Καθόμαστε και σχολιάζουμε αν οι κώνοι που έβαλε σαν μέτρο σωτηρίας ο δήμος Κισσάμου, είναι σωστοί ή λάθος. Εδώ ο κολοσσός των κολοσσών, έχει βάλει κώνους δεξιά και αριστερά σε δημοτικό δρόμο και δεν δίνει κανείς σημασία... Την ιδια άδεια που έχει και ο δήμος έχει και αυτό
φωτο Κ.Λ


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.