Πέμπτη 25 Ιουνίου 2026

ΜΙΑ ΙΔΕΑ...ΜΠΑΣ..

Υπερυψωμένες διαβάσεις φτιάχνουν πλέον όλοι οι δήμοι....που φτιάχνουν διαβάσεις, οι οποίες κατασκευάζονται σε ανυψωμένο επίπεδο, σχεδόν στο ίδιο ύψος με τα πεζοδρόμια, ώστε οι πεζοί να κινούνται με μεγαλύτερη ασφάλεια και άνεση και τα οχήματα να κινούνται με χαμηλότερες ταχύτητες και αυξημένη προσοχή. Τα γράφω για τον συγκοινωνιολόγο του Δήμου μας που άσχετο βέβαια να ξέρει τι είναι οι διαβάσεις. Αφού θέλουν κώνους για να πηγαίνουν τα οχήματα γρηγορότερα ας προφυλάξουν τουλάχιστον τους δημότες. Άσε που θα δώσουν και χρώμα στην μουντή καθημερινότητα μας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.