12 μήνες έκλεισε η λακκούβα ..
Προς Σφηνάρι μεριά.... κάποιοι σκέφτηκαν να την σημαδέψουν αφού η περιφέρεια δεν ασχολείται με τα μας.
Αν έχουμε όμως ατύχημα θα φταίει η κακή ώρα ..κύριοι της Αντιπεριφέρειας.
Θα μου πείτε ότι φτιάχνουν νέο δρόμο ..αλλά ως τότε ...πολλά μπορούν να συμβούν...μισό κιλό πίσσα θέλει.
Προς Σφηνάρι μεριά.... κάποιοι σκέφτηκαν να την σημαδέψουν αφού η περιφέρεια δεν ασχολείται με τα μας.
Αν έχουμε όμως ατύχημα θα φταίει η κακή ώρα ..κύριοι της Αντιπεριφέρειας.
Θα μου πείτε ότι φτιάχνουν νέο δρόμο ..αλλά ως τότε ...πολλά μπορούν να συμβούν...μισό κιλό πίσσα θέλει.
Χρόνια πολλά λοιπόν στην λακκούβα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.