Συνάντηση εργασίας με θέμα την πορεία ολοκλήρωσης των μελετών που αφορά την υλοποίηση του έργου του ΒΟΑΚ «παράκαμψη Καστελίου Κισάμου» πραγματοποιήθηκε στο Γραφείο του Αντιπεριφερειάρχη Χανίων κ. Νίκου Καλογερή με τον Διευθύνωντα Σύμβουλο του Ο.Α.Κ. κ. Άρη Παπαδογιάννη Άρη.
Στη συνάντηση συμμετείχε ακόμη ο Δήμαρχος Κισάμου κ. Γιώργος Μυλωνάκης και υπηρεσιακοί παράγοντες. Στην διάρκεια της, αναλύθηκαν όλες οι τελευταίες εξελίξεις, προκειμένου να υπάρξει ο καλύτερος δυνατός συντονισμός, για την επίσπευση της ολοκλήρωσης των απαραίτητων μελετών, ενός πολύ σημαντικού έργου – όπως όλοι το χαρακτήρισαν – του οποίου ο προϋπολογισμός, φθάνει τα 50 εκατομμύρια ευρώ.
“Είναι ένα έργο του οποίου ο προϋπολογισμός, φτάνει τα 50 εκ.ευρώ, το οποίο εμείς ως “Οργανισμός” το έχουμε πρωτάξει για το Ταμείο Ανάκαμψης. Συντονίζουμε τις προσπάθειες μας με την Αντιπεριφέρεια αλλά και με το σύνολο των εμπλεκόμενων υπηρεσιακών παραγόντων, προκειμένου ο νέος Β.Ο.Α.Κ. να ξεκινάει από την Κίσσαμο και να φθάνει στην Σητεία. Προτεραιότητα μας, είναι η σύμπτυξη του χρονοδιαγράμματος εκπόνησης των απαραίτητων μελετών και αυτό είναι ένα από τα βασικά ζητήματα που θα θέσουμε στο αρμόδιο υπουργείο, στις συναντήσεις που θ’ ακολουθήσουν τις επόμενες ημέρες” ανέφερε μεταξύ άλλων ο Διευθύνων Σύμβουλος του Ο.Α.Κ. κ. Άρης Παπαδογιάννης.
“Από την στιγμή που ο Β.Ο.Α.Κ. επεκτείνεται μέχρι την Κίσσαμο, είναι υποχρεωτική η παράκαμψη του Καστελλίου. Χάθηκε πολύτιμος χρόνος τα προηγούμενα χρόνια, αλλά τώρα δουλεύουμε συντονισμένα προς αυτή την κατεύθυνση. Από το 2014 υπήρξε ένα μεγάλο κενό. Το τελευταίο διάστημα ξεκινήσαμε να δουλεύουμε ξανά συστηματικά και προχωράμε πλέον σε ένα καλό δρόμο“, ανέφερε από την δική του πλευρά, ο Δήμαρχος Κισσάμου, κ. Γιώργος Μυλωνάκης.
“Η μελέτη Περιβαλλοντικών επιπτώσεων πρέπει να επικαιροποιηθεί, να υποβληθεί ξανά στην Διεύθυνση Περιβαλλοντικής Αδειοδότησης του Υπουργείου και να ξεκινήσει η διαβούλευση όπως προβλέπει ο νόμος 4014/2011, προκειμένου να εκδοθούν οι περιβαλλοντικοί όροι. Σε αυτό το στάδιο βρισκόμαστε σήμερα και εφόσον ολοκληρωθεί, τότε το έργο θεωρείται “οριοθετημένο” και πάμε στο τελικό στάδιο, στον “γεωμετρικό σχεδιασμό”. Εκεί έχουμε τις μελέτες οδοποιίας, το κατασκευαστικό πλέον μέρος των σχεδίων, οριστικές μελέτες τεχνικών, κτηματολόγια και απαλλοτριώσεις. Είμαστε σ’ ένα ενδιάμεσο στάδιο, από τα τρία “βασικά” και απομένει η έγκριση. Σε ότι αφορά την “χάραξη”, στην περιοχή του Αγίου Αντωνίου γίνεται μια σήραγγα πεντακοσίων (500 )μέτρων και μελετώνται δυο κόμβοι, ο ένας στην είσοδο της Κισάμου και ο άλλος λίγο πριν από το Καβονήσι” τόνισε στις δηλώσεις του ο Διευθυντής Συγκοινωνιακών έργων του Ο.Α.Κ. κ. Γιώργος Αγαπάκης
ΠΗΓΗ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.