Σάββατο 27 Ιουνίου 2026

ΝΕΟΣ ΕΜΠΟΡΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΚΙΣΑΜΟΥ/ ΠΟΙΟΣ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ ΟΤΙ Η ΚΙΣΑΜΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ;

Με μεγάλη έκπληξη και έντονη αγανάκτηση πληροφορηθήκαμε ότι οι εργασίες στον κεντρικό οδικό άξονα προς την Κίσαμο ξεκινούν σήμερα στις 26 Ιουνίου, δηλαδή στην κορύφωση της τουριστικής περιόδου, με εκτιμώμενη διάρκεια 2 έως 3 μήνες.
Αλήθεια, ποιος σχεδίασε ένα τόσο κρίσιμο έργο χωρίς να υπολογίσει ότι αυτή την περίοδο η Κίσσαμος υποδέχεται χιλιάδες επισκέπτες καθημερινά; Ποιος αναλαμβάνει την ευθύνη για την ταλαιπωρία κατοίκων, εργαζομένων, επαγγελματιών και τουριστών;
Η περιοχή μας αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους τουριστικούς προορισμούς της Κρήτης. Είναι αδιανόητο να δημιουργείται κυκλοφοριακό χάος στην «καρδιά» του καλοκαιριού, θέτοντας σε κίνδυνο την εικόνα της περιοχής και τη βιωσιμότητα των επιχειρήσεών μας.
Δεν είμαστε αντίθετοι στα έργα. Αντίθετα, τα ζητάμε εδώ και χρόνια. Είμαστε όμως αντίθετοι στην προχειρότητα, στον κακό προγραμματισμό και στην έλλειψη σεβασμού προς την τοπική κοινωνία και την οικονομία της Κισάμου.
Ρωτάμε ευθέως την Κυβέρνηση και τους αρμόδιους φορείς:
α) Γιατί το έργο δεν ξεκίνησε τους προηγούμενους μήνες ή δεν μετατίθεται μετά το τέλος της τουριστικής περιόδου;
β) Έχει υπολογιστεί το οικονομικό κόστος που θα υποστούν οι επιχειρήσεις της περιοχής;
Η ανάπτυξη δεν μπορεί να γίνεται εις βάρος των ανθρώπων που κρατούν ζωντανή την τοπική οικονομία.
Ζητούμε την άμεση επανεξέταση του χρονοδιαγράμματος και την εφαρμογή λύσεων που θα διασφαλίσουν την ομαλή πρόσβαση στην Κίσαμο κατά τη διάρκεια της τουριστικής περιόδου.
Η Κίσσαμος δεν είναι δεύτερης κατηγορίας προορισμός. Αξίζει σοβαρό σχεδιασμό, σεβασμό και υπευθυνότητα.
Το ΔΣ
Νέου Εμπορικού Συλλόγου Κισάμου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.