"Οι Βρυξέλλες δεν θέλουν να χρηματοδοτήσουν μέσω του Ταμείου Ανάκαμψης τέτοιου είδους έργα. Η Ελλάδα είχε ήδη προτείνει έργα για χρηματοδότηση από το Ταμείο Ανάκαμψης όπως ο Βόρειος Οδικός Άξονας Κρήτης και ο Β65, συναντώντας την άρνηση των κοινοτικών αρχών. Σε αυτήν την φάση συνεχίζεται η διαβούλευση, αλλά κανείς δεν ξέρει τι θα ενταχθεί τελικά στις χρηματοδοτήσεις και τι θα μείνει απ’ έξω."
Το κόστος του έργου που έχει ανακοινωθεί απο τον υπουργό κ. Κεφαλογιάννη θα αγγίξει τα 1,5 δισ. ευρώ συμπεριλαμβανομένου και του τμήματος Χανιά-Κίσαμος. Η χρηματοδοτική συμβολή του Ελληνικού Δημοσίου, θα ήταν στα 800 εκατομμύρια ευρώ και αυτά τα χρήματα θα τα έπαιρνε από το Ταμείο Ανάκαμψης. Τα υπόλοιπα 700 εκατ. ευρώ θα προέλθουν από ίδια κεφάλαια. Ενώ όπως όλοι ξέρουμε πηγή χρηματοδότησης κατά την περίοδο λειτουργίας του έργου θα ήταν και τα διόδια.
Τελικά αν δεν, που οι Ευρωπαίοι ξέρουμε οτι δεν είναι και εύκολοι σε αυτά, έχω μια υποψία οτι θα αρχίσουμε να αφαιρούμε κομμάτια απο τον νέο ΒΟΑΚ... και δεν παίρνω βέβαια όρκο, αλλά συνήθως τα κομμάτια που κόβουν για να πούμε οτι κάναμε και έργο, τα κόβουν απο τις άκρες.
Και είχαμε κάνει κάτι όνειρα οτι θα γινόμαστε εργοτάξιο τα επόμενα χρόνια και θα βάζανε στον νέο σχεδιασμό του ΒΟΑΚ και το λιμάνι μας, αλλά και την παράκαμψη της πόλης... ντουζάκι κρύο μας ήρθε....βέβαια όχι για όλους, αλλά για τους περισσότερους.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.