Στην συνάντηση του βουλευτή Χανίων κ. Βολουδάκη με τον κ. Καραμανλή για τον ΒΟΑΚ επισημάνθηκε για άλλη μια φορά η αναγκαιότητα να προχωρήσει η παράκαμψη της πόλης της Κισάμου, αλλά και να προχωρήσουν οι μελέτες για το τμήμα Χανιά - Κίσαμος.
Στόχος του Υπουργείου η ολοκλήρωση Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων για το τμήμα Βαμβακόπουλου – Καστέλι ως το καλοκαίρι του 2022. Χρηματοδότηση 1,5 εκ. για προστασία λιμένος Σφακίων.
Ο Βουλευτής Χανίων της Ν.Δ. Μανούσος Βολουδάκης είχε σήμερα συνάντηση με τον Υπουργό Υποδομών Κώστα Καραμανλή, με αντικείμενο μια σειρά από ζητήματα σχετικά με το ΒΟΑΚ και τα συνδεόμενα έργα. Στη συνάντηση μετείχε και η Γενική Γραμματέας Υποδομών Μαριέλλη Γεραρδή.
Σχετικά με το ΒΟΑΚ, το πρώτο ζήτημα που έθεσε ο Χανιώτης βουλευτής είναι αυτό της προετοιμασίας του Υπουργείου για το τμήμα Βαμβακόπουλο – Καστέλι. Το τμήμα αυτό ως γνωστόν προχωρά παράλληλα με το σύνολο του έργου, αλλά με μια διακριτή διαδικασία (δικαίωμα προαίρεσης του δημοσίου), η οποία πρέπει να παρακολουθείται χωριστά, καθώς οι μελέτες για το τμήμα αυτό βρίσκονται σε πρωιμότερο στάδιο. Ο Υπουργός διαβεβαίωσε το Μ. Βολουδάκη ότι η προεργασία και για το σκέλος αυτό προχωρά με ικανοποιητικούς ρυθμούς: ολοκληρώθηκε ήδη η αναγνωριστική μελέτη οδοποιίας, βρίσκεται σε τελική φάση η μελέτη της χάραξης, ενώ στόχος του Υπουργείου Υποδομών είναι το καλοκαίρι του 2022 να έχει υποβληθεί προς έγκριση από το Υπουργείο Περιβάλλοντος η σχετική Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων.
Σχετικά με το έργο της παράκαμψης Καστελίου, το οποίο δεν είναι μέρος της σύμβασης παραχώρησης του ΒΟΑΚ αλλά ανεξάρτητο δημόσιο έργο, ο Μ.Βολουδάκης τόνισε την ανάγκη να επισπευσθεί η εν εξελίξει επικαιροποίηση των μελετών, ώστε να διασφαλισθεί ότι το έργο θα έχει ολοκληρωθεί πριν το ΒΟΑΚ για προφανείς λόγους διαχείρισης της κυκλοφορίας στην Κίσαμο.
Ο Μ. Βολουδάκης ζήτησε ενημέρωση και για το έργο της σύνδεσης Σούδας – Αεροδρομίου. Οι σχετική προεργασία προχωρά, όμως το έργο βρίσκεται σε πρώιμο στάδιο μελετητικής ωριμότητας και δεν είναι δυνατόν να τεθεί αυτή τη στιγμή ακριβές χρονοδιάγραμμα.
Σχετικά με το τμήμα Βρύσες – Ατσιπόπουλο και το πρόβλημα που έχει δημιουργηθεί στα Δράμια, ο Μ.Βολουδάκης, συνηγόρησε υπέρ της πρότασης που έχει κατατεθεί σχετικά από τα ΤΕΕ Δυτικής και Ανατολικής Κρήτης, τα οποία ζητούν – όπως και η τοπική κοινότητα και ο Δήμος Αποκορώνου- μετακίνηση της χάραξης προς νότο. Η οριστική απάντηση του Υπουργείου αναμένεται.
Ο Χανιώτης βουλευτής κατέθεσε επιπλέον μια πρόταση: το έργο Νεάπολη – Άγιος Νικόλαος, το μόνο τμήμα του ΒΟΑΚ που θα είναι καθαρό δημόσιο έργο, να το αναλάβει ο ΟΑΚ ως προϊσταμένη αρχή ή διευθύνουσα υπηρεσία. Με αυτό τον τρόπο θα αποδοθεί στον Οργανισμό ρόλος αντίστοιχος με αυτόν που προβλέπεται στον ιδρυτικό του νόμο.
Τέλος, ο Μ. Βολουδάκης ζήτησε και έλαβε τη δέσμευση του Υπουργού ότι θα χρηματοδοτηθεί άμεσα το έργο της προστασίας της λιμενικής ζώνης του Μαύρου Λιμιώνα στη Χώρα Σφακίων. Πρόκειται για έργο προστασίας από τις καταπτώσεις βράχων από το πρανές πάνω από το λιμάνι. Η πίστωση θα φθάσει το 1,500,000 ευρώ. Το έργο θα αναλάβει να προκηρύξει ο ΟΑΚ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.