Στα περυσινά επίπεδα παραμένουν οι επιδοτήσεις για τις συμβάσεις δημόσιας υπηρεσίας στην ακτοπλοΐα, δηλαδή τις λεγόμενες άγονες γραμμές, σύμφωνα με τον προϋπολογισμό του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής. Πιο συγκεκριμένα, στα 90 εκατ. ευρώ ανέρχονται οι δαπάνες για το δίκτυο θαλάσσιων συγκοινωνιών.
Έως τώρα έχουν εγκριθεί οι παρακάτω γραμμές που έχουν σχέση με την γειτονιά μας:
Πειραιάς – Κύθηρα – Αντικύθηρα – Κίσαμος και επιστροφή με το «ΒΙΤΣΕΝΤΖΟΣ ΚΟΡΝΑΡΟΣ» της ΛΑΝΕ και μίσθωμα 38.000 ευρώ ανά δρομολόγιο.
Γύθειο – Κύθηρα – Αντικύθηρα – Κίσαμος και επιστροφή με το «ΒΙΤΣΕΝΤΖΟΣ ΚΟΡΝΑΡΟΣ» της ΛΑΝΕ και μίσθωμα 20.030 ευρώ ανά δρομολόγιο.
Δεν βλέπω την γραμμή Κίσαμος-Κύθηρα- Καλαμάτα αλλά ίσως να ανήκει σε ειδικό καθεστώς.
Πάντως οι δήμαρχοι Κυθήρων -Καλαμάτας και Κισάμου μετά από πιέσεις που άσκησαν, έχουν πάρει την διαβεβαίωση οτι η παραπάνω γραμμή θα έχει από του χρόνου 4μηνη διάρκεια, από 1η Ιουνίου μέχρι 30 Σεπτέμβρη, μιας και είναι πολύ υποσχόμενη.
Έως τώρα έχουν εγκριθεί οι παρακάτω γραμμές που έχουν σχέση με την γειτονιά μας:
Πειραιάς – Κύθηρα – Αντικύθηρα – Κίσαμος και επιστροφή με το «ΒΙΤΣΕΝΤΖΟΣ ΚΟΡΝΑΡΟΣ» της ΛΑΝΕ και μίσθωμα 38.000 ευρώ ανά δρομολόγιο.
Γύθειο – Κύθηρα – Αντικύθηρα – Κίσαμος και επιστροφή με το «ΒΙΤΣΕΝΤΖΟΣ ΚΟΡΝΑΡΟΣ» της ΛΑΝΕ και μίσθωμα 20.030 ευρώ ανά δρομολόγιο.
Δεν βλέπω την γραμμή Κίσαμος-Κύθηρα- Καλαμάτα αλλά ίσως να ανήκει σε ειδικό καθεστώς.
Πάντως οι δήμαρχοι Κυθήρων -Καλαμάτας και Κισάμου μετά από πιέσεις που άσκησαν, έχουν πάρει την διαβεβαίωση οτι η παραπάνω γραμμή θα έχει από του χρόνου 4μηνη διάρκεια, από 1η Ιουνίου μέχρι 30 Σεπτέμβρη, μιας και είναι πολύ υποσχόμενη.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.