Προς τον κ. Περιφερειάρχη,
Στον «αέρα» είναι η παράκαμψη Κισσάμου στον Ν. Χανίων, που έπρεπε να είχε κατασκευαστεί εδώ και χρόνια. Μελετάται από το 2008 και -χωρίς αποτέλεσμα μέχρι σήμερα-διαρκώς …«ωριμάζει» από την περιφέρεια, τον Οργανισμό Ανάπτυξης Κρήτης ΑΕ, τον Δήμο και τα συναρμόδια υπουργεία, με το γνωστό πινγκ-πονγκ ευθυνών κυβέρνησης - τοπικών αρχών. Από το 2021 έχει εξαγγελθεί η επικαιροποίηση της μελέτης των περιβαλλοντικών επιπτώσεων, αλλά είναι άγνωστο πότε θα γίνει το έργο.
Επιπλέον, δεν υπάρχει δέσμευση για εξασφάλιση της χρηματοδότησης του έργου, το οποίο, με βάση την προμελέτη, έχει εκτιμώμενο κόστος 50 εκατομμύρια ευρώ.
Γλαφυρά αποκαλύπτεται και με το παράδειγμα της παράκαμψης Κισσάμου τι σημαίνει η κάλπικη συζήτηση που άνοιξε στην περιφέρεια αναφορικά με τις «αντιρρήσεις» για τη Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων (ΜΠΕ) για τα τμήματα του ΒΟΑΚ μέσα στις 3 πόλεις Ηράκλειο – Ρέθυμνο – Χανιά, αφού ο ΒΟΑΚ θα καταλήγει στην Κίσαμο, χωρίς όμως να προβλέπεται η υλοποίηση της παράκαμψης του Καστελλίου Κισάμου, δεδομένο που θα καταστρέψει την πόλη.
Είναι πρόκληση η πολύχρονη κοροϊδία στο θέμα της παράκαμψης Κισσάμου, από τις κυβερνήσεις ΝΔ, ΣΥΡΙΖΑ, ΠΑΣΟΚ και τα στελέχη τους στην Τοπική Διοίκηση, προς τους χιλιάδες Κισαμίτες και τους άλλους ανθρώπους που περνούν από την περιοχή.
Επερωτάται ο κ. Περιφερειάρχης σε ποιες ενέργειες θα προχωρήσει η περιφερειακή αρχή ώστε:
Να κατασκευαστεί επιτέλους η παράκαμψη Κισάμου στον Ν. Χανίων, με σύγχρονες προδιαγραφές ασφάλειας, με κρατική ευθύνη και χρηματοδότηση.
Οι περιφερειακοί σύμβουλοι της Λαϊκής Συσπείρωσης
ΜΑΡΙΝΑΚΗΣ ΑΛΕΚΟΣ - ΜΑΝΟΥΣΑΚΗΣ ΝΙΚΟΣ – ΧΟΥΣΤΟΥΛΑΚΗ ΓΕΝΟΒΕΦΑ
Στον «αέρα» είναι η παράκαμψη Κισσάμου στον Ν. Χανίων, που έπρεπε να είχε κατασκευαστεί εδώ και χρόνια. Μελετάται από το 2008 και -χωρίς αποτέλεσμα μέχρι σήμερα-διαρκώς …«ωριμάζει» από την περιφέρεια, τον Οργανισμό Ανάπτυξης Κρήτης ΑΕ, τον Δήμο και τα συναρμόδια υπουργεία, με το γνωστό πινγκ-πονγκ ευθυνών κυβέρνησης - τοπικών αρχών. Από το 2021 έχει εξαγγελθεί η επικαιροποίηση της μελέτης των περιβαλλοντικών επιπτώσεων, αλλά είναι άγνωστο πότε θα γίνει το έργο.
Επιπλέον, δεν υπάρχει δέσμευση για εξασφάλιση της χρηματοδότησης του έργου, το οποίο, με βάση την προμελέτη, έχει εκτιμώμενο κόστος 50 εκατομμύρια ευρώ.
Γλαφυρά αποκαλύπτεται και με το παράδειγμα της παράκαμψης Κισσάμου τι σημαίνει η κάλπικη συζήτηση που άνοιξε στην περιφέρεια αναφορικά με τις «αντιρρήσεις» για τη Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων (ΜΠΕ) για τα τμήματα του ΒΟΑΚ μέσα στις 3 πόλεις Ηράκλειο – Ρέθυμνο – Χανιά, αφού ο ΒΟΑΚ θα καταλήγει στην Κίσαμο, χωρίς όμως να προβλέπεται η υλοποίηση της παράκαμψης του Καστελλίου Κισάμου, δεδομένο που θα καταστρέψει την πόλη.
Είναι πρόκληση η πολύχρονη κοροϊδία στο θέμα της παράκαμψης Κισσάμου, από τις κυβερνήσεις ΝΔ, ΣΥΡΙΖΑ, ΠΑΣΟΚ και τα στελέχη τους στην Τοπική Διοίκηση, προς τους χιλιάδες Κισαμίτες και τους άλλους ανθρώπους που περνούν από την περιοχή.
Επερωτάται ο κ. Περιφερειάρχης σε ποιες ενέργειες θα προχωρήσει η περιφερειακή αρχή ώστε:
Να κατασκευαστεί επιτέλους η παράκαμψη Κισάμου στον Ν. Χανίων, με σύγχρονες προδιαγραφές ασφάλειας, με κρατική ευθύνη και χρηματοδότηση.
Οι περιφερειακοί σύμβουλοι της Λαϊκής Συσπείρωσης
ΜΑΡΙΝΑΚΗΣ ΑΛΕΚΟΣ - ΜΑΝΟΥΣΑΚΗΣ ΝΙΚΟΣ – ΧΟΥΣΤΟΥΛΑΚΗ ΓΕΝΟΒΕΦΑ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.