Μια πορεία δεκαετιών που με υπομονή, μόχθο, τέχνη και γνώση οδηγεί σήμερα στο να ανοίξει τα φτερά της όχι μόνο πέρα από την Κρήτη, αλλά και την Ελλάδα ακόμα, έχει διανύσει η Χανιώτικη αρτοποιία «Το Μάννα» της οικογένειας Τσατσαρωνάκη και την Παρασκευή παρουσίασε σε στελέχη των ΜΜΕ ολόκληρης της χώρας τα συστατικά στοιχεία της ως τώρα επιτυχίας της.
Αν και η επιχείρηση έχει ταυτιστεί με το παραδοσιακό κρητικό παξιμάδι, το οποίο διανέμει σε Ελλάδα και εξωτερικό, δεν είναι αυτό το μοναδικό προϊόν της. Τα τελευταία χρόνια έχει αυξήσει την ποικιλία, διατηρώντας όμως πάντα την ποιότητα ως βασικό στοιχείο και τα αποτελέσματα δείχνουν ότι οι καταναλωτές ανταμοίβουν αυτή την επιλογή.
Σε αυτή τη στρατηγική διεύρυνσης είναι ενταγμένη και η μεγάλη επένδυση της εταιρίας, στην οποία προχώρησε το 2021. Πρόκειται για την εξαγορά του εργοστασίου της αρτοποιίας Κατσέλη στην Αθήνα, την οποία ανακοίνωσε η πρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος, Ελένη Τσατσαρωνάκη:
«Ζήσαμε το μεγάλο εθνικό πρόβλημα της καθυστέρησης απονομής δικαιοσύνης», είπε η κ. Τσατσαρωνάκη αναφερόμενη στη σχεδιαζόμενη αναδιοργάνωση της εταιρείας με βάση τη συγκεκριμένη παραγωγική μονάδα και πρόσθεσε ότι «τώρα είμαστε έτοιμοι να προχωρήσουμε, καθώς σχεδιάζουμε ένα πλούσιο χαρτοφυλάκιο νέων προϊόντων με βάση το αλεύρι, σε διαφορετικές κατηγορίες, πάντοτε με τη γνωστή ποιότητα του “Μάννα”.
Δημιουργούμε, λοιπόν, το δικό μας “μεταφορικό ισοδύναμο” με παραγωγικό κέντρο και στην Αθήνα. Ταυτόχρονα, στο ίδιο κτήριο εκσυγχρονίζουμε την εφοδιαστική δομή και τις διοικητικές υπηρεσίες.
Παράλληλα, συνεχίζεται αδιάλειπτα η λειτουργία των παραγωγικών εγκαταστάσεων στην έδρα της εταιρείας, τον Πλάτανο. Η δεύτερη παραγωγική μονάδα της εταιρείας, στην Κρήτη, στο Βαρύπετρο του Δήμου Χανίων έχει αρχίσει, ήδη, να προσφέρει αποδοτικότερη ανταπόκριση στις παραγγελίες», επισήμανε η κυρία Τσατσαρωνάκη.
Στη διάρκεια της ενημερωτικής εκδήλωσης παρουσιάστηκαν τα στρατηγικά βήματα του Ομίλου της οικογένειας Τσατσαρωνάκη στους τομείς της μεταποίησης, τις τουριστικές υπηρεσίες και την πρωτογενή παραγωγή:
«Επιτυγχάνουμε εταιρική διαφοροποίηση συνδυάζοντας την αγροτική παραγωγή με τη διατροφή και τον τουρισμό», τόνισε η κ. Ελένη Τσατσαρωνάκη, κάνοντας σύντομες αναφορές:
• Στο ξενοδοχείο Molos Bay του Ομίλου στην Κίσαμο, που λειτουργεί και ως συμπληρωματικός πόλος, καθώς οι πελάτες καταναλώνουν και δοκιμάζουν γεύσεις, βιωματική διαδικασία η οποία λειτουργεί πιλοτικά για διατροφικές ιδέες και συνταγές.
• Στο εγχείρημα του «Λιοκάλυβου» στα Φαλάσαρνα, που συνδέει τον φυσικό χώρο με τη διατροφή και την ευεξία (place and well-being).
• Στο παραγωγικό συγκρότημα (θερμοκήπια) στα Φαλάσαρνα, σε έκταση 40.000 τετραγωνικών μέτρων, που είναι πλέον μια αυτοτελής δραστηριότητα. Στα συγκεκριμένα θερμοκήπια παράγονται ντομάτες και ντοματίνια, ενώ σε ελαιώνες της ευρύτερης περιοχής παράγεται ελαιόλαδο, δηλαδή βασικά προϊόντα για κάθε ελληνικό νοικοκυριό.
Η κ. Ελένη Τσατσαρωνάκη αναφέρθηκε και στη νέα σχεδιαζόμενη επένδυση του Ομίλου, ως καινοτομική «δράση» στο σύμπλεγμα Τουρισμού – Πολιτισμού, επισημαίνοντας ότι στόχος της συγκεκριμένης επένδυσης είναι να γίνουν τα Φαλάσαρνα τουριστικός προορισμός που διαμορφώνεται σε εμπειρία, βασιζόμενος στην προβολή και την ανάδειξη του φυσικού περιβάλλοντος και στα πολιτιστικά δρώμενα, αξιοποιώντας, παράλληλα, τα ιστορικά ίχνη και μνημεία στον παραδοσιακό τρόπο ζωής.
«Ένας προορισμός που παρέχει υψηλών προδιαγραφών εξυπηρέτηση φιλοξενίας συνδυάζοντάς αυτές τις προδιαγραφές με φυσικό – οικολογικό τρόπο αναψυχής», όπως χαρακτηριστικά είπε.
Σημείωσε, ακόμα, ότι «το όραμά μας για την ωρίμανση της εταιρείας προς την κατεύθυνση του Ομίλου περιλαμβάνει:
• Τον διαχωρισμό (διάσπαση) δραστηριοτήτων (μεταποίηση, τουριστικές υπηρεσίες και πρωτογενή παραγωγή), επιλογή που υλοποιεί τη στρατηγική μας για την αποδοτικότερη χρήση διαθέσιμων χρηματοδοτικών εργαλείων, την εξειδίκευση του προϊοντικού αντικειμένου, τη βελτίωση του διοικητικού συντονισμού και την ενίσχυση της εταιρικής επωνυμίας.
• Τη διατήρηση της ηγετικής θέσης των πωλήσεων στην αγορά και την προαγωγή των εξαγωγών.
• Τη διατήρηση της αυθεντικής ποιότητας, που παραμένει αδιαπραγμάτευτη.
• Τη διατήρηση, ως κεντρικής αξίας, του σεβασμού στον καταναλωτή και στους συνεργάτες της εταιρείας.
• Την έμφαση στον μακροπρόθεσμο προγραμματισμό και στη συντηρητικότητα σε βραχυχρόνιο επίπεδο.
• Την ανάλυση σεναρίων επιχειρηματικού κινδύνου (foresight), που αποτελεί ένα από τα επόμενα ζητούμενα.
• Την περαιτέρω ενίσχυση της εταιρικής διακυβέρνησης.
• Την υποστήριξη της προσωπικής βελτίωσης του προσωπικού.
• Την προετοιμασία της επόμενης γενιάς: η γνώση είναι η δύναμή τους, με ανεξαρτησία επιλογής, γιατί δεν υπάρχει επιτυχία χωρίς μια καλή διαδοχή.
• Τις εταιρικές συνεργασίες με αμοιβαία ωφέλεια.
• Τη συστηματικότερη παρακολούθηση του ανταγωνισμού και τη συμβολή στην παραγωγική ανασυγκρότηση της χώρας».
Νωρίτερα, στην υψηλή διατροφική αξία του παξιμαδιού και στα ιδιαίτερα σημαντικά ζητήματα ποιοτικού ελέγχου, που αποτελούν μέγιστη προτεραιότητα για την εταιρεία «Το Μάννα» Ν. Τσατσαρωνάκης ΑΒΕΕ αναφέρθηκε η διευθύντρια Έρευνας και Ανάπτυξης, χημικός – τεχνολόγος Τροφίμων Χαρά Τσατσαρωνάκη.
Στην οικονομική στρατηγική της εταιρείας «Το Μάννα» Ν. Τσατσαρωνάκης ΑΒΕΕ ο οικονομικός διευθυντής Παναγιώτης Σταθόπουλος, τονίζοντας ότι στόχος είναι να διατηρείται διαρκώς σε πολύ υψηλά επίπεδα η ποιότητα των προϊόντων και ταυτόχρονα οι τιμές να είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστικές στο ράφι για τους καταναλωτές, που τιμούν με την εμπιστοσύνη τους την εταιρεία εδώ και δεκαετίες.
Τα προϊόντα της εταιρείας «Το Μάννα» Ν. Τσατσαρωνάκης ΑΒΕΕ έχουν σταθερά την πρώτη θέση στην προτίμηση των καταναλωτών επισήμανε ο διευθυντής Πωλήσεων Θανάσης Τσακαρδάνος, παρουσιάζοντας τα επίσημα στοιχεία της Nielsen για το 2023. Σύμφωνα με τα συγκεκριμένα στοιχεία, η εταιρεία «Το Μάννα» Ν. Τσατσαρωνάκης ΑΒΕΕ έχει το υψηλότερο μερίδιο αξίας στα branded προϊόντα στην κατηγορία παξιμαδιού με 38%. Ταυτόχρονα, διατηρεί την πρώτη θέση στις υποκατηγορίες: χωρίς αλάτι (46%), ελαιολάδου (46%), σίκαλης (32%), κριθαρένια (28%), κριθαροκουλούρες (24%) και τη δεύτερη θέση στην υποκατηγορία χαρούπι (20%).
Η εταιρική παρουσίαση του Ομίλου Τσατσαρωνάκη πραγματοποιήθηκε στους φιλόξενους χώρους του Τσατσαρωνάκειου Πολύκεντρου, στην Κίσαμο Χανίων, που αποτελεί ένα χώρο πολιτισμού, δημιουργίας και προσφοράς, δωρεά από την οικογένεια Τσατσαρωνάκη στην τοπική κοινωνία και στη Μητρόπολη Κισάμου και Σελίνου. Τα εγκαίνιά του έγιναν πριν από 12 περίπου χρόνια από τον Οικουμενικό Πατριάρχη κ.κ. Βαρθολομαίο.
Αν και η επιχείρηση έχει ταυτιστεί με το παραδοσιακό κρητικό παξιμάδι, το οποίο διανέμει σε Ελλάδα και εξωτερικό, δεν είναι αυτό το μοναδικό προϊόν της. Τα τελευταία χρόνια έχει αυξήσει την ποικιλία, διατηρώντας όμως πάντα την ποιότητα ως βασικό στοιχείο και τα αποτελέσματα δείχνουν ότι οι καταναλωτές ανταμοίβουν αυτή την επιλογή.
Σε αυτή τη στρατηγική διεύρυνσης είναι ενταγμένη και η μεγάλη επένδυση της εταιρίας, στην οποία προχώρησε το 2021. Πρόκειται για την εξαγορά του εργοστασίου της αρτοποιίας Κατσέλη στην Αθήνα, την οποία ανακοίνωσε η πρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος, Ελένη Τσατσαρωνάκη:
«Ζήσαμε το μεγάλο εθνικό πρόβλημα της καθυστέρησης απονομής δικαιοσύνης», είπε η κ. Τσατσαρωνάκη αναφερόμενη στη σχεδιαζόμενη αναδιοργάνωση της εταιρείας με βάση τη συγκεκριμένη παραγωγική μονάδα και πρόσθεσε ότι «τώρα είμαστε έτοιμοι να προχωρήσουμε, καθώς σχεδιάζουμε ένα πλούσιο χαρτοφυλάκιο νέων προϊόντων με βάση το αλεύρι, σε διαφορετικές κατηγορίες, πάντοτε με τη γνωστή ποιότητα του “Μάννα”.
Δημιουργούμε, λοιπόν, το δικό μας “μεταφορικό ισοδύναμο” με παραγωγικό κέντρο και στην Αθήνα. Ταυτόχρονα, στο ίδιο κτήριο εκσυγχρονίζουμε την εφοδιαστική δομή και τις διοικητικές υπηρεσίες.
Παράλληλα, συνεχίζεται αδιάλειπτα η λειτουργία των παραγωγικών εγκαταστάσεων στην έδρα της εταιρείας, τον Πλάτανο. Η δεύτερη παραγωγική μονάδα της εταιρείας, στην Κρήτη, στο Βαρύπετρο του Δήμου Χανίων έχει αρχίσει, ήδη, να προσφέρει αποδοτικότερη ανταπόκριση στις παραγγελίες», επισήμανε η κυρία Τσατσαρωνάκη.
Στη διάρκεια της ενημερωτικής εκδήλωσης παρουσιάστηκαν τα στρατηγικά βήματα του Ομίλου της οικογένειας Τσατσαρωνάκη στους τομείς της μεταποίησης, τις τουριστικές υπηρεσίες και την πρωτογενή παραγωγή:
«Επιτυγχάνουμε εταιρική διαφοροποίηση συνδυάζοντας την αγροτική παραγωγή με τη διατροφή και τον τουρισμό», τόνισε η κ. Ελένη Τσατσαρωνάκη, κάνοντας σύντομες αναφορές:
• Στο ξενοδοχείο Molos Bay του Ομίλου στην Κίσαμο, που λειτουργεί και ως συμπληρωματικός πόλος, καθώς οι πελάτες καταναλώνουν και δοκιμάζουν γεύσεις, βιωματική διαδικασία η οποία λειτουργεί πιλοτικά για διατροφικές ιδέες και συνταγές.
• Στο εγχείρημα του «Λιοκάλυβου» στα Φαλάσαρνα, που συνδέει τον φυσικό χώρο με τη διατροφή και την ευεξία (place and well-being).
• Στο παραγωγικό συγκρότημα (θερμοκήπια) στα Φαλάσαρνα, σε έκταση 40.000 τετραγωνικών μέτρων, που είναι πλέον μια αυτοτελής δραστηριότητα. Στα συγκεκριμένα θερμοκήπια παράγονται ντομάτες και ντοματίνια, ενώ σε ελαιώνες της ευρύτερης περιοχής παράγεται ελαιόλαδο, δηλαδή βασικά προϊόντα για κάθε ελληνικό νοικοκυριό.
Η κ. Ελένη Τσατσαρωνάκη αναφέρθηκε και στη νέα σχεδιαζόμενη επένδυση του Ομίλου, ως καινοτομική «δράση» στο σύμπλεγμα Τουρισμού – Πολιτισμού, επισημαίνοντας ότι στόχος της συγκεκριμένης επένδυσης είναι να γίνουν τα Φαλάσαρνα τουριστικός προορισμός που διαμορφώνεται σε εμπειρία, βασιζόμενος στην προβολή και την ανάδειξη του φυσικού περιβάλλοντος και στα πολιτιστικά δρώμενα, αξιοποιώντας, παράλληλα, τα ιστορικά ίχνη και μνημεία στον παραδοσιακό τρόπο ζωής.
«Ένας προορισμός που παρέχει υψηλών προδιαγραφών εξυπηρέτηση φιλοξενίας συνδυάζοντάς αυτές τις προδιαγραφές με φυσικό – οικολογικό τρόπο αναψυχής», όπως χαρακτηριστικά είπε.
Σημείωσε, ακόμα, ότι «το όραμά μας για την ωρίμανση της εταιρείας προς την κατεύθυνση του Ομίλου περιλαμβάνει:
• Τον διαχωρισμό (διάσπαση) δραστηριοτήτων (μεταποίηση, τουριστικές υπηρεσίες και πρωτογενή παραγωγή), επιλογή που υλοποιεί τη στρατηγική μας για την αποδοτικότερη χρήση διαθέσιμων χρηματοδοτικών εργαλείων, την εξειδίκευση του προϊοντικού αντικειμένου, τη βελτίωση του διοικητικού συντονισμού και την ενίσχυση της εταιρικής επωνυμίας.
• Τη διατήρηση της ηγετικής θέσης των πωλήσεων στην αγορά και την προαγωγή των εξαγωγών.
• Τη διατήρηση της αυθεντικής ποιότητας, που παραμένει αδιαπραγμάτευτη.
• Τη διατήρηση, ως κεντρικής αξίας, του σεβασμού στον καταναλωτή και στους συνεργάτες της εταιρείας.
• Την έμφαση στον μακροπρόθεσμο προγραμματισμό και στη συντηρητικότητα σε βραχυχρόνιο επίπεδο.
• Την ανάλυση σεναρίων επιχειρηματικού κινδύνου (foresight), που αποτελεί ένα από τα επόμενα ζητούμενα.
• Την περαιτέρω ενίσχυση της εταιρικής διακυβέρνησης.
• Την υποστήριξη της προσωπικής βελτίωσης του προσωπικού.
• Την προετοιμασία της επόμενης γενιάς: η γνώση είναι η δύναμή τους, με ανεξαρτησία επιλογής, γιατί δεν υπάρχει επιτυχία χωρίς μια καλή διαδοχή.
• Τις εταιρικές συνεργασίες με αμοιβαία ωφέλεια.
• Τη συστηματικότερη παρακολούθηση του ανταγωνισμού και τη συμβολή στην παραγωγική ανασυγκρότηση της χώρας».
Νωρίτερα, στην υψηλή διατροφική αξία του παξιμαδιού και στα ιδιαίτερα σημαντικά ζητήματα ποιοτικού ελέγχου, που αποτελούν μέγιστη προτεραιότητα για την εταιρεία «Το Μάννα» Ν. Τσατσαρωνάκης ΑΒΕΕ αναφέρθηκε η διευθύντρια Έρευνας και Ανάπτυξης, χημικός – τεχνολόγος Τροφίμων Χαρά Τσατσαρωνάκη.
Στην οικονομική στρατηγική της εταιρείας «Το Μάννα» Ν. Τσατσαρωνάκης ΑΒΕΕ ο οικονομικός διευθυντής Παναγιώτης Σταθόπουλος, τονίζοντας ότι στόχος είναι να διατηρείται διαρκώς σε πολύ υψηλά επίπεδα η ποιότητα των προϊόντων και ταυτόχρονα οι τιμές να είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστικές στο ράφι για τους καταναλωτές, που τιμούν με την εμπιστοσύνη τους την εταιρεία εδώ και δεκαετίες.
Τα προϊόντα της εταιρείας «Το Μάννα» Ν. Τσατσαρωνάκης ΑΒΕΕ έχουν σταθερά την πρώτη θέση στην προτίμηση των καταναλωτών επισήμανε ο διευθυντής Πωλήσεων Θανάσης Τσακαρδάνος, παρουσιάζοντας τα επίσημα στοιχεία της Nielsen για το 2023. Σύμφωνα με τα συγκεκριμένα στοιχεία, η εταιρεία «Το Μάννα» Ν. Τσατσαρωνάκης ΑΒΕΕ έχει το υψηλότερο μερίδιο αξίας στα branded προϊόντα στην κατηγορία παξιμαδιού με 38%. Ταυτόχρονα, διατηρεί την πρώτη θέση στις υποκατηγορίες: χωρίς αλάτι (46%), ελαιολάδου (46%), σίκαλης (32%), κριθαρένια (28%), κριθαροκουλούρες (24%) και τη δεύτερη θέση στην υποκατηγορία χαρούπι (20%).
Η εταιρική παρουσίαση του Ομίλου Τσατσαρωνάκη πραγματοποιήθηκε στους φιλόξενους χώρους του Τσατσαρωνάκειου Πολύκεντρου, στην Κίσαμο Χανίων, που αποτελεί ένα χώρο πολιτισμού, δημιουργίας και προσφοράς, δωρεά από την οικογένεια Τσατσαρωνάκη στην τοπική κοινωνία και στη Μητρόπολη Κισάμου και Σελίνου. Τα εγκαίνιά του έγιναν πριν από 12 περίπου χρόνια από τον Οικουμενικό Πατριάρχη κ.κ. Βαρθολομαίο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.