- Να ξανακουβεντιάσουν όπως τόνισαν οι μαθητές τα ίδια θέματα που κάθε φορά κανουν κατάληψη μιας και δεν υπάρχει λύση σε κανένα απο αυτά, ούτε απο την πολιτεία ούτε απο τον Δήμο.
Μάλιστα στο θέμα του ΕΠΑΛ Κισάμου υπάρχει ειδική αναφορά στήριξης του σχολείου από κάθε ένα σχολείο ξεχωριστά στα αιτήματα που κατέθεσαν.
Μερικά απο τα κοινά αιτήματα των σχολείων αλλά και ειδικά όπως αυτά του 1ου Γυμνασίου βλέπετε παρακάτω:
* Έλλειψη καθηγητών ένταξης και παράλληλης στήριξης για παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες σε φιλολογικά μαθήματα
* Ποιο συνεπής και σχολαστική αντιμετώπιση σε κρούσματα του covid-19 (απολύμανση και καθημερινός έλεγχος των υπολοίπων μαθητών του τμήματος που εντοπίστηκε το κρούσμα)
Αυστηρή τήρηση των μέτρων κατά του covid-19 για την ασφάλεια των μαθητών αλλά και των καθηγητών.
* Ποιο συνεπής και σχολαστική αντιμετώπιση σε κρούσματα του covid-19 (απολύμανση και καθημερινός έλεγχος των υπολοίπων μαθητών του τμήματος που εντοπίστηκε το κρούσμα)
Αυστηρή τήρηση των μέτρων κατά του covid-19 για την ασφάλεια των μαθητών αλλά και των καθηγητών.
* Τα λαμβανόμενα μέτρα κατά του κορωνοιού που έχει επιφέρει μια δυσχερή κατάσταση καθώς έχουμε γεμίσει κρούσματα, αλλά και για την διεξαγωγή των rapid test ατομικά για κάθε μαθητή που επιβαρύνει πολύ τα οικονομικά της κάθε οικογένειας.
* Μείωση εξεταζόμενης διδακτικής ύλης και επιεικέστερη βαθμολογία λόγω της καθυστερημένης πρόσληψης καθηγητών σε βασικά εξεταζόμενα μαθήματα.
* Σωστή μόνωση στα παράθυρα που βρίσκονται στην πρόσοψη του σχολείου ώστε να μην διέρχονται νερά και κρύο στο χώρο της διδασκαλίας.
* Καλύτερη συντήρηση και κατάσταση των σωμάτων θέρμανσης σε όλες τις τάξεις κάποιες στάζουν.
* Εφόσον οι τουαλέτες φιλοξενούν δυο σχολεία (ΓΕΛ και γυμνάσιο) θα πρέπει να καθαρίζονται σωστά και να υπάρχουν τουλάχιστον τα βασικά προϊόντα υγιεινής για την προσωπική υγεία των μαθητών.
* Επίλυση υλικών ζημιών απο τους καθηγητές και όχι εξαναγκασμός μαθητών να διορθώσουν ζημιές όπως κουρτίνες και πόμολα.
* Η έλλειψη κουρτινών ιδιαίτερα στο Γ3 καθιστά αδύνατον το μάθημα με τον προτζέκτορα.
* Τήρηση του ωρολογίου προγράμματος και της διάρκειας των διαλλειμάτων.
* Επιστροφή του κάδου ανακύκλωσης στον αύλειο χώρο.
* Μείωση εξεταζόμενης διδακτικής ύλης και επιεικέστερη βαθμολογία λόγω της καθυστερημένης πρόσληψης καθηγητών σε βασικά εξεταζόμενα μαθήματα.
* Σωστή μόνωση στα παράθυρα που βρίσκονται στην πρόσοψη του σχολείου ώστε να μην διέρχονται νερά και κρύο στο χώρο της διδασκαλίας.
* Καλύτερη συντήρηση και κατάσταση των σωμάτων θέρμανσης σε όλες τις τάξεις κάποιες στάζουν.
* Εφόσον οι τουαλέτες φιλοξενούν δυο σχολεία (ΓΕΛ και γυμνάσιο) θα πρέπει να καθαρίζονται σωστά και να υπάρχουν τουλάχιστον τα βασικά προϊόντα υγιεινής για την προσωπική υγεία των μαθητών.
* Επίλυση υλικών ζημιών απο τους καθηγητές και όχι εξαναγκασμός μαθητών να διορθώσουν ζημιές όπως κουρτίνες και πόμολα.
* Η έλλειψη κουρτινών ιδιαίτερα στο Γ3 καθιστά αδύνατον το μάθημα με τον προτζέκτορα.
* Τήρηση του ωρολογίου προγράμματος και της διάρκειας των διαλλειμάτων.
* Επιστροφή του κάδου ανακύκλωσης στον αύλειο χώρο.
Μετά το πέρας την συνάντησης οι μαθητές ειρηνικά επέστρεφαν στα σχολεία τους.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.