Και όμως η Κίσαμος θα μπορούσε…ήταν ο τίτλος ενός άρθρου μου το 2003, που ανέφερα την αναγκαιότητα ο τόπος μας να αποκτήσει ταυτότητα, το "μύθο’" του. Και βέβαια δεν ήμουν ο μόνος. Μετά από 12 χρόνια, το Μάιο του 2015 η Δημοτική Αρχή παρουσίασε στο δημαρχείο μια ολοκληρωμένη πρόταση τουριστικής προβολής με το σχετικό λογότυπο, λαμβάνοντας υπόψη την ιστορία, τον πολιτισμό, το φυσικό περιβάλλον, τα προϊόντα και τη γαστρονομία της Κισάμου. Μια πολύ σημαντική και πρωτότυπη πρόταση, που δυστυχώς δεν αξιοποιήθηκε σωστά.
Την προηγούμενη εβδομάδα παρουσιάστηκε μια συμπληρωματική πρόταση για την προβολή του τουριστικού προϊόντος στην Κίσαμο (Destination Branding) από την παρούσα Δημοτική Αρχή. Νέα βίντεο, αρχείο φωτογραφιών, χάρτες και ενημερωτικά φυλλάδια, διαφήμιση στα ΜΜΕ και νέο λογότυπο. Πολύ ενδιαφέρον, καλά σχεδιασμένο και αξιόλογο υλικό για την προβολή της Κισάμου, αν εξαιρέσουμε το νέο λογότυπο ‘Kiss Amos’, που κατά τη γνώμη μου δεν εκφράζει καθόλου το χαρακτήρα της Κισάμου. Ίσως να μην έχω την απαιτούμενη φαντασία.
Δεν έχει ιστορική βάση, δεν αναδεικνύει την ενδοχώρα και τον πολιτισμό και δεν έχει κανένα νόημα για τον αγγλόφωνο επισκέπτη (meaningless ήταν η απάντηση από όσους ρώτησα).
Μήπως οι αρμόδιοι πρέπει να το ξανασκεφτούν τώρα που είναι νωρίς και να υιοθετήσουν τον προηγούμενο λογότυπο, που εκφράζει τον χαρακτήρα του τόπου μας χωρίς παρανοήσεις;
Δεν έχει ιστορική βάση, δεν αναδεικνύει την ενδοχώρα και τον πολιτισμό και δεν έχει κανένα νόημα για τον αγγλόφωνο επισκέπτη (meaningless ήταν η απάντηση από όσους ρώτησα).
Μήπως οι αρμόδιοι πρέπει να το ξανασκεφτούν τώρα που είναι νωρίς και να υιοθετήσουν τον προηγούμενο λογότυπο, που εκφράζει τον χαρακτήρα του τόπου μας χωρίς παρανοήσεις;
Κώστας Χαρτζουλάκης
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.