Αυτές ήταν οι 10 προτάσεις που πέρασαν ομόφωνα απο το Δ.Σ του Νέου Εμπορικού συλλογου Κισάμου το Απρίλη του 2020 λίγο πριν απο το άνοιγμα της τουριστικής περιόδου... Επειδή κάποιοι μασάνε τα λόγια τους ή δεν θέλουν να καταλάβουν οτι ο ΝΕΣΚ είναι ένας σύλλογος με βαρύνουσα σημασία για την πόλη τις ξαναναρτώ. Ο Νέος πρόεδρος που φυσικά ήταν μέλος του παλιού Δ.Σ καλό είναι να τις μελετήσει και να κατασταλάξει τι θέλει πλέον αυτός και το νέο Δ.Σ του ΝΕΣΚ. Αφού κατασταλάξει να ενημερώσει τον κόσμο και τους επιχειρηματίες. Το να βγαίνει και να συμφωνεί με όλους δεν είναι λύση, ούτε φυσικά λύνει και το πρόβλημα που καθημερινά μεγαλώνει σε μια πόλη που δεν είχε ποτέ της ..ΘΑΡΡΟΣ.
1. Το ωράριο του κλεισίματος της οδού Σκαλίδη, να διαμορφωθεί σε 20:00 έως 01:00. Έχουν παρατηρηθεί φαινόμενα καταστήματα εστίασης που έχουν τοποθετήσει τραπεζοκαθίσματα εντός του δρόμου, να λειτουργούν με αρκετό κόσμο και μετά τις 12 τα μεσάνυχτα, που ήταν μέχρι τώρα η ώρα ανοίγματος του δρόμου. Προτείνουμε λοιπόν να μεταφερθεί κατά μία ώρα το κλείσιμο.
2. Άνοιγμα της οδού Ομογενών Αμερικής. Όπως γνωρίζετε είναι πάγια θέση του ΝΕΣΚ όλα αυτά τα χρόνια η ένωση της παραλίας, με το κέντρο και την οδό Ηρώων Πολυτεχνείου στην λογική του ‘’μια πιάτσα ενωμένοι όλοι μαζί’’ και όχι τρεις πιάτσες, η μία αποκομμένη από την άλλη. Ο δρόμος που τα ενώνει όλα αυτά είναι η Ομογενών Αμερικής και η πρότασή μας να παραμείνει ανοιχτή , τέμνοντας κάθετα την κλειστή οδό Σκαλίδη, θα λύσει το πρόβλημα του να έχουμε τις καλοκαιρινές νύχτες μια Κίσσαμο κομμένη στα δύο. Επίσης θα πρέπει να τοποθετηθεί σήμανση έξω από την Εθνική τράπεζα ώστε οι επισκέπτες να καθοδηγούνται στο δημοτικό PARKING.
3. Μονοδρόμηση της οδού Γεωργιλαδάκη (δρόμος Ξενοδοχείου Τσουρουπάκη) από το Μουσείο προς την παραλία και οδού Τομπάζη (δρόμος κάστρου) από την παραλία προς το κέντρο. Με αυτήν την κυκλοφοριακή ρύθμιση θα μπει τέλος στο κυκλοφοριακό που παρατηρείται έξω από το Μουσείο, ένα σημείο που το καλοκαίρι δημιουργείται σοβαρό πρόβλημα.
4. Δημιουργία θέση PARKING τουλάχιστον 20 αυτοκινήτων στο κομμάτι δρόμου που ενώνει τους 2 νέους μονόδρομους που προαναφέραμε, δηλαδή κάτω ακριβώς από το παλιό κατάστημα Κουτσουνάκη, εκεί που τώρα βρίσκεται το OPAPPLAY. Από τη στιγμή που προς την παραλία θα κατεβαίνουμε από την Γεωργιλαδάκη και θα ανεβαίνουμε από την Τομπάζη, δημιουργείται μια νεκρή ζώνη όπου μπορούμε να εκμεταλλευτούμε ως PARKING,όσο διαρκεί αυτή η ρύθμιση.
5. Δημιουργία πιάτσας TAXI 3 θέσεων έξω από το Μουσείο Κισάμου. Υπάρχει σχετική συνεννόηση και με το σύλλογο οδηγών Ταξί της πόλης μας. (Αυτό έγινε)
6. Οριοθέτηση χώρου 80 τ.μ. αυστηρά ΜΟΝΟ φορτοεκφόρτωσης βαρέων οχημάτων για την προμήθεια των μαγαζιών από τις 07:00 εως τις 10:00, ακριβώς κάτω από την εκκλησία της πλατείας Τζανακάκη. Κανένα άλλο όχημα δεν θα μπορεί να παρκάρει εκεί καθ’ όλη την διάρκεια της ημέρας.
7.Εφαρμογή μέτρων περιορισμού του ορίου ταχύτητας με την τοποθέτηση εγκάρσιων υπερυψωμένων λωρίδων – σαμαράκια (τα οποία επιτρέπονται βάσει του υπ΄αρ.2302Β/16-9-13ΦΕΚ.) στην οδό Ομογενών Αμερικής και στην οδό Περίδου. Είναι λογικό, αφού η Ομογενών Αμερικής θα τέμνει κάθετα ένα ‘’πεζόδρομο’’, να τοποθετηθούν σαμαράκια επιβράδυνσης για την αποφυγή ατυχήματος. Επίσης έχει παρατηρηθεί το φαινόμενο πολλά οχήματα, κυρίως μηχανάκια να τρέχουν γύρω από τον πεζόδρομο και να ενοχλούν τους καθήμενους, γι αυτό και θεωρούμε κομβικής σημασίας σαμαράκια να μπουν και στην οδό Περίδου. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι ο χαρακτηρισμός των δρόμων ως ΗΠΙΑΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ
8. Κάθετη διαγράμμιση θέσης στάθμευσης νότια του Μουσείου (Τωρινή θέση φορτοεκφόρτωσης βαρέων οχημάτων). Με αυτό τον τρόπο θα εξοικονομηθούν αρκετές θέσεις Parking.
9. Αναβάθμιση ανόδου και καθόδου, από και προς την παραλία με πλατύτερα πεζοδρόμια και σύγχρονο φωτισμό. Στην λογική του να ενωθούν οι πιάτσες μεταξύ τους, απαραίτητη προϋπόθεση είναι να ενώνονται με δρόμους ελκυστικούς να τους περπατήσεις.
10. Επέκταση των πεζοδρομίων κατά 1,5 μέτρο, της Ομογενών Αμερικής από το ύψος του καταστήματος Κοσμά μέχρι το Μουσείο. Αφού η Ομογενών Αμερικής θα είναι ανοιχτή, θεωρούμε σημαντικό, να σταματήσουν τα καταστήματα να βάζουν τραπεζοκαθίσματα και εμπορεύματα πάνω στην άσφαλτο. Η λύση είναι να δημιουργηθούν πλατύτερα πεζοδρόμια . Πρόταση μάλιστα του ΝΕΣΚ είναι το κόστος της κατασκευής των πεζοδρομίων αυτών, να το αναλάβουν συμβολικά οι ίδιοι οι ιδιοκτήτες των καταστημάτων. Το συμβολικά το εννοούμε στην λογική ότι το κόστος είναι μικρό, και η μη εμπλοκή της δημοτικής αρχής, θα λειτουργήσει ευεργετικά κυρίως στο γεφύρωμα των σχέσεων των επιχειρηματιών, ως προς το ποιος ευνοείται ή όχι από τις κινήσεις του Δήμου.
2. Άνοιγμα της οδού Ομογενών Αμερικής. Όπως γνωρίζετε είναι πάγια θέση του ΝΕΣΚ όλα αυτά τα χρόνια η ένωση της παραλίας, με το κέντρο και την οδό Ηρώων Πολυτεχνείου στην λογική του ‘’μια πιάτσα ενωμένοι όλοι μαζί’’ και όχι τρεις πιάτσες, η μία αποκομμένη από την άλλη. Ο δρόμος που τα ενώνει όλα αυτά είναι η Ομογενών Αμερικής και η πρότασή μας να παραμείνει ανοιχτή , τέμνοντας κάθετα την κλειστή οδό Σκαλίδη, θα λύσει το πρόβλημα του να έχουμε τις καλοκαιρινές νύχτες μια Κίσσαμο κομμένη στα δύο. Επίσης θα πρέπει να τοποθετηθεί σήμανση έξω από την Εθνική τράπεζα ώστε οι επισκέπτες να καθοδηγούνται στο δημοτικό PARKING.
3. Μονοδρόμηση της οδού Γεωργιλαδάκη (δρόμος Ξενοδοχείου Τσουρουπάκη) από το Μουσείο προς την παραλία και οδού Τομπάζη (δρόμος κάστρου) από την παραλία προς το κέντρο. Με αυτήν την κυκλοφοριακή ρύθμιση θα μπει τέλος στο κυκλοφοριακό που παρατηρείται έξω από το Μουσείο, ένα σημείο που το καλοκαίρι δημιουργείται σοβαρό πρόβλημα.
4. Δημιουργία θέση PARKING τουλάχιστον 20 αυτοκινήτων στο κομμάτι δρόμου που ενώνει τους 2 νέους μονόδρομους που προαναφέραμε, δηλαδή κάτω ακριβώς από το παλιό κατάστημα Κουτσουνάκη, εκεί που τώρα βρίσκεται το OPAPPLAY. Από τη στιγμή που προς την παραλία θα κατεβαίνουμε από την Γεωργιλαδάκη και θα ανεβαίνουμε από την Τομπάζη, δημιουργείται μια νεκρή ζώνη όπου μπορούμε να εκμεταλλευτούμε ως PARKING,όσο διαρκεί αυτή η ρύθμιση.
5. Δημιουργία πιάτσας TAXI 3 θέσεων έξω από το Μουσείο Κισάμου. Υπάρχει σχετική συνεννόηση και με το σύλλογο οδηγών Ταξί της πόλης μας. (Αυτό έγινε)
6. Οριοθέτηση χώρου 80 τ.μ. αυστηρά ΜΟΝΟ φορτοεκφόρτωσης βαρέων οχημάτων για την προμήθεια των μαγαζιών από τις 07:00 εως τις 10:00, ακριβώς κάτω από την εκκλησία της πλατείας Τζανακάκη. Κανένα άλλο όχημα δεν θα μπορεί να παρκάρει εκεί καθ’ όλη την διάρκεια της ημέρας.
7.Εφαρμογή μέτρων περιορισμού του ορίου ταχύτητας με την τοποθέτηση εγκάρσιων υπερυψωμένων λωρίδων – σαμαράκια (τα οποία επιτρέπονται βάσει του υπ΄αρ.2302Β/16-9-13ΦΕΚ.) στην οδό Ομογενών Αμερικής και στην οδό Περίδου. Είναι λογικό, αφού η Ομογενών Αμερικής θα τέμνει κάθετα ένα ‘’πεζόδρομο’’, να τοποθετηθούν σαμαράκια επιβράδυνσης για την αποφυγή ατυχήματος. Επίσης έχει παρατηρηθεί το φαινόμενο πολλά οχήματα, κυρίως μηχανάκια να τρέχουν γύρω από τον πεζόδρομο και να ενοχλούν τους καθήμενους, γι αυτό και θεωρούμε κομβικής σημασίας σαμαράκια να μπουν και στην οδό Περίδου. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι ο χαρακτηρισμός των δρόμων ως ΗΠΙΑΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ
8. Κάθετη διαγράμμιση θέσης στάθμευσης νότια του Μουσείου (Τωρινή θέση φορτοεκφόρτωσης βαρέων οχημάτων). Με αυτό τον τρόπο θα εξοικονομηθούν αρκετές θέσεις Parking.
9. Αναβάθμιση ανόδου και καθόδου, από και προς την παραλία με πλατύτερα πεζοδρόμια και σύγχρονο φωτισμό. Στην λογική του να ενωθούν οι πιάτσες μεταξύ τους, απαραίτητη προϋπόθεση είναι να ενώνονται με δρόμους ελκυστικούς να τους περπατήσεις.
10. Επέκταση των πεζοδρομίων κατά 1,5 μέτρο, της Ομογενών Αμερικής από το ύψος του καταστήματος Κοσμά μέχρι το Μουσείο. Αφού η Ομογενών Αμερικής θα είναι ανοιχτή, θεωρούμε σημαντικό, να σταματήσουν τα καταστήματα να βάζουν τραπεζοκαθίσματα και εμπορεύματα πάνω στην άσφαλτο. Η λύση είναι να δημιουργηθούν πλατύτερα πεζοδρόμια . Πρόταση μάλιστα του ΝΕΣΚ είναι το κόστος της κατασκευής των πεζοδρομίων αυτών, να το αναλάβουν συμβολικά οι ίδιοι οι ιδιοκτήτες των καταστημάτων. Το συμβολικά το εννοούμε στην λογική ότι το κόστος είναι μικρό, και η μη εμπλοκή της δημοτικής αρχής, θα λειτουργήσει ευεργετικά κυρίως στο γεφύρωμα των σχέσεων των επιχειρηματιών, ως προς το ποιος ευνοείται ή όχι από τις κινήσεις του Δήμου.
Ο επιχειρηματικός κόσμος περιμένει με αγωνία την ξεκάθαρη ΘΕΣΗ του ΝΕΣΚ για το κυκλοφοριακό του Ιστορικού Κέντρου, άσχετο τι θα πράξη ο Δήμος...αν και πολύ φοβάμαι οτι με τα σημερινά δεδομένα ο ΝΕΣΚ θα περιμένει να πει τι θα κάνει ο Δήμος για να πράξη τα ίδια.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.