ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΚΙΣΑΜΟΥ! ΜΙΑ ΣΕΛΙΔΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΝΕΡΓΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΜΑΣ.
Δευτέρα 31 Οκτωβρίου 2016
ΔΥΣΚΟΛΑ ΘΑ ΓΙΝΕΙ
Λίγο πριν το παιχνίδι θα αποφασίσει ο ρέφερι κ. Μιχαηλίδης, αν θα γίνει το προγραμματισμένο παιχνίδι της ομάδος μας με τον ΟΦΗ.
Η άποψη μου είναι οτι το παιχνίδι δεν θα γίνει μιας και από τώρα και για 3 ώρες θα υπάρχει συνεχείς βροχόπτωση με δυνατούς βόρειους ανέμους στην περιοχή. Το λογικότερο αλλά και το καλύτερο για όλους είναι το παιχνίδι να γίνει αύριο όπως λένε και οι κανονισμοί, για να θαυμάσουμε ποδόσφαιρο και όχι πόλο!
Στις 4.30 θα ξέρουμε....
Η άποψη μου είναι οτι το παιχνίδι δεν θα γίνει μιας και από τώρα και για 3 ώρες θα υπάρχει συνεχείς βροχόπτωση με δυνατούς βόρειους ανέμους στην περιοχή. Το λογικότερο αλλά και το καλύτερο για όλους είναι το παιχνίδι να γίνει αύριο όπως λένε και οι κανονισμοί, για να θαυμάσουμε ποδόσφαιρο και όχι πόλο!
Στις 4.30 θα ξέρουμε....
ΕΝΔΙΑΜΕΣΗ ΕΚΠΤΩΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2016
Αγαπητοί Συνάδελφοι,
Δεδομένου ότι πλησιάζει η ενδιάμεση εκπτωτική περίοδος του Νοεμβρίου 2016, θα θέλαμε να σας υπενθυμίσουμε τα κάτωθι:
Σύμφωνα με τις διατάξεις του ν. 4177/2013, η ενδιάμεση «φθινοπωρινή» εκπτωτική περίοδος είναι το πρώτο δεκαήμερο του Νοεμβρίου. Οι 10 ημέρες είναι ημερολογιακές και όχι εργάσιμες. Κατ’ ακολουθία, ως ημέρα έναρξης του δεκαημέρου είναι η Τρίτη, 1 Νοεμβρίου και αντίστοιχα, τελευταία ημέρα των εκπτώσεων θα είναι η Πέμπτη, 10 Νοεμβρίου 2016.
Κατά τη διάρκεια των εκπτώσεων, πέραν της αναγραφής της παλαιάς και της νέας τιμής των προϊόντων και υπηρεσιών που πωλούνται με έκπτωση, επιτρέπεται και η αναγραφή και η εμπορική επικοινωνία ποσοστού έκπτωσης.
Παράλληλα με τα ως άνω, σύμφωνα με το άρθρο 16 του ν. 4177/2013, τα καταστήματα κάθε είδους και σε .....
Δεδομένου ότι πλησιάζει η ενδιάμεση εκπτωτική περίοδος του Νοεμβρίου 2016, θα θέλαμε να σας υπενθυμίσουμε τα κάτωθι:
Σύμφωνα με τις διατάξεις του ν. 4177/2013, η ενδιάμεση «φθινοπωρινή» εκπτωτική περίοδος είναι το πρώτο δεκαήμερο του Νοεμβρίου. Οι 10 ημέρες είναι ημερολογιακές και όχι εργάσιμες. Κατ’ ακολουθία, ως ημέρα έναρξης του δεκαημέρου είναι η Τρίτη, 1 Νοεμβρίου και αντίστοιχα, τελευταία ημέρα των εκπτώσεων θα είναι η Πέμπτη, 10 Νοεμβρίου 2016.
Κατά τη διάρκεια των εκπτώσεων, πέραν της αναγραφής της παλαιάς και της νέας τιμής των προϊόντων και υπηρεσιών που πωλούνται με έκπτωση, επιτρέπεται και η αναγραφή και η εμπορική επικοινωνία ποσοστού έκπτωσης.
Παράλληλα με τα ως άνω, σύμφωνα με το άρθρο 16 του ν. 4177/2013, τα καταστήματα κάθε είδους και σε .....
ΜΕΤΑΞΥ ΣΟΒΑΡΟΥ ΚΑΙ ΑΣΤΕΙΟΥ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ....
Είπα να δώσω μια συνέντευξη στον εαυτό μου..... μιας και είναι της μόδας.
- Τι είναι Blogs;
- Για μένα είναι η τελευταία ελευθερία του λόγου. Οτιδήποτε γράφεται στα Blogs, λέγεται δημοσίως και επιδέχεται δημόσιας κριτικής.
Η άποψη του καθενός μας, όταν είναι δημόσια μπορεί να δεχτεί κριτική απ'όλους όσους την βλέπουν ή την διαβάζουν, είτε αυτοί είναι ειδικοί επί του θέματος (εδώ ξεκινάει η παραπλάνηση του έντυπου τύπου) είτε όχι.
Γράφεις στην προσωπική σου σελίδα αυτό που εσύ θεωρείς σωστό δημόσια και ενυπόγραφα και σε περίπτωση που κάποιος έχει διαφορετική άποψη έχεις την δυνατότητα του σχολιασμού και ανταπάντησης αυτής της δημοσίευσης. Αυτό είναι ένα από τα στοιχεία των blogs που τα κάνει να υπερτερούν με όλα τα υπόλοιπα μέσα ενημέρωσης.
Τα περισσότερα blogs είναι αυστηρά προσωπικά, γεννήθηκαν πολύ πριν από τους δήθεν επαγγελματίες του χώρου και οι απόψεις που περιέχονται σε αυτά, σε αντίθεση με των ηλεκτρονικών ΜΜΕ, εκτός από προσωπικές και ενυπόγραφες είναι και προς μια ενημέρωση εντελώς διαφορετική από των ΜΜΕ βοηθώντας τον κόσμο (φίλους), να καταλάβουν αυτά που τα δήθεν επαγγελματικά έντυπα (δυστυχώς σήμερα και ηλεκτρονικά) ..μας ξεφουρνίζουν.
Φυσικά έχουν και ένα καλό.. άμα δεν σου αρέσουν πατάς μια "διαγραφή" και τους αποχαιρετάς.
Τέλος το σπουδαιότερο...τα περισσότερα θέματα που υπάρχουν στα blogs αρπάζονται για χάρη των "κτυπημάτων".... από τους επαγγελματίες.
Αυτά....μιας και όπως είδα άρχισε το κυνήγι των μαγισσών από τους επαγγελματίες του είδους.
- Τι είναι Blogs;
- Για μένα είναι η τελευταία ελευθερία του λόγου. Οτιδήποτε γράφεται στα Blogs, λέγεται δημοσίως και επιδέχεται δημόσιας κριτικής.
Η άποψη του καθενός μας, όταν είναι δημόσια μπορεί να δεχτεί κριτική απ'όλους όσους την βλέπουν ή την διαβάζουν, είτε αυτοί είναι ειδικοί επί του θέματος (εδώ ξεκινάει η παραπλάνηση του έντυπου τύπου) είτε όχι.
Γράφεις στην προσωπική σου σελίδα αυτό που εσύ θεωρείς σωστό δημόσια και ενυπόγραφα και σε περίπτωση που κάποιος έχει διαφορετική άποψη έχεις την δυνατότητα του σχολιασμού και ανταπάντησης αυτής της δημοσίευσης. Αυτό είναι ένα από τα στοιχεία των blogs που τα κάνει να υπερτερούν με όλα τα υπόλοιπα μέσα ενημέρωσης.
Τα περισσότερα blogs είναι αυστηρά προσωπικά, γεννήθηκαν πολύ πριν από τους δήθεν επαγγελματίες του χώρου και οι απόψεις που περιέχονται σε αυτά, σε αντίθεση με των ηλεκτρονικών ΜΜΕ, εκτός από προσωπικές και ενυπόγραφες είναι και προς μια ενημέρωση εντελώς διαφορετική από των ΜΜΕ βοηθώντας τον κόσμο (φίλους), να καταλάβουν αυτά που τα δήθεν επαγγελματικά έντυπα (δυστυχώς σήμερα και ηλεκτρονικά) ..μας ξεφουρνίζουν.
Φυσικά έχουν και ένα καλό.. άμα δεν σου αρέσουν πατάς μια "διαγραφή" και τους αποχαιρετάς.
Τέλος το σπουδαιότερο...τα περισσότερα θέματα που υπάρχουν στα blogs αρπάζονται για χάρη των "κτυπημάτων".... από τους επαγγελματίες.
Αυτά....μιας και όπως είδα άρχισε το κυνήγι των μαγισσών από τους επαγγελματίες του είδους.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ
Ευχαριστούμε τις ενορίες:
* Δραπανιά, Ποταμίδα και Βουλγάρω για τη δωρεά χρημάτων στο σχολείο μας με σκοπό την αγορά εκπ/κού υλικού
* την κ. Μπαντουβάκη Χρυσάνθη για την προσφορά ενός laptop
* το Σύλλογο γονέων και κηδεμόνων που κάλυψε μέρος εξόδων για το βάψιμο αιθουσών του σχολείου
* Και τέλος το Δήμο Κισάμου για την άμεση ανταπόκριση του στην κάλυψη λειτουργικών αναγκών.
Ο σύλλογος διδασκόντων και οι μαθητές του Δημοτικού Σχολείου Δραπανιά.
ΚΡΙΜΑ ΚΑΙ ΑΔΙΚΟ
Άλλο ένα παλικάρι από την Κίσαμο θύμα της ασφάλτου. Το τροχαίο έγινε τις βραδυνές ώρες στην διασταύρωση για Συρίλι, στον δρόμο προς Βουκολιές. ΙΧ έκλεισε την μηχανή του Νίκο Τ. 29 χρονών με αποτέλεσμα να τραυματισθεί θανάσιμα. Δυστυχώς για άλλη μια φορά ο Πλάτανος, η Κίσαμος στο πένθος...
Κρίμα κι άδικο.
Η κηδεία του Νίκο θα γίνει στις 13.00 στον Πλάτανο.
Κρίμα κι άδικο.
Η κηδεία του Νίκο θα γίνει στις 13.00 στον Πλάτανο.
ΒΡΑΒΕΥΣΑΝ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΒΟΗΘΗΣΑΝ
Η Οργανωτική Επιτροπή του 1ου Μαραθωνίου Κρήτης 2016 και ο Σύλλογος Δρομέων Υγείας Χανίων διοργάνωσαν εκδήλωση για τις βραβεύσεις όσων βοήθησαν στη διεξαγωγή του 1ου Μαραθωνίου Κρήτης. H εκδήλωση πραγματοποιήθηκε το μεσημέρι της Κυριακής στο Μεγάλο Αρσενάλι.
Στη διάρκεια της εκδήλωσης βραβεύτηκαν, εκπρόσωποι της αυτοδιοίκησης, ανάμεσα τους και ο δήμαρχος Κισάμου κ. Σταθάκης, φορέων, εθελοντών και Μέσα Ενημέρωσης για την συμβολή τους τους στην διοργάνωση που πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία και με την συμμετοχή χιλιάδων δρομέων, την Κυριακή 8 Μαΐου 2016.
kriti24.gr
Στη διάρκεια της εκδήλωσης βραβεύτηκαν, εκπρόσωποι της αυτοδιοίκησης, ανάμεσα τους και ο δήμαρχος Κισάμου κ. Σταθάκης, φορέων, εθελοντών και Μέσα Ενημέρωσης για την συμβολή τους τους στην διοργάνωση που πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία και με την συμμετοχή χιλιάδων δρομέων, την Κυριακή 8 Μαΐου 2016.
kriti24.gr
ΕΝΑΣ ΚΙΣΑΜΙΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΕΙ ΙΟΡΔΑΝΟΥΣ
Την Ιορδανία επισκέφθηκε από 22-27/10/2016 ο γεωπόνος-ερευνητής Κων. Στ. Χαρτζουλάκης, επιστημονικός συνεργάτης του Ινστιτούτου Ελιάς, Υποτροπικών Φυτών & Αμπέλου Χανίων στα πλαίσια του προγράμματος TEMPUS ‘Εκπαίδευση στελεχών του ελαιοκομικού τομέα της Ιορδανίας’ της Ε.Ε. Ο κ. Χαρτζουλάκης έδωσε σειρά διαλέξεων για την άρδευση της ελιάς, τα σύγχρονα συστήματα άρδευσης και την ποιότητα του νερού άρδευσης σε φοιτητές στη σχολή Γεωπονίας του University of Jordan του Αμμάν, αλλά και σε γεωπόνους του Εθνικού Οργανισμού Έρευνας και Εφαρμογών (NCARE) της Ιορδανίας. Παράλληλα, ως υπεύθυνος για την οργάνωση διεθνούς workshop στο Αμμάν τον Μάιο του 2017 για την αειφορία του ελαιοκομικού τομέα στα πλαίσια του προγράμματος, συναντήθηκε με διάφορους φορείς και την Ένωση Εξαγωγέων Ελαιοκομικών Προϊόντων της Ιορδανίας (JOPEA) για την εξασφάλιση της συμμετοχής τους και την καλλίτερη οργάνωση.
Η καλλιέργεια ελιάς στην Ιορδανία καταλαμβάνει περίπου 135.000 εκτάρια (72% της έκτασης με δενδρώδεις καλλιέργειες) και παράγονται 24.000 – 27.000 τόνοι ελαιολάδου το χρόνο. Κυριαρχούν οι ντόπιες ποικιλίες ('Nabali Baladi', 'Kanabisi', 'Souri', 'Nabali Muhasan'), που έχουν προσαρμοστεί στο ξηροθερμικό κλίμα της περιοχής. Το κυριότερο πρόβλημα είναι η έλλειψη νερού για άρδευση και η δυσκολία προσαρμογής των αγροτών στις σύγχρονες καλλιεργητικές τεχνικές.
Ωστόσο, η καλλιέργεια της ελιάς θεωρείται η ραχοκοκαλιά της εγχώριας οικονομίας στις ξηρικές περιοχές, αφού στηρίζει την επιβίωση μεγάλου αριθμού κατόχων μικρών γεωργικών εκμεταλλεύσεων, με έκταση κατά μέσο όρο μικρότερη από τρία εκτάρια. Πάνω από 60.000 οικογένειες με συνολικό πληθυσμό περίπου 300.000 άτομα, στηρίζονται στον τομέα του ελαιολάδου, ως κύρια πηγή του εισοδήματός τους. Υπάρχουν σοβαρές προσπάθειες τυποποίησης και εξαγωγής ελαιολάδου με βάση υψηλές προδιαγραφές, ενώ ενδιαφέρον παρουσιάζει η τοποθέτηση εκθετηρίων τυποποιημένου ελαιολάδου της Ιορδανίας στα περισσότερα ξενοδοχεία.
Η καλλιέργεια ελιάς στην Ιορδανία καταλαμβάνει περίπου 135.000 εκτάρια (72% της έκτασης με δενδρώδεις καλλιέργειες) και παράγονται 24.000 – 27.000 τόνοι ελαιολάδου το χρόνο. Κυριαρχούν οι ντόπιες ποικιλίες ('Nabali Baladi', 'Kanabisi', 'Souri', 'Nabali Muhasan'), που έχουν προσαρμοστεί στο ξηροθερμικό κλίμα της περιοχής. Το κυριότερο πρόβλημα είναι η έλλειψη νερού για άρδευση και η δυσκολία προσαρμογής των αγροτών στις σύγχρονες καλλιεργητικές τεχνικές.
Ωστόσο, η καλλιέργεια της ελιάς θεωρείται η ραχοκοκαλιά της εγχώριας οικονομίας στις ξηρικές περιοχές, αφού στηρίζει την επιβίωση μεγάλου αριθμού κατόχων μικρών γεωργικών εκμεταλλεύσεων, με έκταση κατά μέσο όρο μικρότερη από τρία εκτάρια. Πάνω από 60.000 οικογένειες με συνολικό πληθυσμό περίπου 300.000 άτομα, στηρίζονται στον τομέα του ελαιολάδου, ως κύρια πηγή του εισοδήματός τους. Υπάρχουν σοβαρές προσπάθειες τυποποίησης και εξαγωγής ελαιολάδου με βάση υψηλές προδιαγραφές, ενώ ενδιαφέρον παρουσιάζει η τοποθέτηση εκθετηρίων τυποποιημένου ελαιολάδου της Ιορδανίας στα περισσότερα ξενοδοχεία.
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΓΡΑΜΒΟΥΣΑΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ 1821
Η ανακοίνωση του Φουρναράκη Κωνσταντίνου στο Α' συνέδριο για την Κίσαμο
Το 1823 οι επαναστάτες προσπάθησαν να κυριεύσουν τη νησίδα της Γραμβούσας, αλλά απέτυχαν. Όμως τον Αύγουστο του 1825 μια ομάδα επαναστατών κατέλαβε με ευφυές σχέδιο τη Γραμβούσα και την κατέστησε το μόνο ελεύθερο τμήμα της Κρήτης κατά την επανάσταση του 1821. Στη Γραμβούσα συγκεντρώθηκαν χριστιανοί από όλη την Κρήτη, αλλά και από άλλα νησιά και οργανώθηκε μια πολιτεία που συντόνιζε τον αγώνα σε όλη την Κρήτη.
Από την Γραμβούσα ξεκινούσαν οι Γραμβουσιανοί για να τιμωρήσουν τους Τούρκους και να απελευθερώσουν την Κρήτη. Το 1827 οι Γραμβουσιανοί έφτασαν με το στρατό τους ως την Ανατολή Κρήτη και το 1828 χρηματοδότησαν την εκστρατεία του Χατζημιχάλη Νταλιάνη. Οι Μεγάλες Δυνάμεις της εποχής κατηγόρησαν την Γραμβούσα για πειρατεία και την έθεσαν υπό διεθνή κατοχή. Στα 1830 επέρριψαν το αίτημα του «Κρητικού Συμβουλίου» να παραμείνει η Γραμβούσα υπό την κυριαρχία των χριστιανών της Κρήτης με αποτέλεσμα η ένδοξη νησίδα να περάσει ξανά στα χέρια των Τούρκων.
1827 ΓΡΑΜΒΟΥΣΑ |
Από την Γραμβούσα ξεκινούσαν οι Γραμβουσιανοί για να τιμωρήσουν τους Τούρκους και να απελευθερώσουν την Κρήτη. Το 1827 οι Γραμβουσιανοί έφτασαν με το στρατό τους ως την Ανατολή Κρήτη και το 1828 χρηματοδότησαν την εκστρατεία του Χατζημιχάλη Νταλιάνη. Οι Μεγάλες Δυνάμεις της εποχής κατηγόρησαν την Γραμβούσα για πειρατεία και την έθεσαν υπό διεθνή κατοχή. Στα 1830 επέρριψαν το αίτημα του «Κρητικού Συμβουλίου» να παραμείνει η Γραμβούσα υπό την κυριαρχία των χριστιανών της Κρήτης με αποτέλεσμα η ένδοξη νησίδα να περάσει ξανά στα χέρια των Τούρκων.
ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΑΠΟ ΤΑ ΑΝΤΙΚΥΘΗΡΑ
1927 ΠΑΝΥΓΗΡΙ ΑΓΙΟΥ ΜΥΡΩΝΑ ΑΝΤΙΚΥΘΗΡΑ |
παπά Φραγκιάς 1880-1973 |
"Το βενζινόπλοιο θα έφευγε κατά τις 10 το πρωί. Μαζέψαμε και δέσαμε τα πράματά μας. Πήραμε και τις 4 κότες μας και είμαστε έτοιμοι να τα κατεβάσουμε στην προβλήτα. Οι κάτοικοι του Ποταμού και άλλοι, που ήρθαν από μακρυά, έτρεξαν να μας αποχαιρετήσουν και να μας βοηθήσουν. Εκείνο που μας συγκίνησε ιδιαίτερα ήταν η συμπεριφορά του παπά Φραγκιά Χαρχαλάκη. Ήρθε νωρίς από 2 χιλιόμετρα μακριά για να μας αποχαιρετήσει. Κι αυτός ο σεβάσμιος γέροντας, πάνω από 80 χρονών, την ώρα που ξεκινούσαμε άρπαξε έναν μεγάλο μπόγο με κουβέρτες και ήθελε να τον κατεβάσει στην προβλήτα. 'Όχι παπά μου' του είπα. 'Σε ευχαριστούμε πολύ. Μας συγκινεί πάρα πολύ η χειρονομία σου και η αγάπη, που μας δείχνεις, αλλά υπάρχουν τόσοι άλλοι για τη δουλειά αυτή'. Τον αγκάλιασα και τον φίλησα. Ο παπάς όμως επέμενε. Και για να δώσω μια διέξοδο, να πάρει κάτι να κατεβάσει και αυτός, του έδωσα την τσάντα μου. 'Ορίστε πάρτε την τσάντα', του είπα. Έτσι με τέτοιες εκδηλώσεις και με άφατη συγκίνηση εγκαταλείψαμε τα Αντικύθηρα. Το νησί που τόσα υποφέραμε, μα και που τόσο αγαπήσαμε τους κατοίκους του".
"Οι παλιές συκοφαντίες που είχαν ακούσει οι κάτοικοι για τους κομμουνιστές διαψεύδονταν στην πράξη και οι επιφυλάξεις τους άρχισαν να διαλύονται. Πολύ χαρακτηριστικός από την άποψη αυτή είναι ο παρακάτω διάλογος της παπαδιάς με τη γυναίκα μου:
- Κυρία Κατίνα, τη ρώτησε η παπαδιά, που ήταν 80 περίπου ετών, κομμουνιστές είστε εσείς;
- Ναι! της απάντησε η Κατίνα.
- Μα εμάς μας έλεγαν ότι οι κομμουνιστές είναι κακοί και μοχθηροί άνθρωποι, εγκληματίες και δολοφόνοι και πρέπει να φυλαγόμαστε πολύ απ΄ αυτούς. Όμως εσείς είστε πολύ καλοί, πολύ αγαπητοί άνθρωποι. Σαν και εσάς είναι και οι άλλοι;
- Υπάρχουν και πολύ καλύτεροι από μας, της είπε η Κατίνα.
- Αμ τότε κυρία Κατίνα να γίνουμε και εμείς κομμουνιστές, απάντησε η παπαδιά!"
Από το βιβλίο "Στο Στρατόπεδο υγειονομικών Αντικυθήρων- Και στην Τρίπολη 1955-1962" του Αντώνη Φλούντζη.
ΠΗΓΗ
Κυριακή 30 Οκτωβρίου 2016
ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΤΕΙΤΕ
Πάντως στην ανακοίνωση του Εθνικού Αστεροσκοπείου, ο κυκλώνας αυτός θα κινηθεί γρήγορα προς τα ανατολικά, και σύμφωνα με τα σημερινά στοιχεία αναμένεται να περάσει νότια της Κρήτης κατά τη διάρκεια της Δευτέρας 31/10.
ΑΥΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ 10 ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΠΑΡΑΛΙΕΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑΣ ΚΛΑΣΗΣ
4. Blue Lagoon, Μάλτα
5. Fuerteventura, Ισπανία
6. Galé Beach, Πορτογαλία
7. Brela, Κροατία
8. Hossegor, Γαλλία
9. Galicia, Ισπανία
10. Ölüdeniz, Τουρκία
Αυτές είναι οι 10 καλύτερες παραλίες της Ευρώπης για το 2016 που χαρακτηρίζονται παγκόσμιας κλάσης από το διεθνές ειδησεογραφικό δίκτυο Post Magazine, το οποίο έχει έδρα την Κίνα, και είναι ένα από τα μεγαλύτερα παγκοσμίως, με εκατομμύρια διαδικτυακούς επισκέπτες.
Στο 1-2-3 ξέρετε ποιες επελέγησαν....Ελαφονήσι-Μπάλος-Φαλάσαρνα
Ο αρθρογράφος Tim Pile, που ασχολείται με ταξιδιωτικά θέματα, εντάσσει σε αυτή την κατηγορία της "παγκόσμιας κλάσης" τις παραλίες της Κισάμου, Ελαφονήσι, Μπάλο και τα Φαλάσαρνα.
ΠΗΓΗ Post Magazine
Τεράστια κληρονομιά που θέλει προστασία και με οικολογική ευθύνη αξιοποίηση. Αυτά είναι τα μέρη που θα πρέπει να τα προσέχουμε σαν κόρη οφθαλμού, προστατεύοντας και διαφυλάττοντας τα για τα παιδιά μας...
5. Fuerteventura, Ισπανία
6. Galé Beach, Πορτογαλία
7. Brela, Κροατία
8. Hossegor, Γαλλία
9. Galicia, Ισπανία
10. Ölüdeniz, Τουρκία
Αυτές είναι οι 10 καλύτερες παραλίες της Ευρώπης για το 2016 που χαρακτηρίζονται παγκόσμιας κλάσης από το διεθνές ειδησεογραφικό δίκτυο Post Magazine, το οποίο έχει έδρα την Κίνα, και είναι ένα από τα μεγαλύτερα παγκοσμίως, με εκατομμύρια διαδικτυακούς επισκέπτες.
Στο 1-2-3 ξέρετε ποιες επελέγησαν....Ελαφονήσι-Μπάλος-Φαλάσαρνα
Ο αρθρογράφος Tim Pile, που ασχολείται με ταξιδιωτικά θέματα, εντάσσει σε αυτή την κατηγορία της "παγκόσμιας κλάσης" τις παραλίες της Κισάμου, Ελαφονήσι, Μπάλο και τα Φαλάσαρνα.
ΠΗΓΗ Post Magazine
Τεράστια κληρονομιά που θέλει προστασία και με οικολογική ευθύνη αξιοποίηση. Αυτά είναι τα μέρη που θα πρέπει να τα προσέχουμε σαν κόρη οφθαλμού, προστατεύοντας και διαφυλάττοντας τα για τα παιδιά μας...
Σάββατο 29 Οκτωβρίου 2016
ΚΥΚΛΩΝΑΣ;;;
Ενδείξεις για υποτροπή του καιρού υπάρχουν τη Δευτέρα 31 Οκτωβρίου και την Τρίτη 01 Νοεμβρίου, με τα εντονότερα φαινόμενα να εντοπίζονται κυρίως στα νοτιότερα διαμερίσματα της χώρας.
Το προγνωστικό μας μοντέλο καιρού, επιμένει για σημαντική βάθυνση του χαμηλού βαρομετρικού που επηρεάζει από την Πέμπτη την περιοχή μας, το οποίο πιθανόν να λάβει χαρακτηριστικά τροπικού κυκλώνα. Εν συνεχεία θα κινηθεί προς την περιοχή της Κρήτης, των Δωδεκανήσων και από εκεί στην Κύπρο.
Το προγνωστικό μας μοντέλο καιρού, επιμένει για σημαντική βάθυνση του χαμηλού βαρομετρικού που επηρεάζει από την Πέμπτη την περιοχή μας, το οποίο πιθανόν να λάβει χαρακτηριστικά τροπικού κυκλώνα. Εν συνεχεία θα κινηθεί προς την περιοχή της Κρήτης, των Δωδεκανήσων και από εκεί στην Κύπρο.
ΣΚΕΨΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ
Όπως περίπου ειπώθηκαν στη εορτή του Λυκείου Κισάμου
Αγαπητοί μαθητές, θα μου επιτρέψετε να μοιραστώ μερικές σκέψεις περί της έννοιας της ελευθερίας, μιας αξίας συνυφασμένης με τους αγώνες του έθνους μας. Θα μπορούσε ίσως κανείς συστηματοποιημένα να ορίσει την ελευθερία ως δύο διαφορετικά είδη: Την ελευθερία του ασκητή, και την ελευθερία του κοσμικού ανθρώπου. Η ελευθερία του ασκητή, ή αλλιώς η ελευθερία του Καζαντζάκη, αν θέλετε, έχει να κάνει περισσότερο με την ευτυχία στην αταραξία και τη γαλήνη που έχει βρει ένας ασκητής ή ένας φιλόσοφος και αυτό σχετίζεται π.χ. με τη γνωστή φράση του Καζαντζάκη «Δεν ελπίζω (δεν επιθυμώ) τίποτα, δεν φοβάμαι τίποτα, είμαι λεύτερος». Αντίθετα, υπάρχει και η ελευθερία του κοσμικού ανθρώπου και με αυτό εννοείται η ευτυχία που επιτυγχάνεται με την ικανοποίηση διάφορων αναγκών και επιθυμιών μας (φιλοδοξίες, υλικά αγαθά,...) μέσα στην κοινωνία. Το μοίρασμα αυτής της ελευθερίας δεν είναι πάντα εύκολη υπόθεση, και πάντα υπάρχουν ανταγωνισμοί.
Το ελληνικό έθνος, ήδη από τον πέμπτο π.Χ αιώνα, έχει πρωτοπορήσει και δοκιμάσει ένα διαφορετικό είδος πολιτεύματος, τη Δημοκρατία, σε μια προσπάθεια να μοιραστεί δικαιότερα η ελευθερία μεταξύ των ανθρώπων. Όπως μπορεί κανείς ίσως να αντιληφθεί, στα πυραμιδικά ολιγαρχικά πολιτεύματα που ίσχυαν έως τότε, η κοσμική ελευθερία μοιραζόταν ανισομερώς. Διότι, οι λίγοι που βρίσκονται ψηλά στην κοινωνική πυραμίδα απολαμβάνουν υψηλά επίπεδα ελευθερίας, αντίθετα με τους πολλούς που βρίσκονται χαμηλά στην πυραμίδα, οι οποίοι και έχουν χαμηλά επίπεδα ελευθερίας. Βεβαίως, μπορεί κανείς πιθανόν να εκφέρει αντίλογο και να ισχυριστεί ότι ακόμα και σε ολιγαρχικά πολιτεύματα ένας φωτισμένος ηγέτης μπορεί πιθανόν να αυξήσει τελικά τη συνολική ελευθερία.
Το ελληνικό έθνος ήταν πάντα ιδιαίτερο ευαίσθητο στην αξία της ελευθερίας, την οποία την έχει κατακτήσει με πολλούς αγώνες και με πολύ αίμα. (Επίσης, το ελληνικό έθνος έχει υπηρετήσει το πρώτο είδος ελευθερίας του ασκητή με την ιδιαίτερη σχέση του με τη φιλοσοφία και τη χριστιανική αρετή). Και φτάνοντας στις προκλήσεις της σύγχρονης εποχής, πρέπει να τονιστεί η ιδιαίτερη σχέση που έχει το χρήμα με την ελευθερία, διότι όπως μπορεί κανείς εύκολα να φανταστεί το ένα μπορεί να επηρεάσει καθοριστικά τα επίπεδα του άλλου. Κατά συνέπεια, υπάρχουν ιδιαίτερες σύγχρονες προκλήσεις σχετικά με το δίκαιο μοίρασμα του χρήματος και της ελευθερίας.
Με αυτές τις λίγες σκέψεις, χαιρετίζω την σημερινή εορτή και θα επιθυμούσα όλοι να κάνουν τις δικές τους σχετικές σκέψεις και κάθε τμήμα του σχολείου να παραδώσει μια μικρή έκθεση σχετική με την έννοια της ελευθερίας, θεωρούμενης υπό αυτών των δύο μορφών, του ασκητή-φιλοσόφου και του κοσμικού ανθρώπου. Σας ευχαριστώ.
Ο διευθυντής, Γεώργιος Ψαράκης
Αγαπητοί μαθητές, θα μου επιτρέψετε να μοιραστώ μερικές σκέψεις περί της έννοιας της ελευθερίας, μιας αξίας συνυφασμένης με τους αγώνες του έθνους μας. Θα μπορούσε ίσως κανείς συστηματοποιημένα να ορίσει την ελευθερία ως δύο διαφορετικά είδη: Την ελευθερία του ασκητή, και την ελευθερία του κοσμικού ανθρώπου. Η ελευθερία του ασκητή, ή αλλιώς η ελευθερία του Καζαντζάκη, αν θέλετε, έχει να κάνει περισσότερο με την ευτυχία στην αταραξία και τη γαλήνη που έχει βρει ένας ασκητής ή ένας φιλόσοφος και αυτό σχετίζεται π.χ. με τη γνωστή φράση του Καζαντζάκη «Δεν ελπίζω (δεν επιθυμώ) τίποτα, δεν φοβάμαι τίποτα, είμαι λεύτερος». Αντίθετα, υπάρχει και η ελευθερία του κοσμικού ανθρώπου και με αυτό εννοείται η ευτυχία που επιτυγχάνεται με την ικανοποίηση διάφορων αναγκών και επιθυμιών μας (φιλοδοξίες, υλικά αγαθά,...) μέσα στην κοινωνία. Το μοίρασμα αυτής της ελευθερίας δεν είναι πάντα εύκολη υπόθεση, και πάντα υπάρχουν ανταγωνισμοί.
Το ελληνικό έθνος, ήδη από τον πέμπτο π.Χ αιώνα, έχει πρωτοπορήσει και δοκιμάσει ένα διαφορετικό είδος πολιτεύματος, τη Δημοκρατία, σε μια προσπάθεια να μοιραστεί δικαιότερα η ελευθερία μεταξύ των ανθρώπων. Όπως μπορεί κανείς ίσως να αντιληφθεί, στα πυραμιδικά ολιγαρχικά πολιτεύματα που ίσχυαν έως τότε, η κοσμική ελευθερία μοιραζόταν ανισομερώς. Διότι, οι λίγοι που βρίσκονται ψηλά στην κοινωνική πυραμίδα απολαμβάνουν υψηλά επίπεδα ελευθερίας, αντίθετα με τους πολλούς που βρίσκονται χαμηλά στην πυραμίδα, οι οποίοι και έχουν χαμηλά επίπεδα ελευθερίας. Βεβαίως, μπορεί κανείς πιθανόν να εκφέρει αντίλογο και να ισχυριστεί ότι ακόμα και σε ολιγαρχικά πολιτεύματα ένας φωτισμένος ηγέτης μπορεί πιθανόν να αυξήσει τελικά τη συνολική ελευθερία.
Το ελληνικό έθνος ήταν πάντα ιδιαίτερο ευαίσθητο στην αξία της ελευθερίας, την οποία την έχει κατακτήσει με πολλούς αγώνες και με πολύ αίμα. (Επίσης, το ελληνικό έθνος έχει υπηρετήσει το πρώτο είδος ελευθερίας του ασκητή με την ιδιαίτερη σχέση του με τη φιλοσοφία και τη χριστιανική αρετή). Και φτάνοντας στις προκλήσεις της σύγχρονης εποχής, πρέπει να τονιστεί η ιδιαίτερη σχέση που έχει το χρήμα με την ελευθερία, διότι όπως μπορεί κανείς εύκολα να φανταστεί το ένα μπορεί να επηρεάσει καθοριστικά τα επίπεδα του άλλου. Κατά συνέπεια, υπάρχουν ιδιαίτερες σύγχρονες προκλήσεις σχετικά με το δίκαιο μοίρασμα του χρήματος και της ελευθερίας.
Με αυτές τις λίγες σκέψεις, χαιρετίζω την σημερινή εορτή και θα επιθυμούσα όλοι να κάνουν τις δικές τους σχετικές σκέψεις και κάθε τμήμα του σχολείου να παραδώσει μια μικρή έκθεση σχετική με την έννοια της ελευθερίας, θεωρούμενης υπό αυτών των δύο μορφών, του ασκητή-φιλοσόφου και του κοσμικού ανθρώπου. Σας ευχαριστώ.
Ο διευθυντής, Γεώργιος Ψαράκης