Αυτά παίζονται για την Κίσαμο ερήμην της Κισάμου.
Διότι στο Καστέλλι, όπου δύει ο ήλιος λάμπουν οι ετερόφωτες λυχνίες.
Μέχρι πότε οι επιλογές μας θα κρατούν τον τόπο στα αζήτητα;
Δεν θέλουμε αντ' αυτών Δημάρχους. Δεν θέλουμε "εργαλεία" άλλων σκοπιμοτήτων.. στα πραγματα του τόπου.
Ας προβληματιστούμε.. με τα παρακάτω, αλλά όταν "κτυπούσα" τον Αρναουτάκη... μάλλον είχα δίκιο, λυπάμαι:
" Τα Διευρωπαϊκά Δίκτυα Συνδυασμένων Μεταφορών της ΕΕ προβλέπουν να γίνει το μεγαλύτερο λιμάνι της Μεσογείου στην Κίσαμο και πάνε πακέτο ο Βόρειος και ο Νότιος οδικός άξονας και 4 κάθετοι. Ο Αρναουτάκης είχε ενημερωθεί από εμένα από τότε που ήταν ευρωβουλευτής αλλά μόλις έγινε Περιφερειάρχης με τα χάδια της ΝΔ και του ΣΥΡΙΖΑ ασχολείται με το να μοιράζει δωράκια και να κάνει δημόσιες σχέσεις και όχι με τα μεγάλα ζητήματα της Κρήτης.
Το μεγάλο αυτό έργο θα υπηρετούσε την ισόρροπη ανάπτυξη της Κρήτης και θα αντιμετώπιζε το υπ αριθμόν 1 πρόβλημα που είναι το μεταφορικό κόστος, το οποίο αν δεν αντιμετωπιστεί η Κρήτη δεν θα δει ποτέ ανάπτυξη.
Η Ιονία οδός καταλήγει στην Καλαμάτα και τα Διευρωπαϊκά Δίκτυα προβλέπουν την επέκταση της διασύνδεσης στο λιμάνι Κισάμου. (όχι στο υπάρχον αλλά στο νέο μεγάλο που θα γινόταν).
Ο Αντιπεριφερειάρχης Χανίων κ. Βουλγαρακης είχε δείξει ενδιαφέρον αλλά όπως ο ίδιος μου είχε πει δημόσια δεχόταν μεγάλο πόλεμο γι αυτό.
Σχετικά μπορεί να σε ενημερώσει και η Κυρία Μπρεδακη που ήταν στην Ανώτατη Διαχειριστική Αρχή της Περιφέρειας με καταγωγή από την Κισαμο.
Κάποτε θα πρέπει όλοι σας να ασχοληθείτε σοβαρά μ' αυτά τα μεγάλα αναπτυξιακά έργα στην Κρήτη τα οποία φαίνεται ότι δεν θέλουν κάποια μεγάλα συμφέροντα διότι η Κρήτη θα γινόταν ένα ιδιότυπο Ρίο- Αντίρριο με διάπλου μόλις 3.5 ώρες από την Κισαμο στην Καλαμάτα και φυσικά δραματική πτώση του ναύλου.
Δεν μιλώ σε καμία περίπτωση κομματικά για να μη με αναγκάσεις να σου πω που έχω γραμμένα τα κόμματα.
Μιλώ για την Κρήτη μας και μόνο γι αυτή και οργίζομαι να βλέπω πολιτικάντηδες της δεκάρας να θάβουν αυτά τα μεγάλα ζητήματα για να επιπλέουν.
Το ίδιο έγινε και με τις Θαλάσσιες Λεωφόρους που αποτελούν κεντρική πολιτική της Ε Ε. Και ενώ το πρόγραμμα Marco Polo έδινε πακτωλό χρημάτων για τον εκσυγχρονισμό των λιμένων αυτοί αποφάσισαν να τους βγάλουν στο σφυρί."
(Γραφίδα Παπαγεωργίου)
Πρώτο αίτημα του τόπου: Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο.
Διότι στο Καστέλλι, όπου δύει ο ήλιος λάμπουν οι ετερόφωτες λυχνίες.
Μέχρι πότε οι επιλογές μας θα κρατούν τον τόπο στα αζήτητα;
Δεν θέλουμε αντ' αυτών Δημάρχους. Δεν θέλουμε "εργαλεία" άλλων σκοπιμοτήτων.. στα πραγματα του τόπου.
Ας προβληματιστούμε.. με τα παρακάτω, αλλά όταν "κτυπούσα" τον Αρναουτάκη... μάλλον είχα δίκιο, λυπάμαι:
" Τα Διευρωπαϊκά Δίκτυα Συνδυασμένων Μεταφορών της ΕΕ προβλέπουν να γίνει το μεγαλύτερο λιμάνι της Μεσογείου στην Κίσαμο και πάνε πακέτο ο Βόρειος και ο Νότιος οδικός άξονας και 4 κάθετοι. Ο Αρναουτάκης είχε ενημερωθεί από εμένα από τότε που ήταν ευρωβουλευτής αλλά μόλις έγινε Περιφερειάρχης με τα χάδια της ΝΔ και του ΣΥΡΙΖΑ ασχολείται με το να μοιράζει δωράκια και να κάνει δημόσιες σχέσεις και όχι με τα μεγάλα ζητήματα της Κρήτης.
Το μεγάλο αυτό έργο θα υπηρετούσε την ισόρροπη ανάπτυξη της Κρήτης και θα αντιμετώπιζε το υπ αριθμόν 1 πρόβλημα που είναι το μεταφορικό κόστος, το οποίο αν δεν αντιμετωπιστεί η Κρήτη δεν θα δει ποτέ ανάπτυξη.
Η Ιονία οδός καταλήγει στην Καλαμάτα και τα Διευρωπαϊκά Δίκτυα προβλέπουν την επέκταση της διασύνδεσης στο λιμάνι Κισάμου. (όχι στο υπάρχον αλλά στο νέο μεγάλο που θα γινόταν).
Ο Αντιπεριφερειάρχης Χανίων κ. Βουλγαρακης είχε δείξει ενδιαφέρον αλλά όπως ο ίδιος μου είχε πει δημόσια δεχόταν μεγάλο πόλεμο γι αυτό.
Σχετικά μπορεί να σε ενημερώσει και η Κυρία Μπρεδακη που ήταν στην Ανώτατη Διαχειριστική Αρχή της Περιφέρειας με καταγωγή από την Κισαμο.
Κάποτε θα πρέπει όλοι σας να ασχοληθείτε σοβαρά μ' αυτά τα μεγάλα αναπτυξιακά έργα στην Κρήτη τα οποία φαίνεται ότι δεν θέλουν κάποια μεγάλα συμφέροντα διότι η Κρήτη θα γινόταν ένα ιδιότυπο Ρίο- Αντίρριο με διάπλου μόλις 3.5 ώρες από την Κισαμο στην Καλαμάτα και φυσικά δραματική πτώση του ναύλου.
Δεν μιλώ σε καμία περίπτωση κομματικά για να μη με αναγκάσεις να σου πω που έχω γραμμένα τα κόμματα.
Μιλώ για την Κρήτη μας και μόνο γι αυτή και οργίζομαι να βλέπω πολιτικάντηδες της δεκάρας να θάβουν αυτά τα μεγάλα ζητήματα για να επιπλέουν.
Το ίδιο έγινε και με τις Θαλάσσιες Λεωφόρους που αποτελούν κεντρική πολιτική της Ε Ε. Και ενώ το πρόγραμμα Marco Polo έδινε πακτωλό χρημάτων για τον εκσυγχρονισμό των λιμένων αυτοί αποφάσισαν να τους βγάλουν στο σφυρί."
(Γραφίδα Παπαγεωργίου)
Πρώτο αίτημα του τόπου: Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο.
Γιάννης Φωτάκης
Σχόλιο blog
H αλήθεια είναι οτι οι φωνές που λένε τα αυτονόητα για την Κίσαμο είναι 5-6 ουτε μια παραπάνω, οι υπόλοιποι μηδενός εξαιρουμένου βολεύονται με τις καταστάσεις και αποδέχονται την μιζέρια μας. Το θέμα του λιμανιού Κισάμου είναι ίσως το μεγαλύτερο έργο που θα μπορούσε να ξετελέψει στην Κίσαμο, πολύ μεγαλύτερο απο το νερό που μας υποσχέθηκαν απο τον Ταυρωνίτη ή κάποια άλλα που έχουμε βάλει σαν προτεραιότητα και που δεν έχουν καμιά ελπίδα να γίνουν.... Εξαιρώ τα Λύκεια που είναι υποχρεωμένοι να μας ξανακτίσουν, αλλά και εκεί κρατώ τις επιφυλάξεις μου αν θα τα δούμε ή θα καταντήσουν σαν το λιμάνι μας, μιας και έχουν καταλάβει πόσο συγκαταβατικοί είμαστε στα "ταξίματα".
Φυσικά το θέμα λιμάνι - δημοτικό λιμενικό Ταμείο πάντα είχε και τους αντίθετους και πολέμιους τους εκτός Κισάμου αλλά και οι σπουδαιότεροι εντός... οι εκτός βέβαια κάνουν την δουλειά τους μιας και έχουν λόγο οι εντός όμως ας το ξανασκεφτούν και να μας εξηγήσουν τουλάχιστον τους λόγους.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.