά την Ελλάδα. Τα μάτια της είναι στραμμένα στην Κίσαμο. Κρατώ μόνο μια μικρή επιφύλαξη αν ξέρει που είναι βέβαια η Κίσαμος.
Αυτό λοιπόν είναι το ισχυρότερο επιχείρημα των διαφωνούντων....
Όμως κάποιοι δεν έχουν καταλάβει, οτι κατέθεσα μια απλή πρόταση, που δεν είναι απόφαση, μιας και δεν έχω την δύναμη να το κάνω, απλά θεωρώ οτι σαν πρόεδρος των γονέων του ΓΕΛ έχω την υποχρέωση να συμβάλλω με κάθε τρόπο ώστε να γίνει καλύτερη η μαθητική ζωή των παιδιών του Γενικού, που η αλήθεια είναι, οτι πέρυσι ταλαιπωρήθηκαν όσο κανένας άλλος.
Κάποιοι προσπαθούν να αντιστρέψουν την εικόνα που έχουμε σήμερα που όπως πάει θα συνεχιστεί και τα επόμενα χρόνια, δίχως να κάνουν αυτό που πρέπει και δεν εννοώ τους καθηγητές του 2ου Γυμνασίου που δικαιολογημένα έχουν τις ενστάσεις τους.
- Γιατί πρέπει να ταλαιπωρηθεί και άλλο σχολείο εκτός απο το Γενικό Λύκειο, μου είπε κάποιος παπαγάλος... Εγώ αντιστρέφω την ερώτηση.
- Γιατί πρέπει να ταλαιπωρείτε μόνο το Γενικό Λύκειο; Γιατί αυτό το συγκεκριμένο που φοιτούν και οι υποψήφιοι για εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση; Γιατί πρέπει να παίζουμε με το επαγγελματικό μέλλον αυτών των παιδιών που πρωτος κανόνας είναι να φοιτούν σ' ένα καλό και ήσυχο σχολείο; Απάντηση δεν πήρα... ούτε υπάρχει νομίζω.
Το ξαναλέω είναι μια απλή πρόταση, που δεν έχει σκοπό να ξεβολέψει, ούτε να βολέψει καταστάσεις, σκοπό έχει μόνο να αποκτήσουν αυτοί που πρέπει κάτι σίγουρο, κάτι που θα τους δίνει κίνητρο, κάτι που δεν θα είναι κοντέινερ ή προκάτ. Εξάλλου αυτά τα παιδιά που σήμερα είναι στο γυμνάσιο, αύριο θα είναι στο Λύκειο, και αυτοί οι γονείς που θέλουν σήμερα την ησυχία των παιδιών του γυμνασίου, αύριο οι ίδιοι θα φωνάζουν για τα προκάτ, τα απογευματινά μαθήματα, τις ακατάλληλες αίθουσες ... γιατί απλά ένα νέο Λύκειο δεν φτιάχνεται σε 5-6 χρόνια, ειδικά στην επαρχία, και ειδικότερα στην Κίσαμο των τόσων υποσχέσεων. Ας σταματήσουν λοιπόν να παίζουν με το μέλλον των παιδιών (τους) κάποιοι, μιας και η κατάσταση είναι πολύ σοβαρότερη απ ότι νομίζουν.
Όσο για τα Γυμνάσια αν θέλει το κράτος να τα κάνει ένα .. θα τα κάνει ακόμα κι αν η απόσταση το ένα απο το άλλο είναι μεγαλύτερη απ ότι είναι σήμερα, ακόμα κι αν βρίσκεται στο Άρη το άλλο.
Και όπως είπαμε μια πρόταση είναι... γιατί τόση αγωνία και λάσπη, ακόμα κι αν είναι λάθος;
Υπομονή να ακούσουμε τους ειδικούς, να ακούσουμε αυτούς που θα ψηφίσουν, αυτούς που θα ζυγιάσουν τις καταστάσεις. Υπομονή ως την Δευτέρα, και όπως έγραψε και ο Μανόλης Ψωματάκης δεν υπάρχουν νικητές και ηττημένοι όταν πρόκειται για την παιδεία.
Μια πρόταση στις τόσες ......που δεν έγιναν είναι και αυτή.
Ι Κ Παπαδάκης
- Αν πάνε τα Γυμνάσια μαζί θα το δει η υπουργός Κεραμέως και θα τα κάνει ένα και αντί για συστέγαση θα έχουμε συνένωση... θα χαθούν οργανικές θέσεις, θα ξαναγυρίσουμε σε εποχές '80 κλπ.
Η κα Κεραμέως λοιπόν κοιτάζει κάθε μέρα και κάθε βράδυ την Κίσαμο.. να δει πότε θα πάνε τα γυμνάσια το ένα δίπλα στο άλλο, ώστε να βγει την επομένη και να αναγγείλει την συνένωση τους, αλλά και των υπολοίπων ανά την Ελλάδα. Τα μάτια της είναι στραμμένα στην Κίσαμο. Κρατώ μόνο μια μικρή επιφύλαξη αν ξέρει που είναι βέβαια η Κίσαμος.
Αυτό λοιπόν είναι το ισχυρότερο επιχείρημα των διαφωνούντων....
Όμως κάποιοι δεν έχουν καταλάβει, οτι κατέθεσα μια απλή πρόταση, που δεν είναι απόφαση, μιας και δεν έχω την δύναμη να το κάνω, απλά θεωρώ οτι σαν πρόεδρος των γονέων του ΓΕΛ έχω την υποχρέωση να συμβάλλω με κάθε τρόπο ώστε να γίνει καλύτερη η μαθητική ζωή των παιδιών του Γενικού, που η αλήθεια είναι, οτι πέρυσι ταλαιπωρήθηκαν όσο κανένας άλλος.
Κάποιοι προσπαθούν να αντιστρέψουν την εικόνα που έχουμε σήμερα που όπως πάει θα συνεχιστεί και τα επόμενα χρόνια, δίχως να κάνουν αυτό που πρέπει και δεν εννοώ τους καθηγητές του 2ου Γυμνασίου που δικαιολογημένα έχουν τις ενστάσεις τους.
- Γιατί πρέπει να ταλαιπωρηθεί και άλλο σχολείο εκτός απο το Γενικό Λύκειο, μου είπε κάποιος παπαγάλος... Εγώ αντιστρέφω την ερώτηση.
- Γιατί πρέπει να ταλαιπωρείτε μόνο το Γενικό Λύκειο; Γιατί αυτό το συγκεκριμένο που φοιτούν και οι υποψήφιοι για εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση; Γιατί πρέπει να παίζουμε με το επαγγελματικό μέλλον αυτών των παιδιών που πρωτος κανόνας είναι να φοιτούν σ' ένα καλό και ήσυχο σχολείο; Απάντηση δεν πήρα... ούτε υπάρχει νομίζω.
Το ξαναλέω είναι μια απλή πρόταση, που δεν έχει σκοπό να ξεβολέψει, ούτε να βολέψει καταστάσεις, σκοπό έχει μόνο να αποκτήσουν αυτοί που πρέπει κάτι σίγουρο, κάτι που θα τους δίνει κίνητρο, κάτι που δεν θα είναι κοντέινερ ή προκάτ. Εξάλλου αυτά τα παιδιά που σήμερα είναι στο γυμνάσιο, αύριο θα είναι στο Λύκειο, και αυτοί οι γονείς που θέλουν σήμερα την ησυχία των παιδιών του γυμνασίου, αύριο οι ίδιοι θα φωνάζουν για τα προκάτ, τα απογευματινά μαθήματα, τις ακατάλληλες αίθουσες ... γιατί απλά ένα νέο Λύκειο δεν φτιάχνεται σε 5-6 χρόνια, ειδικά στην επαρχία, και ειδικότερα στην Κίσαμο των τόσων υποσχέσεων. Ας σταματήσουν λοιπόν να παίζουν με το μέλλον των παιδιών (τους) κάποιοι, μιας και η κατάσταση είναι πολύ σοβαρότερη απ ότι νομίζουν.
Όσο για τα Γυμνάσια αν θέλει το κράτος να τα κάνει ένα .. θα τα κάνει ακόμα κι αν η απόσταση το ένα απο το άλλο είναι μεγαλύτερη απ ότι είναι σήμερα, ακόμα κι αν βρίσκεται στο Άρη το άλλο.
Και όπως είπαμε μια πρόταση είναι... γιατί τόση αγωνία και λάσπη, ακόμα κι αν είναι λάθος;
Υπομονή να ακούσουμε τους ειδικούς, να ακούσουμε αυτούς που θα ψηφίσουν, αυτούς που θα ζυγιάσουν τις καταστάσεις. Υπομονή ως την Δευτέρα, και όπως έγραψε και ο Μανόλης Ψωματάκης δεν υπάρχουν νικητές και ηττημένοι όταν πρόκειται για την παιδεία.
Μια πρόταση στις τόσες ......που δεν έγιναν είναι και αυτή.
Ι Κ Παπαδάκης