Γράφει ο Γιώργος Μυλωνάκης*
Πριν λίγες μέρες ο δ/ντής έργων της Περιφέρειας Κρήτης Αγαπάκης συνοδευόμενος από μηχανικούς της δ/νσης Τεχνικών έργων Χανίων, επισκέφθηκε το πολύπαθο έργο της παράκαμψης των Τοπολίων Το οδικό έργο των 8 χιλιομέτρων που συμπληρώνει τα 11 χρόνια κατασκευής και επιτέλους κοντεύει να τελειώσει.
Είναι το μοναδικό έργο που είναι σε εξέλιξη αυτά τα χρόνια στην Κίσαμο, κυκλοφοριακά θα είναι λίαν επικίνδυνος λόγω της κακής χωροθέτησής του στα πρώτα και τελευταία χιλιόμετρα του
Επίσης λόγω αυτής της χωροθέτησης έχει αδικαιολόγητο μήκος και προκάλεσε τεράστια περιβαλλοντική καταστροφή σε καλλιεργημένες και δασικές εκτάσεις.
Ήταν προϋπολογισμού 13 εκατομμυρίων ευρώ και μετά από καθυστερήσεις, μακρόχρονη εγκατάλειψη, παρατάσεις και αναχρηματοδοτήσεις, θα στοιχίσει κοντά στα 35 εκατομμύρια ευρώ. Δηλαδή πάνω από 4 εκατομμύρια το χιλιόμετρο. Να πούμε και γι' αυτό, δε βαριέσαι, ευρωπαϊκή χρήματα είναι αυτά;
Θα δώσουν λόγο ποτέ στους κρατικούς ελεγκτικούς μηχανισμούς οι υπεύθυνοι του έργου για την πρωτοφανή καθυστέρηση και την διόγκωση του κόστους του; Να ελπίζουμε μόνο σε ευρωπαϊκό. έλεγχο;
Ο κ. Αγαπάκης δήλωσε έκπληκτος για τις δυσκολίες που είχε το έργο και για την άριστη αντιμετώπισή τους από τους μηχανικούς και τους κατασκευαστές. Δηλαδή ενώ είναι στη θέση που κατέχει δύο χρόνια, τώρα επισκέφθηκε πρώτη φορά το το έργο; Δεν είχε ακούσει τίποτα σύγχρονο γιοφύρι της Άρτας στην Κίσαμο; Είναι ξεκάθαρο ..... ήταν συντονισμένος με τους υπόλοιπους της Περιφέρειας για τα τελευταία επικοινωνιακά φτιασιδώματα προκειμένου την πικρή περιπέτεια του τόπου μας να την γλυκάνουν. Το μόνο έργο κ. Αγαπάκη στην περιοχή μας που προκαλεί την έκπληξη και τον θαυμασμό συγχρόνως, είναι ο αυτοκινητόδρομος στο Τοπολιανό φαράγγι με τη σήραγγα που κατασκευάστηκε πριν 100 χρόνια με κασμάδες και φουρνέλα και η κατασκευή του διήρκεσε μόνο δύο χρόνια.
Πριν λίγες μέρες ο δ/ντής έργων της Περιφέρειας Κρήτης Αγαπάκης συνοδευόμενος από μηχανικούς της δ/νσης Τεχνικών έργων Χανίων, επισκέφθηκε το πολύπαθο έργο της παράκαμψης των Τοπολίων Το οδικό έργο των 8 χιλιομέτρων που συμπληρώνει τα 11 χρόνια κατασκευής και επιτέλους κοντεύει να τελειώσει.
Είναι το μοναδικό έργο που είναι σε εξέλιξη αυτά τα χρόνια στην Κίσαμο, κυκλοφοριακά θα είναι λίαν επικίνδυνος λόγω της κακής χωροθέτησής του στα πρώτα και τελευταία χιλιόμετρα του
Επίσης λόγω αυτής της χωροθέτησης έχει αδικαιολόγητο μήκος και προκάλεσε τεράστια περιβαλλοντική καταστροφή σε καλλιεργημένες και δασικές εκτάσεις.
Ήταν προϋπολογισμού 13 εκατομμυρίων ευρώ και μετά από καθυστερήσεις, μακρόχρονη εγκατάλειψη, παρατάσεις και αναχρηματοδοτήσεις, θα στοιχίσει κοντά στα 35 εκατομμύρια ευρώ. Δηλαδή πάνω από 4 εκατομμύρια το χιλιόμετρο. Να πούμε και γι' αυτό, δε βαριέσαι, ευρωπαϊκή χρήματα είναι αυτά;
Θα δώσουν λόγο ποτέ στους κρατικούς ελεγκτικούς μηχανισμούς οι υπεύθυνοι του έργου για την πρωτοφανή καθυστέρηση και την διόγκωση του κόστους του; Να ελπίζουμε μόνο σε ευρωπαϊκό. έλεγχο;
Ο κ. Αγαπάκης δήλωσε έκπληκτος για τις δυσκολίες που είχε το έργο και για την άριστη αντιμετώπισή τους από τους μηχανικούς και τους κατασκευαστές. Δηλαδή ενώ είναι στη θέση που κατέχει δύο χρόνια, τώρα επισκέφθηκε πρώτη φορά το το έργο; Δεν είχε ακούσει τίποτα σύγχρονο γιοφύρι της Άρτας στην Κίσαμο; Είναι ξεκάθαρο ..... ήταν συντονισμένος με τους υπόλοιπους της Περιφέρειας για τα τελευταία επικοινωνιακά φτιασιδώματα προκειμένου την πικρή περιπέτεια του τόπου μας να την γλυκάνουν. Το μόνο έργο κ. Αγαπάκη στην περιοχή μας που προκαλεί την έκπληξη και τον θαυμασμό συγχρόνως, είναι ο αυτοκινητόδρομος στο Τοπολιανό φαράγγι με τη σήραγγα που κατασκευάστηκε πριν 100 χρόνια με κασμάδες και φουρνέλα και η κατασκευή του διήρκεσε μόνο δύο χρόνια.
Άντε και με χουβαρταλίκια στα εγκαίνια όλα θα ξεχαστούν!
Γιώργος Μυλωνάκης
* Μαθηματικός
Γιώργος Μυλωνάκης
* Μαθηματικός


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.