Τετάρτη 24 Ιουνίου 2026

ΝΕΟΣ ΕΜΠΟΡΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΚΙΣΑΜΟΥ /ΖΗΤΑ ΝΑ ΜΑΘΕΙ ΤΗΝ ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΚΩΝΩΝ ΕΠΙ ΤΗΣ ΗΡΩΩΝ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΡΧΗ

 Αίτηση στον δήμο Κισάμου πρωτοκόλλησε ο Νέος Εμπορικός Σύλλογος Κισάμου για να μπει θέμα στο επόμενο Δημοτικό συμβούλιο Κισάμου, αν οι κώνοι έχουν τοποθετηθεί νόμιμα, με όλες τις συνήθεις αποφάσεις των αρμόδιων οργάνων.
Μάλιστα στην αιτιολόγηση της αίτησης αναφέρει οτι οι γνώμες των κατοίκων είναι αρνητικές (αναφέρεται ποσοστό περίπου 70% εναντίον της τοποθέτησης).
* Παράλληλα ζητά μερικές αλλαγές όπως την όδευση των βαρέων οχημάτων από τον παραλιακό δρόμο.
* Να φτιαχτούν νέοι χώροι στάθμευσης περίπου  300 θέσεων.
* Να βελτιωθεί η διέλευσης των πεζών με νεες διαβάσεις και σχετικές ταμπέλες.
* Να βρεθούν 10 θέσεις μόνιμης φορτοεκφόρτωσης φορτηγών για επαγγελματίες καταστηματάρχες.
* Τέλος να γίνει συγκοινωνιακή μελέτη της πόλης που θα προτείνει νόμιμες και μόνιμες λύσεις.
Δεν ζητάει τίποτα άλλο εκτός από αυτά που η δημοτική μας αρχή έπρεπε να είχε κάνει εδώ και χρόνια ..φυσικά όπως όλοι ξέρουμε όλα που γίνονται τώρα εδώ είναι στο πόδι με αποφάσεις που στο πλείστον δεν είναι σύννομες και μάλιστα έχουν παρθεί ερήμην αυτών που ζημιώνονται.
Για την συγκοινωνιακή μελέτη δεν το κουβεντιάζω ...μάλιστα δεν μπορεί η δημοτική αρχή να βάζει κώνους την ίδια ώρα που λείπουν πάνω από 200 σήματα ΚΟΚ, σε πολλούς δρόμους, και άλλα έχουν πέσει και ούτε κάνει μια προσπάθεια να τα αντικαταστήσει.
Τέλος αν θεωρεί ότι έχουν παρθεί νόμιμες αποφάσεις ας παρουσιάσει πότε και σε ποιο δημοτικό συμβούλιο συζητήθηκε το θέμα, αλλά και να δώσει στην δημοσιότητα την αλληλογραφία με την αποκεντρωμένη που είναι αρμόδια για αυτά τα θέματα.
Κάποιοι μπερδεύουν το νόμιμο και με το ότι τώρα με αυτά τα μέτρα μας σωθήκαμε...αλλά μια δημοκρατία δεν λειτουργεί με το τι μας συμφέρει .
.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.