Για να καταλάβετε πως διοικείται ο δήμος μας δεν έχετε παρά να διαβάσετε τα θέματα του δημοτικού συμβουλίου που θα γίνει την Δευτέρα 29 Ιουνίου 2026, και ώρα 7:15 μ.μ.στην αίθουσα συνεδριάσεων της Τοπικής Κοινότητας Δραπανιά
Δεν θα τα γράψω όλα απλά πάω στο θέμα πέντε
5. Ενημέρωση για τοποθέτηση κώνων στην Ηρώων Πολυτεχνείου.
Κι όμως αυτοί οι άνθρωποι μας διοικούν ...
Οι κώνοι τοποθετήθηκαν σε όλο το μήκος της Ηρώων Πολυτεχνείου, και 15 ημέρες μετά την τοποθέτησή τους το θέμα έρχεται* στο Δημοτικό Συμβούλιο... για ενημέρωση.
Άρα τι ακριβώς συμβαίνει; Πρώτα εκτελούνται οι αποφάσεις και μετά ενημερώνεται το κορυφαίο συλλογικό όργανο του Δήμου;
Αν το Δημοτικό Συμβούλιο ενημερώνεται εκ των υστέρων, τότε η διαδικασία μοιάζει περισσότερο με επικύρωση τετελεσμένων παρά με άσκηση διοίκησης. Οι πολίτες αξίζουν διαφάνεια, λογοδοσία και σεβασμό στους θεσμούς – όχι αποφάσεις πίσω από κλειστές πόρτες και ενημερώσεις αφού όλα έχουν ήδη γίνει.
Το ερώτημα είναι απλό.
- Υπήρξε απόφαση πριν μπουν οι κώνοι ή το Δημοτικό Συμβούλιο καλείται απλώς να παρακολουθήσει όσα έχουν ήδη αποφασιστεί και εφαρμοστεί; Τι λέει για αυτό η αντιπολίτευση και αλήθεια γιατί δεν παραιτείται ..έτσι και αλλιώς δεν την χρειάζεται η ομάδα των αποφάσεων.
*Το θέμα μπήκε στο δημοτικό συμβούλιο σφήνα από τον πρόεδρο του ΝΕΣΚ κ. Χουδαλάκη...γιατί αλλιώς ενημέρωση δεν θα υπήρχε ...
Και φυσικά αν ήθελαν θα ενημέρωναν τον κ Χουδαλάκης και το ΝΕΣΚ αλλά μάλλον δεν ξέρουν τι να του πουν και προσπαθούν να το πουν ..ομαδικά πλέον.
Τόση δυσκολία στις λήψεις αποφάσεων υπάρχει ....άσχετο αν ο δήμος έχει πάνω από 3 δικηγόρους και 5 ξερόλες.
Δεν έχει σταματημό το κατρακύλισμα
Δεν θα τα γράψω όλα απλά πάω στο θέμα πέντε
5. Ενημέρωση για τοποθέτηση κώνων στην Ηρώων Πολυτεχνείου.
Κι όμως αυτοί οι άνθρωποι μας διοικούν ...
Οι κώνοι τοποθετήθηκαν σε όλο το μήκος της Ηρώων Πολυτεχνείου, και 15 ημέρες μετά την τοποθέτησή τους το θέμα έρχεται* στο Δημοτικό Συμβούλιο... για ενημέρωση.
Άρα τι ακριβώς συμβαίνει; Πρώτα εκτελούνται οι αποφάσεις και μετά ενημερώνεται το κορυφαίο συλλογικό όργανο του Δήμου;
Αν το Δημοτικό Συμβούλιο ενημερώνεται εκ των υστέρων, τότε η διαδικασία μοιάζει περισσότερο με επικύρωση τετελεσμένων παρά με άσκηση διοίκησης. Οι πολίτες αξίζουν διαφάνεια, λογοδοσία και σεβασμό στους θεσμούς – όχι αποφάσεις πίσω από κλειστές πόρτες και ενημερώσεις αφού όλα έχουν ήδη γίνει.
Το ερώτημα είναι απλό.
- Υπήρξε απόφαση πριν μπουν οι κώνοι ή το Δημοτικό Συμβούλιο καλείται απλώς να παρακολουθήσει όσα έχουν ήδη αποφασιστεί και εφαρμοστεί; Τι λέει για αυτό η αντιπολίτευση και αλήθεια γιατί δεν παραιτείται ..έτσι και αλλιώς δεν την χρειάζεται η ομάδα των αποφάσεων.
*Το θέμα μπήκε στο δημοτικό συμβούλιο σφήνα από τον πρόεδρο του ΝΕΣΚ κ. Χουδαλάκη...γιατί αλλιώς ενημέρωση δεν θα υπήρχε ...
Και φυσικά αν ήθελαν θα ενημέρωναν τον κ Χουδαλάκης και το ΝΕΣΚ αλλά μάλλον δεν ξέρουν τι να του πουν και προσπαθούν να το πουν ..ομαδικά πλέον.
Τόση δυσκολία στις λήψεις αποφάσεων υπάρχει ....άσχετο αν ο δήμος έχει πάνω από 3 δικηγόρους και 5 ξερόλες.
Δεν έχει σταματημό το κατρακύλισμα

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.