Ερωτώμενος ο Κυριάκος Μητσοτάκης από τον δημοσιογράφο Γιώργο Σαχίνη για το κόστος του ΒΟΑΚ, τις πηγές και τον τρόπο χρηματοδότησης, αλλά και για το αν οι πολίτες θα πληρώνουν διόδια, αρκέστηκε να πει:
"Για τις λεπτομέρειες που αφορούν το κόστος, την χρηματοδότηση και τον τρόπο κατασκευής του ΒΟΑΚ είχαμε αναφερθεί στην πρόσφατη εκδήλωση που έγινε στα Χανιά. Αυτή τη στιγμή δεν έχω τα στοιχεία μαζί μου για να αναφερθώ εκ νέου. Κάναμε αναλυτική παρουσίαση στα Χανιά", επεσήμανε ο Κυριάκος Μητσοτάκης που πρόσθεσε για τα διόδια:
"Προφανώς ο ΒΟΑΚ θα συμπεριλαμβάνει διόδια. Στο ίδιο ύψος με το κόστος που πληρώνουν όλοι οι Έλληνες, στα υπόλοιπα Εθνικά δίκτυα της χώρας. Γιατί η Κρήτη να εξαιρεθεί; Ακούω λαϊκισμούς στην Κρήτη και από την αντιπολίτευση. Είναι λογικό, ένα κομμάτι της χρηματοδότησης να μεταφέρεται στον χρήστη".
Ενώ σε τοποθέτηση του δημοσιογράφου, γιατί οι Κρητικοί έπρεπε να περιμένουν 50 χρόνια για τον ΒΟΑΚ, τόνισε:
"Έπρεπε να περιμένει 50 χρόνια, αλλά εγώ κυβερνώ 2 χρόνια. Κάναμε ήδη τα πρώτα βήματα για τον ΒΟΑΚ και πολλές παρεμβάσεις για να βελτιώσουμε τον ήδη προβληματικό δρόμο. Θα δρομολογήσουμε τμηματικά την κατασκευή του ΒΟΑΚ".
"Για τις λεπτομέρειες που αφορούν το κόστος, την χρηματοδότηση και τον τρόπο κατασκευής του ΒΟΑΚ είχαμε αναφερθεί στην πρόσφατη εκδήλωση που έγινε στα Χανιά. Αυτή τη στιγμή δεν έχω τα στοιχεία μαζί μου για να αναφερθώ εκ νέου. Κάναμε αναλυτική παρουσίαση στα Χανιά", επεσήμανε ο Κυριάκος Μητσοτάκης που πρόσθεσε για τα διόδια:
"Προφανώς ο ΒΟΑΚ θα συμπεριλαμβάνει διόδια. Στο ίδιο ύψος με το κόστος που πληρώνουν όλοι οι Έλληνες, στα υπόλοιπα Εθνικά δίκτυα της χώρας. Γιατί η Κρήτη να εξαιρεθεί; Ακούω λαϊκισμούς στην Κρήτη και από την αντιπολίτευση. Είναι λογικό, ένα κομμάτι της χρηματοδότησης να μεταφέρεται στον χρήστη".
Ενώ σε τοποθέτηση του δημοσιογράφου, γιατί οι Κρητικοί έπρεπε να περιμένουν 50 χρόνια για τον ΒΟΑΚ, τόνισε:
"Έπρεπε να περιμένει 50 χρόνια, αλλά εγώ κυβερνώ 2 χρόνια. Κάναμε ήδη τα πρώτα βήματα για τον ΒΟΑΚ και πολλές παρεμβάσεις για να βελτιώσουμε τον ήδη προβληματικό δρόμο. Θα δρομολογήσουμε τμηματικά την κατασκευή του ΒΟΑΚ".
Μπορεί ο πρωθυπουργός να μην κρατούσε τα χαρτιά του στην ΔΕΘ για τον ΒΟΑΚ για το κόστος, τον τρόπο κατασκευής και την χρηματοδότησης αλλά τα δικά μας τα χαρτιά για το πως θα γίνει το κομμάτι Κολυμβάρι -Κίσαμος, μιας και από εκεί και πέρα δεν μας πολυενδιαφέρει τα κρατούν και τα ξέρουν λίγοι... μάλιστα ένας από αυτούς είναι ο αγαπητός φίλος, δημοτικός σύμβουλος όσο και ειδικός σύμβουλος της αντιπεριφέρειας Χανίων Νεκτάριος Κουμάκης. Όπως έμαθα άνοιξε λίγο τα χαρτιά του, για τον ΒΟΑΚ για το κομμάτι μας, στην τηλεδιάσκεψη που έγινε προχθές και δεν είχαμε την τύχη να την παρακολουθήσουμε. Θεωρώ ότι μια δημόσια ενημέρωση-τοποθέτηση τόσο από τον ίδιο όσο και από τον Δήμο μας, δεν θα πείραζε κανένα... εξάλλου όλοι ενδιαφερόμαστε να μάθουμε αν... θα γίνει, αν η χάραξη θα είναι ίδια, αν υπάρχει βοηθητικός δρόμος, αν είναι δίιχνος ή τετράιχνος, αν έχει διόδια (εγώ λέω ότι θα μας βάλουν πριν τον φτιάξουν, κορόιδα θα είναι αν δεν εισπράξουν τα τόσα αυτοκίνητα που περνάνε κάθε μέρα για Φαράσαρνα, Μπάλο, Λαφονήσι 6.000 Χ 3Ε Χ 30μ Χ 6μηνες = 3.250.000 Ε το εξάμηνο). Θεωρώ ότι και στο θέμα αυτό αλλά και στο θέμα της παράκαμψης που και εκεί ακούστηκαν, όχι γνώμες αλλά τελικές προτάσεις, πρέπει οι δημότες να ξέρουν. Τα κλειστά συμβούλια και η μη έγκυρη ενημέρωση δεν είναι ότι το καλύτερο... κάτι που συνηθίζεται τελευταία.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.