Μην εκπλαγείται με τις κίτρινες διαγραμμίσεις και εγώ μόλις το έμαθα και έχει να κάνει με δρόμο όπου εκτελούνται έργα, με τη χάραξη των λωρίδων να αλλάζει συχνά.
Βέβαια ίσως ισχύει και η γνωστή περίπτωση, που έχουμε χιονόπτωση και ομίχλη καλοκαιριάτικα στην Κίσαμο.
Προσοχή λοιπόν όσοι χρησιμοποιείτε τον ΒΟΑΚ ...για να δούμε στο τέλος ίντα θα ξετελέψουν
Είναι το έργο που μας εξήγγειλαν πριν δυο μήνες περίπου και αφορά κυκλοφοριακές ρυθμίσεις κατά μήκος του Β.Ο.Α.Κ. στο τμήμα Κίσσαμος – Κολυμπάρι
στα πλαίσια υλοποίησης του έργου "Μελέτη, Κατασκευή, Χρηματοδότηση, Λειτουργία, Συντήρηση και Εκμετάλλευση του Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης (Β.Ο.Α.Κ.) στο Τμήμα Χανιά-Ηράκλειο" από την ανάδοχο εταιρεία ΤΕΡΝΑ Α.Ε
Το έργο θα διαρκέσει από την 24/06/2026 έως 24/08/2026.
στα πλαίσια υλοποίησης του έργου "Μελέτη, Κατασκευή, Χρηματοδότηση, Λειτουργία, Συντήρηση και Εκμετάλλευση του Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης (Β.Ο.Α.Κ.) στο Τμήμα Χανιά-Ηράκλειο" από την ανάδοχο εταιρεία ΤΕΡΝΑ Α.Ε
Το έργο θα διαρκέσει από την 24/06/2026 έως 24/08/2026.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.